NEC - FC Emmen

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:Inderdaad, is pas zijn eerste geel dus telt niet.
Dan heeft von Haacke een mazzeltje
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door eniesee12 »

Wat een clown is die nijhuis

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Mark Ariaans »

In de tweede helft een keer Awoniyi en Kadioglu brengen en de derde wissel wellicht gebruiken om Rayhi of Dyrestam weer wat wedstrijdritme te geven. Dat zijn toch jongens die je op de achterhand moet hebben tegen NAC.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Mark Ariaans »

Mooi, daar is Kadioglu.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door vak Oost »

De wedstrijd kan wel een beetje Taiwo gebruiken ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Mark Ariaans »

Pffff. Leuke goal hoor, maar die Mayi kan echt niet voetballen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door zuurpruim »

heel slim van De Groot om Mauk en Larsson te brengen,zo hebben ze toch nog het gevoel erbij te horen.Al vond ik de reactie van Larsson na het niet afgeven van Kardioglu wel veelzeggend.Die heeft denk ik goed de smoor in,benieuwd of hij volgend jaar nog hier speelt.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Henkiepenkie »

Mooi op halve kracht uitgespeeld.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door hupie »

Henkiepenkie schreef:Mooi op halve kracht uitgespeeld.
Dat wel, maar niet echt eredivisie waardig wat ik vandaag gezien heb. Maar laten we het er maar op houden dat het niet veel slechter kan.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Super-Simr »

Wat een afschuwelijke pot. Schande!

Lijkt mij zaak dat men moet (willen) voetballen omdat:
1. Het goede gevoel dan meegenomen wordt naar de finale potten.
2. Het publiek ook wel een beetje verwend mag worden.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Tiel »

Super-Simr schreef:Wat een afschuwelijke pot. Schande!

Lijkt mij zaak dat men moet (willen) voetballen omdat:
1. Het goede gevoel dan meegenomen wordt naar de finale potten.
2. Het publiek ook wel een beetje verwend mag worden.
Wat een reaktie schande! NAC telt. Niet Emmen vandaag. NEC was al door, dat heb je vandaag kunnen zien. Emmen probeerde het niet eens.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

NEC - FC Emmen

Bericht door Arjan van Hout »

Super-Simr schreef:Wat een afschuwelijke pot. Schande!

Lijkt mij zaak dat men moet (willen) voetballen omdat:
1. Het goede gevoel dan meegenomen wordt naar de finale potten.
2. Het publiek ook wel een beetje verwend mag worden.
Sorry maar uit deze reactie blijkt dat je er weinig van snapt. Nec moet donderdag weer voetballen. Als je dan zonder al te veel energie een wedstrijd kunt winnen is dat heel slim

jbnmgn

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door jbnmgn »

Een matig wedstrijd, waarbij het maar goed was dat we uit met 1-3 gewonnen hadden.
Nog steeds gaat het verkeerd met de aanname/aanspelen van de bal. Te hard, uit de richting enz. Nog steeds zijn er spelers die de bal met klittenband aan de schoen lijken te hebben want ze willen/kunnen geen afscheid van de bal nemen door hem bijtijds te passen naar een medespeler. Wel proberen om 3 tot 36 tegenstanders uit te kappen, maar passen naar een of meer vrijstaande spelers ho maar!
Dus daar ligt nog wat werk voor Ronnie en Potje!
Verder heb ik er wel alle vertrouwen in dat we de komende de wedstrijden tegen NAC ook winnend afsluiten!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Wim1970 »

jbnmgn schreef:Een matig wedstrijd, waarbij het maar goed was dat we uit met 1-3 gewonnen hadden.
Nog steeds gaat het verkeerd met de aanname/aanspelen van de bal. Te hard, uit de richting enz. Nog steeds zijn er spelers die de bal met klittenband aan de schoen lijken te hebben want ze willen/kunnen geen afscheid van de bal nemen door hem bijtijds te passen naar een medespeler. Wel proberen om 3 tot 36 tegenstanders uit te kappen, maar passen naar een of meer vrijstaande spelers ho maar!
Dus daar ligt nog wat werk voor Ronnie en Potje!
Verder heb ik er wel alle vertrouwen in dat we de komende de wedstrijden tegen NAC ook winnend afsluiten!
NAC stelt gewoon niet zoveel meer voor. Over 2 wedstrijden moet NEC dit makkelijk kunnen uitspelen. Alleen onderschatting kan een valkuil zijn, verder genoeg kwaliteiten om NAC weer een jaartje JPL te laten spelen.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Hoekman
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 mar 2014, 20:40
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Hoekman »

Wat stond er op de spandoeken die in de slotfase in 080 omhoog werden gehouden?

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Gerd »

Ach, was niet om aan te zien. Maar zakelijk gewonnen. Ik hoef geen oogstrelend voetbal te zien. Er telt maar 1 ding. Handhaven en hoe interesseert me moer.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door TT »

zuurpruim schreef:heel slim van De Groot om Mauk en Larsson te brengen,zo hebben ze toch nog het gevoel erbij te horen.Al vond ik de reactie van Larsson na het niet afgeven van Kardioglu wel veelzeggend.Die heeft denk ik goed de smoor in,benieuwd of hij volgend jaar nog hier speelt.
En terecht dat ie zo reageerde. Stond vogelvrij voor een leeg doel.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Wessel »

Heb vandaag een heel goed en een heel matig NEC gezien. De eerste 10 minuten waren grandioos, een hoog tempo en veel diepte in het spel. Ik kon mijn ogen bijna niet geloven, zo goed was het. Na de beginfase daalde het tempo en daarmee het spelniveau aanzienlijk. In fases werd het hoge tempo uit het begin weer opgepakt en dan werd er fijn gevoetbald. Als men dit in de wedstrijd tegen NAC weet te doen, is er een goede kans op succes. Speelt men in het lage tempo dat vandaag ook regelmatig te zien was, dan wordt het een moeilijk verhaal. NAC is namelijk toch wel een maatje groter dan Emmen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door DJTEEF! »

Wel apart dat von Haacke geel kreeg nadat een Emmenaar een overtredinkje op hem maakte. Nijhuis krijgt het een beetje in zijn bol.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:Wel apart dat von Haacke geel kreeg nadat een Emmenaar een overtredinkje op hem maakte. Nijhuis krijgt het een beetje in zijn bol.
Schwalbe, een hele echte.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
DJTEEF! schreef:Wel apart dat von Haacke geel kreeg nadat een Emmenaar een overtredinkje op hem maakte. Nijhuis krijgt het een beetje in zijn bol.
Schwalbe, een hele echte.

Meejeens. Nijhuis was de beste man van het veld. Zijn beslissing om geen blessuretijd toe te kennen, was een wijze beslissing die veel toeschouwers van een diepe coma heeft gered. Mijn god, wat was de tweede helft slecht. Superslecht.

jbnmgn

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
Tiel schreef:
DJTEEF! schreef:Wel apart dat von Haacke geel kreeg nadat een Emmenaar een overtredinkje op hem maakte. Nijhuis krijgt het een beetje in zijn bol.
Schwalbe, een hele echte.

Meejeens. Nijhuis was de beste man van het veld. Zijn beslissing om geen blessuretijd toe te kennen, was een wijze beslissing die veel toeschouwers van een diepe coma heeft gered. Mijn god, wat was de tweede helft slecht. Superslecht.
Klopt, er stond niets meer op het spel, er hoefde niet geknokt te worden en de krachten werden gespaard.
Aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant zijn er wel 9500 mensen komen kijken in de hoop op een doelpuntrijke wedstrijd gezien de uitslag van de uitwedstrijd, en dan doe je de supporters te kort.
Maar goed, ze kunnen het zondag goed maken door te knallen in eigen huis. Eerst donderdag maar een zakelijke 0-2 op de mat leggen

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door Harry Bierdop »

Het was echt heel slecht maar goed ik vind het wel te begrijpen. Blij dat ze lekker rustig aan deden en het gewoon uitspeelden.

Overigens maak ik wel beetje zorgen om Groeneveld, begint toch beetje op Rayhi te lijken.
2e helft tot 3 keer toe dat ie een kans om zeep helpt of zorgt dat die er helemaal niet komt.
1. Goede actie van hemzelf, om zijn man heen maar schiet ie recht op de keeper (wat volgens mij een bal was die echt moest zitten).
2. Zelfde soort actie alleen dan van verder af maar ze 2-op-2 gaan en hij en Mayi of Grot kruisen en hij de bal gewoon 100% moet geven maar toch buitenom wil gaan en niet eens tot schot komt.
3. Kadioglu helemaal vrij aan de bal 3 tegen 3 en Groenveld trekt van links naar binnen (naar de bal/Kadioglu toe) waardoor hij het gat helemaal dichtloopt en Kadioglu geen kant op kan.

Voor de rest overduidelijk dat Ronnie gewoon jongens als Mauk en Larsson wat speeltijd geeft voor het groepsgevoel.
Indien nodig zal tegen NAC gewoon Taiwo/Bikel/Kadioglu invallen voor deze mensen die hij nu wisselde.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door pjottr »

Het was niet leuk om naar te kijken, zeker de 2e helft was niet om aan te gluren.
Maar goed, je speelt 4 wedstrijden in 12 dagen en er was geen absolute noodzaak om je overmatig in te spannen.
Resultaat is wat telt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - FC Emmen

Bericht door burp »

typisch zondagmiddag potje wat bij de aftrap al beslist was.
Leuk werd het nooit, maar wel gewonnen en met minimale inspanningen en vertrouwen naar NAC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BasNijmegen, Bing [Bot], martijn5, Reinier, WDK, Zusje en 50 gasten