NEC - Jong PSV

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
H-Zenkamp schreef:3 punten erbij :tu:

Die hoekschoppen zijn echt om te huilen. Als ik dat als coach zou zien zou die speler de rest van het seizoen geen hoekschop meer mogen nemen. Echt schunnig. Hetzelfde geldt voor die speler die vijf minuten voor tijd doodleuk door het midden rustig ging opbouwen :crazy2:
In de afgelopen 5 wedstrijden ALLE corners verkloot. En dat hoeft niet want daar kun je heel simpel op trainen!
2 man aanwijzen voor de corners, 1 op links en 1 op rechts. Nu zie je vaak dat dezelfde speler zowel links als rechts de corners verkloot.
Na elke training een half uur corners nemen met poppen in de 16. En dan net zo lang tot je weet hoe de bal op de juiste plek te krijgen. Dat simplistische gekloot nu is werkelijk lachwekkend.
Wie de corner ook neemt, ik verwacht van een voetballer die dagelijks met een bal bezig is dat ie hem hoog voor de goal krijgt.
Zo treurig om te zien....

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4359
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC - Jong PSV

Bericht door Nummer 11 »

Niet te geloven inderdaad.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door Ramona »

Misschien wat houterig door de vrieskou? :crazy:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door bertje »

Die rode kaart van die lutser die de eigen goal maakte was er overigens wel een met een paars randje. Wat een debiel die vent, zo ongeveer ook het enige moment dat die scheids goed heeft gezien. Bij elk duel en onbenulligheid was die man aan het fluiten..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door Harry Bierdop »

Polleke schreef:PSV was soms dreigend, maar heeft niet een echt schot op goal gehad.
Achterste voren op de stoel gezeten toen ze op de paal kopten en het voor elkaar kregen om in de rebound van een meter of 5 alsnog tegen Delle aan te schieten?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door bertje »

Harry Bierdop schreef:
Polleke schreef:PSV was soms dreigend, maar heeft niet een echt schot op goal gehad.
Achterste voren op de stoel gezeten toen ze op de paal kopten en het voor elkaar kregen om in de rebound van een meter of 5 alsnog tegen Delle aan te schieten?
Klopt, daarbuiten hebben ze verder (vrijwel) niets gecreëerd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door MojoMojo »

De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef:
H-Zenkamp schreef:3 punten erbij :tu:

Die hoekschoppen zijn echt om te huilen. Als ik dat als coach zou zien zou die speler de rest van het seizoen geen hoekschop meer mogen nemen. Echt schunnig. Hetzelfde geldt voor die speler die vijf minuten voor tijd doodleuk door het midden rustig ging opbouwen :crazy2:
In de afgelopen 5 wedstrijden ALLE corners verkloot. En dat hoeft niet want daar kun je heel simpel op trainen!
2 man aanwijzen voor de corners, 1 op links en 1 op rechts. Nu zie je vaak dat dezelfde speler zowel links als rechts de corners verkloot.
Na elke training een half uur corners nemen met poppen in de 16. En dan net zo lang tot je weet hoe de bal op de juiste plek te krijgen. Dat simplistische gekloot nu is werkelijk lachwekkend.
Wie de corner ook neemt, ik verwacht van een voetballer die dagelijks met een bal bezig is dat ie hem hoog voor de goal krijgt.
Zo treurig om te zien....
Als ik bij Trekvogels 8 in de 7e klasse zo'n corner neem krijg ik echt wel te horen dat het een kut bal was. En wij trainen niet eens doordeweeks, kun je nagaan.
The name's so nice, you say it twice..

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door Harry Bierdop »

bertje schreef:
Harry Bierdop schreef:
Polleke schreef:PSV was soms dreigend, maar heeft niet een echt schot op goal gehad.
Achterste voren op de stoel gezeten toen ze op de paal kopten en het voor elkaar kregen om in de rebound van een meter of 5 alsnog tegen Delle aan te schieten?
Klopt, daarbuiten hebben ze verder (vrijwel) niets gecreëerd.
Klopt maar het stond daar nog gewoon 0-0 en als je daar 0-1 achter komt (wat normaal gesproken ook gebeurd tegen 90% van de betaald voetbal clubs) is het gewoon weer gebeurd (zie ook de wedstrijden tegen Oss, Almere en Emmen).
Misschien dat ze er nog een 1-1 uit hadden kunnen peuren maar daar twijfel ik aan gezien de laatste wedstrijden.

Maar goed, we kunnen ook zeggen dat we nu een keer geluk hebben dat die 1e kans er niet meteen ingaat zoals bijvoorbeeld wel bij Oss uit waar zij uit de 1e beste counter 2-0 maken terwijl wij al 3 a 4 kansen op de 1-1 hadden laten liggen. Ook tegen Emmen was meteen de 1e bal raak.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door De Kletskop »

MojoMojo schreef:
De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef:
H-Zenkamp schreef:3 punten erbij :tu:

Die hoekschoppen zijn echt om te huilen. Als ik dat als coach zou zien zou die speler de rest van het seizoen geen hoekschop meer mogen nemen. Echt schunnig. Hetzelfde geldt voor die speler die vijf minuten voor tijd doodleuk door het midden rustig ging opbouwen :crazy2:
In de afgelopen 5 wedstrijden ALLE corners verkloot. En dat hoeft niet want daar kun je heel simpel op trainen!
2 man aanwijzen voor de corners, 1 op links en 1 op rechts. Nu zie je vaak dat dezelfde speler zowel links als rechts de corners verkloot.
Na elke training een half uur corners nemen met poppen in de 16. En dan net zo lang tot je weet hoe de bal op de juiste plek te krijgen. Dat simplistische gekloot nu is werkelijk lachwekkend.
Wie de corner ook neemt, ik verwacht van een voetballer die dagelijks met een bal bezig is dat ie hem hoog voor de goal krijgt.
Zo treurig om te zien....
Als ik bij Trekvogels 8 in de 7e klasse zo'n corner neem krijg ik echt wel te horen dat het een kut bal was. En wij trainen niet eens doordeweeks, kun je nagaan.
Precies.
Maar hier zie je iedereen ook gelaten weg sjokken ,het geeft elkaar ook niet eens goed op de klote. Slappe zooi.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - Jong PSV

Bericht door Bernd »

Prachtige dingen op zo'n ijskoude avond:
- Hulde aan de jongens en meisjes in het sfeervak. Ze zorgden echt voor sfeer! Echt een toegevoegde waarde in zulke grauwe omstandigheden. Chapeau!
- We hebben de 0 gehouden. Het kan dus wel.
- D'r wordt nog steeds hard gewerkt.
- We hebben gewonnen.
- We staan weer even bovenaan.

Minder prachtig: als we kampioen worden/promoveren dan is dat echt bijna per ongeluk of omdat de tegenstanders zwakker zijn. Bij promotie hebben we (in tegenstelling tot de laatste keer) direct een mega-probleem omdat er echt een totaal nieuwe basis neergezet moet worden. Dat kan NEC op dit moment financieel volgens mij helemaal niet aan. Ik ben er dus van overtuigd dat er iets groots moet gebeuren. En dat groots heeft te maken met geld. En dat groots is tot nu toe in de geschiedenis van NEC nooit gebeurd. Een vicieuze cirkel a la MVV ligt op ons te wachten. Tenzij...

Plaats reactie