NEC - Almere City FC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door burp »

tot nog toe eigenlijk geen erg goed beeld wie nou echte concurrenten zijn, maar vind NEC eigenlijk ook niet heel erg sterk tov de rest qua versterkingen maar zou wel de sterkste moeten zijn.

Cambuur, GAE zou je zeggen maar die selecties zijn ook niet bepaald sterk. Jong Ajax, PSV en AZ zijn natuurlijk jokers waar je wel last van kan hebben maar tellen weer niet voor promotie. Voor de rest denk ik dat Telstar gaat verassen dit seizoen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Tiel »

burp schreef:tot nog toe eigenlijk geen erg goed beeld wie nou echte concurrenten zijn, maar vind NEC eigenlijk ook niet heel erg sterk tov de rest qua versterkingen maar zou wel de sterkste moeten zijn.

Cambuur, GAE zou je zeggen maar die selecties zijn ook niet bepaald sterk. Jong Ajax, PSV en AZ zijn natuurlijk jokers waar je wel last van kan hebben maar tellen weer niet voor promotie. Voor de rest denk ik dat Telstar gaat verassen dit seizoen.
Platje topscoorder?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Strooper »

burp schreef:Voor de rest denk ik dat Telstar gaat verassen dit seizoen.
RIP
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
daavj schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:
EN nee zo makkelijk als in het kampioensjaar wordt het niet. We halen maar liefst 25 punten minder, dan ben je trouwens nog kampioen.
Okee, waar en tegen wie laten we in totaal 38 punten liggen?
Dat zou ik eigenlijk ook niet weten.
Tegen ploegen als Cambuur, GAE, Jong Ajax, Jong PSV, Almere, Volendam en Den Bosch verwacht ik dat we het heel lastig gaan krijgen. Bovendien speelden we in het kampioensjaar ook lang niet altijd heel goed maar wonnen we omdat we een voorhoede hadden waardoor altijd wel gescoord werd. Dat dat nu wel anders is lijkt me duidelijk dus verwacht ik ook tegen de mindere tegenstanders de nodige gelijke spelen.
STel dat we die allemaal verliezen dan verliezen we nog maar 42 punten :jestera: . Maar goed 2 jaar geleden waren er ook mensen bang voor Roda.
Tsja Tiel vorig jaar konden we volgens jou nooit degraderen,eenmaal in de NC konden de clubs in de Juup er geen hout van en nu weer dat optimisme.Waar het allemaal op gebaseerd is ik weet het niet.Ik moet het allemaal nog zien met bv een Buwalda.Als Golla vertrekt (best aannemelijk) heb je Buwalda en vd Pavert centraal. Daar ga ik niet rustig op de tribune mee zitten.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Pol »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
daavj schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:
EN nee zo makkelijk als in het kampioensjaar wordt het niet. We halen maar liefst 25 punten minder, dan ben je trouwens nog kampioen.
Okee, waar en tegen wie laten we in totaal 38 punten liggen?
Dat zou ik eigenlijk ook niet weten.
Tegen ploegen als Cambuur, GAE, Jong Ajax, Jong PSV, Almere, Volendam en Den Bosch verwacht ik dat we het heel lastig gaan krijgen. Bovendien speelden we in het kampioensjaar ook lang niet altijd heel goed maar wonnen we omdat we een voorhoede hadden waardoor altijd wel gescoord werd. Dat dat nu wel anders is lijkt me duidelijk dus verwacht ik ook tegen de mindere tegenstanders de nodige gelijke spelen.
STel dat we die allemaal verliezen dan verliezen we nog maar 42 punten :jestera: . Maar goed 2 jaar geleden waren er ook mensen bang voor Roda.
Tsja Tiel vorig jaar konden we volgens jou nooit degraderen,eenmaal in de NC konden de clubs in de Juup er geen hout van en nu weer dat optimisme.Waar het allemaal op gebaseerd is ik weet het niet.Ik moet het allemaal nog zien met bv een Buwalda.Als Golla vertrekt (best aannemelijk) heb je Buwalda en vd Pavert centraal. Daar ga ik niet rustig op de tribune mee zitten.
De laatste keer dat we een Jupiler league ploeg te gast hadden werden we compleet ondersteboven gespeeld.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:
EN nee zo makkelijk als in het kampioensjaar wordt het niet. We halen maar liefst 25 punten minder, dan ben je trouwens nog kampioen.
Okee, waar en tegen wie laten we in totaal 38 punten liggen?
Dat zou ik eigenlijk ook niet weten.
Okee, laat ik een poging wagen.
Almere City 0 tot 2 verliespunten
Eagles 4 tot 5 verliespunten
Eindhoven 0 tot 2 verliespunten
Den Bosch 0 verliespunten
Emmen 0 tot 2 verliespunten
Jong PSV 2 tot 3 verliespunten
MVV 2 tot 3 verliespunten
Sittard 0 tot 2 verliespunten
RKC 0 verliespunten
Volendam 0 tot 3 verliespunten
Jong Utrecht 0 verliespunten
Cambuur 3 verliespunten
Graafschap 0 tot 2 verliespunten
Jong Ajax 5 tot 6 verliespunten
Telstar 0 tot 2 verliespunten
Dordrecht 0 tot 2 verliespunten
Oss 0 tot 2 verliespunten
Helmond Sport 0 tot 3 verliespunten
Jong AZ 0 tot 2 verliespunten

Gemiddeld gaan we uitkomen op 84 punten en als het echt tegenzit, op 70 punten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Pol schreef: De laatste keer dat we een Jupiler league ploeg te gast hadden werden we compleet ondersteboven gespeeld.
Dat kwam door Rayhi en Burnet. Die spelen niet meer bij NEC.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door zuurpruim »

Met de huidige selectie mijn lijstje qua goals;
Anass 15
Grot 12
Groeneveld 10
Ferdi 8
Mayi 4
Larsson 4
Sleegers 6
Breinburg/bikel /Jansen 6
Verdedigers 6

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Bernd »

Respect voor mensen die nu al de kracht van alle eerstedivisieclubs (inclusief NEC) kennen en daarmee dus ook in kunnen schatten hoeveel punten we gaan halen en of we kampioen worden of niet.. Ik denk dat ik een beeld heb bij 5 tot 10% van alle spelers uit de eerstedivisie, de rest is voor mij een stel totale onbekenden. Zelfs spelers van NEC; Verdonk, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Dijkstra - 't zal wel. Van de Pavert ken ik wel uit het laatste eerstedivisiejaar. Staat me bij dat-ie geen grip had op die vage IJslander van ons, maar hij zal zich best ontwikkeld hebben. Van Grot heb ik hoge verwachtingen; die kan de eerstedivisie voetballend wel aan denk ik, zijn fysiek wordt daarmee echt een wapen.

Of we ook echt de sterkste zijn, ik heb werkelijk geen idee. Het enige dat ik te bieden heb is mijn support, te beginnen tegen Almere City, waarvan ik overigens zelfs het tenue niet ken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door De Kletskop »

Bernd schreef:Respect voor mensen die nu al de kracht van alle eerstedivisieclubs (inclusief NEC) kennen en daarmee dus ook in kunnen schatten hoeveel punten we gaan halen en of we kampioen worden of niet.. Ik denk dat ik een beeld heb bij 5 tot 10% van alle spelers uit de eerstedivisie, de rest is voor mij een stel totale onbekenden. Zelfs spelers van NEC; Verdonk, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Dijkstra - 't zal wel. Van de Pavert ken ik wel uit het laatste eerstedivisiejaar. Staat me bij dat-ie geen grip had op die vage IJslander van ons, maar hij zal zich best ontwikkeld hebben. Van Grot heb ik hoge verwachtingen; die kan de eerstedivisie voetballend wel aan denk ik, zijn fysiek wordt daarmee echt een wapen.

Of we ook echt de sterkste zijn, ik heb werkelijk geen idee. Het enige dat ik te bieden heb is mijn support, te beginnen tegen Almere City, waarvan ik overigens zelfs het tenue niet ken.
:withstupid:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Juul »

mschr schreef: Dat kwam door Rayhi en Burnet. Die spelen niet meer bij NEC.
huh?

bbq

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door bbq »

4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen

bbq

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door bbq »

6781 toeschouwers

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door Sandertjuh85 »

Deuce

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

Juul schreef:
mschr schreef: Dat kwam door Rayhi en Burnet. Die spelen niet meer bij NEC.
huh?
Na tien minuten al een rode kaart voor een onnodige en smerige overtreding ver op de helft van NAC en Oversier wil dat hij vertrekt. Dus gaat hij niet spelen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door De Kletskop »

bbq schreef:4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen
in welke minuten?

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door eniesee-elst »

NECvooralles schreef:
bbq schreef:4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen
Echt veel te optimistisch.Andere ploegen zitten in de underdog. Dus het wordt nog lastig genoeg. Andere ploegen zullen op de counter gaan spelen, en daar zijn we echt zwak. Tegen ploegen die ook het spel willen maken speelt NEC altijd beter.
Het zal best moeilijk gaan worden.
Knap hoor dat je uit het beter zijn dan je tegenstander nog iets pessimistisch weet te peuren.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

eniesee-elst schreef:
NECvooralles schreef:
bbq schreef:4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen
Echt veel te optimistisch.Andere ploegen zitten in de underdog. Dus het wordt nog lastig genoeg. Andere ploegen zullen op de counter gaan spelen, en daar zijn we echt zwak. Tegen ploegen die ook het spel willen maken speelt NEC altijd beter.
Het zal best moeilijk gaan worden.
Knap hoor dat je uit het beter zijn dan je tegenstander nog iets pessimistisch weet te peuren.
NEC is op zijn best als het kan gaan counteren. Als NEC het spel moet gaan maken, dan wordt het lastig. Zwakke tegenstanders die op de aanval spelen, zoals Almere, zijn kaassie.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door burp »

Die Noor die in die oefenpot tegen Heerenveen nog de meeste indruk maakte, gaat nu Jong Ajax versterken dus daar krijgen we nog last van.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door eniesee-elst »

mschr schreef:
eniesee-elst schreef:
NECvooralles schreef:
bbq schreef:4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen
Echt veel te optimistisch.Andere ploegen zitten in de underdog. Dus het wordt nog lastig genoeg. Andere ploegen zullen op de counter gaan spelen, en daar zijn we echt zwak. Tegen ploegen die ook het spel willen maken speelt NEC altijd beter.
Het zal best moeilijk gaan worden.
Knap hoor dat je uit het beter zijn dan je tegenstander nog iets pessimistisch weet te peuren.

NEC is op zijn best als het kan gaan counteren. Als NEC het spel moet gaan maken, dan wordt het lastig.
Zwakke tegenstanders die op de aanval spelen, zoals Almere, zijn kaassie.
Dat gold misschien in de eredivisie, maar in de jupiler league gaan wij gewoon het spel kunnen maken

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC - Almere City FC

Bericht door Nummer 11 »

burp schreef:Die Noor die in die oefenpot tegen Heerenveen nog de meeste indruk maakte, gaat nu Jong Ajax versterken dus daar krijgen we nog last van.
Een speler die zijn debuut niet eens gemaakt heeft voor Heerenveen, met 1 jaar contract en daar wordt dan even 2 miljoen voor afgetikt. Tis soms niet te rijmen met wat voor fooien wij ontvangen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

eniesee-elst schreef:
mschr schreef:
eniesee-elst schreef:
NECvooralles schreef:
bbq schreef:4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen
Echt veel te optimistisch.Andere ploegen zitten in de underdog. Dus het wordt nog lastig genoeg. Andere ploegen zullen op de counter gaan spelen, en daar zijn we echt zwak. Tegen ploegen die ook het spel willen maken speelt NEC altijd beter.
Het zal best moeilijk gaan worden.
Knap hoor dat je uit het beter zijn dan je tegenstander nog iets pessimistisch weet te peuren.

NEC is op zijn best als het kan gaan counteren. Als NEC het spel moet gaan maken, dan wordt het lastig.
Zwakke tegenstanders die op de aanval spelen, zoals Almere, zijn kaassie.
Dat gold misschien in de eredivisie, maar in de jupiler league gaan wij gewoon het spel kunnen maken
Uit bij Emmen hadden wij het lastig. Thuis tegen NAC hadden we het heel moeilijk.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door eniesee-elst »

mschr schreef:
eniesee-elst schreef:
mschr schreef:
eniesee-elst schreef:
NECvooralles schreef:
bbq schreef:4-0
Grot
Groeneveld
Kadioglu
Joppen
Echt veel te optimistisch.Andere ploegen zitten in de underdog. Dus het wordt nog lastig genoeg. Andere ploegen zullen op de counter gaan spelen, en daar zijn we echt zwak. Tegen ploegen die ook het spel willen maken speelt NEC altijd beter.
Het zal best moeilijk gaan worden.
Knap hoor dat je uit het beter zijn dan je tegenstander nog iets pessimistisch weet te peuren.

NEC is op zijn best als het kan gaan counteren. Als NEC het spel moet gaan maken, dan wordt het lastig.
Zwakke tegenstanders die op de aanval spelen, zoals Almere, zijn kaassie.
Dat gold misschien in de eredivisie, maar in de jupiler league gaan wij gewoon het spel kunnen maken
Uit bij Emmen hadden wij het lastig. Thuis tegen NAC hadden we het heel moeilijk.
De tweede helft bij Emmen en thuis tegen Emmen hadden we het helemaal niet lastig. Thuis tegen NAC was de druk enorm, was het na 5 minuten al een kansloze misse en verloren we dankzij Rayhi en Burnet(jouw woorden).

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door mschr »

We konden het spel niet maken tegen NAC en dan krijg je door overijverigheid wanorde in de verdediging en op het middenveld. NAC profiteerde daarvan omdat het vier goeie voetballers had. Er zijn niet veel eerstedivisieploegen die 4 goeie spelers hebben, dus ons gestuntel bij het maken van het spel hoeft niet wekelijks afgestraft te gaan worden.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Almere City FC

Bericht door jsentani »

Almere wint vandaag met 5-1 van Go Ahead. We kunnen vrijdag aan de bak. :sjaal:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arie024, bertje, demidk, erikje3, Joeri, Legendario, Pepino en 36 gasten