NEC - Almere City FC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door GV »

Als wij echt zo goed en doortastend zouden zijn geweest was het 5-1 of 6-1 geworden. Met nog wat aanpassingen moet het goedkomen.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door NECwijchen »

GV schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Zag je niet hoe makkelijk af en toe de aanvallers door de verdediging van NEC heen sneden. De achterhoede verdiend nog enige aandacht.
Smits heeft 2 ballen op doel gehad ofzo...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
necnmgn schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Die kans bestaat zeker. Maar laten we eerst even afwachten hoe we bijvoorbeeld in Deventer voor de dag komen. En het is natuurlijk ook nog belangrijk wie er nog vertrekken voor 1 september.
Misschien. Héél misschien is Almere niet zo goed als de meesten vooraf dachten. Misschien is het een gemiddeld Jupiler ploegje dat tiende of twaalfde kan worden. Zijn we dan nog steeds zo goed?
Als een Almere 2 van zijn beste spelers verliest blijft er natuurlijk helemaal niets meer over van zo'n ploeg.
Het zal denk ik toch gaan tussen ons en de Eagles al waren die gisteren ook dramatisch.Volendam heeft altijd periodes waarin ze er opeens helemaal niks meer van bakken dus daar maak ik mij geen zorgen om.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Joppen niet gezien. Verdonk speelde veel taakbewuster dan een Fomitschow, maar is als verdediger erg zwak. Golla speelde sterk en is veel meer een rechter- dan een linkercentrumverdediger. Tedje is verdedigend kwetsbaar. Dijkstra sterk, ook opbouwend. Larsson is geen midvoor, kan net koppen n heeft geen goed schot. Sleegers werkte hard en was verdienstelijk. Groeneveld was natuurlijk de Man of THE Match en Smits bewees een completere keeper te zijn dan Delle. De uittrappen van Smts zijn immers veel en veel beter.
Hmm. ik vond Dijkstra opbouwend juist te wensen overlaten.
Sleegers werkte inderdaad hard, maar voegde voetballend niets toe.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Bernd »

Aanvalspel was bij vlagen flitsend. Maar mijn hemel wat een vreselijk gebrek aan weerstand. Ben ook benieuwd naar onze verdediging als daar druk op komt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Bernd schreef:Aanvalspel was bij vlagen flitsend. Maar mijn hemel wat een vreselijk gebrek aan weerstand. Ben ook benieuwd naar onze verdediging als daar druk op komt.
Volgende week vrijdag gaat die test komen. Ben heel benieuwd naar de uitkomst.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door kingetje »

mschr schreef:
Bernd schreef:Aanvalspel was bij vlagen flitsend. Maar mijn hemel wat een vreselijk gebrek aan weerstand. Ben ook benieuwd naar onze verdediging als daar druk op komt.
Volgende week vrijdag gaat die test komen. Ben heel benieuwd naar de uitkomst.
Inderdaad. Maar als een MVV er vier kan maken tegen de Eagles, heb ik alle vertrouwen in een positief resultaat.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Nr1 NEC »

eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Ik dacht ook nog aan Volendam en helemaal toen ze na een half uur al op 2-0 voorsprong stonden, maar spelen dan toch nog 2-2 tegen Helmond ongelofelijk...

Ik zou nu ook echt niet weten wie? Jong Ajax dan maar? :sjaal:
Laatst gewijzigd door Nr1 NEC op za 19 aug 2017, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Juul »

Leuk voor Larsson de goals en de MOTM na het kutjaar 2016/17. Stond goed opgesteld, werkte hard, deed niets verkeerds... maar is te weinig dwingend aanwezig voor een spits tegen zo'n matig team.
Sleegers legt veel meters af, had een goeie assist maar verder te risicoloos voor een 10. Grot was hopeloos, maar we hebben geen andere rechtsbuiten.
Golla en Ted zijn de heersers achterin. Dijkstra groeide in de wedstrijd, lijkt me een aanwinst en Groeneveld was uiteraard echte MOTM.
NEC beter dan ik verwachtte en Almere een heel stuk zwakker dan ik dacht. Schuurman, Braken, Alberto gaan we hard nodig hebben en er moet nog steeds een rechterspits bij.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Strooper »

Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door burp »

Nr1 NEC schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Ik dacht ook nog aan Volendam en helemaal toen ze na een half uur al op 2-0 voorsprong stonden, maar spelen dan toch nog 2-2 tegen Helmond ongelofelijk...

Ik zou nu ook echt niet weten wie? Jong Ajax dan maar? :sjaal:
ja Jong Ajax, dat zal wel het sterkste beloftenteam worden. Kwamen vorig jaar ook nog dicht bij VVV.
Zag Rens van Eijden nog leiding geven aan Jong AZ.

MVV ziet er ook wel sterk uit, staat nu Marvin Ogunjimi in de spits. Dat was ooit een hele grote meneer, maar ver weggezakt de laatste jaren.
Dat Fortuna nu bovenaan staat zegt me niet zo heel veel, Dordrecht lijkt duidelijk een van de allerzwakste teams dit jaar.

Maar eerst volgende week GAE en het einde van de transferperiode maar eens afwachten, dan hebben we een beter beeld van waar we staan.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door burp »

Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
vanavond 18u op Veronica

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Grasmatknuffelaar »

burp schreef:
Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
vanavond 18u op Veronica
:tu: :hail:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door SanderNEC »

Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
http://www.nu.nl/voetbal/4886459/samenv ... eague.html
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC - Almere City FC

Bericht door Nummer 11 »

Die commentator lult maar wat raak

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Gijscoman »

Ik was wel tevreden over gisteren. Jack de Gier legde uit dat hij met zijn aanvallers, snelle zaalvoetbalachtige spelers, de verdediging van NEC wilde openbreken. Ze kwamen er soms redelijk doorheen, maar eigenlijk was er altijd wel weer iemand die het kon oplossen. Prima van de verdediging dus. Heinloth leek trouwens een nieuwe speler. Hij was snel, speelde met zelfvertrouwen en deed dingen die hij vorig seizoen nooit had gekund. Zelfs de snelheid en behendigheid van de Almere-aanvallers, vorig jaar toch vaak zijn achilleshiel, brachten hem niet in gevaar.
Dijkstra vond ik persoonlijk een beetje traag in de opbouw. Hij vertraagde het spel nogal eens. Dat stoorde me wel. Tegelijkertijd liet hij wel goed zien dat hij een echte aanvoerder is. Sleegers was daarentegen de dirigent van de aanval. Hij verdeelde de ballen aan de aanvallers; zette druk wanneer Almere de bal had; ving ballen op, etc. Hij was niet opvallend aanwezig, maar wel van groot belang. Eén van de beste spelers gisteren. Kadioglu op 10 zal, zo vrees ik, de ploeg als geheel verzwakken.
Groeneveld was verder geniaal; Larsson deed het prima; en Grot was wisselvallig. Grot heeft vooral een zwakke aanname. Maar als hij eenmaal de bal heeft, dan is zijn fysieke kracht zo'n groot voordeel dat dat het weer goed maakt. Dat maakt hem soms lastig te beoordelen.
Maar de opstelling van Bogers verbaasde me van tevoren, maar hij heeft duidelijk gelijk gehad. NEC was heer en meester en dat tegen een ploeg, die misschien wel aanvallend wat heeft verloren, maar tegelijkertijd het sterke middenveld van vorig seizoen behouden heeft. En juist dat middenveld had weinig in te brengen tegen NEC. Dat stemt me wel hoopvol.

T.S.
Berichten: 1669
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door T.S. »

Genoten gisteren. Het zag er fris uit. Weer heel anders dan een paar jaar geleden in de Juup, precies wat goed is. Pluspunten: Verdonk, Groeneveld, Sleegers, Larsson en onze nieuwe aanvoerder. Overigens speelde de rest ook vrij behoorlijk. Minpunt: Grot. Heeft zijn eigen lichaam totaal niet onder controle. Straks met een echte spits spelen en Larsson op rechts zetten. Nu kwam iedere aanval over links en waren we al een maatje te groot, als we straks weer vanaf twee kanten komen dan zie ik weinig clubs van ons winnen.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Gerard Lopez »

SanderNEC schreef:
Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
http://www.nu.nl/voetbal/4886459/samenv ... eague.html
Toch wel knap hoor van Larsson om 2x te scoren in zn eerste wedstrijd in Nederland! :party:
When Wilco talks, people listen!

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Janssen »

Gerard Lopez schreef:
SanderNEC schreef:
Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
http://www.nu.nl/voetbal/4886459/samenv ... eague.html
Toch wel knap hoor van Larsson om 2x te scoren in zn eerste wedstrijd in Nederland! :party:
Nee dat zei hij niet. Hij zei: zijn eerste wedstrijd in Nederland in de Jupiler League! Wel luisteren he? :wink:

T.S.
Berichten: 1669
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door T.S. »

Janssen schreef:
Gerard Lopez schreef:
SanderNEC schreef:
Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
http://www.nu.nl/voetbal/4886459/samenv ... eague.html
Toch wel knap hoor van Larsson om 2x te scoren in zn eerste wedstrijd in Nederland! :party:
Nee dat zei hij niet. Hij zei: zijn eerste wedstrijd in Nederland in de Jupiler League! Wel luisteren he? :wink:
Dat zei hij de tweede keer inderdaad. Hij had het toch echt over de nieuwe aanwinst van NEC.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Nr1 NEC »

Op Fox kon je ze gister avond al zien en word het vandaag om het uur wel uitgezonden :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Tiel »

T.S. schreef:
Janssen schreef:
Gerard Lopez schreef:
SanderNEC schreef:
Grasmatknuffelaar schreef:Weet iemand waar je de samenvattingen terug kunt kijken? Ik vind alleen maar losse fragmenten en geen ''uitzending''. Vorige keer had SBS de rechten geloof ik.
http://www.nu.nl/voetbal/4886459/samenv ... eague.html
Toch wel knap hoor van Larsson om 2x te scoren in zn eerste wedstrijd in Nederland! :party:
Nee dat zei hij niet. Hij zei: zijn eerste wedstrijd in Nederland in de Jupiler League! Wel luisteren he? :wink:
Dat zei hij de tweede keer inderdaad. Hij had het toch echt over de nieuwe aanwinst van NEC.
Juist en zijn eerste wedstrijd in Nederland werd de eerste keer gezegd.
Ach niveau van de uitzending past zichzelf aan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Juul »

T.S. schreef:...Straks met een echte spits spelen en Larsson op rechts zetten.
Larsson is geen vleugelspits. Buiten Grot hebben we niemand voor op rechts, dat gaat een probleem worden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
T.S. schreef:...Straks met een echte spits spelen en Larsson op rechts zetten.
Larsson is geen vleugelspits. Buiten Grot hebben we niemand voor op rechts, dat gaat een probleem worden.
Niet in de Jup.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], GlennNEC, Justian, Legendario, van Rijswijk en 105 gasten