NEC-NAC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Ramona »

jsentani schreef:Kater.
Ik had dit niet zien aankomen... Naïef? Boeien. Kater is behoorlijk idd... :'((

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door mschr »

De complete as zijn we kwijtgeraakt in de zomer: Jones, Rens, Foor, Santos. De vleugels zijn we kwijtgeraakt: Kane, Woudenberg, Limbombe. We zijn een degelijk trainersduo kwijtgeraakt. De vervangers waren van minder niveau. Dan weet je vantevoren dat het moeilijk gaat worden. Maar als Hyballa direct ontslagen was, nadat ie een ervaren man naast zich gewigerd had, dan hadden we ons ook met deze heel matige spelersgroep gehandhaafd.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Vak-O-Side »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Als je nu nog niet weet dat ze daar veel te zwak voor zijn weet ik het ook niet meer.
Ik vind het allemaal vrij arrogant Tiel.Het was gisteren nou ook niet bepaald zo dat we NAC van het kastje naar de muur tikten.Goed,het is een matige ploeg maar Sander heeft gelijk,scoor je niet snel dan worden matige spelers hele redelijke spelers en kunnen boven zichzelf uit stijgen.En i.t.t. ons hebben ze wel een spits die weet hoe je een bal in het netje krijgt.Als NAC scoort is het gewoon gedaan, zo niet heb ik nog goede hoop.
Onzin, NEC scoort niet en dat heeft helemaal niets met NAC te maken maar alles met NEC. NAC is enorm zwak. EN na 60 minuten ook nog eens volledig kapot.
Kan ik mn geld bij jou terugkrijgen? :2up:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik had vanmorgen nog even de hoop dat ik een onwijs slechte droom had gehad, maar nu ik dit allemaal lees..... helaas.
Ik vond het een geestelijk slopend half seizoen, en kan het maar moeilijk accepteren dat we het op 1 punt na niet hebben gered. Wat een impact. NAC is een grote club, maar heeft werkelijk een bijzonder grillig en overwegend zeer slecht seizoen gedraaid met een te grote beloning.

Ik ben zeer benieuwd wie er bereid is een lange termijn investering te doen in onze club, want er ontstaat volgens mij een flink exploitatie tekort. Je zult bovendien een half seizoen met een half gevuld stadion moeten rekenen, en je supporters moeten terugverdienen. Respect voor alle "die hards" die anyway terugkomen, maar even veel respect voor de supporters die wel even willen weten waarvoor ze weer een jaar zouden moeten bijtekenen. Het verschil met FC Kleve was wel erg klein. De stadion uitbreiding moet je gewoon voortzetten. Laat zien dat je wat met de club wil, daarmee zet je een stap, anders blijft er geen reet over en gaan we weer jaren lopen klojo-en. Je MOET juist nu investeren in de toekomst. Geen lul-praatjes van Van Ingen met we gaan voor behoud, gewoon jaartje meedraaien en inzetten op een groter plan. NEC 2020.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:De complete as zijn we kwijtgeraakt in de zomer: Jones, Rens, Foor, Santos. De vleugels zijn we kwijtgeraakt: Kane, Woudenberg, Limbombe. We zijn een degelijk trainersduo kwijtgeraakt. De vervangers waren van minder niveau. Dan weet je vantevoren dat het moeilijk gaat worden. Maar als Hyballa direct ontslagen was, nadat ie een ervaren man naast zich gewigerd had, dan hadden we ons ook met deze heel matige spelersgroep gehandhaafd.
hij had een ervaren man naast zich...

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door RobertvdW »

mschr schreef:De complete as zijn we kwijtgeraakt in de zomer: Jones, Rens, Foor, Santos. De vleugels zijn we kwijtgeraakt: Kane, Woudenberg, Limbombe. We zijn een degelijk trainersduo kwijtgeraakt. De vervangers waren van minder niveau. Dan weet je vantevoren dat het moeilijk gaat worden. Maar als Hyballa direct ontslagen was, nadat ie een ervaren man naast zich gewigerd had, dan hadden we ons ook met deze heel matige spelersgroep gehandhaafd.
Beste mschr, als...als...als...als. Tja, daar schieten we niet veel mee op. Of je gelijk hebt is koffiedik kijken. Maar inde cruciale wedstrijden tegen NAC hebben we het ook niet gered; net zoals we in de thuiswedstrijden tegen Sparta, Go Ahead, Excelsior, ook vele punten lieten liggen. Als je na 34 wedstrijden op de 16e plaats staat en in de nacompetitie duidelijk van NAC verliest, dan ben je terecht degradant! Als....als....als....heeft geen enkele zin. Nu: grondige analyse, duidelijk beleid formuleren (korte en lange termijn!), enz., enz!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door karlo »

Arjan van Hout schreef:
karlo schreef:
Gerd schreef:niet janken, terecht verloren.
:withstupid:

En als je nec volgt en een beetje voetbalkennis hebt,
Wist je dat dit ging gebeuren, deze selectie is niet in staat het spel te maken,
En niet in staat op de 0 te spelen,
Dus na de domme domme 1-0 in Breda was het pleit beslecht,
En aan de spelers was vandaag te zien dat ze dat allemaal wisten.
Dus in Breda maaten ze het spel niet? Flikker toch op...
http://www.gelderlander.nl/nec/dumic-we ... ~ae7a0013/
Het blijft toch je club.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door peterG »

Zooooo, iedereen f lekker (en terecht!) hun gal spuwen, boterhammetje eten om overgebleven gal te absorberen en dan accepteren dat je terecht bent gedegradeerd, want laten we nu eens heel eerlijk zijn, wie heeft er meer dan 50% eredivisiewaardig voetbal van eniesee gezien?? Ik niet. Nog geen 25%! Het was vaak niet om aan te zien. En dan kunnen we/kan ik wel met allerlei redenen komen wie of wat daar schuldig aan zijn, maar dat is de welbekende mosterd. Acceptatie, verwerking, oplading en voortgang, in die volgorde. Maar dan wel met een COMPLEET schone lei! Een bezem van een meter of 10 en beginnen met vegen, hoge druk erachteraan en daarna stukje bij beetje verfraaiing om te proberen weer te worden wat het hoort te zijn ofwel moet zijn!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Arjan van Hout »

karlo schreef:
Arjan van Hout schreef:
karlo schreef:
Gerd schreef:niet janken, terecht verloren.
:withstupid:

En als je nec volgt en een beetje voetbalkennis hebt,
Wist je dat dit ging gebeuren, deze selectie is niet in staat het spel te maken,
En niet in staat op de 0 te spelen,
Dus na de domme domme 1-0 in Breda was het pleit beslecht,
En aan de spelers was vandaag te zien dat ze dat allemaal wisten.
Dus in Breda maaten ze het spel niet? Flikker toch op...
http://www.gelderlander.nl/nec/dumic-we ... ~ae7a0013/
En dat is een reactie op mijn opmerking omdat ?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door pjottr »

Zoals Bikkel aangeeft, je hebt het zelf verkloot in breda

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door peterG »

pjottr schreef:Zoals Bikkel aangeeft, je hebt het zelf verkloot in breda
Nou....niet alleen die ene wedstrijd hoor! Mag hij wat mij betreft de rest van het seizoen effetjes terug gaan kijken. En dan zullen sommige wel weer zeggen dat als je afgelopen donderdag had gewonnen...blabla, dan zeg ik als je de rest van het seizoen niet zo waardeloos slecht had gespeeld had je niet eens in die situatie gekomen/gezeten!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door pjottr »

Tuulijk, als je tegen Sparta, kowet en excelsior 16 punten laat liggen moet je je echt achter de oren krabben.
En dan maar te zwijgen van degradatie als je halverwege al 25 punten hebt :redface:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Schei uit, 1 punt tegen die ploegen, 1 punt tegen Sparta bijvoorbeeld. Tis om gek van te worden. Zo knap al die gelaten supporters met dit incasseringsvermogen.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: NEC-NAC

Bericht door NR 7 »

pjottr schreef:Zoals Bikkel aangeeft, je hebt het zelf verkloot in breda
Hoe pijnlijk ook je hebt het verkloot in minimaal drie wedstrijden toen tegen de onderste ploegen speelde en zelf 9e of 10e stond. Daar hebben we 9 punten laten liggen over andere wedstrijden maar te zwijgen. Dit was gewoon een klote seizoen. En als er niet heel drastische maatregelen worden genomen gaan we gewoon de kant op van Fortuna en Telstar. Dit heeft niks met mijn frustratie te maken dat we gisteren gedegradeerd zijn, maar is gewoon realiteit. Als de kwaliteit van deze selectie bekijkt is dat bedroevend. En zolang er geen mensen met verstand van voetbal aan de touwtjes trekken, blijft het FC Knudde.
Heb overigens wel mijn seizoenskaart verlengd, want rood-zwart en groen zit in mijn bloed!!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Demtsjenko »

je hebt in de top niet persé iemand nodig met voetbalverstand, behalve op het vlak van technische zaken...

een algemeen directeur moet weten hoe je een bedrijf runt op het organisatorische vlak...
een financieel directeur hoe je je financiën beheert, eventueel geflankeerd door een commercieel directeur...
een technisch directeur moet verstand van voetballen hebben en nog belangrijker: contacten in het wereldje...
daarnaast een raad van commissarissen van allerlei pluimage, zodat de raad over elk onderwerp dat aan bod komt iets zinnigs kan zeggen, als intern controlemiddel/toezicht...

technisch hart... als je die vreselijke term al wilt gebruiken: technisch directeur, trainer eerste elftal, trainer beloftenelftal, eventueel trainer A-elftal, (hoofd)scout, lid raad van commissarissen met de portefeuille technische zaken en eventueel externe adviseurs (overigens zonder zeggenschap, alleen advies). investeerders/sponsoren hebben hier niets te zoeken...

bedenk een structuur waarbinnen de geldschieters goed geïnformeerd worden over hoe men met hun geld omgaat, maar hou ze alsjeblieft buiten alle formele inspraak- en beslisprocedures... komt alleen maar ellende van...

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Pol »

peterG schreef:
pjottr schreef:Zoals Bikkel aangeeft, je hebt het zelf verkloot in breda
Nou....niet alleen die ene wedstrijd hoor! Mag hij wat mij betreft de rest van het seizoen effetjes terug gaan kijken. En dan zullen sommige wel weer zeggen dat als je afgelopen donderdag had gewonnen...blabla, dan zeg ik als je de rest van het seizoen niet zo waardeloos slecht had gespeeld had je niet eens in die situatie gekomen/gezeten!
:withstupid: Al op 4 februari hadden we het over 'definitief veilig spelen' als de thuiswedstrijd tegen Go Ahead gewonnen zou worden. We hebben kans op kans onbenut gelaten om in de eredivisie te blijven.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-NAC

Bericht door Kanchelskis »

Pol schreef:
peterG schreef:
pjottr schreef:Zoals Bikkel aangeeft, je hebt het zelf verkloot in breda
Nou....niet alleen die ene wedstrijd hoor! Mag hij wat mij betreft de rest van het seizoen effetjes terug gaan kijken. En dan zullen sommige wel weer zeggen dat als je afgelopen donderdag had gewonnen...blabla, dan zeg ik als je de rest van het seizoen niet zo waardeloos slecht had gespeeld had je niet eens in die situatie gekomen/gezeten!
:withstupid: Al op 4 februari hadden we het over 'definitief veilig spelen' als de thuiswedstrijd tegen Go Ahead gewonnen zou worden. We hebben kans op kans onbenut gelaten om in de eredivisie te blijven.
Dat is het zure. En dan blijft zo'n stinkclub als Roda erin en komt NAC terug terwijl die minder hebben gepresteerd. Maar goed..dat is inherent aan de playoffs..

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door pjottr »

moet je zorgen dat je de plee offs niet nodig hebt.
16 punten laten liggen tegen kowet, Sparta en excelsior, dan houdt het gewoon op.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Elwood, Johnny, K0kkieniesee, Nimma1, semnec en 45 gasten