NEC-NAC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jbnmgn

Re: NEC-NAC

Bericht door jbnmgn »

pj schreef:Ik vrees het ergste...
Hoeft niet, zolang Ron en Potje inzien dat ze Grot op de bank moeten laten en Kadioglu en Aiwoniyi in de basis moeten zetten komt het helemaal goed

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Voorwaarts »

Het wordt 1-0.
Verlengen en dan 2-0.
Heerlijk 2uur lang billen knijpen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:
GV schreef:
NECvooralles schreef:Dat snap ik maar wist niet precies hoe lang etc.

In een verlenging is NEC in het voordeel qua fysieke kracht.
Ja ja, NEC Is bij alles in het voordeel. NEC zou op zeker in de eredivisie blijven, ja ja.
Ja! Zondag maken we het goed. Of denk jij van niet?
Nee, absoluut niet. NAC scoort minimaal 1x, parkeren dan 2 bussen en dan moet NEC nog 3x scoren. Ik win nog eerder de Euro Jackpot. Ik grote twijfels aan het duo de Groot/Pothuizen. Wat een waardeloze spelers; Grot, Heinloth, Delle (mede verantwoordelijk doelpunt NAC) en Mayi. Zondag geen Bloedkuul, maar Tranendal.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC-NAC

Bericht door Wim1970 »

GV schreef:
jbnmgn schreef:
GV schreef:
NECvooralles schreef:Dat snap ik maar wist niet precies hoe lang etc.

In een verlenging is NEC in het voordeel qua fysieke kracht.
Ja ja, NEC Is bij alles in het voordeel. NEC zou op zeker in de eredivisie blijven, ja ja.
Ja! Zondag maken we het goed. Of denk jij van niet?
Nee, absoluut niet. NAC scoort minimaal 1x, parkeren dan 2 bussen en dan moet NEC nog 3x scoren. Ik win nog eerder de Euro Jackpot. Ik grote twijfels aan het duo de Groot/Pothuizen. Wat een waardeloze spelers; Grot, Heinloth, Delle (mede verantwoordelijk doelpunt NAC) en Mayi. Zondag geen Bloedkuul, maar Tranendal.
Wat is er mis met een aantal jaren in de Jupiler League? Kunnen we eindelijk schoon schip maken en alle lijken uit de kast halen om vervolgens sterker dan ooit terug te keren!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door VakkieR »

Wim1970 schreef:
GV schreef:
jbnmgn schreef:
GV schreef:
NECvooralles schreef:Dat snap ik maar wist niet precies hoe lang etc.

In een verlenging is NEC in het voordeel qua fysieke kracht.
Ja ja, NEC Is bij alles in het voordeel. NEC zou op zeker in de eredivisie blijven, ja ja.
Ja! Zondag maken we het goed. Of denk jij van niet?
Nee, absoluut niet. NAC scoort minimaal 1x, parkeren dan 2 bussen en dan moet NEC nog 3x scoren. Ik win nog eerder de Euro Jackpot. Ik grote twijfels aan het duo de Groot/Pothuizen. Wat een waardeloze spelers; Grot, Heinloth, Delle (mede verantwoordelijk doelpunt NAC) en Mayi. Zondag geen Bloedkuul, maar Tranendal.
Wat is er mis met een aantal jaren in de Jupiler League? Kunnen we eindelijk schoon schip maken en alle lijken uit de kast halen om vervolgens sterker dan ooit terug te keren!

Een aantal jaren Juup betekent een aantal jaren achterstand oplopen in financiële inkomsten. zowel vanuit tv-inkomsten als vanuit de recette. Dat we financieel de zaak weer redelijk op orde hebben, wil niet zeggen dat wij ons dat kunnen veroorloven

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Bernd »

Wim1970 schreef:
GV schreef:
jbnmgn schreef:
GV schreef:
NECvooralles schreef:Dat snap ik maar wist niet precies hoe lang etc.

In een verlenging is NEC in het voordeel qua fysieke kracht.
Ja ja, NEC Is bij alles in het voordeel. NEC zou op zeker in de eredivisie blijven, ja ja.
Ja! Zondag maken we het goed. Of denk jij van niet?
Nee, absoluut niet. NAC scoort minimaal 1x, parkeren dan 2 bussen en dan moet NEC nog 3x scoren. Ik win nog eerder de Euro Jackpot. Ik grote twijfels aan het duo de Groot/Pothuizen. Wat een waardeloze spelers; Grot, Heinloth, Delle (mede verantwoordelijk doelpunt NAC) en Mayi. Zondag geen Bloedkuul, maar Tranendal.
Wat is er mis met een aantal jaren in de Jupiler League? Kunnen we eindelijk schoon schip maken en alle lijken uit de kast halen om vervolgens sterker dan ooit terug te keren!
Is de vorige keer ook zo goed gelukt. Twee jaar Santos heeft helaas veel verbloemd.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Brabander »

We moeten het niet hebben over degradatie! Zondag moet NAC worden aangepakt vanaf de 1ste minuut.
Kwalitatief waren we gisteren duidelijk beter, de kansen moeten worden benut.
Uiteraard zal NAC twee bussen gaan parkeren en hopen op een snelle counter maar daar moeten wij boven staan.
Als we snel scoren dan komt het allemaal goed!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door mschr »

Als NAc de bus gaat parkeren, moeten we niet Mayi opstellen, maar Taiwo. TAiwo is balvaster en kan opkomende medespelers bedienen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tiel »

Brabander schreef:We moeten het niet hebben over degradatie! Zondag moet NAC worden aangepakt vanaf de 1ste minuut.
Kwalitatief waren we gisteren duidelijk beter, de kansen moeten worden benut.
Uiteraard zal NAC twee bussen gaan parkeren en hopen op een snelle counter maar daar moeten wij boven staan.
Als we snel scoren dan komt het allemaal goed!
Tegen dit NAC doe je het sowieso slecht als keer niet 3 keer scoort. Dus eentje mogen ze er nog maken ook.

Gisteren zat zoals zo vaak alles weer eens tegen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door DJTEEF! »

Zondag zit het mee! 2-0 bij rust, 4-1 aan het eind. We moeten geluk afdwingen door positief te zijn.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Mark Ariaans »

Heb er momenteel echt een hard hoofd in. Gisteren was je gewoon drie klassen beter en zat echt alles tegen. Maar als je al zo moeilijk scoort en je krijgt er ook nog eens een keer de druk van het moeten winnen overheen, dan zie ik het echt somber in. 1-0 was zo'n beetje de meest slecht mogelijke uitslag. Je had gewoon met 1-4 van het veld af kunnen lopen en dan was het volkomen terecht geweest. Dit is gewoon bagger, hoe je er ook tegenaan kijkt.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Ramona »

DJTEEF! schreef:Zondag zit het mee! 2-0 bij rust, 4-1 aan het eind. We moeten geluk afdwingen door positief te zijn.
:withstupid:


:director: Een kolkende Goffert slaat ook over op de spelers! :director:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door mschr »

Als Barcelona van een 0-4-achterstand kan terugkomen tegen de Franse kampioen. Dan kunnen wij zeer zeker een 0-1 tegen de nr 5 van JL ombuigen. De remontada gaat er komen.

Tilburg013
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 26 mei 2017, 10:16
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tilburg013 »

Het was balen van gister, vorig jaar hebben wij precies hetzelfde meegemaakt.
Na 2 wedstrijden waren wij ook de winnaar en dit jaar jullie ook!!
Een kolkend stadion gaf bij ons de doorslag waardoor we op voorhand al hadden gewonnen.

Dat kunnen jullie ook! Gas erop zondag en schup die ratten terug naar waar ze horen!

Tilburg staat achter jullie! :director: :hail:

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door hupie »

Tiel schreef:
Brabander schreef:We moeten het niet hebben over degradatie! Zondag moet NAC worden aangepakt vanaf de 1ste minuut.
Kwalitatief waren we gisteren duidelijk beter, de kansen moeten worden benut.
Uiteraard zal NAC twee bussen gaan parkeren en hopen op een snelle counter maar daar moeten wij boven staan.
Als we snel scoren dan komt het allemaal goed!
Tegen dit NAC doe je het sowieso slecht als keer niet 3 keer scoort. Dus eentje mogen ze er nog maken ook.

Gisteren zat zoals zo vaak alles weer eens tegen.
Wie moet er 3 maal scoren voor NEC? Ik kan het echt niet bedenken. Met deze voorhoede, totaal geen scorend vermogen. Alles zit inderdaad tegen, zoals alles bij RJC mee zit. Zij blijven er dan ook gewoon in en wij? Heb er een hard hoofd in. Er moeten noodgedwongen al 3 en wellicht 4 wijzigingen in de opstelling plaatsvinden. Al naar gelang de blessure van Burnet mee of tegenvalt. Haacke, Heinloth, Mayi en Burnet.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door nec4n »

Enige wat wij kunnen doen is vol achter onze club staan!
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:Als NAc de bus gaat parkeren, moeten we niet Mayi opstellen, maar Taiwo. TAiwo is balvaster en kan opkomende medespelers bedienen.
ja... mayi is een spits voor de counter... diep wegsturen en dan scoort hij... als er geen ruimte is heb je vrijwel niets aan hem... dan is taiwo inderdaad een veel betere optie...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Demtsjenko »

op basis van voorgaande wedstrijd zou je heel positief moeten zijn over de kansen van NEC. NEC was veel beter, creëerde veel meer kansen, was eigenlijk op alle fronten beter... het moet bijna wel goed komen...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door mschr »

hupie schreef:


Wie moet er 3 maal scoren voor NEC? Ik kan het echt niet bedenken. Met deze voorhoede, totaal geen scorend vermogen.
wie scoorden er tegen AZ, Heerenveen, Emmen?

En er hoeft niemand een hattrick te maken. Gewoon een goal van Taiwo, Grot en Breiburg is voldoende.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

iedereen is heel positief,als De Groot dat ook is laat hij de boel staan en dat wordt dan onze ondergang.prima coaching tot nu toe maar nu is het tijd om in te grijpen. Taiwo i.p.v. Mayi ,Ferdi i.p.v Grot en Dyrestam i.p.v.Heinloth. Die laatste staat duidelijk onder hoogspanning als het om degradatievoetbal gaat.Maar ik heb er een slecht gevoel over,ik heb zo'n idee dat Ronnie dit allemaal niet gaat doen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:En je verweet Hyballa dat hij teveel rommelde aan de basis? Beetje tegenstrijdige dit.
Nee hoor,dit is een alles of niets wedstrijd,Heinloth laat zien dat hij de druk niet aan kan,Grot is als rechtsbuiten lachwekkend en Taiwo heeft nu alle wedstrijden laten zien beter te zijn dan Mayi.Het zijn op dit moment je zwakste schakels en die dienen vervangen te worden.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Sander74 »

NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Eens, en zo gaan we het ook precies doen. Ik sluit 3 a 4 doelpunten niet uit, ik verwacht zelfs dat dit gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tiel »

Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Als je nu nog niet weet dat ze daar veel te zwak voor zijn weet ik het ook niet meer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:Zo dacht Hyballa ook. Hooguit moet je Heinloth vervangen en von Haacke moet sowieso. Dus Dyrestam en Ferdi erin.

En als de combi Grot - Mayi te weinig oplevert snel wisselen al in de eerste helft.
Waarom in godsnaam weer starten met Mayi,waarom?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Gijscoman, Mook, NXP, Panucci en 29 gasten