NEC - Helmond Sport

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Goffert »

Tiel schreef: Oh, STuring deed die ook niets fout? Even voor de duidelijkheid in de wedstrijden die hij speelde is dit nu de derde keer.

IEDEREEN maakte gisteren fouten. Zo zielig om het steeds aan dezelfde op te hangen. Ik vind de huidige Dijkstra veel beter dan de laatste Bikel die ik heb zien spelen.
Je mag 3 keer wisselen. Iedereen die een beetje verstand heeft van het spelletje zag dat Langil, Braken en Dijkstra gewisseld hadden moeten worden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Tiel schreef: Oh, STuring deed die ook niets fout? Even voor de duidelijkheid in de wedstrijden die hij speelde is dit nu de derde keer.

IEDEREEN maakte gisteren fouten. Zo zielig om het steeds aan dezelfde op te hangen. Ik vind de huidige Dijkstra veel beter dan de laatste Bikel die ik heb zien spelen.
Je mag 3 keer wisselen. Iedereen die een beetje verstand heeft van het spelletje zag dat Langil, Braken en Dijkstra gewisseld hadden moeten worden.
Dijkstra niet in mijn ogen de andere 2 wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door TT »

Tiel schreef:
Goffert schreef:
Tiel schreef: Oh, STuring deed die ook niets fout? Even voor de duidelijkheid in de wedstrijden die hij speelde is dit nu de derde keer.

IEDEREEN maakte gisteren fouten. Zo zielig om het steeds aan dezelfde op te hangen. Ik vind de huidige Dijkstra veel beter dan de laatste Bikel die ik heb zien spelen.
Je mag 3 keer wisselen. Iedereen die een beetje verstand heeft van het spelletje zag dat Langil, Braken en Dijkstra gewisseld hadden moeten worden.
Dijkstra niet in mijn ogen de andere 2 wel.
Dijkstra was zo slecht nog niet. Langil en Braken, die waren écht niet best. En Owobowale, maar dat kan ik 'm niet eens aanrekenen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door zuurpruim »

Enig realisme is wel op zijn plaats.Ik vind dat Dijkstra de laatste weken het zo slecht nog niet doet.En ik blijf zeggen dat ik Heinloth niet veel minder vind dan Joppen,sterker nog,vindt Joppen nogal overschat.Gevalletje Burnet,dat moet haast wel veel beter zijn dat Fomitschow,niet dus.En Braken,8 goals tot nu toe uit ik weet niet hoeveel kansen,daarmee staat hij gedeeld 9e geloof ik.Jongen komt voor de eredivisie gewoon heel veel tekort.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door necnmgn »

Overigens hadden die Helmonders wel een prima keeper tussen de palen staan. Misschien wel iets als vervanger voor Smits tzt.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
jsentani schreef:
Legendario schreef:
jsentani schreef:
Tim Janssen schreef:Je heb de hele wedstrijd met 10 man gespeeld, zowel langil als obowolale voegen op links niks toe.
Kan wel zeggen de scheids maar je heb gewoon van je zelf verloren.

En de trainer ..... niks toe te voegen elk woord is er een te veel
Met een halve dijkstra en halve braken speelden we met 9 man.
Tien dan.
11- 1xlangil - 0.5dijkstra - 0.5braken = 9.
Toch knap dat we met 9 man nog 1-1 spelen
Echt zielig om het steeds aan dezelfde spelers op te hangen. Verschrikkelijk kortzichtig. Wat kon Dijkstra er gisteren aan doen.

Waarom geen halve Ferdi bv. Hij lijdt balverlies en weigert er achteraan te gaan. Kijk even terug en zie hem wandelen in het Goffertpark na zijn balverlies.
Precies, het completen team heeft gefaald dat is wel duidelijk. Zelfs een Golla speelde onder niveau.
Kortom: er moet hard gewerkt worden deze week om tegen Jong AZ uit nog punten te pakken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door MojoMojo »

Dat je een keer een dag hebt waarop het gewoon niet wilt lukken of de ballen net niet goed vallen, ok (al gebeurt me dat nét iets te vaak dit seizoen). Maar de instelling van de spelers... Je staat in een thuiswedstrijd 1-1 tegen de nummer 19. Een Langil die sjokkend van het veld gaat, Braken die de bal die 1 meter naast hem ligt rustig laat liggen terwijl NEC een vrije trap mag nemen rond de middellijn. Rustig een tikkie terug op Delle terwijl je die bal in de 16 moet pompen (als je Braken toch laat staan, probeer hem dan ook te gebruiken). Ze hadden er zelf gisteren ook behoorlijk weinig zin in leek het wel.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Gijscoman »

Het punt werd eigenlijk in de eerste helft verloren. Zeker toen werd er heel slordig en traag gespeeld. Daardoor kon Helmond doorgaan tot het einde. Anders had je ze echt wel verslagen.
Over Braken en Langil is volgens mij al genoeg geschreven. Larsson viel me positief op en ook Heinloth en Sturing speelde sterk. Het was eigenlijk idioot dat juist de aanval over de rechter flank nauwelijks werd gezocht. Dijkstra vond ik trouwens een prima partij spelen. Het probleem is dat hij niet graag risico's neemt. Hij zal niet snel blind een bal naar voren schieten. Vaak moet hij eerst draaien en het spel overzien, voordat hij speelt. Dat kost tijd en dat is jammer. Maar als hij dan de ruimte heeft voor een pass, dan zijn ze vaak ook heel goed en met heel veel diepgang.
Kadioglu vond ik ook lastig te beoordelen. Enerzijds leek hij scherp. Tegelijkertijd merkte ik dat hij ballen soms zo gaf, zodat spelers 'm terug moesten geven aan hem. Opeens gaf hij zelfs geen diepe bal op Larsson, maar een pass naar Heinloth, die net gedekt werd, waardoor die wel terug moest spelen. In dat geval heb ik het gevoel dat Kadioglu meer voor zichzelf speelt dan voor het team. Maar dat komt tegelijkertijd ook door het feit dat men hem nogal eens vertelt, dat hij het team moet leiden.

Ik vond het wisselen van Larsson trouwens onbegrijpelijk. Desondanks moet ik wel toegeven dat Achahbar niet alleen goed inviel, maar dat ook Braken en Achahbar redelijk goed samenwerkte. Braken creëerde met zijn lichaam nogal eens de ruimte, die Achahbar nodig had. Ik blijf de wissel apart vinden, maar het werkte beter dan ik verwacht had.

Enfin, jammer, maar ik blijf vertrouwen hebben. Het gaat gewoon goed komen! Zeker, wanneer straks Rayhi en Groeneveld terug zijn. Juist Rayhi misten we vandaag. Die weet in zo'n wedstrijd altijd wel iets te forceren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Het punt werd eigenlijk in de eerste helft verloren. Zeker toen werd er heel slordig en traag gespeeld. Daardoor kon Helmond doorgaan tot het einde. Anders had je ze echt wel verslagen.
Over Braken en Langil is volgens mij al genoeg geschreven. Larsson viel me positief op en ook Heinloth en Sturing speelde sterk. Het was eigenlijk idioot dat juist de aanval over de rechter flank nauwelijks werd gezocht. Dijkstra vond ik trouwens een prima partij spelen. Het probleem is dat hij niet graag risico's neemt. Hij zal niet snel blind een bal naar voren schieten. Vaak moet hij eerst draaien en het spel overzien, voordat hij speelt. Dat kost tijd en dat is jammer. Maar als hij dan de ruimte heeft voor een pass, dan zijn ze vaak ook heel goed en met heel veel diepgang.
Kadioglu vond ik ook lastig te beoordelen. Enerzijds leek hij scherp. Tegelijkertijd merkte ik dat hij ballen soms zo gaf, zodat spelers 'm terug moesten geven aan hem. Opeens gaf hij zelfs geen diepe bal op Larsson, maar een pass naar Heinloth, die net gedekt werd, waardoor die wel terug moest spelen. In dat geval heb ik het gevoel dat Kadioglu meer voor zichzelf speelt dan voor het team. Maar dat komt tegelijkertijd ook door het feit dat men hem nogal eens vertelt, dat hij het team moet leiden.

Ik vond het wisselen van Larsson trouwens onbegrijpelijk. Desondanks moet ik wel toegeven dat Achahbar niet alleen goed inviel, maar dat ook Braken en Achahbar redelijk goed samenwerkte. Braken creëerde met zijn lichaam nogal eens de ruimte, die Achahbar nodig had. Ik blijf de wissel apart vinden, maar het werkte beter dan ik verwacht had.
Achahbar,Schuurman en Kevin janssen kunnen het verschil maken maar zij spelen geen van allen.Met veel bombarie binnengehaald maar op de bank.Never change a winning team gaat bij mij niet op in de Juup.
Enfin, jammer, maar ik blijf vertrouwen hebben. Het gaat gewoon goed komen! Zeker, wanneer straks Rayhi en Groeneveld terug zijn. Juist Rayhi misten we vandaag. Die weet in zo'n wedstrijd altijd wel iets te forceren.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door RobertvdW »

"Het gaat gewoon goed komen", zegt Gijscoman. Ik hoop het. Toch heb ik enige zorg. Voor promotie telt Jong Ajax niet mee. En nu, bijna op de helft van de competitie zie je dat twee clubs enige afstand hebben genomen van de rest: NEC en Fortuna. Fortuna is de grote verrassing. Blijft dat zo? Wel, de ploeg speelt goed, is constant. Gezien het nabije verleden, presteren ze uitzonderlijk goed. Club en supporters leven in een ongekende situatie: we staan bovenaan. Het seizoen kan a.h.w. niet meer stuk. Er ligt geen druk op de ploeg; ze kunnen ontspannen spelen. Bovendien is de club ook financieel gezond geraakt door de transfer van hun topspeler, Schuurs (naar Ajax). Deze Schuurs kan al zijn energie richten op zijn club; geen transferperikelen in het komende voorjaar/zomer; hij weet waar hij aan toe is: een prachtig contract bij Ajax! Kortom: Fortuna verkeert in een flow; er zou zich daar wel eens een "Leicester-effect" kunnen ontwikkelen. Dan ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door RobertvdW »

"Het gaat gewoon goed komen", zegt Gijscoman. Ik hoop het. Toch heb ik enige zorg. Voor promotie telt Jong Ajax niet mee. En nu, bijna op de helft van de competitie zie je dat twee clubs enige afstand hebben genomen van de rest: NEC en Fortuna. Fortuna is de grote verrassing. Blijft dat zo? Wel, de ploeg speelt goed, is constant. Gezien het nabije verleden, presteren ze uitzonderlijk goed. Club en supporters leven in een ongekende situatie: we staan bovenaan. Het seizoen kan a.h.w. niet meer stuk. Er ligt geen druk op de ploeg; ze kunnen ontspannen spelen. Bovendien is de club ook financieel gezond geraakt door de transfer van hun topspeler, Schuurs (naar Ajax). Deze Schuurs kan al zijn energie richten op zijn club; geen transferperikelen in het komende voorjaar/zomer; hij weet waar hij aan toe is: een prachtig contract bij Ajax! Kortom: Fortuna verkeert in een flow; er zou zich daar wel eens een "Leicester-effect" kunnen ontwikkelen. Dan ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Juul »

Gijscoman schreef:Het punt werd eigenlijk in de eerste helft verloren. Zeker toen werd er heel slordig en traag gespeeld. Daardoor kon Helmond doorgaan tot het einde. Anders had je ze echt wel verslagen.
Mee eens. Een belangrijke reden van die slordigheid kwam m.i omdat vrijwel al het spel via de linkerkant verliep. Daar stonden Verdonk, Breinburg en Langil in een kleine ruimte tikkie-takkie achtig te doen. Verdonk (die prima speelde) en Breinburg hebben daar de technische klasse voor maar Langil duidelijk niet. Al dat gepriegel op links heeft niets opgeleverd en daardoor stond je met rust niet al 3-0 voor. Larsson bezit wel die snelheid en balvaardigheid maar die stond aan de rechterkant waar Langil had moeten staan. Daar lag ook de ruimte die Langil nodig heeft.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door mschr »

RobertvdW schreef: Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Het is nooit rustig binnen de club. Zorgen hoef je je niet te maken. We hebben een brede selectie en Sittard niet.zij gaan de titelrace dus nooit volhouden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door burp »

't gaat ook wel goed komen, maar wel met een heleboel ergernis en frustratie. En er gaat echt nog wel iets knallen tussentijds.

Fortuna lekker de periode winnen, spelen leuk en goed en verdienen het. Die krijgen echt hun mindere fase nog wel, belangrijk is om zelf weer te gaan winnen hoe dan ook.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
RobertvdW schreef: Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Het is nooit rustig binnen de club. Zorgen hoef je je niet te maken. We hebben een brede selectie en Sittard niet.zij gaan de titelrace dus nooit volhouden.
het is de vraag of we na de winterstop ook nog zo;n brede selectie hebben.Ik denk nog steeds aan een vertrek van Larsson,Bikel en Delle.En wellicht ook Breinburg al zou dat niet zo slim zijn van hem want over een half jaar kan hij naar iedere middenmoter,gratis.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:
RobertvdW schreef: Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Het is nooit rustig binnen de club. Zorgen hoef je je niet te maken. We hebben een brede selectie en Sittard niet.zij gaan de titelrace dus nooit volhouden.
het is de vraag of we na de winterstop ook nog zo;n brede selectie hebben.Ik denk nog steeds aan een vertrek van Larsson,Bikel en Delle.En wellicht ook Breinburg al zou dat niet zo slim zijn van hem want over een half jaar kan hij naar iedere middenmoter,gratis.
Je zou wel gek zijn om Larsson en Delle te laten gaan. Eerste heeft een doorlopend contract en de andere tot komende zomer maar zo goedkoop dat je hem dat gewoon moet laten uitdienen. Breinburg is lastig, die zal wel weer met een moeilijk transfer verhaal komen en dan is het nooit goed. Laten gaan sportief zonde maar dan niet laten gaan heb je er weer drie maanden niks aan.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door De Kletskop »

RobertvdW schreef: ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Ach Robert maak je niet druk. Als we dit seizoen niet promoveren is er altijd nog een volgend seizoen toch?
We hoefden onszelf die druk toch niet op te leggen?

JvdP
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 16:35
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door JvdP »

Een verloop van spelers heb je altijd. Wel fijn zou zijn als dit verloop niet te groot is steeds. Dan kan je namelijk vanuit een vast team verder bouwen. Versterking voor volgend jaar Eredivisie (ga ik vanuit :sjaal: ) misschien wel handig als dat financieel ook kan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Ach Robert maak je niet druk. Als we dit seizoen niet promoveren is er altijd nog een volgend seizoen toch?
We hoefden onszelf die druk toch niet op te leggen?
Een prima oplossing als ik het momenteel moet beoordelen. Anders vlieg je er toch weer direct uit. Ik heb geen heimwee naar de Eredivisie en grote nederlagen. Als ik de topclubs wil zien zet ik Fox wel aan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Ach Robert maak je niet druk. Als we dit seizoen niet promoveren is er altijd nog een volgend seizoen toch?
We hoefden onszelf die druk toch niet op te leggen?
Een prima oplossing als ik het momenteel moet beoordelen. Anders vlieg je er toch weer direct uit. Ik heb geen heimwee naar de Eredivisie en grote nederlagen. Als ik de topclubs wil zien zet ik Fox wel aan.
:crazy:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:
RobertvdW schreef: Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Het is nooit rustig binnen de club. Zorgen hoef je je niet te maken. We hebben een brede selectie en Sittard niet.zij gaan de titelrace dus nooit volhouden.
het is de vraag of we na de winterstop ook nog zo;n brede selectie hebben.Ik denk nog steeds aan een vertrek van Larsson,Bikel en Delle.En wellicht ook Breinburg al zou dat niet zo slim zijn van hem want over een half jaar kan hij naar iedere middenmoter,gratis.
Je zou wel gek zijn om Larsson en Delle te laten gaan. Eerste heeft een doorlopend contract en de andere tot komende zomer maar zo goedkoop dat je hem dat gewoon moet laten uitdienen. Breinburg is lastig, die zal wel weer met een moeilijk transfer verhaal komen en dan is het nooit goed. Laten gaan sportief zonde maar dan niet laten gaan heb je er weer drie maanden niks aan.
Ja,maar moet je een speler een transfer gaan blokkeren die geen basis is?Larsson speelt omdat we teveel blessures hebben.En je kent Adrie zo langzamerhand,die schakelt na de winterstop weer terug naar zijn vertrouwde elf en daar staat Larsson niet bij.Qua Delle ben ik het volledig met je eens maar ik denk dat Delle nog steeds zelf weg wil.NEC heeft een kolossale blunder gemaakt door hem uit de selectie te zetten.Dat heeft veel kwaad bloed gezet bij deze op en top prof dus bij een beetje aanbieding zal hij weg willen.En als Breinburg nu weer met een club komt dan lekker laten gaan,daar word ik wel erg moe van.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Ach Robert maak je niet druk. Als we dit seizoen niet promoveren is er altijd nog een volgend seizoen toch?
We hoefden onszelf die druk toch niet op te leggen?
Een prima oplossing als ik het momenteel moet beoordelen. Anders vlieg je er toch weer direct uit. Ik heb geen heimwee naar de Eredivisie en grote nederlagen. Als ik de topclubs wil zien zet ik Fox wel aan.
:crazy:
Wij laten in alles zien een Jup club te zijn, er komt enkel nog teveel publiek. Eigenlijk iets te goed voor de Jup maar zeker geen Eredivisie club. Al spelen er wel 4 van zulke clubs in de Eredivisie dus erin blijven zou ook zo maar eens kunnen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
Goffert schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Ach Robert maak je niet druk. Als we dit seizoen niet promoveren is er altijd nog een volgend seizoen toch?
We hoefden onszelf die druk toch niet op te leggen?
Een prima oplossing als ik het momenteel moet beoordelen. Anders vlieg je er toch weer direct uit. Ik heb geen heimwee naar de Eredivisie en grote nederlagen. Als ik de topclubs wil zien zet ik Fox wel aan.
:crazy:
Wij laten in alles zien een Jup club te zijn, er komt enkel nog teveel publiek. Eigenlijk iets te goed voor de Jup maar zeker geen Eredivisie club. Al spelen er wel 4 van zulke clubs in de Eredivisie dus erin blijven zou ook zo maar eens kunnen.
Ik weet even niet wat ik hier op moet antwoorden. Ik denk nogmaals de :crazy:
Wat ben jij een aparte.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
Goffert schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: ons NEC: bij iedereen huizenhoog favoriet; grote druk. Vanaf het begin ontevredenheid over trainer Bogers (zie o.a. de diverse forums); ook over het voetbaltechnisch niveau en inzet van de spelers: gemor bij supporters. Dat gemor zal bij komend puntenverlies alleen maar toenemen, dus grotere druk! Enkele spelers zullen met hun transfer bezig zijn (Larsson in winterstop?); er komt (of is al) belangstelling voor Kadioglu en Groenevelt, enz. Kan de technische staf dit "managen"? Zijn we mentaal opgewassen tegen deze situatie? Blijft het rustig binnen de gehele club? Ik heb enige zorg!
Ach Robert maak je niet druk. Als we dit seizoen niet promoveren is er altijd nog een volgend seizoen toch?
We hoefden onszelf die druk toch niet op te leggen?
Een prima oplossing als ik het momenteel moet beoordelen. Anders vlieg je er toch weer direct uit. Ik heb geen heimwee naar de Eredivisie en grote nederlagen. Als ik de topclubs wil zien zet ik Fox wel aan.
:crazy:
Wij laten in alles zien een Jup club te zijn, er komt enkel nog teveel publiek. Eigenlijk iets te goed voor de Jup maar zeker geen Eredivisie club. Al spelen er wel 4 van zulke clubs in de Eredivisie dus erin blijven zou ook zo maar eens kunnen.
Ik weet even niet wat ik hier op moet antwoorden. Ik denk nogmaals de :crazy:
Wat ben jij een aparte.
Goh ben ik een keer negatief is het nog niet goed.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Goffert »

Tiel schreef: Goh ben ik een keer negatief is het nog niet goed.
Probeer je nu terug te kabbelen van je onzin posts? Anders ben ik voor als je nog even toelicht op welke manieren wij een Jupiler Club zijn, behalve dat we tijdelijk in de competitie vertoeven!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balletje mayo, Bing [Bot], daveynmgn, demidk, Gijscoman, Google [Bot], Maarten1999 en 40 gasten