NEC - Cambuur

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:
Tiel schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:
Mark Ariaans schreef:
de Oversteek schreef:niet luisteren, gewoon kijken
Ja, graag. Vertel me eens hoe.
Gewoon komen, er waren er ook uit Belfast.

Maar het telt eigenlijk meer voor de zeikende thuisblijvers uit Nijmegen.
hou aub je mond eens dicht
Waarom?
welke zeikende thuisblijvers heb je het over? de mensen, zoals ik, die ook prima via de radio konden horen dat het gewoon wederom drama was. dat de echte killer mentaliteit ontbreekt. of mag je dat volgens jouw alleen constateren als je in het stadion was?
Jij komt toch pas als ze Fristi hebben? Of was jij niet diegene die een keertje kwam en geen drinken voor zijn zoon kon kopen. Zo is het altijd wel wat he...........

Maar die 2 op de radio zijn zelf drama dus je hebt bij hun sowieso een verkeerd beeld.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

hahhaha, dan heb je toch echt de verkeerde voor je.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

maar dan nog geef je geen antwoord op mijn vraag. maar dat is tiel

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door De Kletskop »

Ik schaam me nu nog.
Wat een niveau.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

als ik persoonlijk kijk of luister naar nec dit seizoen worden we ondanks het feit dat bijna alles op 80 % gaat gewoon lachend kampioen. dan nog vind ik het gewoon jammer als ik , zoals vandaag, de eerste 45 minuten LUISTER hoe nec voetbalt. vind het ook gevaarlijk, vandaag buig je het om gelukkig maar in het begin gingen we nat met deze instelling. ferdi bv, laks en denken het op 80% te klaren. mag ik als supporter zien dat er ondanks een gigantisch overwicht is op de rest dat dat ook in het spel terug te zien is? ik vind van wel.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Midas »

Is deze onzin echt nodig jongens?
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

De Kletskop schreef:Ik schaam me nu nog.
Wat een niveau.
ondanks wederom de 3 punten een dikke :withstupid:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door karlo »

Kan iemand mij de lol vertellen van die kartonnetjes om drinken te halen op het veld te gooien,
Het blijft toch je club.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Goffert »

Zat Langil aan de drugs ofzo? Die had werkelijk geen idee wat die aan het doen was.
Ook de communicatie en leiding in de achterhoede is wel erg opvallend. Die is er namelijk bijna niet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door De Kletskop »

Goffert schreef:Zat Langil aan de drugs ofzo? Die had werkelijk geen idee wat die aan het doen was.
Ook de communicatie en leiding in de achterhoede is wel erg opvallend. Die is er namelijk bijna niet.
Vanaf de zijkant ook niet.
Kan iemand mij vertellen wat überhaupt de bedoeling was vanavond?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Tiel »

karlo schreef:Kan iemand mij de lol vertellen van die kartonnetjes om drinken te halen op het veld te gooien,
Dat vinden ze stoer denk ik.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door pjottr »

wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Gijscoman »

Drie punten is mooi; slecht spel is jammer. Wat m.i. het vervelendste was vanavond, was de ruzie op vak M. Er zit een voor mij nieuwe groep op Vak M (ongeveer 10 mensen) die al het hele seizoen aan het kloten zijn. Bijna iedereen links bovenaan op M (als je naar het veld kijkt; rechtsbovenaan vanaf het veld) stoort zich eraan. Na de 0-1 lieten ze zich weer volledig gaan. Niet uit gewone teleurstelling of ergernis die iedereen deelt na zo'n tegenslag, maar blinde woede, dan wel haat. Volledig buitensporig. Iemand zei daar wat van en toen richtte hun aggressie zich op medesupporters. Aanvankelijk gingen de stewards op de verkeerde mensen af, maar gelukkig zei de rest van het vak wie de echte aanstichters waren. Deze keer is het op tijd weer tot rust gekomen, maar dit zal nog eens misgaan.

Enfin, 3 punten, bovenaan en een sterke Rayhi. Weer een stap verder richting het kampioenschap.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Goffert »

De Kletskop schreef:
Goffert schreef:Zat Langil aan de drugs ofzo? Die had werkelijk geen idee wat die aan het doen was.
Ook de communicatie en leiding in de achterhoede is wel erg opvallend. Die is er namelijk bijna niet.
Vanaf de zijkant ook niet.
Kan iemand mij vertellen wat überhaupt de bedoeling was vanavond?
Je hebt helemaal gelijk. Het klopte van geen kant. Breinburg en Rayhi gelukkig de enige uitzonderingen. Denk je dat Bogers weet dat ‘ie ook tegen Cambuur 3 keer mag wisselen?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door zuurpruim »

Ik vond Joppen ook weer niet best,dat is geen speler voor de eredivisie .Larsson,werkelijk dramatisch bij zijn invalbeurt.En een Ferdi die weer eens op 80% speelt.Maar je staat gewoon bovenaan,wat een competitie.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door n23 »

pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Was allemaal afleiding zodat hij uit een corner de 3-1 kon maken later, Bogers had een tactisch meesterplan :biggrin:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Goffert »

zuurpruim schreef:Ik vond Joppen ook weer niet best,dat is geen speler voor de eredivisie .Larsson,werkelijk dramatisch bij zijn invalbeurt.En een Ferdi die weer eens op 80% speelt.Maar je staat gewoon bovenaan,wat een competitie.
Ik gunde hem een goal. Die had er echt zin in. Moet alleen echt gaan werken aan vertrouwen en afronding. Koeler blijven. Ferdi speelde overigens op 50%, zo leek het.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

Tiel schreef:
karlo schreef:Kan iemand mij de lol vertellen van die kartonnetjes om drinken te halen op het veld te gooien,
Dat vinden ze stoer denk ik.
geef je nog antwoord? en geef je ook nog aan dat je mbt de fristi en het niet kunnen betalen van een drankje voor mijn zoon de verkeerde voor je had! iets met beeldvorming

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door mschr »

pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Geen idee. Hij hoopte wellicht op en korte corner, waarna hij op doel zou kunnen schieten. In totaal heeft ie 1 voorzet gegeven, die verprutst werd door Braken. Langil speelde heel egoïstisch.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

valkhof schreef:
Tiel schreef:
karlo schreef:Kan iemand mij de lol vertellen van die kartonnetjes om drinken te halen op het veld te gooien,
Dat vinden ze stoer denk ik.
geef je nog antwoord? en geef je ook nog aan dat je mbt de fristi en het niet kunnen betalen van een drankje voor mijn zoon de verkeerde voor je had! iets met beeldvorming
het verschil in tijd van reageren wanneer jouw iets gevraagd word is bijna net zo stuitend als het spel van nec!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door burp »

We hebben toch weer een bepaald niveau gehaald.
Die Bogers krijgt er wel lijn in.

Als het iedere week vrij waardeloos is en er een aantal op 75% spelen, maar je wint wel dan ga ik niet klagen.
4 punten los nu en op naar het kampioenschap.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door valkhof »

burp schreef:We hebben toch weer een bepaald niveau gehaald.
Die Bogers krijgt er wel lijn in.

Als het iedere week vrij waardeloos is en er een aantal op 75% spelen, maar je wint wel dan ga ik niet klagen.
4 punten los nu en op naar het kampioenschap.
maar tijdens de wedstrijd ik wel, achteraf zijn de resultaten mooi maar tijdens het RADIO LUISTEREN is het erg frustrerend

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Cambuur

Bericht door jsentani »

mschr schreef:
pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Geen idee. Hij hoopte wellicht op en korte corner, waarna hij op doel zou kunnen schieten. In totaal heeft ie 1 voorzet gegeven, die verprutst werd door Braken. Langil speelde heel egoïstisch.
Je kunt een korte corner spelen of anders trek je 2 verdedigers weg uit de 16, krijg je meer ruimte in de 16 bij een corner.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - Cambuur

Bericht door jsentani »

karlo schreef:Kan iemand mij de lol vertellen van die kartonnetjes om drinken te halen op het veld te gooien,
:withstupid: Kunnen ze die niet een stadionverbod geven van 2 wedstrijden. Het is wachten tot iemand geraakt wordt, waarschijnlijk toevallig precies in zijn oog met daarbij alle sores voor de speler en onze club.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Curva »

jsentani schreef:
karlo schreef:Kan iemand mij de lol vertellen van die kartonnetjes om drinken te halen op het veld te gooien,
:withstupid: Kunnen ze die niet een stadionverbod geven van 2 wedstrijden. Het is wachten tot iemand geraakt wordt, waarschijnlijk toevallig precies in zijn oog met daarbij alle sores voor de speler en onze club.
Net zoals die levensgevaarlijke vliegtuigjes die gevouwen worden van de programmaboekjes. Alles verbieden!
Oh ja, en de schade die een snikhete frikandel kan veroorzaken als deze het veld op vliegt is niet te overzien

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten