NEC-NAC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC-NAC

Bericht door Wessel »

@Harold

Waarom zo negatief doen van dit of dat kan eventueel gebeuren. Onze uitgangspositie is, mede gezien de vorige wedstrijd, gewoon beter dan die van NAC. Of wil je de spelers hier gewoon wat angst aanpraten, haha.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Arjan van Hout »

harold schreef:Kan wel zo zijn, feit blijft dat wij geen uitdoelpunt hebben gemaakt. Dus één lullige goal van NAC is zondag dodelijk.
Als we in Breda meer dan 5 100% kansen creëeren dan zal dat in Nijmegen toch ook wel kunnen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door harold »

Wessel schreef:@Harold

Waarom zo negatief doen van dit of dat kan eventueel gebeuren. Onze uitgangspositie is, mede gezien de vorige wedstrijd, gewoon beter dan die van NAC. Of wil je de spelers hier gewoon wat angst aanpraten, haha.
Zouden er spelers meelezen hier? Ik hoop het niet.....

En Arjan, jouw stelling klopt wel, dat geeft ook vertrouwen. Maar de ene wedstrijd is de andere niet. En een lullige goal zit in een klein hoekje.

22-5-2016
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 11:21
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door 22-5-2016 »

Komop NECers, laat zondag niet het kaas van je brood eten door die stinkratten, en laat ze gvd niet op jullie heilige grasmat jullie uit de eredivisie schoppen !

Waar staat N.E.C. ook alweer voor ???

Laat het spoken, als één BLOK achter jullie spelers, alleen dan komen er extra krachten los en jullie gaan de klus klaren...

Maak ze af gvd !!!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:@Harold

Waarom zo negatief doen van dit of dat kan eventueel gebeuren. Onze uitgangspositie is, mede gezien de vorige wedstrijd, gewoon beter dan die van NAC. Of wil je de spelers hier gewoon wat angst aanpraten, haha.
Ik ben net zoals Harold bang voor dat ene NAC goaltje,enerzijds omdat we in de competitie slechts 6 keer de nul wisten te houden anderzijds omdat er iemand bij ons bijna altijd wel weer een beslissende fout maakt.En Gerard 'hyballa ontslaan zou krankzinnig zijn' Borgman denkt er ook zo over lees ik zojuist :lol:

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC-NAC

Bericht door Wim1970 »

Ga er maar gewoon vanuit dat je er 3 moet maken. Dan ben je gewoon veilig. Alles hangt af van hoe snel de eerste goal valt. Alleen dan zakt het vertrouwen bij NAC. Ze zullen zich ingraven en hopen op een counter. Waneer wij de snelle 1-0 maken, moeten zij meer komen en ontstaat er hopelijk meer ruimte.

Dus snelle 1-0 en kapot voetballen die NACers
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:Ga er maar gewoon vanuit dat je er 3 moet maken. Dan ben je gewoon veilig. Alles hangt af van hoe snel de eerste goal valt. Alleen dan zakt het vertrouwen bij NAC. Ze zullen zich ingraven en hopen op een counter. Waneer wij de snelle 1-0 maken, moeten zij meer komen en ontstaat er hopelijk meer ruimte.

Dus snelle 1-0 en kapot voetballen die NACers
NAC gaat bij een snelle goal van ons echt niet komen hoor,daar is geen reden toe.Zelfs als het 2-0 wordt hebben ze aan slechts een goal genoeg.De conditie zal de doorslag gaan geven,het gaat gebeuren in de laatste 20 minuten al hoop ik natuurlijk op veel eerder.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door jetipo »

Waarom gokken op die laatste 20 minuten en de conditie? Hopelijk ramt nec er de eerste 20 minuten 3 in.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
Nijmegen0413 schreef:Wat een lachertje ben jij zeg. Je kunt niet nadat je 4 van de laatste 5 wedstrijden wint en 8 goals maakt zomaar na 1 wedstrijd je complete aanval wisselen.

Maar schrijf je zelf:
Nijmegen0413 schreef: 1) Dat Mayi vervangen moet worden door Taiwo ziet iedereen.
2) Ferdi die vanaf het middenveld rechts het gat in kan duiken
3) En Dyrestam voor meer verdedigende zekerheid uiteraard.
Dat zijn op Rahyi na exact dezelfde namen als waarmee ik kwam, Wie is hier het lachertje...
Niet waar. Ik laat Grot en Groeneveld staan en zeg verder alleen wat iedereen ziet. En dat is dat Dyrestam en Taiwo beter zijn dan Mayi en Heinloth. En er zal toch iemand voor von Haacke moeten spelen of niet? Dus ja, jij bent het lachertje want je kunt ook nog eens niet lezen. :tong:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door karlo »

NECvooralles schreef:We hopen dat het allemaal nog goed komt, maar ik twijjfel. Gekukkig is een 1-0 al genoeg voor een verlenging, en dan spelen we ze conditioneel weg. Aleen die Dessers hoeft maar 1' goede counter te krijgne, en .....
Ach kom op die dessers heeft geen knikker geraakt,
En die goal hadden jij en ik ook gemaakt,
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door LT »

karlo schreef:
NECvooralles schreef:We hopen dat het allemaal nog goed komt, maar ik twijjfel. Gekukkig is een 1-0 al genoeg voor een verlenging, en dan spelen we ze conditioneel weg. Aleen die Dessers hoeft maar 1' goede counter te krijgne, en .....
Ach kom op die dessers heeft geen knikker geraakt,
En die goal hadden jij en ik ook gemaakt,
Maar die bal die Mayi niet maakte, zou Dessers met zijn tampeloeres er nog in wippen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Nijmegen0413 »

De spanning is nu al bijna niet meer te houden joh, pff. Dan maar met een pilsje in de tuin gaan zitten zo. Iemand bij de laatste training geweest/aanwezig?

Gebruikersavatar
RoelWijchen
Berichten: 209
Lid geworden op: ma 11 okt 2010, 22:29
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door RoelWijchen »

Nijmegen0413 schreef:De spanning is nu al bijna niet meer te houden joh, pff. Dan maar met een pilsje in de tuin gaan zitten zo. Iemand bij de laatste training geweest/aanwezig?
Ik was al bang dat ik de enige was... zal ook alleen maar erger worden

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door kingetje »

Net kaartje gehaald. Lekker alleen, maar fuck it. Hup NEC.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-NAC

Bericht door Kanchelskis »

kingetje schreef:Net kaartje gehaald. Lekker alleen, maar fuck it. Hup NEC.
Bent vast niet alleen..

Gebruikersavatar
JeremyNEC
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door JeremyNEC »

490 kaarten nog te koop.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-NAC

Bericht door noviomagum »

Bikkel en taiwo voor von haacke en mayi

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Nijmegen0413 »

Zijn de spelers eigenlijk nog op scherp gezet vandaag? Of heeft half Nijmegen al een zonnesteek opgelopen? :biggrin:

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door FransWorst »

kingetje schreef:Net kaartje gehaald. Lekker alleen, maar fuck it. Hup NEC.

Ik neem aan dat de seizoenkaart nog geldt voor zondag?
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tiel »

JeremyNEC schreef:490 kaarten nog te koop.
Tja dat is toch best wel triest en wederom het bewijs Nijmegen is geen voetbal/sport stad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tiel »

Veel spelers die vandaag aan die ongein van een Ramadan zijn begonnen?

Respect voor alles maar het is wel heel belangrijk voor je werk nu.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Goffert »

Wat een spanning voor morgen. Enerzijds, als je geheel objectief kijkt, zouden we geen enkel probleem moeten hebben en zeer eenvoudig moeten winnen. Anderzijds doet de degradatie van 3 jaar geleden wel erg denken aan nu. Laten we hopen op een scenario à la de kampioenswedstrijd van Feyenoord!

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
JeremyNEC schreef:490 kaarten nog te koop.
Tja dat is toch best wel triest en wederom het bewijs Nijmegen is geen voetbal/sport stad.
Hoeveel bewijzen heb je nog nodig om telkens weer tot die conclusie te komen?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
JeremyNEC schreef:490 kaarten nog te koop.
Tja dat is toch best wel triest en wederom het bewijs Nijmegen is geen voetbal/sport stad.
In de oude Goffert heb ik toch nacompetitie wedstrijden gezien van 20.000 toeschouwers,soms nog meer.Krijg steeds meer het idee dat de Nijmegenaar de constante onrust rond de club een beetje zat begint te worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:Zijn de spelers eigenlijk nog op scherp gezet vandaag? Of heeft half Nijmegen al een zonnesteek opgelopen? :biggrin:
Iets meer supporters dan normaal,ik gok een mannetje of 70-80

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: B024, P., sebasvd en 36 gasten