NEC - FC Emmen

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door mschr »

Ik hecht meer waarde eraan dat 3x een Emmenaar alleen op de keeper kon af lopen. Als we zo matig verdedigen tegen NAC als we gister tegen EMmen deden, gaan we eraf.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Ik hecht meer waarde eraan dat 3x een Emmenaar alleen op de keeper kon af lopen. Als we zo matig verdedigen tegen NAC als we gister tegen EMmen deden, gaan we eraf.
Want NAC is zo enorm veel beter? De ploeg zonder periodekampioenschap in 2 hele jaren Jup. NAC heeft zelfs een keer meer verloren dan Emmen. Aan het eind wat opgeklommen (dus in vorm) maar nog niet kunnen winnen in Volendam. Is dat het grote NAC waar jij over praat?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door mschr »

Ik heb NAC niet gevolgd, maar NAC heeft een achterban en een twaalfde man. Dat maakt me angstig. Bovendien ben ik Stanley Bish nog niet vergeten...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Ik heb NAC niet gevolgd, maar NAC heeft een achterban en een twaalfde man. Dat maakt me angstig. Bovendien ben ik Stanley Bish nog niet vergeten...
Die achterban en die 12e man (volgens mij tel je nu al dubbel) staan niet op het veld he.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door zuurpruim »

Verdediging tegen Volendam;

Brondeel,keeper met alleen Belgische 2e klasse ervaring.
O'Neil, laatste 3 jaar bijna niets gespeeld,daarvoor een seizoen MLS.
Sporkslede, jong ajax,willem 2 en een Italiaanse semi profclub.
Horsfield,onbekende grootheid van de Manchester Academy.
Meijers,20 jarige verdediger die de laatste weken half fit,half geblesseerd rond huppelt.

Dit gezelschap kreeg dus ondermeer al 50 goals tegen in de Juup.

Mijn god, hadden we een fatsoenlijke spits,niet eens een topper maar iemand die er 10-12 in het mandje legt en handhaving was reeds een feit.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door NECwijchen »

zuurpruim schreef:Verdediging tegen Volendam;

Brondeel,keeper met alleen Belgische 2e klasse ervaring.
O'Neil, laatste 3 jaar bijna niets gespeeld,daarvoor een seizoen MLS.
Sporkslede, jong ajax,willem 2 en een Italiaanse semi profclub.
Horsfield,onbekende grootheid van de Manchester Academy.
Meijers,20 jarige verdediger die de laatste weken half fit,half geblesseerd rond huppelt.

Dit gezelschap kreeg dus ondermeer al 50 goals tegen in de Juup.

Mijn god, hadden we een fatsoenlijke spits,niet eens een topper maar iemand die er 10-12 in het mandje legt en handhaving was reeds een feit.
Ik vind die Brondeel best een prima keeper hoor, gaat ook naar Twente na dit seizoen. Verder ben ik het met je eens, tegen deze gasten moet je gewoon kunnen scoren.

jbnmgn

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
mschr schreef:Ik heb NAC niet gevolgd, maar NAC heeft een achterban en een twaalfde man. Dat maakt me angstig. Bovendien ben ik Stanley Bish nog niet vergeten...
Die achterban en die 12e man (volgens mij tel je nu al dubbel) staan niet op het veld he.
Bij mschr wel, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij net als de NAC supporters heel veel bier naar binnen werkt en dan de realiteit uit het oog verliest :jestera:

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door NR 7 »

NECvooralles schreef:
mschr schreef:Ik heb NAC niet gevolgd, maar NAC heeft een achterban en een twaalfde man. Dat maakt me angstig. Bovendien ben ik Stanley Bish nog niet vergeten...

Gelukkig hebben we tegen Heerenveen laten zien goed met die druk om te kunnen gaan. Daarbij is de druk op NAC zeker zo hoog als ik de verwachtingen daar zie die nu worden neergezet. Ook zitten ze niet meer in de underdog positie, als je ziet wat ze zichzelf aanpraten.
Heb op Fox NAC zien spelen. Maken ook regelmatig fouten maar opvallend is wel het fanatisme en de inzet waar ze mee spelen. Ze knallen er bovenop. Betekent zeker donderdag koppie erbij houden en je niet laten provoceren. :sjaal:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door burp »

NECwijchen schreef:
zuurpruim schreef:Verdediging tegen Volendam;

Brondeel,keeper met alleen Belgische 2e klasse ervaring.
O'Neil, laatste 3 jaar bijna niets gespeeld,daarvoor een seizoen MLS.
Sporkslede, jong ajax,willem 2 en een Italiaanse semi profclub.
Horsfield,onbekende grootheid van de Manchester Academy.
Meijers,20 jarige verdediger die de laatste weken half fit,half geblesseerd rond huppelt.

Dit gezelschap kreeg dus ondermeer al 50 goals tegen in de Juup.

Mijn god, hadden we een fatsoenlijke spits,niet eens een topper maar iemand die er 10-12 in het mandje legt en handhaving was reeds een feit.
Ik vind die Brondeel best een prima keeper hoor, gaat ook naar Twente na dit seizoen. Verder ben ik het met je eens, tegen deze gasten moet je gewoon kunnen scoren.
die keeper is aardig en die spits is prima, maar verder stelt het weinig voor.

Geconcentreerd spelen en het middenveld pakken, dan ben je al een eind. Vervolgens in de tweede helft toeslaan op conditie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brankonec75, demidk, hoMer, Niels, pjottr, Tiel en 39 gasten