NC: NAC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door pjottr »

Als je deze pot 500x speelt win je m 498x en speel je anderhalf x gelijk.
Zondag zo spelen en Nac gaat er met 4-0 af.
Komt goed dit... :tu:

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Poort5 »

karlo schreef:Als je over 2 wedstrijden niet van nac kan winnen,
Heb je inbed eredivisie ook helemaal niets te zoeken
Een 1-0 moet je idd kunnen rechtzetten. Anders ben je gewoonweg niet goed genoeg. Ik heb er overigens wel vertrouwen in.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door gladiator »

Sinds sparta thuis het onbehaagelijke gevoel dat we degraderen. Vanavond op het werk met telefoon in de broekzak en radio op tafel mijn nagels opgegeten......mijn hemel ik hoop zo dat ik ernaast zit
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Poort5 »

gladiator schreef:Sinds sparta thuis het onbehaagelijke gevoel dat we degraderen. Vanavond op het werk met telefoon in de broekzak en radio op tafel mijn nagels opgegeten......mijn hemel ik hoop zo dat ik ernaast zit
Je zit ernaast, vertrouw me.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door gladiator »

Poort5 schreef:
gladiator schreef:Sinds sparta thuis het onbehaagelijke gevoel dat we degraderen. Vanavond op het werk met telefoon in de broekzak en radio op tafel mijn nagels opgegeten......mijn hemel ik hoop zo dat ik ernaast zit
Je zit ernaast, vertrouw me.
Phoe ik help het je hopen.....vieren we samen feest
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Jorrit77 »

Ik ben weer afgekoeld. Wedstrijd was afgelopen en dan meteen een feestje erachteraan met mensen die niet snappen hoe veel een club voor je kan betekenen en met hoeveel spanning je naar de allerlaatste strohalm toe moet leven. Grrrrr.
Vooraf al gezegd dat een kleine nederlaag nog wel te overbruggen is. Nu is dat een feit en komt het besef dat bij nog 1 misstap het gewoon klaar is. 3x ga je niet scoren. Ik hoop op een snel doelpunt waardoor het vertrouwen weer helemaal terug is. Nog 1 keer vlammen en alles op alles. Kom op :sjaal:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Pol »

Vak-O-Side schreef: Er is wel een jaloersmakende ambiance daar hoor.
Volgens sommigen is dat gehyped. Ik ben het met je eens. Wat een gekkenhuis.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Ramona »

Op de tribunes wel; op het veld was het spel waardeloos. :bye:

Komt zondag dus he-le-maal Goed! :bier:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

Dumic een geweldige speler maar had die bal wel even binnen de palen gekopt in minuut 4. Wat hadden we dan een andere avond gehad. Niet te missen en hij krijgt hem op de paal. Die fout is net zo groot als die van Heinloth.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Ozzy123 »

Pol schreef:
Vak-O-Side schreef: Er is wel een jaloersmakende ambiance daar hoor.
Volgens sommigen is dat gehyped. Ik ben het met je eens. Wat een gekkenhuis.
Die primitieven komen gewoon goedkoop zuipen, that' all.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

Ozzy123 schreef:
Pol schreef:
Vak-O-Side schreef: Er is wel een jaloersmakende ambiance daar hoor.
Volgens sommigen is dat gehyped. Ik ben het met je eens. Wat een gekkenhuis.
Die primitieven komen gewoon goedkoop zuipen, that' all.
Goedkoop?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
Vak-O-Side schreef: Er is wel een jaloersmakende ambiance daar hoor.
Volgens sommigen is dat gehyped. Ik ben het met je eens. Wat een gekkenhuis.
ik vond het wel meevallen, pas na de 1-0 kwam het los

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door mschr »

Meevallen in de zin van? Er werd meer lawaai gemaakt in de hele wedstrijd dan wij maken in De Goffert. Met meer bedoel ik: veel meer. Herstel: veel en veel meer. Het enige lawaai dat te horen is bij ons is de openingstune. Maar die valt eerder in de categorie teringherrie.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Dumic een geweldige speler maar had die bal wel even binnen de palen gekopt in minuut 4. Wat hadden we dan een andere avond gehad. Niet te missen en hij krijgt hem op de paal. Die fout is net zo groot als die van Heinloth.
Mwah,die bal die terugkomt van de lat heeft volgens mij een raar effect waardoor hij een vreemde stuit maakt.Ik vind zijn kans die hij naast schuift misschien nog wel groter.Over de kans van Mayi maar te zwijgen.Werkelijk iedere spits drukt zo'n bal,van zo'n korte afstand is de keeper vrijwel kansloos.Maar meneer weet hem niet eens tussen de palen te krijgen.Boere en Dessers schieten hem er geblinddoekt nog in.Iedereen rept maar over pech gisteren ,het was vooral voorin weer een bron van onkunde.En ik vraag mij af of dat a.s. zondag anders zal zijn.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Die ambiance in Breda is altijd fantastisch. Maar wat denk je. Die gasten draaien opnieuw een ruk seizoen en kunnen in 4 wedstrijdjes mogelijk maken waar het allemaal om te doen is. Wij komen uit een situatie middenmotor eredivisie, 1 puntje te kort voor behoud en moeten dan ondankbaar in Emmen gaan spelen. Als supporter enorm frustrerend na zoveel verliespotten op rij (ondanks goede maar te late einde). Nu het besef laatste strohalm daar is zul je aanstaande zondag wat mee maken. We vreten ze op. Ik had een verlies ingecalculeerd, vervelend dat we niet hebben gescoord maar ik ben er juist wel van overtuigd dat we er tenminste 3 inleggen zondag. Het moet, anders gaan we echt voor meerdere jaren flink onderuit met een half leeg stadion en opnieuw een uitgeklede organisatie en spelersgroep. Ik gun het ons enorm, ook al vind ik NAC als organisatie ook echt thuishoren in de eredivisie. straks staat Roda met hakken over de sloot tegen Helmond en MVV wel in de eredivisie en wij niet. Die gedachte is inderdaad om gek van te worden. Gaat niet gebeuren, het zal ons nu eindelijk weer mee zitten.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:Dumic een geweldige speler maar had die bal wel even binnen de palen gekopt in minuut 4. Wat hadden we dan een andere avond gehad. Niet te missen en hij krijgt hem op de paal. Die fout is net zo groot als die van Heinloth.
Verder vond Dumic zijn persoonlijke vete met de persoon die hem dekte belangrijker dan de corner die Taiwo perfect binnen kopte. Verder kon Dumic bij de goal met een simpele stap naar voren druk op de bal zetten en Dessers simpel buitenspel zetten. Ook dat zijn aardig grote fouten..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:Dumic een geweldige speler maar had die bal wel even binnen de palen gekopt in minuut 4. Wat hadden we dan een andere avond gehad. Niet te missen en hij krijgt hem op de paal. Die fout is net zo groot als die van Heinloth.
Verder vond Dumic zijn persoonlijke vete met de persoon die hem dekte belangrijker dan de corner die Taiwo perfect binnen kopte. Verder kon Dumic bij de goal met een simpele stap naar voren druk op de bal zetten en Dessers simpel buitenspel zetten. Ook dat zijn aardig grote fouten..
Dumic is ook gewoon iets minder dan de 1e seizoenshelft.Toen hij met grote regelmaat kansen kreeg en ook benutte.Die tijd is voorbij,bij corners let iedereen nu op hem..wat ik zondag zou doen is Golla de opdracht geven eens bij corners terug te zakken om de counter eruit te halen.Twee volle seizoenen en nul goals,wat heeft het voor nut,hij loopt alleen Dumic maar in de weg.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Pol »

Arjan van Hout schreef:
Pol schreef:
Vak-O-Side schreef: Er is wel een jaloersmakende ambiance daar hoor.
Volgens sommigen is dat gehyped. Ik ben het met je eens. Wat een gekkenhuis.
ik vond het wel meevallen, pas na de 1-0 kwam het los
Je maakt jezelf ondertussen een beetje belachelijk. Er is niks mis mee om toe te geven dat de sfeer daar fantastisch is. Stuwde de ploeg door de moeilijke fase heen naar de overwinning. Hoop dat we zondag in de buurt van die sfeer kunnen komen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
Arjan van Hout schreef:
Pol schreef:
Vak-O-Side schreef: Er is wel een jaloersmakende ambiance daar hoor.
Volgens sommigen is dat gehyped. Ik ben het met je eens. Wat een gekkenhuis.
ik vond het wel meevallen, pas na de 1-0 kwam het los
Je maakt jezelf ondertussen een beetje belachelijk. Er is niks mis mee om toe te geven dat de sfeer daar fantastisch is. Stuwde de ploeg door de moeilijke fase heen naar de overwinning. Hoop dat we zondag in de buurt van die sfeer kunnen komen.
ik vind er ook helemaal niks mis mee om toe te geven als de sfeer daar super is. Maar dat was niet zo. Ik had een heksenketel verwacht en ja er was meer gezang als in de goffert, maar ik vond het pas echt loskomen na de 1-0 verder was het gewoon.

Voske
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 26 mei 2017, 14:37
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Voske »

Voor wat het waard is: vrijwel iedereen was het er in Breda over eens dat NEC twee maatjes groter was dan NAC. Maar na twee jaar die kutvrijdagavond in die verschrikkelijke Juup zijn we nog steeds dronken van geluk dat er nog hoop is. Het is inderdaad om gek van te worden dat het matige Roda JC of de kampers van MVV straks gewoon ere spelen. N.E.C. hoort in de ere thuis. Net als NAC. Normaal gesproken zou ik zeggen: dat de beste zondag moge winnen. Maar dat zou in dit geval betekenen dat we in Breda nog een jaar moeten afzien. Gisteren hebben we in ieder geval weer een reden voor een feestje gehad. Nog een laatste puntje: het was niet netjes dat jullie voorzitter gisteren een bierdouche heeft gekregen. Maar overdreven hard gaan staan juichen (niet bij een doelpunt - dan moet het zelfs - maar bij het cancelen van een rode kaart) was ook niet echt handig. Daar kreeg ik zelfs jeuk van....

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

Ik zit nu nog een paar keer dat doelpunt te bekijken. Tuurlijk,megablunder van Heinloth. Maar let op het moment dat hij de bal geeft en onderschept wordt door,ik meen,Korte.Op het moment dat die de bal krijgt staat Golla nog in de buurt van Dessers. Op dat moment loopt Dessers richting de goal en besluit Golla de andere kant op te lopen?Als hij meeloopt wordt het een stuk lastiger voor Dessers. Wat bezielde onze Poolse vriend hier?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

zuurpruim schreef:Ik zit nu nog een paar keer dat doelpunt te bekijken. Tuurlijk,megablunder van Heinloth. Maar let op het moment dat hij de bal geeft en onderschept wordt door,ik meen,Korte.Op het moment dat die de bal krijgt staat Golla nog in de buurt van Dessers. Op dat moment loopt Dessers richting de goal en besluit Golla de andere kant op te lopen?Als hij meeloopt wordt het een stuk lastiger voor Dessers. Wat bezielde onze Poolse vriend hier?
Sorry mijn fout,moet natuurlijk Dumic zijn.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Heb de beelden niet, maar wellicht stapt hij uit in de hoop dat Dessers dan buitenspel komt te staan als de pass gegeven wordt?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

Voske schreef:Voor wat het waard is: vrijwel iedereen was het er in Breda over eens dat NEC twee maatjes groter was dan NAC. Maar na twee jaar die kutvrijdagavond in die verschrikkelijke Juup zijn we nog steeds dronken van geluk dat er nog hoop is. Het is inderdaad om gek van te worden dat het matige Roda JC of de kampers van MVV straks gewoon ere spelen. N.E.C. hoort in de ere thuis. Net als NAC. Normaal gesproken zou ik zeggen: dat de beste zondag moge winnen. Maar dat zou in dit geval betekenen dat we in Breda nog een jaar moeten afzien. Gisteren hebben we in ieder geval weer een reden voor een feestje gehad. Nog een laatste puntje: het was niet netjes dat jullie voorzitter gisteren een bierdouche heeft gekregen. Maar overdreven hard gaan staan juichen (niet bij een doelpunt - dan moet het zelfs - maar bij het cancelen van een rode kaart) was ook niet echt handig. Daar kreeg ik zelfs jeuk van....
Dan snap je er niet veel van. We hadden nog een helft met 10 man gemoeten en Golla zou zondag geschorst zijn geweest. Echt wel reden tot juichen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Voske schreef:Voor wat het waard is: vrijwel iedereen was het er in Breda over eens dat NEC twee maatjes groter was dan NAC. Maar na twee jaar die kutvrijdagavond in die verschrikkelijke Juup zijn we nog steeds dronken van geluk dat er nog hoop is. Het is inderdaad om gek van te worden dat het matige Roda JC of de kampers van MVV straks gewoon ere spelen. N.E.C. hoort in de ere thuis. Net als NAC. Normaal gesproken zou ik zeggen: dat de beste zondag moge winnen. Maar dat zou in dit geval betekenen dat we in Breda nog een jaar moeten afzien. Gisteren hebben we in ieder geval weer een reden voor een feestje gehad. Nog een laatste puntje: het was niet netjes dat jullie voorzitter gisteren een bierdouche heeft gekregen. Maar overdreven hard gaan staan juichen (niet bij een doelpunt - dan moet het zelfs - maar bij het cancelen van een rode kaart) was ook niet echt handig. Daar kreeg ik zelfs jeuk van....
Dan snap je er niet veel van. We hadden nog een helft met 10 man gemoeten en Golla zou zondag geschorst zijn geweest. Echt wel reden tot juichen.
De vraag is gerechtvaardigd of je dat als bestuur zo moet uiten ook al is de emotie begrijpelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: deest, Justian, LSVO, n23 en 47 gasten