NEC - fc Emmen

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door Gerard Lopez »

We halen een bepaald niveau
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:Er werd op de tribune gewoon kei hard gelachen dat die gelijkmaker nog viel, cynisch hoor dat wel.
Je kon er ook gewoon op wachten.

Leek wederom compleet nergens op. Stuurloos en ze doen maar wat.
Cynisch reageren is de trend toch?

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door SanderNEC »

De Kletskop schreef:
burp schreef:Er werd op de tribune gewoon kei hard gelachen dat die gelijkmaker nog viel, cynisch hoor dat wel.
Je kon er ook gewoon op wachten.

Leek wederom compleet nergens op. Stuurloos en ze doen maar wat.
Cynisch reageren is de trend toch?
Ach, 1-1 tegen Emmen, dat kan :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:We halen een bepaald niveau
Zekers. We mogen ontevreden zijn, maar Bogers heeft gelijk. We hebben een bepaald niveau gehaald. En als we alle kansen hadden benut en Emmen niet had gescoord, dan hadden we zeer zeker gewonnen. Dus al met al mogen we best tevreden zijn. We zijn er nog niet, maar we zijn een weg ingeslagen. Als we nu nog de dingen repareren die langer duren, dan is de weg omhoog zeker gevonden. En bovendien kreeg het NEC van Brood, waarvan we altijd zo hoog opgeven, 13 verliespunten achter de kiezen. Die hebben we bij lange na nog niet opgelopen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door Wessel »

Ach, wat tegendraads weer. Iedereen heeft zich geërgerd aan het erbarmelijke niveau van de wedstrijd en het taktisch zwakke spel en moet u met zo'n opmerking komen. Heel sneu van u!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Ach, wat tegendraads weer. Iedereen heeft zich geërgerd aan het erbarmelijke niveau van de wedstrijd en het taktisch zwakke spel en moet u met zo'n opmerking komen. Heel sneu van u!
Ja, ik werp het verwijt dat Bogers had moeten wisselen in de laatste minuut verre van mij. Het is onsportief tijdrekgedrag. Als je zo thuis moet winnen van een Emmen, dan geef ik mijn portie aan Fikkie. Punt is dat NEC niet als een team speelt. Bij veroveren van de bal rennen de aanvallers naar voren en blijven de middenvelders hangen en verschansen de centrumverdedigers zich in het eigen strafschopgebied. Wat in vaktermen middenveld heet, is bij NEC een gapend groot gat. Dat nu zijn de dingen die langer duren en gerepareerd moeten worden door onze cultuurbewaker.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door Wessel »

Ah, gelukkig ziet u dus wel dat het taktisch spel deze wedstrijd alweer eens van een allerberoerdst niveau was. En ja, als we in thuiswedstrijden al bang voor niet al te beste tegenstanders moeten zijn...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door bertje »

Wessel schreef:Ach, wat tegendraads weer. Iedereen heeft zich geërgerd aan het erbarmelijke niveau van de wedstrijd en het taktisch zwakke spel en moet u met zo'n opmerking komen. Heel sneu van u!
Tactisch zwak? Tactiekloos zul je bedoelen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef: Bij veroveren van de bal rennen de aanvallers naar voren en blijven de middenvelders hangen en verschansen de centrumverdedigers zich in het eigen strafschopgebied.
Ik heb enkel spelers achteruit zien lopen, met en zonder bal.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door TT »

Wat zou nou eigenlijk de afspraak zijn bij het nemen van de pingels? Wie het hardst roept mag 'm nemen? Volgens mij pakte Braken direct de bal en wilde hij 'm nemen, maar even later staat toch Groenveld achter de bal.... Volgende keer gewoon Breinburg of anders Braken a.u.b.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door mschr »

Maar als Groeneveld aanstaande dinsdag nogmaals de bal uit de handen van een medespeler pakt bij een pingel voor NEC, dan is het wel een lefgozertje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
mschr schreef: Bij veroveren van de bal rennen de aanvallers naar voren en blijven de middenvelders hangen en verschansen de centrumverdedigers zich in het eigen strafschopgebied.
Ik heb enkel spelers achteruit zien lopen, met en zonder bal.
Bijna alleen maar wel ja, af en toe een aanvaller die in zijn eentje druk ging zetten op 4 verdedigers en een keeper..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door flipsen »

bertje schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef: Bij veroveren van de bal rennen de aanvallers naar voren en blijven de middenvelders hangen en verschansen de centrumverdedigers zich in het eigen strafschopgebied.
Ik heb enkel spelers achteruit zien lopen, met en zonder bal.
Bijna alleen maar wel ja, af en toe een aanvaller die in zijn eentje druk ging zetten op 4 verdedigers en een keeper..
om te laten zien aan het publiek, kijk mij eens lekker inzet tonen..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Emmen

Bericht door TT »

En toch hè....als je in de eerste helft de kansen maakt (pingel, kopbal lat, schotje van dichtbij van Schuurman)...dan win je die pot 'gewoon met een nulletje of drie, vier - ook al was het voetbal met name in de tweede helft niet om aan te zien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Legendario, NECAnGeL, rgz75, SSgennep en 37 gasten