jong PSV - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door Special Guest »

Toch weer puntverlies. Het begint een trend te worden. Zorgelijk. Wel mooi om te zien dat Ferdi het weer oppakt. Had toch zijn zinnen op een transfer gezet maar lijkt te knop te hebben omgedraaid. Nog mooi van genieten. In ieder geval tot de winterstop :wink:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door JBNMGN »

Pol schreef:
mschr schreef:Elke keeper maakt fouten. Net zoals spitsen weleens een penalty missen. Als we iedere speler die een fout maakt op de bank zetten, hebben we een selectie van 300 spelers nodig.
Het gaat niet alleen om de fouten van Smits. Die had Delle ook wel eens. Probleem met Smits is dat hij op dit moment geen rust uitstraalt en dat werkt door op de verdediging. Daarnaast zijn er weinig tot geen reddingen waarmee hij zich onderscheidt.
Beide onderdelen waren vorig jaar bij Delle wel in orde.
Het lijkt er bij Smits op of hij geen vertrouwen meer heeft in zichzelf, en bang is om weer de fout in te gaan. En juist dan ga je de fout in. Als je als trainer al een paar wedstrijden en zeker ook op de training ziet dat je eerste keeper er "doorheen zit" dan vervang je hem, laat je hem goed trainen en in de A1 of zo spelen om zijn zelfvertrouwen weer terug te winnen. Maar dan laat je hem zeker niet staan met het risico zoals tegen JPSV om weer de fout in te gaan, want daar wordt hij echt niet beter of sterker van en krijgt zijn zelfvertrouwen eerder een knak dan een boost.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door pjottr »

Dan is ie dus niet geschikt..

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: jong PSV - NEC

Bericht door Nr1 NEC »

mschr schreef:Kalle maakte er verdomd veel en hij weigerde onder de lat te staan na de wedstrijd tegen Roda. Dan houdt het wat mij betreft op.
Het ergste was nog dat die z'n fout had goed kunnen maken tegen Roda maar dat na liet :jestera:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik heb nog een nabrander over deze wedstrijd maar kan geen ander gepast forum vinden. Sta ik daar in het uitvak en zijn er een paar man die met een vlag wapperen. Leuk om je club aan te moedigen maar nee. Staan er 2 geboeide handen op met een protest tegen alle stadionverboden. Ik vind dat zo'n belachelijk standpunt, of ligt dat nu aan mij? Ik kom regelmatig in de uitvakken en dat is wel een kip en ei problematiek. Uitsupporters gedragen zich soms echt slecht, schelden, trappen regen hekken, enfin alles wat kennelijk normaal is. Daar tegenover staat natuurlijk een veel te zware begeleiding als je met 1 bus en 13 auto's aan komt rijden bij PSV. Maar dan zo'n vlag? Roept bij mij een tegenreactie op. MEER stadionverboden, zero tolerance, ban supportersgeweld uit, neem een voorbeeld aan supporters van andere sporten. Aub weg met die vlag, en vervangen door onze driekleur. Zo'n slechte PR als je met zo'n standpunt loopt te wapperen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: jong PSV - NEC

Bericht door flipsen »

Vannuilekumphuile schreef:Ik heb nog een nabrander over deze wedstrijd maar kan geen ander gepast forum vinden. Sta ik daar in het uitvak en zijn er een paar man die met een vlag wapperen. Leuk om je club aan te moedigen maar nee. Staan er 2 geboeide handen op met een protest tegen alle stadionverboden. Ik vind dat zo'n belachelijk standpunt, of ligt dat nu aan mij? Ik kom regelmatig in de uitvakken en dat is wel een kip en ei problematiek. Uitsupporters gedragen zich soms echt slecht, schelden, trappen regen hekken, enfin alles wat kennelijk normaal is. Daar tegenover staat natuurlijk een veel te zware begeleiding als je met 1 bus en 13 auto's aan komt rijden bij PSV. Maar dan zo'n vlag? Roept bij mij een tegenreactie op. MEER stadionverboden, zero tolerance, ban supportersgeweld uit, neem een voorbeeld aan supporters van andere sporten. Aub weg met die vlag, en vervangen door onze driekleur. Zo'n slechte PR als je met zo'n standpunt loopt te wapperen.
Proberen alle idioten zonder hersens die hun eigen club en echte supporters benadelen te weren uit een voetbalstadion , gelukkig zijn het maar een paar dwazen over het algemeen
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door Tiel »

Vannuilekumphuile schreef:Ik heb nog een nabrander over deze wedstrijd maar kan geen ander gepast forum vinden. Sta ik daar in het uitvak en zijn er een paar man die met een vlag wapperen. Leuk om je club aan te moedigen maar nee. Staan er 2 geboeide handen op met een protest tegen alle stadionverboden. Ik vind dat zo'n belachelijk standpunt, of ligt dat nu aan mij? Ik kom regelmatig in de uitvakken en dat is wel een kip en ei problematiek. Uitsupporters gedragen zich soms echt slecht, schelden, trappen regen hekken, enfin alles wat kennelijk normaal is. Daar tegenover staat natuurlijk een veel te zware begeleiding als je met 1 bus en 13 auto's aan komt rijden bij PSV. Maar dan zo'n vlag? Roept bij mij een tegenreactie op. MEER stadionverboden, zero tolerance, ban supportersgeweld uit, neem een voorbeeld aan supporters van andere sporten. Aub weg met die vlag, en vervangen door onze driekleur. Zo'n slechte PR als je met zo'n standpunt loopt te wapperen.
Hulde, benieuwd hoe ze reageren nu er dus meer mensen komen met deze mening.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
Vannuilekumphuile schreef:Ik heb nog een nabrander over deze wedstrijd maar kan geen ander gepast forum vinden. Sta ik daar in het uitvak en zijn er een paar man die met een vlag wapperen. Leuk om je club aan te moedigen maar nee. Staan er 2 geboeide handen op met een protest tegen alle stadionverboden. Ik vind dat zo'n belachelijk standpunt, of ligt dat nu aan mij? Ik kom regelmatig in de uitvakken en dat is wel een kip en ei problematiek. Uitsupporters gedragen zich soms echt slecht, schelden, trappen regen hekken, enfin alles wat kennelijk normaal is. Daar tegenover staat natuurlijk een veel te zware begeleiding als je met 1 bus en 13 auto's aan komt rijden bij PSV. Maar dan zo'n vlag? Roept bij mij een tegenreactie op. MEER stadionverboden, zero tolerance, ban supportersgeweld uit, neem een voorbeeld aan supporters van andere sporten. Aub weg met die vlag, en vervangen door onze driekleur. Zo'n slechte PR als je met zo'n standpunt loopt te wapperen.
Hulde, benieuwd hoe ze reageren nu er dus meer mensen komen met deze mening.
Zolang NEC elf er weinig tot niets aan doet om deze relschoppers voorgoed te weren zul je er last van blijven houden.
Gasten die de club ten schande maken en voor hoge boetes en onkosten zorgen moeten voorgoed geweerd worden uit de stadions, punt!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door NECwijchen »

Vannuilekumphuile schreef:Ik heb nog een nabrander over deze wedstrijd maar kan geen ander gepast forum vinden. Sta ik daar in het uitvak en zijn er een paar man die met een vlag wapperen. Leuk om je club aan te moedigen maar nee. Staan er 2 geboeide handen op met een protest tegen alle stadionverboden. Ik vind dat zo'n belachelijk standpunt, of ligt dat nu aan mij? Ik kom regelmatig in de uitvakken en dat is wel een kip en ei problematiek. Uitsupporters gedragen zich soms echt slecht, schelden, trappen regen hekken, enfin alles wat kennelijk normaal is. Daar tegenover staat natuurlijk een veel te zware begeleiding als je met 1 bus en 13 auto's aan komt rijden bij PSV. Maar dan zo'n vlag? Roept bij mij een tegenreactie op. MEER stadionverboden, zero tolerance, ban supportersgeweld uit, neem een voorbeeld aan supporters van andere sporten. Aub weg met die vlag, en vervangen door onze driekleur. Zo'n slechte PR als je met zo'n standpunt loopt te wapperen.
Hoe kun je nou zeggen tegen 'alle' stadionverboden... Als er dan nog iets had gestaan als tegen onterechte stadionverboden.
En inderdaad, er loopt een hoop agressief volk in (bij veel clubs) de meeste uitvakken.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: jong PSV - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Dank voor jullie reacties alsnog. Hopelijk zien we die vlag niet meer terug in Sittard maar wel een enthousiast bomvol uitvak met veel driekleuren. Mooi potje namelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: a1d10ll, De Haas, demidk, Necrules, pjottr, Voorwaarts en 29 gasten