Videoref

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Videoref

Bericht door Legendario »

Jackiegoal schreef:
nec4n schreef: Overigens weet ik niet of jij weet hoe duur videoref is maar dat is voor Nederlandse begrippen erg duur. Het kost ongeveer 1/2 miljoen per wedstrijd dacht ik.
Geloof je het zelf? Een half miljoen voor een oortje naar iemand die 1,5 uur TV moet kijken? Dan ga ik denk ik in de videoref-business...
Ik doe mee! Wij krijgen dat vast ook wel voor 450.000 euro voor elkaar!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Videoref

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
Jackiegoal schreef:
nec4n schreef: Overigens weet ik niet of jij weet hoe duur videoref is maar dat is voor Nederlandse begrippen erg duur. Het kost ongeveer 1/2 miljoen per wedstrijd dacht ik.
Geloof je het zelf? Een half miljoen voor een oortje naar iemand die 1,5 uur TV moet kijken? Dan ga ik denk ik in de videoref-business...
Ik doe mee! Wij krijgen dat vast ook wel voor 450.000 euro voor elkaar!
250.000 Jullie maken geen kans.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Videoref

Bericht door Danish Dynamite »

Necco schreef:
jetipo schreef:
Eddy TT schreef:Vond het op zich prima. Eerst doorlaten spelen en als het spel stil ligt kijken wat er nu precies gebeurde. Precies zoals het hoort in mijn optiek. Niemand is dus door de arbitrage benadeeld terwijl dat zonder die videoref wel kan gebeuren. Fair play dus. Liever dit dan dat je door een onterechte beslissing er bv uitligt.


Wat als er bijvoorbeeld gescoord was tussen de overtreding en het ingrijpen door de videoref?
Als NEC uit die aanval had gescoord was de wedstrijd denk ik gestaakt en had Blom ontzet moeten worden vrees ik. Want de regels zijn helder: Dan wordt de penalty gegeven en alles vanaf het moment van de overtreding wordt ongedaan gemaakt. Dus: De goal van NEC zou dan zijn afgekeurd.
Blom kennende, schat ik zo in dat hij een doelpunt had gegeven en niet was gaan kijken bij de monitor, hij had gewoon de videoref overruled.... :biggrin:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Videoref

Bericht door Jackiegoal »

Legendario schreef:
Jackiegoal schreef:
nec4n schreef: Overigens weet ik niet of jij weet hoe duur videoref is maar dat is voor Nederlandse begrippen erg duur. Het kost ongeveer 1/2 miljoen per wedstrijd dacht ik.
Geloof je het zelf? Een half miljoen voor een oortje naar iemand die 1,5 uur TV moet kijken? Dan ga ik denk ik in de videoref-business...
Ik doe mee! Wij krijgen dat vast ook wel voor 450.000 euro voor elkaar!
Gezellig, kunnen we aan het eind van het seizoen NEC kopen denk ik.
"I am Brian, and so is my wife!"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gijsredleg@gmail.com, Patjeg024, uefacup en 34 gasten