NEC - RKC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - RKC

Bericht door mschr »

DR schreef:RKC begon in de 15e minuut al met tijdrekken. Wat een zaadballen, extra ballen niet uit het veld trappen etc. Na de 2-0 moesten ze wel komen maar bleken ze gewoon niets te kunnen. NEC probeerde het uit te spelen maar alleen door gekloot van eigen spelers oa Dijkstra werd het gevaarlijk voor het doel van NEC. Positief Rayhi, Breinburg en Delle. Negatief ditmaal Kadioglu, Groeneveld en Dijkstra.
Nou Verdonk was ook dramatisch. Om over de houten Klaas Buwalda maar te zwijgen. Kamphuis was de beste man van het veld en hij floot ook niet best. Als je dit soort potjes dit seizoen voorgeschoteld gaat krijgen, zou het fijn zijn als NEC voorafgaande aan de wedstrijd oogmaskers en oordopjes uitdeelt. Dan kunnen we fijn met zijn allen gaan slapen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - RKC

Bericht door vak Oost »

Henkiepenkie schreef:Wat een belachelijke schijtploeg dat RKC
3 punten zijn 3 punten, dat is het allerbelangrijkste
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: NEC - RKC

Bericht door Balletje mayo »

Hoe goed of hoe slecht we ook spelen.. het is maar wat je er van vind. (Ik vind het nog steeds slecht.) Maar we hebben echt de verkeerde trainer. Zag net dat interview na de wedstrijd van hem.. tenenkrommend. Als hij zo praat tegen die spelers snap ik wel waarom er geen vuur in zit. Dit is nou niet bepaald een motivator. Maar erger me aan die domme antwoorden van hem tijdens dat interview. Man man. Oh ja en die wissels om je te schamen.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC - RKC

Bericht door Brabander »

Drie punten tegen een laagvlieger die alleen maar voor een punt naar de Goffert komt. Ik ben blij dat we gewoon drie punten hebben.
Het verschil tussen de eerste en de tweede helft was groot, kwestie van concentratie en inzet. Dat mag dus gewoon niet gebeuren!
Je kan jezelf als club geweldig tekort doen op deze manier!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - RKC

Bericht door mschr »

Brabander schreef:Drie punten tegen een laagvlieger die alleen maar voor een punt naar de Goffert komt. Ik ben blij dat we gewoon drie punten hebben.
Het verschil tussen de eerste en de tweede helft was groot, kwestie van concentratie en inzet. Dat mag dus gewoon niet gebeuren!
Je kan jezelf als club geweldig tekort doen op deze manier!
Hou toch op, man. Je lijkt Bogers wel. De eerste helft was bedroevend op de laatste 5 minuten na. RKc vertraagde en NEC temporiseerde en Buwalda vertraagde het temporiseren met zijn beroerde opbouw.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brankonec75, Floes, Tijmen, Titus, VZH, zoete aardbei en 45 gasten