NEC - Cambuur

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Goffert »

Zeiken, krijgen we dat weer... Volgens mij is er nog niet ‘gezeken’ op Langil. Daarnaast is iedereen het er volgens mij mee eens dat alleen Breinburg en Rayhi voldeden gisteren. De rest was gewoon ruk!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door harold »

mschr schreef:
harold schreef:
DR schreef:
burp schreef:We hebben toch weer een bepaald niveau gehaald.
Die Bogers krijgt er wel lijn in.

Als het iedere week vrij waardeloos is en er een aantal op 75% spelen, maar je wint wel dan ga ik niet klagen.
4 punten los nu en op naar het kampioenschap.
7 Wedstrijden op rij gewonnen. Wat een matig team hebben we toch. Gelukkig hebben onze tegenstanders lachwekkende teams, valt het niet op.
Op enkele matige spelers na hebben wij een uitstekend team. Als je iedere wedstrijd op halve kracht wint zit er dus nog héél veel rek in. Die matige spelers na dit seizoen vervangen, een nieuwe trainer voor de groep en je doet leuk mee in de eredivisie.
Maar zo werkt Oversier niet. oversier wil continuïteit, op het veld en in de technische staf. Hij is tot de conclusie gekomen dat NEC aan het kwakkelen is geslagen sinds trainers hier hooguit 1 seizoen rondhangen en de selectie elk seizoen weer compleet vernieuwd wordt.
Zo werkt Oversier wel. Want Boogers is slechts een tussenpaus en ons team is nog lang geen eredivisieploeg. Dat zie ik zelfs (en ik heb er bar weinig verstand van kan ik je zeggen). Dan ziet Oversier het helemaal en zullen spelers als Verdonk, Joppen, Dijkstra als eerste het veld ruimen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:Zeiken, krijgen we dat weer... Volgens mij is er nog niet ‘gezeken’ op Langil. Daarnaast is iedereen het er volgens mij mee eens dat alleen Breinburg en Rayhi voldeden gisteren. De rest was gewoon ruk!
Prima maar waarom dan steeds dezelfde spelers benoemen. Waarom Langil wel en Ferdi niet. Waarom Braken wel en Joppen niet. Etc etc.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Langil speelde volgens de neutrale kijker heel goed, dus niet gek dat NEC volgers het weer niets vonden.
En wat vond jij ervan?
Geen Groeneveld maar heel slecht was hij zeker niet. Ik ken nog 17 Jup ploegen waar hij in de basis zou spelen.
Dat laatste zeker. Bij ons heeft ie er zelfs de potentie voor
Maar gisteravond was ie dramatisch.
Slechter dan Ferdi? Zijn inzet was in ieder geval 3 keer beter. Gisteren waren er heel veel dramatisch maar het zijn vaak dezelfde waarvan het gezegd wordt. Met een beetje pech hadden we 3 tegendoelpunten op het konto van Sturing kunnen schrijven (vorige week 2 keer simpel inleveren en gisteren 1 keer), ik hoor er niemand over.
Ik weet niet wat Ferdi met de Langil discussie vandoen heeft, maar die was ook dramatisch, maar daar zie je af en toe nog iets van voetballende klasse.
Sturing speelde buiten een slechte inspeelpass een puike pot.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Gijscoman »

harold schreef:
Gijscoman schreef:Drie punten is mooi; slecht spel is jammer. Wat m.i. het vervelendste was vanavond, was de ruzie op vak M. Er zit een voor mij nieuwe groep op Vak M (ongeveer 10 mensen) die al het hele seizoen aan het kloten zijn. Bijna iedereen links bovenaan op M (als je naar het veld kijkt; rechtsbovenaan vanaf het veld) stoort zich eraan. Na de 0-1 lieten ze zich weer volledig gaan. Niet uit gewone teleurstelling of ergernis die iedereen deelt na zo'n tegenslag, maar blinde woede, dan wel haat. Volledig buitensporig. Iemand zei daar wat van en toen richtte hun aggressie zich op medesupporters. Aanvankelijk gingen de stewards op de verkeerde mensen af, maar gelukkig zei de rest van het vak wie de echte aanstichters waren. Deze keer is het op tijd weer tot rust gekomen, maar dit zal nog eens misgaan. .
Wij zitten op L, maar ik hoorde dat er oo M op gastjes zitten die continu met bier aan het gooien zijn (zonde trouwens). Zijn dat dezelfde mensen?
Dat kan ik niet bevestigen. Hoezeer ik er ook naar neig ze daaraan te koppelen, omdat het gedrag erbij lijkt te passen, heb ik dat niet gezien. Daar wil ik ze dus niet van beschuldigen.
Het gaat overigens om die groep die ook de hele tijd 'Laat de zon in je hart" zingt en loopt te kloten met die draaisystemen, die Legio gebruikt voor het omhooghalen van doeken.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Gijscoman »

Wat Langil betreft: technisch is 'ie sterk. Gisteren op zich ook. Verder heeft hij een goede actie en diepgang. Liet hij gisteren ook zien. Probleem is dat hij bij fysieke duels heel snel van de bal gezet wordt en dat hij zich vaak heel raar positioneert t.o.v. de rechtsback. Hij gaat bijna naast de rechtsback staan, waardoor hij ook nauwelijks in de diepte aangespeeld kan worden. Ik vond Langil gisteren niet bijzonder sterk spelen, maar hij was ook niet onzichtbaar o.i.d.

Ook nog over Larsson: hij is technisch gewoon heel sterk. Zijn balcontrole in beweging en zijn balsnelheid zijn sterk. Beter dan bij Braken. Met iets meer vertrouwen, ritme en scherpte scoort hij er zo drie in zijn invalbeurt. Daarmee wil ik niet Braken afserveren. Is een volledig andere spits. Hij moet het hebben van fysieke kracht, het fungeren als aanspeelpunt en balvastigheid. Tevreden dat we beschikken over twee spitsen, die m.i. beide de potentie hebben NEC te ontstijgen. Beide lijken echter een beetje uit vorm.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Goffert schreef:Zeiken, krijgen we dat weer... Volgens mij is er nog niet ‘gezeken’ op Langil. Daarnaast is iedereen het er volgens mij mee eens dat alleen Breinburg en Rayhi voldeden gisteren. De rest was gewoon ruk!
Prima maar waarom dan steeds dezelfde spelers benoemen. Waarom Langil wel en Ferdi niet. Waarom Braken wel en Joppen niet. Etc etc.
Eens,ik had dat zelf vorig jaar met Fomitschow,Burnet was de reddende engel maar bleek eigenlijk net zo slecht. Heinloth kan het hier nooit meer goed doen maar wees dan eerlijk en zeg dan dat Joppen als vervanger ook ruk is.Die is mij zelden meegevallen,dat is toch geen verbetering?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Wat Langil betreft: technisch is 'ie sterk. Gisteren op zich ook. Verder heeft hij een goede actie en diepgang. Liet hij gisteren ook zien. Probleem is dat hij bij fysieke duels heel snel van de bal gezet wordt en dat hij zich vaak heel raar positioneert t.o.v. de rechtsback. Hij gaat bijna naast de rechtsback staan, waardoor hij ook nauwelijks in de diepte aangespeeld kan worden. Ik vond Langil gisteren niet bijzonder sterk spelen, maar hij was ook niet onzichtbaar o.i.d.

Ook nog over Larsson: hij is technisch gewoon heel sterk. Zijn balcontrole in beweging en zijn balsnelheid zijn sterk. Beter dan bij Braken. Met iets meer vertrouwen, ritme en scherpte scoort hij er zo drie in zijn invalbeurt. Daarmee wil ik niet Braken afserveren. Is een volledig andere spits. Hij moet het hebben van fysieke kracht, het fungeren als aanspeelpunt en balvastigheid. Tevreden dat we beschikken over twee spitsen, die m.i. beide de potentie hebben NEC te ontstijgen. Beide lijken echter een beetje uit vorm.
Larsson moeten we gewoon afschrijven,je hebt gelijk,technisch allemaal in orde maar hij scoort niet of nauwelijks,niet bij NEC en niet bij Jong Zweden.Hij is gewoon niet goed genoeg,die conclusie zal de technische staf ook hebben en een vertrek in de winterstop lijkt mij het meest logische.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Nummer 9 »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:Wat Langil betreft: technisch is 'ie sterk. Gisteren op zich ook. Verder heeft hij een goede actie en diepgang. Liet hij gisteren ook zien. Probleem is dat hij bij fysieke duels heel snel van de bal gezet wordt en dat hij zich vaak heel raar positioneert t.o.v. de rechtsback. Hij gaat bijna naast de rechtsback staan, waardoor hij ook nauwelijks in de diepte aangespeeld kan worden. Ik vond Langil gisteren niet bijzonder sterk spelen, maar hij was ook niet onzichtbaar o.i.d.

Ook nog over Larsson: hij is technisch gewoon heel sterk. Zijn balcontrole in beweging en zijn balsnelheid zijn sterk. Beter dan bij Braken. Met iets meer vertrouwen, ritme en scherpte scoort hij er zo drie in zijn invalbeurt. Daarmee wil ik niet Braken afserveren. Is een volledig andere spits. Hij moet het hebben van fysieke kracht, het fungeren als aanspeelpunt en balvastigheid. Tevreden dat we beschikken over twee spitsen, die m.i. beide de potentie hebben NEC te ontstijgen. Beide lijken echter een beetje uit vorm.
Larsson moeten we gewoon afschrijven,je hebt gelijk,technisch allemaal in orde maar hij scoort niet of nauwelijks,niet bij NEC en niet bij Jong Zweden.Hij is gewoon niet goed genoeg,die conclusie zal de technische staf ook hebben en een vertrek in de winterstop lijkt mij het meest logische.
Met wat vertrouwen gaat Larsson meer scoren dan Braken. De Zweed liet ieder geval acties zien waarvoor ik graag naar het stadion kom. Overigens wil ik Braken zeker niet afschrijven. Het zijn beide gewoon prima spelers voor de Jupiler League.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door JBNMGN »

Goffert schreef:Hou toch op. Langil heeft het een aantal wedstrijden heel leuk gedaan, maar gister was het echt niks. Waarom willen of kunnen mensen dit niet gewoon toegeven en accepteren? Of is dit weer negatief, azijnzeikerij?
Nee hoor geen azijnzeikerij, in tegendeel. Ferdi was zeker in de 1e helft absoluut niet goed. De 2e helft ging iets beter maar ook daar haalde hij zijn beoogde niveau niet.
Langil daar in tegen speelde een super partij met erg veel jagen op de bal en schitterende passeerbewegingen. En ja, die jongen moet nog wennen en speelde pas de 1e keer mee in de basis. Maar als hij zich nog verder verbetert en Ferid blijft steken dan wil ik nog wel eens zien wie de voorkeur krijgt als Groeneveld weer terug is.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Sandertjuh85 »

Langil speeld een super partij?
De beste man deed echt alles fout wat hij fout kon doen. Samen met Braken.
Helaas heb ik op zijn eerste invalbeurt na nog nog niet echt kunnen ontdekken waarom iedereen nou zo’n fan van hem is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Tiel »

Sandertjuh85 schreef:Langil speeld een super partij?
De beste man deed echt alles fout wat hij fout kon doen. Samen met Braken.
Helaas heb ik op zijn eerste invalbeurt na nog nog niet echt kunnen ontdekken waarom iedereen nou zo’n fan van hem is.
Zelfs het doelpunt was fout? Toen zat je zeker koekjes te eten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Sandertjuh85 »

Ja het doelpunt was ook fout. Dat was namelijk echt een hele hele belabberde bal met 4 man voor het goal.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door harold »

Tiel schreef:
Sandertjuh85 schreef:Langil speeld een super partij?
De beste man deed echt alles fout wat hij fout kon doen. Samen met Braken.
Helaas heb ik op zijn eerste invalbeurt na nog nog niet echt kunnen ontdekken waarom iedereen nou zo’n fan van hem is.
Zelfs het doelpunt was fout?
Rare vraag. Aan dat doelpunt was bijna alles fout. Het enige wat wél goed was, was dat ie over de lijn rolde dankzij een enorme blunder van de keeperd.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door jetipo »

Gijscoman schreef:Wat Langil betreft: technisch is 'ie sterk. Gisteren op zich ook. Verder heeft hij een goede actie en diepgang. Liet hij gisteren ook zien. Probleem is dat hij bij fysieke duels heel snel van de bal gezet wordt en dat hij zich vaak heel raar positioneert t.o.v. de rechtsback. Hij gaat bijna naast de rechtsback staan, waardoor hij ook nauwelijks in de diepte aangespeeld kan worden. Ik vond Langil gisteren niet bijzonder sterk spelen, maar hij was ook niet onzichtbaar o.i.d.

Ook nog over Larsson: hij is technisch gewoon heel sterk. Zijn balcontrole in beweging en zijn balsnelheid zijn sterk. Beter dan bij Braken. Met iets meer vertrouwen, ritme en scherpte scoort hij er zo drie in zijn invalbeurt. Daarmee wil ik niet Braken afserveren. Is een volledig andere spits. Hij moet het hebben van fysieke kracht, het fungeren als aanspeelpunt en balvastigheid. Tevreden dat we beschikken over twee spitsen, die m.i. beide de potentie hebben NEC te ontstijgen. Beide lijken echter een beetje uit vorm.
Langil laat zien dat hij technisch zeer vaardig is, snelheid heeft, het spel doorziet (overzicht) en kan spelers passeren. Gisteren in de eerste helft viel dat tegen, maar gaandeweg de tweede helft kwam de kwaliteit steeds meer aan het licht. Daarbij helpt een doelpunt natuurlijk voor het zelfvertrouwen.

Helaas zijn sommigen, zoals we ondertussen gewend zijn, weer erg snel met het afbranden van een speler. Blijkbaar kost het moeite om een speler wat tijd te gunnen en zelfvertrouwen op te doen. Hij lijkt ook te fanatiek omdat hij de concurrentiestrijd moet voeren met bv Groeneveld. Dat fanatisme is goed, maar zat gisteren zijn spel wat in de weg. Hij deed zeker niet alles fout wat hij fout kon doen. Sterker, hij deed erg veel goed.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door jetipo »

harold schreef:
Tiel schreef:
Sandertjuh85 schreef:Langil speeld een super partij?
De beste man deed echt alles fout wat hij fout kon doen. Samen met Braken.
Helaas heb ik op zijn eerste invalbeurt na nog nog niet echt kunnen ontdekken waarom iedereen nou zo’n fan van hem is.
Zelfs het doelpunt was fout?
Rare vraag. Aan dat doelpunt was bijna alles fout. Het enige wat wél goed was, was dat ie over de lijn rolde dankzij een enorme blunder van de keeperd.
Blunder of niet, geluk moet je hebben, maar het was echt wel een prima doelpunt. Op snelheid met een mooie passeerbeweging de verdediging van zich afschudden de bal vanuit een scherpe hoek de lijn overschruiven...
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
Gijscoman schreef:Wat Langil betreft: technisch is 'ie sterk. Gisteren op zich ook. Verder heeft hij een goede actie en diepgang. Liet hij gisteren ook zien. Probleem is dat hij bij fysieke duels heel snel van de bal gezet wordt en dat hij zich vaak heel raar positioneert t.o.v. de rechtsback. Hij gaat bijna naast de rechtsback staan, waardoor hij ook nauwelijks in de diepte aangespeeld kan worden. Ik vond Langil gisteren niet bijzonder sterk spelen, maar hij was ook niet onzichtbaar o.i.d.

Ook nog over Larsson: hij is technisch gewoon heel sterk. Zijn balcontrole in beweging en zijn balsnelheid zijn sterk. Beter dan bij Braken. Met iets meer vertrouwen, ritme en scherpte scoort hij er zo drie in zijn invalbeurt. Daarmee wil ik niet Braken afserveren. Is een volledig andere spits. Hij moet het hebben van fysieke kracht, het fungeren als aanspeelpunt en balvastigheid. Tevreden dat we beschikken over twee spitsen, die m.i. beide de potentie hebben NEC te ontstijgen. Beide lijken echter een beetje uit vorm.
Langil laat zien dat hij technisch zeer vaardig is, snelheid heeft, het spel doorziet (overzicht) en kan spelers passeren. Gisteren in de eerste helft viel dat tegen, maar gaandeweg de tweede helft kwam de kwaliteit steeds meer aan het licht. Daarbij helpt een doelpunt natuurlijk voor het zelfvertrouwen.

Helaas zijn sommigen, zoals we ondertussen gewend zijn, weer erg snel met het afbranden van een speler. Blijkbaar kost het moeite om een speler wat tijd te gunnen en zelfvertrouwen op te doen. Hij lijkt ook te fanatiek omdat hij de concurrentiestrijd moet voeren met bv Groeneveld. Dat fanatisme is goed, maar zat gisteren zijn spel wat in de weg. Hij deed zeker niet alles fout wat hij fout kon doen. Sterker, hij deed erg veel goed.
Ik denk dat jij en ik er volgens velen geen verstand van hebben.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Danish Dynamite »

De Kletskop schreef:
jsentani schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Geen idee. Hij hoopte wellicht op en korte corner, waarna hij op doel zou kunnen schieten. In totaal heeft ie 1 voorzet gegeven, die verprutst werd door Braken. Langil speelde heel egoïstisch.
Je kunt een korte corner spelen of anders trek je 2 verdedigers weg uit de 16, krijg je meer ruimte in de 16 bij een corner.
De eerste de beste die een korte corner neemt moet je direct wisselen.
Goh, dit doen Groeneveld en Ferdi bijna altijd, alleen dan hoor je er niemand over...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Tiel »

Danish Dynamite schreef:
De Kletskop schreef:
jsentani schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Geen idee. Hij hoopte wellicht op en korte corner, waarna hij op doel zou kunnen schieten. In totaal heeft ie 1 voorzet gegeven, die verprutst werd door Braken. Langil speelde heel egoïstisch.
Je kunt een korte corner spelen of anders trek je 2 verdedigers weg uit de 16, krijg je meer ruimte in de 16 bij een corner.
De eerste de beste die een korte corner neemt moet je direct wisselen.
Goh, dit doen Groeneveld en Ferdi bijna altijd, alleen dan hoor je er niemand over...
Dat komt omdat die onder de spelers vallen waar je niet over mag zeuren of iets zeggen. Er zijn ook spelers die het nooit goed kunnen doen dat is weer een andere groep.

IK overdrijf expres maar wat jij zegt roep ik al weken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Gerher »

Langil speelde 70 minuten ruk en inspiratieloos. Geen schim van de man die super inviel tegen MVV als ik het me goed herinner. Maar er waren meer verzakers. Spelers als Braken, Dijkstra e.d. waren ook -weer- ruk. Dat gold ook voor de wedstrijd, ook 75% van de tijd het aanzien niet waard. Dat vind ik trouwens van het seizoen tot nu toe. Niet echt leuk om naar te kijken, maar wel bovenaan. Met Bogers als trainer had ik wat voetbal betreft ook niet anders verwacht. Het bovenaan staan zegt in mijn ogen meer over de rest dan over NEC zelf.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Sjoerdbemmel »

Gerher schreef:Langil speelde 70 minuten ruk en inspiratieloos. Geen schim van de man die super inviel tegen MVV als ik het me goed herinner. Maar er waren meer verzakers. Spelers als Braken, Dijkstra e.d. waren ook -weer- ruk. Dat gold ook voor de wedstrijd, ook 75% van de tijd het aanzien niet waard. Dat vind ik trouwens van het seizoen tot nu toe. Niet echt leuk om naar te kijken, maar wel bovenaan. Met Bogers als trainer had ik wat voetbal betreft ook niet anders verwacht. Het bovenaan staan zegt in mijn ogen meer over de rest dan over NEC zelf.
wat mij het meest stoort is dat ik echt geloof dat dit team veel en dan ook veel beter kan dan dat ze laten zien.. maarja dat kan ook overschatting zijn.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door vak Oost »

Sjoerdbemmel schreef:
Gerher schreef:Langil speelde 70 minuten ruk en inspiratieloos. Geen schim van de man die super inviel tegen MVV als ik het me goed herinner. Maar er waren meer verzakers. Spelers als Braken, Dijkstra e.d. waren ook -weer- ruk. Dat gold ook voor de wedstrijd, ook 75% van de tijd het aanzien niet waard.
Dat vind ik trouwens van het seizoen tot nu toe. Niet echt leuk om naar te kijken, maar wel bovenaan. Met Bogers als trainer had ik wat voetbal betreft ook niet anders verwacht. Het bovenaan staan zegt in mijn ogen meer over de rest dan over NEC zelf.

wat mij het meest stoort is dat ik echt geloof dat dit team veel en dan ook veel beter kan dan dat ze laten zien.. maarja dat kan ook overschatting zijn.
Wellicht dat een deel toch van te voren hoopt dat we elke wedstrijd wel even met 2 vingers in de neus binnen halen ... elke seizoen is het toch weer opnieuw beginnen en nieuwe spelers inpassen etc etc
Alles komt goed !!

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door Sjoerdbemmel »

vak Oost schreef:
Sjoerdbemmel schreef:
Gerher schreef:Langil speelde 70 minuten ruk en inspiratieloos. Geen schim van de man die super inviel tegen MVV als ik het me goed herinner. Maar er waren meer verzakers. Spelers als Braken, Dijkstra e.d. waren ook -weer- ruk. Dat gold ook voor de wedstrijd, ook 75% van de tijd het aanzien niet waard.
Dat vind ik trouwens van het seizoen tot nu toe. Niet echt leuk om naar te kijken, maar wel bovenaan. Met Bogers als trainer had ik wat voetbal betreft ook niet anders verwacht. Het bovenaan staan zegt in mijn ogen meer over de rest dan over NEC zelf.

wat mij het meest stoort is dat ik echt geloof dat dit team veel en dan ook veel beter kan dan dat ze laten zien.. maarja dat kan ook overschatting zijn.
Wellicht dat een deel toch van te voren hoopt dat we elke wedstrijd wel even met 2 vingers in de neus binnen halen ... elke seizoen is het toch weer opnieuw beginnen en nieuwe spelers inpassen etc etc
zeker waar, seizoen is nog lang!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door De Kletskop »

Danish Dynamite schreef:
De Kletskop schreef:
jsentani schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Geen idee. Hij hoopte wellicht op en korte corner, waarna hij op doel zou kunnen schieten. In totaal heeft ie 1 voorzet gegeven, die verprutst werd door Braken. Langil speelde heel egoïstisch.
Je kunt een korte corner spelen of anders trek je 2 verdedigers weg uit de 16, krijg je meer ruimte in de 16 bij een corner.
De eerste de beste die een korte corner neemt moet je direct wisselen.
Goh, dit doen Groeneveld en Ferdi bijna altijd, alleen dan hoor je er niemand over...
Dat is een van de spaarzame momenten dat je mij kunt horen schreeuwen.
Een korte corner is gekkenwerk, zeker als je een corner als Ferdi in je poten hebt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Cambuur

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
Danish Dynamite schreef:
De Kletskop schreef:
jsentani schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:wat deed Langil nou elke keer bij de hoekvlag als er een corner werd genomen ?
Geen idee. Hij hoopte wellicht op en korte corner, waarna hij op doel zou kunnen schieten. In totaal heeft ie 1 voorzet gegeven, die verprutst werd door Braken. Langil speelde heel egoïstisch.
Je kunt een korte corner spelen of anders trek je 2 verdedigers weg uit de 16, krijg je meer ruimte in de 16 bij een corner.
De eerste de beste die een korte corner neemt moet je direct wisselen.
Goh, dit doen Groeneveld en Ferdi bijna altijd, alleen dan hoor je er niemand over...
Dat komt omdat die onder de spelers vallen waar je niet over mag zeuren of iets zeggen. Er zijn ook spelers die het nooit goed kunnen doen dat is weer een andere groep.

IK overdrijf expres maar wat jij zegt roep ik al weken.
En de forum-recherge zit er weer bovenop hoor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arie024, Forzaa, hoMer, K0en en 40 gasten