NEC - Almere City FC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:smits,joppen,golla,pavert,verdonk,dijkstra,sleegers,breinburg,larsson,grot,groeneveld.
Ik denk 1-1. Vroeg achter, late gelijkmaker.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door hupie »

Juul schreef:
zuurpruim schreef:smits,joppen,golla,pavert,verdonk,dijkstra,sleegers,breinburg,larsson,grot,groeneveld.
Ik denk 1-1. Vroeg achter, late gelijkmaker.
Ben het met je eens. Met deze opstelling kun je bijna niet winnen. Maar met een echte vleugelspeler. Paar twijfelgevallen (Sleegers, Larsson en Smits) en geen opbouw van achter uit en ook niet uit het middenveld. Kansloos, tenzij de aanvallers met een individuele actie het verschil kunnen maken. Ben bang dat het met deze trainer weer niks gaat worden. Jammer want prima selectie eigenlijk.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door De Kletskop »

NECwijchen schreef:Forza zegt dit:
Vermoedelijke opstelling: Smits; Joppen, Golla, Van de Pavert, Verdonk; Dijkstra, Sleegers, Breinburg; Larsson, Grot, Groeneveld.
En meld dat Dijkstra captain wordt waarschijnlijk.

Mijn grootste vraag, waar is Bikel? En waarom Greg geen captain meer, zal als nog vertrekken denk ik dan?
Dijkstra Sleegers Larsson, en geen Bikel Ferdi ? Dit moet een grap zijn.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
NECvooralles schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:
zuurpruim schreef:smits,joppen,golla,pavert,verdonk,dijkstra,sleegers,breinburg,larsson,grot,groeneveld.

ferdi op de bank,die gaat dus ook weg
Larsson en geen Ferdi? Hoe dom kun je zijn.
Heel slim, Ferdi kan enkel invallen. In de basis nog nooit iets laten zien.
Je verweet mij een Hyballa obsessie te hebben, maar jij voert een persoonlijke kruistocht tegen deze jongen.
helemaal mee eens,het wordt echt te treurig voor woorden.
Hoezo? Wanneer heeft hij het in de basis laten zien? Als invaller meestal prima gespeeld. Hij kan nog steeds geen 90 minuten aan, starten is dus niet slim.
Je beargumentatie slaat als een slappe lul op een drumstel.
Larsson en Sleegers starten is nog minder slim. Wanneer hebben die het laten zien in de basis?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Tiel »

Ook niet veel maar de trainer heeft dus meer vertrouwen in ze dan in Ferdi. Of het is de instelling op de training, weet jij/ik veel.

Ik heb Sleegers ook wel eens een belangrijk punt zien pakken alleen niet vorig jaar. Beetje lastig he.

Het gaat om het beste elftal en niet om de beste spelers. Al in Ferdi dat wel, alleen wel enkel als invaller tot op heden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Wessel »

Kijk toch met enige bezorgdheid uit naar de wedstrijd van morgen. Niet alleen is Almere geen onaardige ploeg maar met zoveel nieuwe spelers, van wie een aantal nog niet zo lang bij de selectie zit en een voorbereiding met maar een beperkt aantal wedstrijden, is het nog maar afwachten hoe het zal gaan lopen. Het zou al heel wat zijn als voor deze wedstrijd de punten in Nijmegen blijven.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Nijmegen0413 »

Die opstelling. :schater:
Delle is 2 klasse beter dan Smits.
Bikel was de beste man in de voorbereiding en heeft meer potentie dan Breinburg en Dijkstra bij elkaar.
Ferdi is een klasse of 12 beter dan Larsson en Sleegers.

Als Delle, Bikel en Ferdi er naast staan wegens transferperikelen dan moet je de 2 die het meest om een transfer roepen er ook langs zetten (Golla/Breinburg). Dit is dus of super inconsequent van Bogers of hij is gewoon blind.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:Die opstelling. :schater:
Delle is 2 klasse beter dan Smits.
Bikel was de beste man in de voorbereiding en heeft meer potentie dan Breinburg en Dijkstra bij elkaar.
Ferdi is een klasse of 12 beter dan Larsson en Sleegers.

Als Delle, Bikel en Ferdi er naast staan wegens transferperikelen dan moet je de 2 die het meest om een transfer roepen er ook langs zetten (Golla/Breinburg). Dit is dus of super inconsequent van Bogers of hij is gewoon blind.
:schater:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door vak Oost »

Nijmegen0413 schreef:Die opstelling. :schater: Delle is 2 klasse beter dan Smits. Bikel was de beste man in de voorbereiding en heeft meer potentie dan Breinburg en Dijkstra bij elkaar. Ferdi is een klasse of 12 beter dan Larsson en Sleegers.
Als Delle, Bikel en Ferdi er naast staan wegens transferperikelen dan moet je de 2 die het meest om een transfer roepen er ook langs zetten (Golla/Breinburg). Dit is dus of super inconsequent van Bogers of hij is gewoon blind.
Het is pas de 1ste wedstrijd, het is nieuwe ronde & nieuwe kansen ...
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door zuurpruim »

Ik hoop echt dat Larsson de klasse die hij op de training etaleert morgen eens in een wedstrijd laat zien.Maar het is eigenlijk onbegrijpelijk dat hij start.Het is werkelijk op niets gebaseerd,niet qua vorig seizoen en niet op de wedstrijden in de voorbereiding.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Wessel »

De Kletskop schreef:
NECwijchen schreef:Forza zegt dit:
Vermoedelijke opstelling: Smits; Joppen, Golla, Van de Pavert, Verdonk; Dijkstra, Sleegers, Breinburg; Larsson, Grot, Groeneveld.
En meld dat Dijkstra captain wordt waarschijnlijk.

Mijn grootste vraag, waar is Bikel? En waarom Greg geen captain meer, zal als nog vertrekken denk ik dan?
Dijkstra Sleegers Larsson, en geen Bikel Ferdi ? Dit moet een grap zijn.
Ik had dit wat betreft de opstelling nog niet gelezen. Inderdaad hilarisch als dit de opstelling gaat worden. Hopelijk gaat het toch goed komen anders al gelijk trammelant in de tent :-)

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Sjoerdbemmel »

Wessel schreef:
De Kletskop schreef:
NECwijchen schreef:Forza zegt dit:
Vermoedelijke opstelling: Smits; Joppen, Golla, Van de Pavert, Verdonk; Dijkstra, Sleegers, Breinburg; Larsson, Grot, Groeneveld.
En meld dat Dijkstra captain wordt waarschijnlijk.

Mijn grootste vraag, waar is Bikel? En waarom Greg geen captain meer, zal als nog vertrekken denk ik dan?
Dijkstra Sleegers Larsson, en geen Bikel Ferdi ? Dit moet een grap zijn.
Ik had dit wat betreft de opstelling nog niet gelezen. Inderdaad hilarisch als dit de opstelling gaat worden. Hopelijk gaat het toch goed komen anders al gelijk trammelant in de tent :-)
alleen als we verliezen...

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Justian »

Matchday :sjaal: :sjaal:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door jsentani »

We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

In de Gelderlander van vandaag verklaart Bogers dat hij bij het samenstellen van de basis tegen Almere geen rekening heeft gehouden met wie waarschijnlijk gaat vertrekken of niet. Smits, zegt hij, keept omdat hij beter past in het systeem dat NEC wil spelen. Zo, eat that, Smitshaters!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Napoleon »

mschr schreef:In de Gelderlander van vandaag verklaart Bogers dat hij bij het samenstellen van de basis tegen Almere geen rekening heeft gehouden met wie waarschijnlijk gaat vertrekken of niet. Smits, zegt hij, keept omdat hij beter past in het systeem dat NEC wil spelen. Zo, eat that, Smitshaters!
Wohohohohooooo! Het is aan!
Nog meer schokkend dat zo'n Sleegers blijkbaar verder is dan Kadioglu.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Justian »

mschr schreef:In de Gelderlander van vandaag verklaart Bogers dat hij bij het samenstellen van de basis tegen Almere geen rekening heeft gehouden met wie waarschijnlijk gaat vertrekken of niet. Smits, zegt hij, keept omdat hij beter past in het systeem dat NEC wil spelen. Zo, eat that, Smitshaters!
Vind dit zo'n onzin reden, keeper moet ballen tegen houden en er staan als hij er moet staan.
Heeft niets met systeem te maken, want als het om meevoetballen gaat zijn ze er beide niet zo erg sterk in en ook in de uittrappen zijn beide zwak.
Vind wel dat Delle een iets completere keeper is en wat meer rust uitstraalt.

Snap trouwens wel dat hij nu liever met spelers in de basis begint waarvan we zeker zijn, al weet je dat natuurlijk nooit dat deze hier dit seizoen afmaken omdat dit rust geeft in het team en al helemaal geld dit voor een keeper.
Zo geef je hem vertrouwen en mag hij niet als "tweede" keeper opdraven als Delle toch weggaat voor de transfer deadline.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Bogers ontkent dat dus. Hij houdt geen rekening met eventuele transfers, zegt hij nadrukkelijk. Hij kiest voor Smits op basis van de voorbereiding.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Justian »

Welkom in de wereld die profvoetbal heet, maar dat hoef ik jou als doorgewinterde voetbalkenner niet uit te leggen toch...
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Justian schreef:Welkom in de wereld die profvoetbal heet, maar dat hoef ik jou als doorgewinterde voetbalkenner niet uit te leggen toch...
Ik ben slechts het hulpje van de boodschapper. Als de trainer zaken verkondigt die hij niet meent, dan gaat dat snel doorgeprikt worden door een spelersgroep en verliest hij zijn overwicht en gezag.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Justian »

Haha, jij denkt dat de spelers dit zelf niet snappen...
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door DR »

mschr schreef:In de Gelderlander van vandaag verklaart Bogers dat hij bij het samenstellen van de basis tegen Almere geen rekening heeft gehouden met wie waarschijnlijk gaat vertrekken of niet. Smits, zegt hij, keept omdat hij beter past in het systeem dat NEC wil spelen. Zo, eat that, Smitshaters!
Wat zou de rol van een keeper zijn in een systeem? Als we 4-3-3 spelen moet hij de ballen dan anders tegenhouden dan in een 4-4-2? Of heeft het te maken met de uittrappen, met snelle spelhervattingen. Of wil NEC dit jaar de wedstrijden langer spannender houden dan vorig jupiler seizoen door niet je beste keeper op te stellen maar een gewoon gemiddelde prutser? Tis dan je zelf eerder hebt gezegd dat Bogers naief is, hoef ik het in ieder geval niet meer te doen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Justian schreef:Haha, jij denkt dat de spelers dit zelf niet snappen...
Nou, laten we eens uitgaan van jouw insteek. Wat gaat er gebeuren met de opstelling als Delle niet vertrekt? Gaat ie dan in decbasis komen, of blijft Smits onder de lat staan?

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Justian »

mschr schreef:
Justian schreef:Haha, jij denkt dat de spelers dit zelf niet snappen...
Nou, laten we eens uitgaan van jouw insteek. Wat gaat er gebeuren met de opstelling als Delle niet vertrekt? Gaat ie dan in decbasis komen, of blijft Smits onder de lat staan?
Zolang Smits het goed doet zal hij blijven staan, echter laat hij steekjes vallen nadat de transfer deadline is verstreken zal Delle de plek van 1e keeper het in mijn ogen overnemen
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

DR schreef:
mschr schreef:In de Gelderlander van vandaag verklaart Bogers dat hij bij het samenstellen van de basis tegen Almere geen rekening heeft gehouden met wie waarschijnlijk gaat vertrekken of niet. Smits, zegt hij, keept omdat hij beter past in het systeem dat NEC wil spelen. Zo, eat that, Smitshaters!
Wat zou de rol van een keeper zijn in een systeem? Als we 4-3-3 spelen moet hij de ballen dan anders tegenhouden dan in een 4-4-2? Of heeft het te maken met de uittrappen, met snelle spelhervattingen. Of wil NEC dit jaar de wedstrijden langer spannender houden dan vorig jupiler seizoen door niet je beste keeper op te stellen maar een gewoon gemiddelde prutser? Tis dan je zelf eerder hebt gezegd dat Bogers naief is, hoef ik het in ieder geval niet meer te doen.
Smits keepte beter in de voorbereiding dan Delle. Met hem speelde NEC beter dan met een Delle.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Gijscoman, Google [Bot] en 39 gasten