NEC - Almere City FC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Gerard Lopez »

Dijkstra was heerser op het middenveld, Breinburg lekker gebikkeld, Larsson stond op de goede plek (al waren ze denk ik wel houdbaar) :tu:
Sleegers kan echt niet als basisspeler. Vrij onzichtbaar en dat voor een nummer 10. En Grot oogde wel erg laconiek.

Al met al een makkelijke overwinning tegen een heel matige tegenstander. En dan te bedenken dat ze nog een van de betere teams uit de JL zijn. Dit gaat een heel makkelijk seizoen worden!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Joppen niet gezien. Verdonk speelde veel taakbewuster dan een Fomitschow, maar is als verdediger erg zwak. Golla speelde sterk en is veel meer een rechter- dan een linkercentrumverdediger. Tedje is verdedigend kwetsbaar. Dijkstra sterk, ook opbouwend. Larsson is geen midvoor, kan net koppen n heeft geen goed schot. Sleegers werkte hard en was verdienstelijk. Groeneveld was natuurlijk de Man of THE Match en Smits bewees een completere keeper te zijn dan Delle. De uittrappen van Smts zijn immers veel en veel beter.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Joppen niet gezien. Verdonk speelde veel taakbewuster dan een Fomitschow, maar is als verdediger erg zwak. Golla speelde sterk en is veel meer een rechter- dan een linkercentrumverdediger. Tedje is verdedigend kwetsbaar. Dijkstra sterk, ook opbouwend. Larsson is geen midvoor, kan net koppen n heeft geen goed schot. Sleegers werkte hard en was verdienstelijk. Groeneveld was natuurlijk de Man of THE Match en Smits bewees een completere keeper te zijn dan Delle. De uittrappen van Smts zijn immers veel en veel beter.
Iedereen weet/wist dat hij een betere trap heeft dan Delle. Volgens mij hadden jij en ik er vanavond ook maar 1 tegen gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Guido-nec »

Snap niet wat sommigen in Sleegers zien. Was lange tijd onzichtbaar. Tegen GAE hopelijk Schuurman of kadioglu op zijn plek..
Laatst gewijzigd door Guido-nec op vr 18 aug 2017, 23:34, 2 keer totaal gewijzigd.
NEC

n23
Berichten: 904
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door n23 »

mschr schreef:Joppen niet gezien.
:biggrin:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Stefannec »

Guido-nec schreef:Snap niet wat sommigen in Sleegers zien. Tegen GAE hopelijk Schuurman of kadioglu op zijn plek..
:withstupid:
Vond hem de slechtste van het veld voegde totaal niks toe.
Jippiekajee motherfucker!!!

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Rotturdam »

Lekkere start van de competitie, met 3-1 kwam almere nog genadig goed weg

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Gijscoman »

Guido-nec schreef:Snap niet wat sommigen in Sleegers zien. Was lange tijd onzichtbaar. Tegen GAE hopelijk Schuurman of kadioglu op zijn plek..
Volledig oneens; Sleegers speelde een sterke pot. Het ziet er bij hem altijd uit alsof het hem niet boeit, maar stiekem werkt hij keihard en is hij heel nuttig. Hij brengt veel richting en orde in de aanval en laat daarmee de hele ploeg beter voetballen. In de tweede helft liet hij zich na verloop van tijd minder zien, maar dat doet niet af aan zijn aandeel in deze overwinning.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

NAC had 4 heel sterke spelers. De rest was nog slechter dan Almere. Wij hadden een basiself met enkele zwakke plekken en te weinig creativiteit. Dat deed ons de das om.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door GV »

Grot is een drama. Sleegers voegt niets toe. Larsson is snel, werkte hard, maar daar ga je ook niet voor naar een stadion. Wat wilt Golla op het hoogste niveau? Groeneveld is een parel. Kortom met wat andere spelers wordt het alleen nog maar beter.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door jsentani »

Stefannec schreef:
Guido-nec schreef:Snap niet wat sommigen in Sleegers zien. Tegen GAE hopelijk Schuurman of kadioglu op zijn plek..
:withstupid:
Vond hem de slechtste van het veld voegde totaal niks toe.
:withstupid: graag naar bank, plechmatig meelopen en meetikken wachtende op een keer kunnen passen of schieten. Ferdi brengt veel meer, creativiteit, zien van openingen. Hopenlijk komt die snel weer in de basis.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door BertNEC »

Leuke pot inderdaad met niet echt slechte schakels. Positief voor mij Larsson en Dijkstra, niet Groeneveldt want dat is een geweldige voetballer en laten we hopen dat het snel 1 september is.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door jsentani »

noviomagum schreef:Wat was die grot weer slecht zeg qua balbehandeling 0,0 techniek, verder goede makkelijke overwinning want we zijn nog niet op ons best, en groeneveld echt en pareltje :sjaal:
Grot kan ze lengte, kracht en snelheid nog niet combineren met een goede balaanname. Techniek heeft die wel. Maar dat alles gaat nog wel komen als hij de juiste trainer vind die hem dit kan leren en beter kan maken.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door jsentani »

Toch is die voorhoede van Almere niet slecht. Met Hoefdraad en Valpoort hebben ze snelle gevaarlijke jongens die het menig JL ploeg lastig zal maken. Golla was de enige van onze verdedigers die ze op snelheid aan kon. Als Groeneveld toch verkocht wordt dan Hoefdraad halen.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door RJ »

NECvooralles schreef:Rayhi was trouwens niet eens wisselspeler. Vreemd.
Valt mee hoor na die rode kaart en 4 wedstrijden schorsing ;)

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door TT »

RJ schreef:
NECvooralles schreef:Rayhi was trouwens niet eens wisselspeler. Vreemd.
Valt mee hoor na die rode kaart en 4 wedstrijden schorsing ;)
:jestera:

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door eniesee12 »

Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door necnmgn »

eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Die kans bestaat zeker. Maar laten we eerst even afwachten hoe we bijvoorbeeld in Deventer voor de dag komen. En het is natuurlijk ook nog belangrijk wie er nog vertrekken voor 1 september.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Kanchelskis »

eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
1 zwaluw maakt geen zomer. Was een prima pot en je won eenvoudig, maar laten we niet overmoedig worden..

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door eniesee12 »

Kanchelskis schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
1 zwaluw maakt geen zomer. Was een prima pot en je won eenvoudig, maar laten we niet overmoedig worden..

Weet ik ook wel, maar onze concurrenten cambuur en eagles lijken bar weinig voor te stellen..

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door NiMMA_024 »

eniesee12 schreef:
Kanchelskis schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
1 zwaluw maakt geen zomer. Was een prima pot en je won eenvoudig, maar laten we niet overmoedig worden..

Weet ik ook wel, maar onze concurrenten cambuur en eagles lijken bar weinig voor te stellen..
Het zal NEC kennende wel de potjes zijn tegen Jong AZ, Ajax 2, Jong PSV, Jong Utrecht waar je onnodig punten gaat morsen.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door DR »

NiMMA_024 schreef:
eniesee12 schreef:
Kanchelskis schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
1 zwaluw maakt geen zomer. Was een prima pot en je won eenvoudig, maar laten we niet overmoedig worden..

Weet ik ook wel, maar onze concurrenten cambuur en eagles lijken bar weinig voor te stellen..
Het zal NEC kennende wel de potjes zijn tegen Jong AZ, Ajax 2, Jong PSV, Jong Utrecht waar je onnodig punten gaat morsen.
Maar dat doen de concurrenten ook al zoals je zag gisteren. En waar die jong teams eindigen maakt uiteindelijk niet zoveel uit.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

DR schreef:
NiMMA_024 schreef:
eniesee12 schreef:
Kanchelskis schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
1 zwaluw maakt geen zomer. Was een prima pot en je won eenvoudig, maar laten we niet overmoedig worden..

Weet ik ook wel, maar onze concurrenten cambuur en eagles lijken bar weinig voor te stellen..
Het zal NEC kennende wel de potjes zijn tegen Jong AZ, Ajax 2, Jong PSV, Jong Utrecht waar je onnodig punten gaat morsen.
Maar dat doen de concurrenten ook al zoals je zag gisteren. En waar die jong teams eindigen maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Akkoord, maar om enthousiast te worden als we als vijfde eindigen achter de vier belofte-elftallen? nou nee

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Voorwaarts »

necnmgn schreef:
eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Die kans bestaat zeker. Maar laten we eerst even afwachten hoe we bijvoorbeeld in Deventer voor de dag komen. En het is natuurlijk ook nog belangrijk wie er nog vertrekken voor 1 september.
Misschien. Héél misschien is Almere niet zo goed als de meesten vooraf dachten. Misschien is het een gemiddeld Jupiler ploegje dat tiende of twaalfde kan worden. Zijn we dan nog steeds zo goed?
eens een nec-er, altijd een nec-er

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door GV »

eniesee12 schreef:Ik vraag me serieus af wie een bedreiging voor ons gaat vormen, ik denk dat we met twee vingers in de neus kampioen worden..
Zag je niet hoe makkelijk af en toe de aanvallers door de verdediging van NEC heen sneden. De achterhoede verdiend nog enige aandacht.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denniesee, Gijscoman, SharonNLD33 en 40 gasten