knvb beker: PEC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

NECvooralles schreef:Met vd Pavert, Groeneveld en Rayhi worden we op zeker kampioen. Als die terug zijn.

Verder zou ik in de winterstop nog en een vleugelaanvaller halen, en een centraal verdediger.

Gregor zal helaas wel gaan en gister bleek dat Kevin een waardige vervanger is.
Een centrale verdediger?! Golla, vd Pavert, Sturing, Buwalda en Alberto is meer dan genoeg. Als Golla vertrekt zit je zelfs nog redelijk goed. Vleugelaanvaller is ook niet echt nodig vind ik. Hebt nu Groeneveld, Langil, Owobowale voor links en Rayhi, Larsson en Theunissen voor rechts. Daar ga je het "gewoon" mee redden. Volgend jaar is een ander verhaal.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Goffert »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Ik baal er ook van. Het is een gebrek aan topsportmentaliteit bij het huidige NEC.
Jamaar die teneergeslagen mentaliteit is begin dit seizoen al ingezet door onszelf geen druk om te MOETEN promoveren op te leggen.
Toen is er een warme deken van gelatenheid over de selectie heengeslagen. Kenners riepen dat toen al.
:withstupid:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door vak Oost »

NECvooralles schreef:
Nijmegen0413 schreef:
NECvooralles schreef:Met vd Pavert, Groeneveld en Rayhi worden we op zeker kampioen. Als die terug zijn.

Verder zou ik in de winterstop nog en een vleugelaanvaller halen, en een centraal verdediger.

Gregor zal helaas wel gaan en gister bleek dat Kevin een waardige vervanger is.
Een centrale verdediger?! Golla, vd Pavert, Sturing, Buwalda en Alberto is meer dan genoeg. Als Golla vertrekt zit je zelfs nog redelijk goed. Vleugelaanvaller is ook niet echt nodig vind ik.
Hebt nu Groeneveld, Langil, Owobowale voor links en Rayhi, Larsson en Theunissen voor rechts. Daar ga je het "gewoon" mee redden. Volgend jaar is een ander verhaal.
Onze verdediging is echt niet goed genoeg, dat bleek gisteren maar weer, en Obowale en Langil zijn zeker geen goede vervangers voor Rayhi en Groeneveld.
Het nederlandse voetbal ligt al op zijn gat en dan gaan klagen dat spelers niet goed zijn ... wat verwacht je dan in de juup
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Pff, je wilt toch kampioen worden, dan moet je in de winterstop nog versterken wat beter kan. Simpele filosofie.
Ja vooral erg simpel.............
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door mschr »

Inderdaad, erg simpel. Tussentijdse versterkingen blijken vaak verzwakkingen te zijn. Vorig seizoen ging het bergafwaarts, toen gerichte versterkingen Larsson, Messaoud en Burnett kwamen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:Inderdaad, erg simpel. Tussentijdse versterkingen blijken vaak verzwakkingen te zijn. Vorig seizoen ging het bergafwaarts, toen gerichte versterkingen Larsson, Messaoud en Burnett kwamen.
Uitzonderingen daargelaten dan toch?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door mschr »

JBNMGN schreef:
mschr schreef:Inderdaad, erg simpel. Tussentijdse versterkingen blijken vaak verzwakkingen te zijn. Vorig seizoen ging het bergafwaarts, toen gerichte versterkingen Larsson, Messaoud en Burnett kwamen.
Uitzonderingen daargelaten dan toch?
Bovenberg, Boymans en Falkenburg leidden het verval in in 2013. Gravenberch, Nielsen, Castillion deden dat in 2014. Tussentijdse versterkingen, hoe gericht ze ook zijn, leiden tot rampspoed en ellende.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door bertje »

mschr schreef:
JBNMGN schreef:
mschr schreef:Inderdaad, erg simpel. Tussentijdse versterkingen blijken vaak verzwakkingen te zijn. Vorig seizoen ging het bergafwaarts, toen gerichte versterkingen Larsson, Messaoud en Burnett kwamen.
Uitzonderingen daargelaten dan toch?
Bovenberg, Boymans en Falkenburg leidden het verval in in 2013. Gravenberch, Nielsen, Castillion deden dat in 2014. Tussentijdse versterkingen, hoe gericht ze ook zijn, leiden tot rampspoed en ellende.
Dumic was wel een goeie. Evenals Jones en Jones. Sibum was in de beginperiode ook een uitstekende aankoop.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

unclejunior
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 dec 2017, 20:06
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door unclejunior »

mschr schreef:
JBNMGN schreef:
mschr schreef:Inderdaad, erg simpel. Tussentijdse versterkingen blijken vaak verzwakkingen te zijn. Vorig seizoen ging het bergafwaarts, toen gerichte versterkingen Larsson, Messaoud en Burnett kwamen.
Uitzonderingen daargelaten dan toch?
Bovenberg, Boymans en Falkenburg leidden het verval in in 2013. Gravenberch, Nielsen, Castillion deden dat in 2014. Tussentijdse versterkingen, hoe gericht ze ook zijn, leiden tot rampspoed en ellende.
Ik neem aan, gezien het werk wat je doet, dat ik niet hoef uit te leggen wat correlatie en causaliteit is?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door mschr »

We staan 8 punten boven de streep. Messaoud, Burnet en Larsson worden gehaald en we degraderen. Dat noem ik causaal verband. Zeker als hetzelfde verval in prestaties gebeurde in 2013, 2014. En ook in 2016 ging de tweede speelhelft veel minder door tussentijdse versterkingen als Dumic, Jones, Dyrestam. De enige keer dat tussentijdse versterkingen versterking bleek was in 2008.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door jetipo »

mschr schreef:We staan 8 punten boven de streep. Messaoud, Burnet en Larsson worden gehaald en we degraderen. Dat noem ik causaal verband. Zeker als hetzelfde verval in prestaties gebeurde in 2013, 2014. En ook in 2016 ging de tweede speelhelft veel minder door tussentijdse versterkingen als Dumic, Jones, Dyrestam. De enige keer dat tussentijdse versterkingen versterking bleek was in 2008.
Welkom Unclejunior!

Gelukkig, mschr, heeft NEC nu allemaal nieuwe mensen aan de top, waardoor het causale verband tussen tussentijdse versterkingen en een neerwaartse spiraal geheel anders en in positieve zin uit gaat pakken. :wink:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BasNijmegen, jackynec, Legendario, Zusje en 46 gasten