NEC-NAC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door mschr »

NECvooralles schreef:Zo dacht Hyballa ook. Hooguit moet je Heinloth vervangen en von Haacke moet sowieso. Dus Dyrestam en Ferdi erin.

En als de combi Grot - Mayi te weinig oplevert snel wisselen al in de eerste helft.
Je weet vantevoren dat Mayi niks gaat opleveren. Je weet dat als Taiwo speelt, het beter gaat. Waarom wil je dan jezelf in de voet schieten door te starten met Mayi? Elke minuut van de wedstrijd komende zondag hebben we nodig om NAC uit te schakelen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Als je nu nog niet weet dat ze daar veel te zwak voor zijn weet ik het ook niet meer.
Ik vind het allemaal vrij arrogant Tiel.Het was gisteren nou ook niet bepaald zo dat we NAC van het kastje naar de muur tikten.Goed,het is een matige ploeg maar Sander heeft gelijk,scoor je niet snel dan worden matige spelers hele redelijke spelers en kunnen boven zichzelf uit stijgen.En i.t.t. ons hebben ze wel een spits die weet hoe je een bal in het netje krijgt.Als NAC scoort is het gewoon gedaan, zo niet heb ik nog goede hoop.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
NECvooralles schreef:Zo dacht Hyballa ook. Hooguit moet je Heinloth vervangen en von Haacke moet sowieso. Dus Dyrestam en Ferdi erin.

En als de combi Grot - Mayi te weinig oplevert snel wisselen al in de eerste helft.
Je weet vantevoren dat Mayi niks gaat opleveren. Je weet dat als Taiwo speelt, het beter gaat. Waarom wil je dan jezelf in de voet schieten door te starten met Mayi? Elke minuut van de wedstrijd komende zondag hebben we nodig om NAC uit te schakelen.
Zo is dat,er is helemaal geen tijd om te kijken hoe het gaat met Mayi en hem vervolgens in de 46e minuut te wisselen.Dat is een verloren helft.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Demtsjenko »

als ze net zo starten als in de heenwedstrijd dan scoren ze binnen 10 minuten... en dan wordt na zenuwachtig, want zij weten ook dat ze op alle vlakken de mindere zijn...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Demtsjenko »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:
NECvooralles schreef:Zo dacht Hyballa ook. Hooguit moet je Heinloth vervangen en von Haacke moet sowieso. Dus Dyrestam en Ferdi erin.

En als de combi Grot - Mayi te weinig oplevert snel wisselen al in de eerste helft.
Je weet vantevoren dat Mayi niks gaat opleveren. Je weet dat als Taiwo speelt, het beter gaat. Waarom wil je dan jezelf in de voet schieten door te starten met Mayi? Elke minuut van de wedstrijd komende zondag hebben we nodig om NAC uit te schakelen.
Zo is dat,er is helemaal geen tijd om te kijken hoe het gaat met Mayi en hem vervolgens in de 46e minuut te wisselen.Dat is een verloren helft.
eerst 2-0 voor komen en dan ontstaat er ruimte bij nac achterin... met ruimte kan mayi wel een rol spelen in de counter...

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Bernd »

Tiel schreef:
Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Als je nu nog niet weet dat ze daar veel te zwak voor zijn weet ik het ook niet meer.
Dit heb ik drie keer moeten lezen.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door T.I.G.O. »

En toch zijn dit de wedstrijden die de mooiste zijn,alles of niks.....
De vreugde explosies, de doffe ellende,het kan allemaal!~
Tranen van geluk of verdriet,het ligt zo dicht bij elkaar zondag en de stress is onmetelijk !!
Met zijn allen er achter en het komt goed :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Als je nu nog niet weet dat ze daar veel te zwak voor zijn weet ik het ook niet meer.
Ik vind het allemaal vrij arrogant Tiel.Het was gisteren nou ook niet bepaald zo dat we NAC van het kastje naar de muur tikten.Goed,het is een matige ploeg maar Sander heeft gelijk,scoor je niet snel dan worden matige spelers hele redelijke spelers en kunnen boven zichzelf uit stijgen.En i.t.t. ons hebben ze wel een spits die weet hoe je een bal in het netje krijgt.Als NAC scoort is het gewoon gedaan, zo niet heb ik nog goede hoop.
Onzin, NEC scoort niet en dat heeft helemaal niets met NAC te maken maar alles met NEC. NAC is enorm zwak. EN na 60 minuten ook nog eens volledig kapot.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

M1896
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 mei 2017, 10:40
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door M1896 »

Kop omhoog jongens!
Zorg dat aanstaande zondag de Goffert in vuur en vlam staat! Laat vanaf moment -1 die stakkers uit Breda weten dat er bij jullie niks te halen valt! Bloed op de palen GVD!
Je kunt er beter een z'on enorme bende van maken dat je een wedstrijd zonder publiek kunt spelen dan degraderen.
De 12e man is tijdens zulke wedstrijden meer dan nodig! Voor als je nog inspiratie nodig hebt :wink: : https://www.youtube.com/watch?v=r-0lxWn ... e=youtu.be

VICTORY IS SWEETER WHEN YOU'VE KNOWN DEFEAT!

M1896
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 mei 2017, 10:40
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door M1896 »

NAC rijdt zaterdag al richting Nijmegen. Een nachtelijke vuurwerkshow doet ze altijd goed! :wink:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Mark Ariaans »

zuurpruim schreef: Ik vind het allemaal vrij arrogant Tiel.Het was gisteren nou ook niet bepaald zo dat we NAC van het kastje naar de muur tikten.
Jawel hoor, dat is precies wat we deden. Het had in de rust al 0-2 of 0-3 kunnen staan en dat is geen overdrijving. De ellende is dat we geen afronders in de ploeg hebben. Een Santos had er gisteren drie of vier in gelegd, zonder twijfel. Zo'n speler missen we helaas het hele seizoen al. Een ding is echter overduidelijk: Mayi is die speler zeker niet. Taiwo mogelijk wel.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Sander74 schreef:NEC moet echt gaan stormen/razen/drukken/etc. en heel snel (binnen 15 min) een doelpunt maken.
Zo niet.... krijgt NAC vleugels...
en gaan de voetbalwetten gelden...
en dan is het helaas JP voor NEC met alle gevolgen van dien.
Als je nu nog niet weet dat ze daar veel te zwak voor zijn weet ik het ook niet meer.
Ik vind het allemaal vrij arrogant Tiel.Het was gisteren nou ook niet bepaald zo dat we NAC van het kastje naar de muur tikten.Goed,het is een matige ploeg maar Sander heeft gelijk,scoor je niet snel dan worden matige spelers hele redelijke spelers en kunnen boven zichzelf uit stijgen.En i.t.t. ons hebben ze wel een spits die weet hoe je een bal in het netje krijgt.Als NAC scoort is het gewoon gedaan, zo niet heb ik nog goede hoop.
We speelde ze absoluut wel van het kastje naar de muur, vooral in de tweede helft. NAC is op de fout van Heinloth na niet in ons strafschopgebied geweest de tweede helft en zelf reigde we de kansen aan een. Een betere definitie van het kastje naar de muur kan ik niet bedenken. Zondag erop klappen met het publiek erachter en we halen het, en zonder Heinloth en Mayi uiteraard. 2-0. :sjaal:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tim Janssen »

je heb niks aan snelheid zondag je heb creativiteit nodig

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door zuurpruim »

Tim Janssen schreef:je heb niks aan snelheid zondag je heb creativiteit nodig
inderdaad en koelbloedigheid voor de goal.ben het wel met Tiel eens dat NAC zondag aan het einde kapot komt te zitten.Maar goed,het scoren...

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Nijmegen0413 »

M1896 schreef:Kop omhoog jongens!
Zorg dat aanstaande zondag de Goffert in vuur en vlam staat! Laat vanaf moment -1 die stakkers uit Breda weten dat er bij jullie niks te halen valt! Bloed op de palen GVD!
Je kunt er beter een z'on enorme bende van maken dat je een wedstrijd zonder publiek kunt spelen dan degraderen.
De 12e man is tijdens zulke wedstrijden meer dan nodig! Voor als je nog inspiratie nodig hebt :wink: : https://www.youtube.com/watch?v=r-0lxWn ... e=youtu.be

VICTORY IS SWEETER WHEN YOU'VE KNOWN DEFEAT!
Mooi filpmje en je hebt helemaal gelijk. Prachtige opkomst ook. Al zullen ze bij NEC wel weer geen vuurwerk hebben, die bewaren ze alleen voor de echte top wedstrijden zoals tegen Utrecht thuis. :wink:

jbnmgn

Re: NEC-NAC

Bericht door jbnmgn »

GV schreef:
jbnmgn schreef:
GV schreef:
NECvooralles schreef:Dat snap ik maar wist niet precies hoe lang etc.

In een verlenging is NEC in het voordeel qua fysieke kracht.
Ja ja, NEC Is bij alles in het voordeel. NEC zou op zeker in de eredivisie blijven, ja ja.
Ja! Zondag maken we het goed. Of denk jij van niet?
Nee, absoluut niet. NAC scoort minimaal 1x, parkeren dan 2 bussen en dan moet NEC nog 3x scoren. Ik win nog eerder de Euro Jackpot. Ik grote twijfels aan het duo de Groot/Pothuizen. Wat een waardeloze spelers; Grot, Heinloth, Delle (mede verantwoordelijk doelpunt NAC) en Mayi. Zondag geen Bloedkuul, maar Tranendal.
Haha zo ken ik je weer GV, negatief! Jij bent zo mogelijk nog negatiever dan een negatief filmpje van 20 jaar geleden!
Punt 1: NAC scoort niet als eerste hier de 0-1
Punt 2: er mogen geen bussen op het veld!
Punt 3: jij wint nooit de Eurojackpot omdat die nooit valt in Nederland!
Punt 4: jij hebt grote twijfels aan HET duo dat van de afgelopen 5 wedstrijden er 4 wist te winnen?
Punt 5: Waardeloze spelers? Grot: geef ik je een beetje gelijk. Heinloth is best goed en Delle is een prima keeper! Mayi: goede speler.
Punt 6: Zondag wordt een tranendal, daar heb je gelijk in, een tranendal van GELUK omdat we gewonnen hebben en in de ED blijven.

Punt 7: ach laat maar, kijk jij maar lekker Fox!

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Zico »

Demtsjenko schreef:als ze net zo starten als in de heenwedstrijd dan scoren ze binnen 10 minuten... en dan wordt na zenuwachtig, want zij weten ook dat ze op alle vlakken de mindere zijn...
Bijna alle vlakken, want ze hebben een betere spits.......en wij kunnen ons geen tegendoelpunt veroorloven.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Vak-O-Side »

Tilburg013 schreef:Het was balen van gister, vorig jaar hebben wij precies hetzelfde meegemaakt.
Na 2 wedstrijden waren wij ook de winnaar en dit jaar jullie ook!!
Een kolkend stadion gaf bij ons de doorslag waardoor we op voorhand al hadden gewonnen.

Dat kunnen jullie ook! Gas erop zondag en schup die ratten terug naar waar ze horen!

Tilburg staat achter jullie! :director: :hail:
Bedankt. Hopelijk heb je gelijk. Willem 2 is wat dat betreft wel een voorbeeld, want bij jullie is het vaak nog stiller dan in de Goffert :jestera:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Pol »

Vak-O-Side schreef:
Tilburg013 schreef:Het was balen van gister, vorig jaar hebben wij precies hetzelfde meegemaakt.
Na 2 wedstrijden waren wij ook de winnaar en dit jaar jullie ook!!
Een kolkend stadion gaf bij ons de doorslag waardoor we op voorhand al hadden gewonnen.

Dat kunnen jullie ook! Gas erop zondag en schup die ratten terug naar waar ze horen!

Tilburg staat achter jullie! :director: :hail:
Bedankt. Hopelijk heb je gelijk. Willem 2 is wat dat betreft wel een voorbeeld, want bij jullie is het vaak nog stiller dan in de Goffert :jestera:
Je bent er al een tijdje niet meer geweest denk ik?

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Tim Janssen »

zuurpruim schreef:
Tim Janssen schreef:je heb niks aan snelheid zondag je heb creativiteit nodig
inderdaad en koelbloedigheid voor de goal.ben het wel met Tiel eens dat NAC zondag aan het einde kapot komt te zitten.Maar goed,het scoren...
juist en dan heb je dat nodig tempo moet hoger en de opening zoeken (in mij ogen kunnen dat 2 spelers ali en ferdi)
deze moeten nu ten alle tijden spelen zondag

jbnmgn

Re: NEC-NAC

Bericht door jbnmgn »

NECvooralles schreef:
Tilburg013 schreef:Het was balen van gister, vorig jaar hebben wij precies hetzelfde meegemaakt.
Na 2 wedstrijden waren wij ook de winnaar en dit jaar jullie ook!!
Een kolkend stadion gaf bij ons de doorslag waardoor we op voorhand al hadden gewonnen.

Dat kunnen jullie ook! Gas erop zondag en schup die ratten terug naar waar ze horen!

Tilburg staat achter jullie! :director: :hail:
Ja, de Goffert zal we anders moeten zijn Zondag, want bv tegen Emmen hoorde je niemand.
Moet een kokend stadion worden, dank voor de tip.
Zou wel mooi zijn als het een kolkende sfeervolle Goffert wordt zondag, maar dat zul jij niet meemaken. 750 man in Breda maken meer herrie dan 12500 in de Goffert. Zelfs de 350 in Emmen hoorden ze tot in de dierentuin, en hier horen ze ons nog niet eens in de kinderboerderij.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-NAC

Bericht door Juul »

mschr schreef:Als Barcelona van een 0-4-achterstand kan terugkomen tegen de Franse kampioen. Dan kunnen wij zeer zeker een 0-1 tegen de nr 5 van JL ombuigen. De remontada gaat er komen.
Barca heeft aanvallers die alledrie een individuele actie in huis hebben. Bij NEC zitten de spelers met een individuele actie op de bank. Kortom jouw vriend Grot, Mahyi en Groenenveld banken en Kadioglu, Rayhi en Taiwo in de aanval. Met een rechterkant met Dyrestam, Bikel en Kadioglu mag elke eredivisieclub zijn vingers bij aflikken.
Blijft Ronnie doorkutten met Heinloth en Grot zie ik het somber in.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door Gijscoman »

Juul schreef:
mschr schreef:Als Barcelona van een 0-4-achterstand kan terugkomen tegen de Franse kampioen. Dan kunnen wij zeer zeker een 0-1 tegen de nr 5 van JL ombuigen. De remontada gaat er komen.
Barca heeft aanvallers die alledrie een individuele actie in huis hebben. Bij NEC zitten de spelers met een individuele actie op de bank. Kortom jouw vriend Grot, Mahyi en Groenenveld banken en Kadioglu, Rayhi en Taiwo in de aanval. Met een rechterkant met Dyrestam, Bikel en Kadioglu mag elke eredivisieclub zijn vingers bij aflikken.
Blijft Ronnie doorkutten met Heinloth en Grot zie ik het somber in.
Ik denk niet dat je teveel moet wisselen. Ik zou Groeneveld en misschien ook Grot laten staan. Zeker Groeneveld kan met een actie nog wel wat bereiken tegen een muur van NAC'ers. Daarbij zie ik Kadioglu vanaf de basis het verschil niet maken. Het idee van Rayhi i.p.v. Grot vind ik op zich ook prima. Daarmee speel je dat NAC fysiek kapot.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC-NAC

Bericht door NECwijchen »

Gijscoman schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:Als Barcelona van een 0-4-achterstand kan terugkomen tegen de Franse kampioen. Dan kunnen wij zeer zeker een 0-1 tegen de nr 5 van JL ombuigen. De remontada gaat er komen.
Barca heeft aanvallers die alledrie een individuele actie in huis hebben. Bij NEC zitten de spelers met een individuele actie op de bank. Kortom jouw vriend Grot, Mahyi en Groenenveld banken en Kadioglu, Rayhi en Taiwo in de aanval. Met een rechterkant met Dyrestam, Bikel en Kadioglu mag elke eredivisieclub zijn vingers bij aflikken.
Blijft Ronnie doorkutten met Heinloth en Grot zie ik het somber in.
Ik denk niet dat je teveel moet wisselen. Ik zou Groeneveld en misschien ook Grot laten staan. Zeker Groeneveld kan met een actie nog wel wat bereiken tegen een muur van NAC'ers. Daarbij zie ik Kadioglu vanaf de basis het verschil niet maken. Het idee van Rayhi i.p.v. Grot vind ik op zich ook prima. Daarmee speel je dat NAC fysiek kapot.
Groeneveld is nog te wisselvallig, de ene wedstrijd erg goed (hveen uit) en gister was het niet veel, als hij zn dag heeft is hij erg gevaarlijk, zou hem wel laten staan.

jbnmgn

Re: NEC-NAC

Bericht door jbnmgn »

NECwijchen schreef:
Gijscoman schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:Als Barcelona van een 0-4-achterstand kan terugkomen tegen de Franse kampioen. Dan kunnen wij zeer zeker een 0-1 tegen de nr 5 van JL ombuigen. De remontada gaat er komen.
Barca heeft aanvallers die alledrie een individuele actie in huis hebben. Bij NEC zitten de spelers met een individuele actie op de bank. Kortom jouw vriend Grot, Mahyi en Groenenveld banken en Kadioglu, Rayhi en Taiwo in de aanval. Met een rechterkant met Dyrestam, Bikel en Kadioglu mag elke eredivisieclub zijn vingers bij aflikken.
Blijft Ronnie doorkutten met Heinloth en Grot zie ik het somber in.
Ik denk niet dat je teveel moet wisselen. Ik zou Groeneveld en misschien ook Grot laten staan. Zeker Groeneveld kan met een actie nog wel wat bereiken tegen een muur van NAC'ers. Daarbij zie ik Kadioglu vanaf de basis het verschil niet maken. Het idee van Rayhi i.p.v. Grot vind ik op zich ook prima. Daarmee speel je dat NAC fysiek kapot.
Groeneveld is nog te wisselvallig, de ene wedstrijd erg goed (hveen uit) en gister was het niet veel, als hij zn dag heeft is hij erg gevaarlijk, zou hem wel laten staan.
Grot op de bank en Rayhi erin prima, zou ook Messaoud in plaats van v Haacke kunnen en dan eventueel en Awoniyi in de spits

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: demidk, jackynec, Kevin00 en 40 gasten