NEC - FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Curva »

Jahanbakhsh-Limbombe-Ars-Santos-Foor-van Eijden-Conboy-Appiah....allemaal lieden waarvan ik denk dat in deze selectie op dit moment geen vergelijkbare speler van rondloopt.
Het wordt gewoon afzien en knokken dit jaar

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

NR 7 schreef:
mschr schreef:
Voorwaarts schreef:NEC mist vanavond zeven spelers. Guus Joppen, Gregor Breinburg en Kevin Jansen zijn geblesseerd. Mo Rayhi is nog geschorst. Ferdi Kadioglu is op pad met Oranje onder 19 en Wojciech Golla (foto) en Joris Delle zitten vanwege transferperikelen niet bij de selectie. Voor beide spelers bleef een transfer overigens uit. (Quote OG)
Niet de minsten zou ik zeggen.
Dijkstra is gehaald om de plek in te nemen van Breinburg. De vervanger van Golla Buwalda speelde niet slecht. Delle heeft in de voorbereiding al amper gekeept en op de plek van Kevin Jansen hebben we ook Sleegers en het zogenaamde supertalent Schuurman. Er zijn geen excuses voor het abominabele veldspel en de betreurenswaardige conditie van de spelersgroep. In het seizoen 2014/15 werden we nimmer overklast en zeker niet conditioneel overklast. We hebben nu een trainer die het niet aankan in plaats van destijds JL-topper Ruud Brood.
Volkomen mee eens, dit was een NEC onwaardige wedstrijd en met zo'n instelling red je het niet!!!! :tong:
En toch zijn het 6 en wellicht 7 spelers die de rest van het seizoen allemaal gaan spelen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
NR 7 schreef:
mschr schreef:
Voorwaarts schreef:NEC mist vanavond zeven spelers. Guus Joppen, Gregor Breinburg en Kevin Jansen zijn geblesseerd. Mo Rayhi is nog geschorst. Ferdi Kadioglu is op pad met Oranje onder 19 en Wojciech Golla (foto) en Joris Delle zitten vanwege transferperikelen niet bij de selectie. Voor beide spelers bleef een transfer overigens uit. (Quote OG)
Niet de minsten zou ik zeggen.
Dijkstra is gehaald om de plek in te nemen van Breinburg. De vervanger van Golla Buwalda speelde niet slecht. Delle heeft in de voorbereiding al amper gekeept en op de plek van Kevin Jansen hebben we ook Sleegers en het zogenaamde supertalent Schuurman. Er zijn geen excuses voor het abominabele veldspel en de betreurenswaardige conditie van de spelersgroep. In het seizoen 2014/15 werden we nimmer overklast en zeker niet conditioneel overklast. We hebben nu een trainer die het niet aankan in plaats van destijds JL-topper Ruud Brood.
Volkomen mee eens, dit was een NEC onwaardige wedstrijd en met zo'n instelling red je het niet!!!! :tong:
En toch zijn het 6 en wellicht 7 spelers die de rest van het seizoen allemaal gaan spelen.
Als dat gebeurt ga je fluitend promoveren.Maar ik geloof het niet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Gerher »

3 punten, niet meer over lullen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door harold »

Ik hoop gewoon op een collectieve offday tegen misschien wel een hele goede tegenstander. Hoe goed Eindhoven precies is gaan we de komende maanden zien.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door valkhof »

Curva schreef:Jahanbakhsh-Limbombe-Ars-Santos-Foor-van Eijden-Conboy-Appiah....allemaal lieden waarvan ik denk dat in deze selectie op dit moment geen vergelijkbare speler van rondloopt.
Het wordt gewoon afzien en knokken dit jaar
denk zelfs dat we met dit spel moeiteloos bovenin mee draaien en de punten volop pakken, het is op dit moment alleen niet om aan te gluren

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Curva »

harold schreef:Ik hoop gewoon op een collectieve offday tegen misschien wel een hele goede tegenstander. Hoe goed Eindhoven precies is gaan we de komende maanden zien.
Vond Eindhoven helemaal niet slecht idd maar ik hoop met je mee dat het collectieve offday was. Heb nog steeds de tranen in m n ogen staan

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door jsentani »

mschr schreef:Maar had je ons niet kunnen vertellen dat die Dijkstra een blind paard is, dat zijn man vergeet te dekken? De goeie man is een Bjorn vd Doelen zonder ADHD.
:withstupid: Dijkstra brengt helemaal niets, kan niet versnellen, loopt een beetje in één tempo achter zijn man aan, durft geen duel aan te gaan, een sliding kent hij niet, een pass heb ik hem niet zijn geven. Helaas ging Schuurman in zijn spel mee en Sleegers weten we van dat hij niets extra brengt (1 goede actie per wedstrijd).
Onze zwakte is nu het middenveld dat niets extra biedt. Aanval is zeer goed voor JL maar als er geen middenveld achter zit mag je blij zijn als een paar lange ballen goed vallen bij Groeneveld. De drie jongens voorin moeten het alleen doen zonder middenveld dat aansluit of een aanval opbouwt. Zie ook onze moeizame opbouw na een doeltrap.
Door het zwakke middenveld komt er continue druk op de verdediging te staan. We mogen blij zijn dat Bikel (MOTM) zoveel gaten dicht liep en passes/schoten onderbrak.
Larsson op 10, Bikel/Breinburg en Ferdi erbij en dan maar Raydhi op rechtsvoor erbij.
Met een Dijksta en Sleegers wordt het een zwaar seizoen.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Wessel »

Nog een paar van zulke wedstrijden en je zou een kampioenschap verspelen voordat de competitie nog maar echt op gang gekomen is.

Want, kan de koers die nu gevaren wordt nog tijdig worden veranderd? In de voorbereiding op het laatst zielloze wedstrijden waarbij je dacht, waar gaat dit over? De wedstrijd bij GA zo verschrikkelijk matig. Je blijft hopen en wachten op het moment dat het het roer omgaat. Vergeefs, dan komt er zo'n wedstrijd als gisterenavond overheen.In de rust denk je dat de boel nog omgesteld wordt zodat het een beetje op voetbal gaat lijken. Vergeefse hoop. Heeft het te maken met spelers die afwezig zijn? Een slap excuus voor een falend taktisch concept. Het elftal is een onzeker en zwalkend geheel. Hoe moet dit nog goed komen? Dan zou er heel wat moeten veranderen en Ik waag het te betwijfelen of dit gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Tja ach.
Met Larsson en Sleegers speel je eigenlijk wederom met 9 man. Dan is het eigenlijk best een puik resultaat.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Gijscoman »

Een van de problemen was, dat de bal niet voorin gebracht en gehouden kon worden. Heinloth en Larsson werkt niet. Heinloth is volledig rechtsbenig en Larsson links. Om Larsson goed aan te spelen moet Heinloth ballen geven die hij niet kan. Verdedigend deed hij het verder prima.
Verdonk was met en zonder de bal beroerd. En Sleegers, die ik tegen Almere ijzersterk vond, was gisteren beroerd. Door een mismatch op het veld en twee zwakke spelers zijn dan opeens je mogelijkheden beperkt en ben je gemakkelijk af te stoppen. Daardoor kon Eindhoven de druk hooghouden op Dijkstra, Bikel, Buwalda en Van de Pavert. Alleen Bikel kon doordat hij gewoon een goede speler is er soms nog onderuit voetballen.
Ik denk dat je met de volgende opstelling de mismatch tussen Larsson en Heinloth kan opheffen en tegelijkertijd se krachten van beide beter tot uiting kan laten komen:
Smits
Heinloth-Golla/Buwalda-Van de Pavert-Alberto
Kadioglu-Bikel-Dijkstra/Breinburg-Groeneveld
Larsson-Braken

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Curva »

NECvooralles schreef:
Curva schreef:
harold schreef:Ik hoop gewoon op een collectieve offday tegen misschien wel een hele goede tegenstander. Hoe goed Eindhoven precies is gaan we de komende maanden zien.
Vond Eindhoven helemaal niet slecht idd maar ik hoop met je mee dat het collectieve offday was. Heb nog steeds de tranen in m n ogen staan
Ja voortaan naast het wedstrijdboekje graag een gratis doos tissues bij de ingang voor de supporters.
Ik begin de keuze voor John de Bever bij de open dag steeds beter te begrijpen....
"Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Dat zou je wel willen
Al ben ik van de kaart
Jij bent m'n tranen niet waard
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Maar ik jank van binnen
Soms word ik gek van verdriet maar m'n die tranen gun ik jou niet"

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Gijscoman schreef:En Sleegers, die ik tegen Almere ijzersterk vond, was gisteren beroerd.
IJzersterk in blind draven, verstoppen, en als een juffertje de duels ingaan inderdaad.
Gijscoman schreef: Smits
Heinloth-Golla/Buwalda-Van de Pavert-Alberto
Kadioglu-Bikel-Dijkstra/Breinburg-Groeneveld
Larsson-Braken
Heel nobel van je om aan Larsson vol te blijven houden, maar de beste jongen moet natuurlijk als de wiedeweerga uit de basis verdwijnen.
Veels te slap mannetje.

Smits
Joppen-Golla-Buwalda-Verdonk
Janssen-Bikel-Breinburg
Ferdi-Braken-Groeneveld

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door necnmgn »

De Kletskop schreef:
Gijscoman schreef:En Sleegers, die ik tegen Almere ijzersterk vond, was gisteren beroerd.
IJzersterk in blind draven, verstoppen, en als een juffertje de duels ingaan inderdaad.
Gijscoman schreef: Smits
Heinloth-Golla/Buwalda-Van de Pavert-Alberto
Kadioglu-Bikel-Dijkstra/Breinburg-Groeneveld
Larsson-Braken
Heel nobel van je om aan Larsson vol te blijven houden, maar de beste jongen moet natuurlijk als de wiedeweerga uit de basis verdwijnen.
Veels te slap mannetje.

Smits
Joppen-Golla-Buwalda-Verdonk
Janssen-Bikel-Breinburg
Ferdi-Braken-Groeneveld
Amen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Gijscoman »

De Kletskop schreef:
Gijscoman schreef:En Sleegers, die ik tegen Almere ijzersterk vond, was gisteren beroerd.
IJzersterk in blind draven, verstoppen, en als een juffertje de duels ingaan inderdaad.
Gijscoman schreef: Smits
Heinloth-Golla/Buwalda-Van de Pavert-Alberto
Kadioglu-Bikel-Dijkstra/Breinburg-Groeneveld
Larsson-Braken
Heel nobel van je om aan Larsson vol te blijven houden, maar de beste jongen moet natuurlijk als de wiedeweerga uit de basis verdwijnen.
Veels te slap mannetje.

Smits
Joppen-Golla-Buwalda-Verdonk
Janssen-Bikel-Breinburg
Ferdi-Braken-Groeneveld
Als je oprecht beweert dat Sleegers zwak was tegen Almere heb je gewoon een persoonlijke afkeer jegens hem.

Verder is Larsson voetballend wel prima, maar alleen als spits. Daarom zie ik hem graag naast Braken staan in 442. Daarbij speelt ook mee, dat je dan de 10-positie enigszins ontloopt, maar door middel van vleugelmiddenvelders wel de verbinding met de aanval houdt. Bij jouw opstelling heb je op het middenveld geen aanvallende middenvelder. Dan bereik je de aanval niet. Terugkomend op Larsson: Dat hij nu zwak speelde klopt, maar als Kadioglu op goal gaat staan en ballen doorlaat, ga ik ook niet roepen dat hij niet op 10 moet.
En hoe kom je erbij om Verdonk wel op te stellen?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

necnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
Gijscoman schreef:En Sleegers, die ik tegen Almere ijzersterk vond, was gisteren beroerd.
IJzersterk in blind draven, verstoppen, en als een juffertje de duels ingaan inderdaad.
Gijscoman schreef: Smits
Heinloth-Golla/Buwalda-Van de Pavert-Alberto
Kadioglu-Bikel-Dijkstra/Breinburg-Groeneveld
Larsson-Braken
Heel nobel van je om aan Larsson vol te blijven houden, maar de beste jongen moet natuurlijk als de wiedeweerga uit de basis verdwijnen.
Veels te slap mannetje.

Smits
Joppen-Golla-Buwalda-Verdonk
Janssen-Bikel-Breinburg
Ferdi-Braken-Groeneveld
Amen!
En met carnaval op de platte kar.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Sparta Max »

mschr schreef:Maar had je ons niet kunnen vertellen dat die Dijkstra een blind paard is, dat zijn man vergeet te dekken? De goeie man is een Bjorn vd Doelen zonder ADHD.
Die hebben we natuurlijk niet voor niks weggedaan die Dijkstra en ik zie dat hij bij jullie captain is, wel belangrijk dat hij vertrouwen krijgt. Hij gaat nog wel groeien bij jullie.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Gerard Lopez »

Laten we niet overdrijven en al te negatief doen. Hoe vaak zie je niet in het voetbal dat na een hele slechte wedstrijd die je wel wint opeens zomaar weer een hele goede wedstrijd volgt?
Net als dat na een goede wedstrijd die je verliest soms opeens het vertrouwen helemaal weg kan zijn en het daarna opeens qua spel helemaal niks meer is.
Je kan nog altijd beter slecht spelen en winnen dan heel goed spelen, 15 schoten op doel hebben en verliezen. Want het spel van de ene wedstrijd biedt 0,0 garantie op het spel van de wedstrijd erna. Processen in het voetbal bestaan niet. Ik weet nog dat we vorig seizoen ADO helemaal wegspeelden en toch met 1-0 verloren door 1 schot op doel van ADO. Iedereen zei toen: jammer, maar als je zo blijft spelen komt het vanzelf wel goed. Nou, daarna raakten we 6 wedstrijden geen knikker meer en verloren we 6x op rij.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

Sparta Max schreef:
mschr schreef:Maar had je ons niet kunnen vertellen dat die Dijkstra een blind paard is, dat zijn man vergeet te dekken? De goeie man is een Bjorn vd Doelen zonder ADHD.
Die hebben we natuurlijk niet voor niks weggedaan die Dijkstra en ik zie dat hij bij jullie captain is, wel belangrijk dat hij vertrouwen krijgt. Hij gaat nog wel groeien bij jullie.
Maar jullie hebben hem wel 32 en 31 wedstrijden laten spelen. Zo slecht zal hij dan niet geweest zijn. Of is Alex zo langzaam van begrip?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

JvdP
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 16:35
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door JvdP »

Met welke ideale opstelling we ook spelen je mag toch verwachten van deze spelers dat ze een bal kunnen aannemen en in de ploeg kunnen houden?

Zoals al eerder is aangegeven dat het middenveld tekort komt. Er is niemand die de opbouw voor zijn rekening neemt. Weinig coaching naar elkaar.
Er stond geen eenheid! Eindhoven is gewoon veel verder met z'n positiespel. Dan val je volledig terug op ballen 'blind' naar voren spelen, gaten dichtlopen, achter de feiten aanlopen en dan hopen op een actie van de spitsen. Gelukkig hebben we Groeneveld die goed speelt en een spits die in de 16 scorend vermogen heeft.

Je moet als ploeg dan gaan knokken samen om de wedstrijd naar je toe te trekken. Het was Passief voetbal en spelers als Bikel, Sleegers brengen dan te weinig. Larsson staat op de verkeerde plaats met positie rechts. De beide backs brengen aanvallend ook te weinig en vaak ook nog verdedigend. Mart Dijkstra vond ik de 1e wedstrijd goed en daarna steeds minder.

Nog een lange weg te gaan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

JvdP schreef:Met welke ideale opstelling we ook spelen je mag toch verwachten van deze spelers dat ze een bal kunnen aannemen en in de ploeg kunnen houden?

Zoals al eerder is aangegeven dat het middenveld tekort komt. Er is niemand die de opbouw voor zijn rekening neemt. Weinig coaching naar elkaar.
Er stond geen eenheid! Eindhoven is gewoon veel verder met z'n positiespel. Dan val je volledig terug op ballen 'blind' naar voren spelen, gaten dichtlopen, achter de feiten aanlopen en dan hopen op een actie van de spitsen. Gelukkig hebben we Groeneveld die goed speelt en een spits die in de 16 scorend vermogen heeft.

Je moet als ploeg dan gaan knokken samen om de wedstrijd naar je toe te trekken. Het was Passief voetbal en spelers als Bikel, Sleegers brengen dan te weinig. Larsson staat op de verkeerde plaats met positie rechts. De beide backs brengen aanvallend ook te weinig en vaak ook nog verdedigend. Mart Dijkstra vond ik de 1e wedstrijd goed en daarna steeds minder.

Nog een lange weg te gaan.
Dat probleem zie ik al heel wat jaren bij NEC bij heel veel verschillende spelers voorbij komen. Nu speel je slecht, gewoon vergeten volgende week 3 punten. Ook die wedstrijd win je zelfs op deze manier.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Rada1 »

Je mist eigenlijk een type zoals Tom Daemen.
Hij hoeft niet super balvaardig te zijn.Hij hoeft ook geen conditie te hebben van een paard,als hij precies weet waar hij de hele wedstrijd mee bezig is.Verdedigend meestal op de goede plek.Aanvallend zo staan zodat je medespelers lekker kunnen rondtikken en als ze de bal verliezen snel het gat dichtlopen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door valkhof »

Tiel schreef:
JvdP schreef:Met welke ideale opstelling we ook spelen je mag toch verwachten van deze spelers dat ze een bal kunnen aannemen en in de ploeg kunnen houden?

Zoals al eerder is aangegeven dat het middenveld tekort komt. Er is niemand die de opbouw voor zijn rekening neemt. Weinig coaching naar elkaar.
Er stond geen eenheid! Eindhoven is gewoon veel verder met z'n positiespel. Dan val je volledig terug op ballen 'blind' naar voren spelen, gaten dichtlopen, achter de feiten aanlopen en dan hopen op een actie van de spitsen. Gelukkig hebben we Groeneveld die goed speelt en een spits die in de 16 scorend vermogen heeft.

Je moet als ploeg dan gaan knokken samen om de wedstrijd naar je toe te trekken. Het was Passief voetbal en spelers als Bikel, Sleegers brengen dan te weinig. Larsson staat op de verkeerde plaats met positie rechts. De beide backs brengen aanvallend ook te weinig en vaak ook nog verdedigend. Mart Dijkstra vond ik de 1e wedstrijd goed en daarna steeds minder.

Nog een lange weg te gaan.
Dat probleem zie ik al heel wat jaren bij NEC bij heel veel verschillende spelers voorbij komen. Nu speel je slecht, gewoon vergeten volgende week 3 punten. Ook die wedstrijd win je zelfs op deze manier.
idd, wel meer wedstrijden ook. onze kwaliteit is veel beter

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Nijmegen0413 »

De Kletskop schreef:
Gijscoman schreef:En Sleegers, die ik tegen Almere ijzersterk vond, was gisteren beroerd.
IJzersterk in blind draven, verstoppen, en als een juffertje de duels ingaan inderdaad.
Gijscoman schreef: Smits
Heinloth-Golla/Buwalda-Van de Pavert-Alberto
Kadioglu-Bikel-Dijkstra/Breinburg-Groeneveld
Larsson-Braken
Heel nobel van je om aan Larsson vol te blijven houden, maar de beste jongen moet natuurlijk als de wiedeweerga uit de basis verdwijnen.
Veels te slap mannetje.

Smits
Joppen-Golla-Buwalda-Verdonk
Janssen-Bikel-Breinburg
Ferdi-Braken-Groeneveld
Eventueel nog Schuurman erbij op het middenveld voor wat creativiteit. Het is anders wel zeer defensief. Ondanks zijn slechte invalbeurt heb ik wel vertrouwen in die jongen. Verder ben ik het compleet eens met je opstelling. :tu:

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: NEC - FC Eindhoven

Bericht door Sparta Max »

Tiel schreef:
Sparta Max schreef:
mschr schreef:Maar had je ons niet kunnen vertellen dat die Dijkstra een blind paard is, dat zijn man vergeet te dekken? De goeie man is een Bjorn vd Doelen zonder ADHD.
Die hebben we natuurlijk niet voor niks weggedaan die Dijkstra en ik zie dat hij bij jullie captain is, wel belangrijk dat hij vertrouwen krijgt. Hij gaat nog wel groeien bij jullie.
Maar jullie hebben hem wel 32 en 31 wedstrijden laten spelen. Zo slecht zal hij dan niet geweest zijn. Of is Alex zo langzaam van begrip?
Alex is per definitie vrij eigenwijs en wisselt vaak te laat, Dijkstra is een prima speler maar niet al te snel qua acties en inzicht. Wel ben ik ervan overtuigd dat als NEC ingespeeld is op elkaar jullie erg veel plezier van Dijkstra gaan hebben. Maar jullie moeten wel wat geduld hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Basjeje en 30 gasten