Fc Den Bosch-N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:de verwachtingen zijn hooggespannen en je begint dramatisch.
op basis van het vertoonde spel heb je 4 punten teveel.
ik.snap de teleurstelling wel...een deja vu met de 2e seizoenshelft van vorig jaar.
:withstupid: Het moet zeker anders maar qua punten liggen we op directe promotie koers.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Nr1 NEC »

Tiel schreef:
pjottr schreef:de verwachtingen zijn hooggespannen en je begint dramatisch.
op basis van het vertoonde spel heb je 4 punten teveel.
ik.snap de teleurstelling wel...een deja vu met de 2e seizoenshelft van vorig jaar.
:withstupid: Het moet zeker anders maar qua punten liggen we op directe promotie koers.
:withstupid: Maar de rest helemaal niet, niet eens in de buurt :schater:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Harold Bastiaans »

Zoals het team nu staat winnen we volgens mij niks meer, wat we missen is Breinburg, dat is toch de motor van het middenveld ( nooit gedacht dat ik dit zou schrijven over Breinburg)

Iedere club wil zich bewijzen tegen de op papier sterkste tegenstander vd JL, dat is niet erg maar dan dan moet de ploeg wel intentie hebben om te winnen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door valkhof »

Harold Bastiaans schreef:Zoals het team nu staat winnen we volgens mij niks meer, wat we missen is Breinburg, dat is toch de motor van het middenveld ( nooit gedacht dat ik dit zou schrijven over Breinburg)

Iedere club wil zich bewijzen tegen de op papier sterkste tegenstander vd JL, dat is niet erg maar dan dan moet de ploeg wel intentie hebben om te winnen.
nee idd, we winnen niks meer, pff zeg dan niks

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
Mastino Napoletano schreef:Beste Tiel, toen we vorig jaar in de eredivisie zaten werd iedereen die zei dat we het lastig zouden krijgen door jou als ultieme pessimist weggezet, volgens jou zouden we er makkelijk in blijven. Toen kwam de nacompetitie. Wederom was er niks aan de hand. Meerdere malen heb je aangegeven dat we van NAC niet konden verliezen, ze waren veel te slecht en iedereen hier te negatief. Zelf slechte supporters volgens de immer positieve, alwetende, zelfbenoemde oppersupporter Tiel. Dus als je het niet heel erg vind neem ik jou posts met een behoorlijke korrel zout, zoals je zult begrijpen. We spelen al wedstrijden ruk, echt zwaar dramatisch en hebben al het geluk vd wereld dat we niet ergens onderaan bungelen. Na zoveel verkeerde voorspellingen en zoveel grote woorden tegen mensen die er anders over dachten,(en uiteindelijk gewoon volledig gelijk hadden) zou het je sieren om je toon wat te matigen. Waarvoor alvast dank!
Maar die mensen die allemaal gelijk kregen wisten al dat de camera ref. zoveel invloed kreeg. Ik wist dat niet. Denk jij dat de thuiswedstrijd hetzelfde was gegaan als we niet 1-0 achter waren gekomen?

Komt nog eens bij dat die enkel in de 2e wedstrijd bij pingel situaties werd ingezet. Anders hadden wij er ook 2 gehad in Breda.

Want NAC was echt superieur thuis of niet?
Tsja, zonder de videoref hadden we 3 kwart wedstrijd met 10 man gespeeld in Breda. Hadden we thuis misschien wel schriftelijk kunnen afdoen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Tiel schreef:
Mastino Napoletano schreef:Beste Tiel, toen we vorig jaar in de eredivisie zaten werd iedereen die zei dat we het lastig zouden krijgen door jou als ultieme pessimist weggezet, volgens jou zouden we er makkelijk in blijven. Toen kwam de nacompetitie. Wederom was er niks aan de hand. Meerdere malen heb je aangegeven dat we van NAC niet konden verliezen, ze waren veel te slecht en iedereen hier te negatief. Zelf slechte supporters volgens de immer positieve, alwetende, zelfbenoemde oppersupporter Tiel. Dus als je het niet heel erg vind neem ik jou posts met een behoorlijke korrel zout, zoals je zult begrijpen. We spelen al wedstrijden ruk, echt zwaar dramatisch en hebben al het geluk vd wereld dat we niet ergens onderaan bungelen. Na zoveel verkeerde voorspellingen en zoveel grote woorden tegen mensen die er anders over dachten,(en uiteindelijk gewoon volledig gelijk hadden) zou het je sieren om je toon wat te matigen. Waarvoor alvast dank!
Maar die mensen die allemaal gelijk kregen wisten al dat de camera ref. zoveel invloed kreeg. Ik wist dat niet. Denk jij dat de thuiswedstrijd hetzelfde was gegaan als we niet 1-0 achter waren gekomen?

Komt nog eens bij dat die enkel in de 2e wedstrijd bij pingel situaties werd ingezet. Anders hadden wij er ook 2 gehad in Breda.

Want NAC was echt superieur thuis of niet?
Tsja, zonder de videoref hadden we 3 kwart wedstrijd met 10 man gespeeld in Breda. Hadden we thuis misschien wel schriftelijk kunnen afdoen..
Prima alles is KUT.
We gaan naar de klote, waarom spelen we vrijdag nog? Waarom hebben we ueberhaupt vorig jaar mee gedaan?
Moet je wel verplicht promoveren uit de Jup. Laten we gewoon lekker op niveau blijven spelen.
:bye:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:
Harold Bastiaans schreef:Zoals het team nu staat winnen we volgens mij niks meer, wat we missen is Breinburg, dat is toch de motor van het middenveld ( nooit gedacht dat ik dit zou schrijven over Breinburg)

Iedere club wil zich bewijzen tegen de op papier sterkste tegenstander vd JL, dat is niet erg maar dan dan moet de ploeg wel intentie hebben om te winnen.
nee idd, we winnen niks meer, pff zeg dan niks
:withstupid: Stel dat we er 4 hadden gemaakt (deze wedstrijd hebben we de grootste kansen gehad van het hele seizoen) in de eerste helft of 2 met een goede keeper.
Was iedereen dan ook zo negatief geweest of had je dan een heel ander spelbeeld gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
valkhof schreef:
Harold Bastiaans schreef:Zoals het team nu staat winnen we volgens mij niks meer, wat we missen is Breinburg, dat is toch de motor van het middenveld ( nooit gedacht dat ik dit zou schrijven over Breinburg)

Iedere club wil zich bewijzen tegen de op papier sterkste tegenstander vd JL, dat is niet erg maar dan dan moet de ploeg wel intentie hebben om te winnen.
nee idd, we winnen niks meer, pff zeg dan niks
:withstupid: Stel dat we er 4 hadden gemaakt (deze wedstrijd hebben we de grootste kansen gehad van het hele seizoen) in de eerste helft of 2 met een goede keeper.
Was iedereen dan ook zo negatief geweest of had je dan een heel ander spelbeeld gehad.
Volgens mij was iedereen na Eindhoven ook negatief en won je. Als het spel belabberd is, de beleving ver te zoeken, dan zal dat niet onder stoelen of banken geschoven worden. Al is 3 punten dan een pleister op de wond.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door pjottr »

Zo kan ik het ook,,,,veel pleisters genezen een ontsteking niet,,dat hebben we vorig jaar wel gezien.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
valkhof schreef:
Harold Bastiaans schreef:Zoals het team nu staat winnen we volgens mij niks meer, wat we missen is Breinburg, dat is toch de motor van het middenveld ( nooit gedacht dat ik dit zou schrijven over Breinburg)

Iedere club wil zich bewijzen tegen de op papier sterkste tegenstander vd JL, dat is niet erg maar dan dan moet de ploeg wel intentie hebben om te winnen.
nee idd, we winnen niks meer, pff zeg dan niks
:withstupid: Stel dat we er 4 hadden gemaakt (deze wedstrijd hebben we de grootste kansen gehad van het hele seizoen) in de eerste helft of 2 met een goede keeper.
Was iedereen dan ook zo negatief geweest of had je dan een heel ander spelbeeld gehad.
Volgens mij was iedereen na Eindhoven ook negatief en won je. Als het spel belabberd is, de beleving ver te zoeken, dan zal dat niet onder stoelen of banken geschoven worden. Al is 3 punten dan een pleister op de wond.
De spelers werden hartelijk bedankt na Eindhoven. Diezelfde personen hingen na Den Bosch in de hekken te schelden.
Terwijl je vrijdag veel minder slecht speelde dan tegen Eindhoven.
Dus zo gaat dat niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
valkhof schreef:
Harold Bastiaans schreef:Zoals het team nu staat winnen we volgens mij niks meer, wat we missen is Breinburg, dat is toch de motor van het middenveld ( nooit gedacht dat ik dit zou schrijven over Breinburg)

Iedere club wil zich bewijzen tegen de op papier sterkste tegenstander vd JL, dat is niet erg maar dan dan moet de ploeg wel intentie hebben om te winnen.
nee idd, we winnen niks meer, pff zeg dan niks
:withstupid: Stel dat we er 4 hadden gemaakt (deze wedstrijd hebben we de grootste kansen gehad van het hele seizoen) in de eerste helft of 2 met een goede keeper.
Was iedereen dan ook zo negatief geweest of had je dan een heel ander spelbeeld gehad.
Volgens mij was iedereen na Eindhoven ook negatief en won je. Als het spel belabberd is, de beleving ver te zoeken, dan zal dat niet onder stoelen of banken geschoven worden. Al is 3 punten dan een pleister op de wond.
De spelers werden hartelijk bedankt na Eindhoven. Diezelfde personen hingen na Den Bosch in de hekken te schelden.
Terwijl je vrijdag veel minder slecht speelde dan tegen Eindhoven.
Dus zo gaat dat niet.
Want jij weet precies wie klapte na Eindhoven thuis en nu stond te schelden? Daarbij..Tegen Eagles was het niet best, dat kan. Eindhoven belabberd en win je..dat is nog te behappen. Maar die lijn doortrekken en verliezen tegen de hekkensluiter, tja..dan gaan mensen morren.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Midas »

We spelen kut omdat Breinburg niet speelt. Dijkstra hoeft niet meer opgesteld te worden, die jongen is een en al drama.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
N324
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 sep 2017, 13:07
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door N324 »

Poort5 schreef:
Arjan van Hout schreef:
valkhof schreef: de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn
Wat deden ze van den Bosch dan ?
Buiten het stadion sprak ik met politie en daar bleken Bosschenaren gezocht te worden die even daarvoor 'bezig' waren geweest.
Niets van dit. Er is nagenoeg niet geprovoceerd, niets uitgedaagd, Luik was niet aanwezig en er zijn geen Bosschenaren 'bezig geweest'. Er is gezongen 'ook al staan we onderaan, NEC die gaat eraan' nav het spel op het veld en daar lieten enkelen zich door uit de tent lokken. Bij de 3-0 gaat de poort open, een vent rent door naar de lange zijde, de rest draait om en de doorgebroken supporter staat vervolgens (ook tot zijn eigen verbazing) alleen op het vak. Stewards en politie doken er direct op, de 'M-Side' zag het aan en vond het wel allemaal wel prima terwijl 2 stewards de poort weer netjes dicht doen. Het vak naast het uitvak stroomt vervolgens vol met politie, de doorgebroken Nijmegenaar wordt afgevoerd en wordt er nog een pingel kado gegeven welke glansrijk gehouden wordt door Kees van Heemskerk.

Na het laatste fluitsignaal is de gehele achterkant van het stadion afgesloten door ME op de hoek en ook daarbij was de situatie niet gespannen, heeft iedereen even gewacht en op het moment dat de bussen wegreden wenste de ME ons een fijne avond en konden we bij onze auto's.

Complimenten op het mooie aantal supporters dat mee is gekomen, die zien we niet zo veel in de Vliert. Mooi om te zien en te horen hoe jullie achter NEC bleven staan, wat dat betreft hebben jullie een mooie supportersschare. Iets waar wij in 's-Hertogenbosch alleen maar jaloers op kunnen zijn. Tot 26 januari in de Goffert.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

N324 schreef:
Poort5 schreef:
Arjan van Hout schreef:
valkhof schreef: de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn
Wat deden ze van den Bosch dan ?
Buiten het stadion sprak ik met politie en daar bleken Bosschenaren gezocht te worden die even daarvoor 'bezig' waren geweest.
Niets van dit. Er is nagenoeg niet geprovoceerd, niets uitgedaagd, Luik was niet aanwezig en er zijn geen Bosschenaren 'bezig geweest'. Er is gezongen 'ook al staan we onderaan, NEC die gaat eraan' nav het spel op het veld en daar lieten enkelen zich door uit de tent lokken. Bij de 3-0 gaat de poort open, een vent rent door naar de lange zijde, de rest draait om en de doorgebroken supporter staat vervolgens (ook tot zijn eigen verbazing) alleen op het vak. Stewards en politie doken er direct op, de 'M-Side' zag het aan en vond het wel allemaal wel prima terwijl 2 stewards de poort weer netjes dicht doen. Het vak naast het uitvak stroomt vervolgens vol met politie, de doorgebroken Nijmegenaar wordt afgevoerd en wordt er nog een pingel kado gegeven welke glansrijk gehouden wordt door Kees van Heemskerk.

Na het laatste fluitsignaal is de gehele achterkant van het stadion afgesloten door ME op de hoek en ook daarbij was de situatie niet gespannen, heeft iedereen even gewacht en op het moment dat de bussen wegreden wenste de ME ons een fijne avond en konden we bij onze auto's.

Complimenten op het mooie aantal supporters dat mee is gekomen, die zien we niet zo veel in de Vliert. Mooi om te zien en te horen hoe jullie achter NEC bleven staan, wat dat betreft hebben jullie een mooie supportersschare. Iets waar wij in 's-Hertogenbosch alleen maar jaloers op kunnen zijn. Tot 26 januari in de Goffert.
:withstupid:
Precies zoals ik het vanuit het uitvak beleefd heb. De spanningen liepen in het uitvak hoog op en dat was 100% de eigen schuld van een stel hersenloze randebielen in het uitvak die de 3-0 als startschot zagen om te gaan ''rellen.'' Zulke stoere jongens zijn het echter niet want zoals hierboven aan word gegeven was het slechts een enkeling die richting de Bosche aanhang was gesprint. Heb het nu wel vaker gezien (NAC uit, Graafschap uit) dat het allemaal provoceren en grote praatjes zijn totdat er een hek omvalt/opengaat. Dan kijken de supporters elkaar aan en denken ze iets van; ''oh dit was toch ook niet de bedoeling.'' Hier past maar een uitdrukking bij; grote bek, achter het hek!

Wel vraag ik me af hoe het nu zit met die racistische uitlatingen waar de stadionspeaker een keer op wees. In het uitvak niks van meegekregen. Deed me wel terugdenken aan een wedstrijd waarin Den Bosch het in eigen huis opnam tegen AZ en (dacht ik) Altidore constant racistisch werd bejegend. Is dit een terugkerend fenomeen bij jullie?

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Poort5 »

N324 schreef:
Poort5 schreef:
Arjan van Hout schreef:
valkhof schreef: de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn
Wat deden ze van den Bosch dan ?
Buiten het stadion sprak ik met politie en daar bleken Bosschenaren gezocht te worden die even daarvoor 'bezig' waren geweest.
Niets van dit. Er is nagenoeg niet geprovoceerd, niets uitgedaagd, Luik was niet aanwezig en er zijn geen Bosschenaren 'bezig geweest'. Er is gezongen 'ook al staan we onderaan, NEC die gaat eraan' nav het spel op het veld en daar lieten enkelen zich door uit de tent lokken. Bij de 3-0 gaat de poort open, een vent rent door naar de lange zijde, de rest draait om en de doorgebroken supporter staat vervolgens (ook tot zijn eigen verbazing) alleen op het vak. Stewards en politie doken er direct op, de 'M-Side' zag het aan en vond het wel allemaal wel prima terwijl 2 stewards de poort weer netjes dicht doen. Het vak naast het uitvak stroomt vervolgens vol met politie, de doorgebroken Nijmegenaar wordt afgevoerd en wordt er nog een pingel kado gegeven welke glansrijk gehouden wordt door Kees van Heemskerk.

Na het laatste fluitsignaal is de gehele achterkant van het stadion afgesloten door ME op de hoek en ook daarbij was de situatie niet gespannen, heeft iedereen even gewacht en op het moment dat de bussen wegreden wenste de ME ons een fijne avond en konden we bij onze auto's.

Complimenten op het mooie aantal supporters dat mee is gekomen, die zien we niet zo veel in de Vliert. Mooi om te zien en te horen hoe jullie achter NEC bleven staan, wat dat betreft hebben jullie een mooie supportersschare. Iets waar wij in 's-Hertogenbosch alleen maar jaloers op kunnen zijn. Tot 26 januari in de Goffert.
Prima dat er dan niets gebeurd is, valt alleen maar toe te juichen. Ik refereerde ook alleen maar aan hetgeen de politie ventileerde. Zie daarbij ook de aanhalingstekens die er staan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

Poort5 schreef:
N324 schreef:
Poort5 schreef:
Arjan van Hout schreef:
valkhof schreef: de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn
Wat deden ze van den Bosch dan ?
Buiten het stadion sprak ik met politie en daar bleken Bosschenaren gezocht te worden die even daarvoor 'bezig' waren geweest.
Niets van dit. Er is nagenoeg niet geprovoceerd, niets uitgedaagd, Luik was niet aanwezig en er zijn geen Bosschenaren 'bezig geweest'. Er is gezongen 'ook al staan we onderaan, NEC die gaat eraan' nav het spel op het veld en daar lieten enkelen zich door uit de tent lokken. Bij de 3-0 gaat de poort open, een vent rent door naar de lange zijde, de rest draait om en de doorgebroken supporter staat vervolgens (ook tot zijn eigen verbazing) alleen op het vak. Stewards en politie doken er direct op, de 'M-Side' zag het aan en vond het wel allemaal wel prima terwijl 2 stewards de poort weer netjes dicht doen. Het vak naast het uitvak stroomt vervolgens vol met politie, de doorgebroken Nijmegenaar wordt afgevoerd en wordt er nog een pingel kado gegeven welke glansrijk gehouden wordt door Kees van Heemskerk.

Na het laatste fluitsignaal is de gehele achterkant van het stadion afgesloten door ME op de hoek en ook daarbij was de situatie niet gespannen, heeft iedereen even gewacht en op het moment dat de bussen wegreden wenste de ME ons een fijne avond en konden we bij onze auto's.

Complimenten op het mooie aantal supporters dat mee is gekomen, die zien we niet zo veel in de Vliert. Mooi om te zien en te horen hoe jullie achter NEC bleven staan, wat dat betreft hebben jullie een mooie supportersschare. Iets waar wij in 's-Hertogenbosch alleen maar jaloers op kunnen zijn. Tot 26 januari in de Goffert.
Prima dat er dan niets gebeurd is, valt alleen maar toe te juichen. Ik refereerde ook alleen maar aan hetgeen de politie ventileerde. Zie daarbij ook de aanhalingstekens die er staan.
Ze kwamen wel van de tribune af en trokken de borden weg. Ze hadden zo het veld op gekunnen. Ze kwamen enkel hun vak niet uit. Tuurlijk reageren ze wel. Ze hebben ook een ego, dat is toch waar het allemaal om draait.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
N324
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 sep 2017, 13:07
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door N324 »

Nijmegen0413 schreef:
N324 schreef: Wel vraag ik me af hoe het nu zit met die racistische uitlatingen waar de stadionspeaker een keer op wees. In het uitvak niks van meegekregen. Deed me wel terugdenken aan een wedstrijd waarin Den Bosch het in eigen huis opnam tegen AZ en (dacht ik) Altidore constant racistisch werd bejegend. Is dit een terugkerend fenomeen bij jullie?
Tijdens de wedstrijd vernamen wij dit ook, maar nergens om ons heen waren racistische klanken te horen. Uiteindelijk bleek dat er op een andere tribune een paar man iets hebben geroepen richting een NEC speler, hij heeft dit direct gemeld bij de scheids en toen is het standaard protocol in werking getreden. Er schijnt dus wel iets geroepen te zijn en, hoewel dit niet goed te keuren is, is het wel enigszins uit zijn verband getrokken.
Poort5 schreef:Prima dat er dan niets gebeurd is, valt alleen maar toe te juichen. Ik refereerde ook alleen maar aan hetgeen de politie ventileerde. Zie daarbij ook de aanhalingstekens die er staan.
Geen probleem, ik wilde ook alleen maar aangeven dat het allemaal allemaal wel meeviel.

Wat dat betreft zijn er aardig wat onderlinge verbanden tussen FCDB en NEC via scholen, feesten en verhuizingen van Nijmegenaren naar 073 en Bosschenaren naar 024 en is er voor zo ver ik weet weinig meer dan respect voor NEC. Als Bosschenaar ben ik, en velen met mij, echt wel een beetje jaloers op jullie. Altijd een goedgevuld stadion, veel NEC-beleving in en om de stad en de afgelopen 15 jaar sportieve successen waar wij alleen maar nat van kunnen dromen.
Tiel schreef:Ze kwamen wel van de tribune af en trokken de borden weg. Ze hadden zo het veld op gekunnen. Ze kwamen enkel hun vak niet uit. Tuurlijk reageren ze wel. Ze hebben ook een ego, dat is toch waar het allemaal om draait.
Een enkeling ging inderdaad naar beneden en die borden hingen al los voor de wedstrijd, daar hoefde je alleen maar naar te kijken en ze donderde al naar beneden.

Succes met het verdere verloop van de competitie . Hoewel er met NEC een schitterende tegenstander bij is gekomen in de Juup, hoop ik van harte dat jullie snel weer terug zijn waar jullie horen. In de Eredivisie!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door mschr »

N324 schreef:Succes met het verdere verloop van de competitie . Hoewel er met NEC een schitterende tegenstander bij is gekomen in de Juup, hoop ik van harte dat jullie snel weer terug zijn waar jullie horen. In de Eredivisie!
Da's lief en dank je wel voor het compliment. Maarre... win dan niet van ons. De kans dat we langer blijven hangen is groter geworden door de kansloze 3-0 in Den Bosch, of all places. Enne... is het plezier om de klinkende overwinning op een titelkandidaat verkleind, doordat je moet betalen voor de punten? Enne... hoe bevalt middenvelder Mert?

Gebruikersavatar
N324
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 sep 2017, 13:07
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door N324 »

mschr schreef: Da's lief en dank je wel voor het compliment. Maarre... win dan niet van ons. De kans dat we langer blijven hangen is groter geworden door de kansloze 3-0 in Den Bosch, of all places.
We spelen natuurlijk niet voor spek en bonen al lijkt het daar de laatste jaren wel verdacht veel op bij ons. En jullie komen gewoon weer waar je thuishoort. Is het niet als beste ploeg achter al die kutbelofteteams, dan is het wel via de nacompetitie waar jullie je gaan gram halen op NAC.
mschr schreef: Enne... is het plezier om de klinkende overwinning op een titelkandidaat verkleind, doordat je moet betalen voor de punten?
Nee hoor, ik betaal graag voor een pot voetbal. Dat hele concept maakt voor mij geen verschil.
mschr schreef: Enne... hoe bevalt middenvelder Mert?
Vooralsnog een lekker spelertje. Ben benieuwd hoe het er over een half jaar voorstaat, hij verslijt de clubs niet voor niets.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Nr1 NEC »

Als elke supporter van Den Bosch en NEC zo was als deze N324, dan zou ik graag een voorstel doen om de supporters van Den Bosch tussen de NEC supporters te laten plaats nemen

Al hoewel wil je graag voor je club sfeer maken en is dan bij elkaar in zo'n uitvak wel fijner, maar toch zou het best mooi zijn

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bottendaal, Brampluym, Brankonec75, Google [Bot], Janssen, jeroen175, jetipo, linnec en 33 gasten