NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Wim1970 »

2-0
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

Ik blijf het echt vreemd vinden van Fortuna dat ze 350 ipv 550 kaarten afnemen omdat ze perse ook met auto's willen komen. Uitvak dus voor 2/3 gevuld.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
di 20 feb 2018, 21:31
Ik blijf het echt vreemd vinden van Fortuna dat ze 350 ipv 550 kaarten afnemen omdat ze perse ook met auto's willen komen. Uitvak dus voor 2/3 gevuld.
Ik blijf het echt vreemd vinden dat ze die keuze moeten maken

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
di 20 feb 2018, 22:09
Tiel schreef:
di 20 feb 2018, 21:31
Ik blijf het echt vreemd vinden van Fortuna dat ze 350 ipv 550 kaarten afnemen omdat ze perse ook met auto's willen komen. Uitvak dus voor 2/3 gevuld.
Ik blijf het echt vreemd vinden dat ze die keuze moeten maken
Mag maar je weet zelf waarom dat hebben de NEC supporters vrijdag maar weer eens bewezen.

Jij bent voor groot aanpakken van het probleem, meer politie etc. Ik niet aub de kosten zo laag mogelijk houden. Combi (waar ik zelf ook gebruik va moet maken) is dan een noodzakelijk kwaad dat je aan je mede supporters te danken hebt.

AUB niet de gemeenschap nog meer op kosten jagen.

Komt nog eens bij dat de uitsupporters nu allemaal in de bussluis kunnen parkeren (want daarom is het zo). Voor hun ook een veilige gedachte. Je weet maar nooit. Al had ik als Fortuna altijd voor de 550 kaarten gegaan. Er gaan er altijd genoeg mee bij hun (wel opvallend het was niet direct uitverkocht deze wedstrijd).
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door JBNMGN »

ALS je de cijfers mag/moet geloven dan zijn er nog maar 1769 kaarten over het stadion verdeeld te koop. Dat zou betekenen een "uitverkocht" huis.
Daar zitten natuurlijk alle seizoenkaarten bij in berekend en het is natuurlijk niet zeker of iedereen ook komt, zeker gezien het weer, voor sommigen misschien te koud?
Dus ik hoop uiteindelijk op zo'n 11000 supporters, incl. een uitverkocht uit vak.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
wo 21 feb 2018, 07:48
Pol schreef:
di 20 feb 2018, 22:09
Tiel schreef:
di 20 feb 2018, 21:31
Ik blijf het echt vreemd vinden van Fortuna dat ze 350 ipv 550 kaarten afnemen omdat ze perse ook met auto's willen komen. Uitvak dus voor 2/3 gevuld.
Ik blijf het echt vreemd vinden dat ze die keuze moeten maken
Mag maar je weet zelf waarom dat hebben de NEC supporters vrijdag maar weer eens bewezen.

Jij bent voor groot aanpakken van het probleem, meer politie etc. Ik niet aub de kosten zo laag mogelijk houden. Combi (waar ik zelf ook gebruik va moet maken) is dan een noodzakelijk kwaad dat je aan je mede supporters te danken hebt.

AUB niet de gemeenschap nog meer op kosten jagen.

Komt nog eens bij dat de uitsupporters nu allemaal in de bussluis kunnen parkeren (want daarom is het zo). Voor hun ook een veilige gedachte. Je weet maar nooit. Al had ik als Fortuna altijd voor de 550 kaarten gegaan. Er gaan er altijd genoeg mee bij hun (wel opvallend het was niet direct uitverkocht deze wedstrijd).
Ok fair enough. Ik neem aan dat er dan rekening mee houdt dat ook combivervoer wellicht ooit uit de gratie raakt vanwege de hoge kosten? Immers zonder uitsupporters is het allemaal nog veel makkelijker in goede banen te leiden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
wo 21 feb 2018, 09:46
Tiel schreef:
wo 21 feb 2018, 07:48
Pol schreef:
di 20 feb 2018, 22:09
Tiel schreef:
di 20 feb 2018, 21:31
Ik blijf het echt vreemd vinden van Fortuna dat ze 350 ipv 550 kaarten afnemen omdat ze perse ook met auto's willen komen. Uitvak dus voor 2/3 gevuld.
Ik blijf het echt vreemd vinden dat ze die keuze moeten maken
Mag maar je weet zelf waarom dat hebben de NEC supporters vrijdag maar weer eens bewezen.

Jij bent voor groot aanpakken van het probleem, meer politie etc. Ik niet aub de kosten zo laag mogelijk houden. Combi (waar ik zelf ook gebruik va moet maken) is dan een noodzakelijk kwaad dat je aan je mede supporters te danken hebt.

AUB niet de gemeenschap nog meer op kosten jagen.

Komt nog eens bij dat de uitsupporters nu allemaal in de bussluis kunnen parkeren (want daarom is het zo). Voor hun ook een veilige gedachte. Je weet maar nooit. Al had ik als Fortuna altijd voor de 550 kaarten gegaan. Er gaan er altijd genoeg mee bij hun (wel opvallend het was niet direct uitverkocht deze wedstrijd).
Ok fair enough. Ik neem aan dat er dan rekening mee houdt dat ook combivervoer wellicht ooit uit de gratie raakt vanwege de hoge kosten? Immers zonder uitsupporters is het allemaal nog veel makkelijker in goede banen te leiden.
Die hoge kosten bij combi vervoer snap ik niet. Normaal gesproken gaat alles goed, en zie je een enkele politie agent.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Midas »

Delle hoeft van mij echt niet meer. Hij haalt ALTIJD van die rare fratsen uit, elke wedstrijd minstens 2x een moment waar mn kloten in me keel springen. Breng van Duin. Paes wil ik ook graag zien maar ik weet niet hoe hij er zelf naar kijkt.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door zuurpruim »

Als er vrijdag net zo gespeeld wordt als deze week getraind;1-4.Wat een onvoorstelbare,ongeïnspireerde bende.Het is een nog slappere hap dan onder Bogers,bah!Ere wie ere toekomt,Pothuizen zit er bovenop,die ergert zich groen en geel.En Pep,die staat bijna de hele training op een bal langs de lijn,zwijgend te analyseren.Laten de spelers vrijdag mijn ongelijk maar bewijzen maar ik heb er bitter weinig vertrouwen in.

Fortuna88

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Fortuna88 »

Beste NEC supporters.

Heel veel succes vrijdag. Zal een leuke wedstrijd worden. Het zal een loodzware pot worden voor Fortuna om een goed resultaat neer te zetten. Ik heb er weinig vertrouwen in. Ik verwacht 3-2 voor NEC. Het kampioenschap(promotie)zal vrijdag definitief veiliggesteld worden voor jullie. Helaas maar waar. Wij moeten ons gaan richten op de play offs. Het was mooi om voor even bovenaan te staan, helaas voor nu te hoog gegrepen.

Tot vrijdag en super dat het stadion (nagenoeg) is uitverkocht, dat zijn de mooiste wedstrijden voor jullie, maar ook voor ons.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

Fortuna88 schreef:
wo 21 feb 2018, 23:32
Beste NEC supporters.

Heel veel succes vrijdag. Zal een leuke wedstrijd worden. Het zal een loodzware pot worden voor Fortuna om een goed resultaat neer te zetten. Ik heb er weinig vertrouwen in. Ik verwacht 3-2 voor NEC. Het kampioenschap(promotie)zal vrijdag definitief veiliggesteld worden voor jullie. Helaas maar waar. Wij moeten ons gaan richten op de play offs. Het was mooi om voor even bovenaan te staan, helaas voor nu te hoog gegrepen.

Tot vrijdag en super dat het stadion (nagenoeg) is uitverkocht, dat zijn de mooiste wedstrijden voor jullie, maar ook voor ons.
Sorry maar dit seizoen spelen wij geen mooiste wedstrijden. Wellicht de minst lelijke.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gunter024
Berichten: 2
Lid geworden op: do 22 feb 2018, 09:36
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Gunter024 »

Toen ik aan NEC - Fortuna dacht, dacht ik ook meteen aan spits Ruud Boymans die voor o.a. zowel Fortuna als NEC is uitgekomen. Is Ruud geen goede spits om terug te halen naar Nijmegen? Met Braken en Achahbar heb je redelijk spelers tot je beschikking, maar nou ook weer geen goalgetters. Ruud is daarentegen wél een afmaker! :bye:

http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/271 ... terugkeren

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door De Kletskop »

Gunter024 schreef:
do 22 feb 2018, 09:45
Toen ik aan NEC - Fortuna dacht, dacht ik ook meteen aan spits Ruud Boymans die voor o.a. zowel Fortuna als NEC is uitgekomen. Is Ruud geen goede spits om terug te halen naar Nijmegen? Met Braken en Achahbar heb je redelijk spelers tot je beschikking, maar nou ook weer geen goalgetters. Ruud is daarentegen wél een afmaker! :bye:

http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/271 ... terugkeren
Boymans gaat toch naar Utrecht is overal te lezen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Super-Simr »

Zou men hard geoefend hebben op de corners en vrije trappen? Fijn wanneer wij na 132.379 corners en 61.592 vrije trappen er een keer uit weten te scoren....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door zuurpruim »

Ferdi alweer terug schijnbaar.Experiment na 1 week alweer als mislukt beschouwd.De man straalt alleen nog maar uit dat hij het ook niet meer weet.Obligate teksten richting Fortuna toe.'We weten voor een groot deel wat we mogen verwachten". Nou,ik ben benieuwd.Fortuna speelde thuis al erg behoudend,die gaan zich hier natuurlijk helemaal ingraven.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door TT »

zuurpruim schreef:
do 22 feb 2018, 13:16
Ferdi alweer terug schijnbaar.Experiment na 1 week alweer als mislukt beschouwd.De man straalt alleen nog maar uit dat hij het ook niet meer weet.Obligate teksten richting Fortuna toe.'We weten voor een groot deel wat we mogen verwachten". Nou,ik ben benieuwd.Fortuna speelde thuis al erg behoudend,die gaan zich hier natuurlijk helemaal ingraven.
Omroep Gelderland meldt juist dat Janssen weer de voorkeur krijgt boven Ferdi? Moet ik nou jou of Jan S. geloven?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
do 22 feb 2018, 13:16
Ferdi alweer terug schijnbaar.Experiment na 1 week alweer als mislukt beschouwd.De man straalt alleen nog maar uit dat hij het ook niet meer weet.Obligate teksten richting Fortuna toe.'We weten voor een groot deel wat we mogen verwachten". Nou,ik ben benieuwd.Fortuna speelde thuis al erg behoudend,die gaan zich hier natuurlijk helemaal ingraven.
We spelen thuis ipv uit en niet tegen dezelfde tegenstander.

EN als Fortuna zich gaat ingraven spelen we toch lekker gelijk. Daar hebben ze niet veel aan.

Logisch trouwens dat Ferdi weer speelt als Fortuna zich echt gaat ingraven. Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door mschr »

Je vermoedt dat er een gedachte zit achter Peps beslissingen? Maarre... waarom Jansen dan opstellen tegen een verdedigende tegenstander in Maastricht?

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Wim1970 »

Gek genoeg heeft Wim er zin in! Ik denk eigenlijk dat het een makkelijke wedstrijd wordt. Die Fortunezen schijten vlaai in de broek van angst hier in de Goffert!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door harold »

Super-Simr schreef:
do 22 feb 2018, 13:06
Zou men hard geoefend hebben op de corners en vrije trappen? Fijn wanneer wij na 132.379 corners en 61.592 vrije trappen er een keer uit weten te scoren....
Ik ben eerst al heel erg blij als er een corner op kophoogte voor de goal komt. Dat scoren lijkt mij dan weer een tweede stap en misschien iets voor volgend seizoen??

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door JBNMGN »

Is de wedstrijd onderhand uitverkocht?
En hoe laat gaan de bussen? :biggrin:
En is er een stream? :biggrin:
Gaan de kachels aan morgen of krijgen we allemaal dekentjes tegen de kou?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door jackkreta »

Wedstrijddag! :sjaal:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31800
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door vak Oost »

jackkreta schreef:
vr 23 feb 2018, 00:18
Wedstrijddag! :sjaal:
:withstupid: :sjaal:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door mschr »

Tuurlijk gaan we winnen van Sittard. Iedereen wint van Sittard. Sittard voetbalt zo slecht dat het blij mag zijn met een plek in het linkerrijtje. Ik hoop dat ik vanavond meer lichtpunten zie dan een overwinning.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Midas »

mschr schreef:
vr 23 feb 2018, 08:10
Tuurlijk gaan we winnen van Sittard. Iedereen wint van Sittard. Sittard voetbalt zo slecht dat het blij mag zijn met een plek in het linkerrijtje. Ik hoop dat ik vanavond meer lichtpunten zie dan een overwinning.
Klop eens even heel snel op wat hout.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: endy, Forzaa en 19 gasten