NEC - fc Den Bosch

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door harold »

Tiel schreef:
Super-Simr schreef:Kampioen van de armoede...
Het verhaal over het failliet van het Nederlandse voetbal verteld in 90 minuten.
Fijn weekend....
Waarom zo'n rare reactie?
Geen woord van geloven volgens mij. We zien een belachelijk kut voetbal en pakken toch 3 puntjes. Dankzij waarschijnlijk nog kutter voetbal pakken we de koppositie. Het Nederlandse voetbal is hardstikke dood, 15 jaar geleden was dit 2e klasse amateurniveau.
Jij ook fijn weekend Tielieboy...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Tiel »

harold schreef:
Tiel schreef:
Super-Simr schreef:Kampioen van de armoede...
Het verhaal over het failliet van het Nederlandse voetbal verteld in 90 minuten.
Fijn weekend....
Waarom zo'n rare reactie?
Geen woord van geloven volgens mij. We zien een belachelijk kut voetbal en pakken toch 3 puntjes. Dankzij waarschijnlijk nog kutter voetbal pakken we de koppositie. Het Nederlandse voetbal is hardstikke dood, 15 jaar geleden was dit 2e klasse amateurniveau.
Jij ook fijn weekend Tielieboy...
Vorig jaar speelde een Nederlandse club in de finale van de Europacup.
15 jaar geleden was de Jup. ook al KUT.
Jij ook een fijn weekend.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
harold schreef:
Tiel schreef:
Super-Simr schreef:Kampioen van de armoede...
Het verhaal over het failliet van het Nederlandse voetbal verteld in 90 minuten.
Fijn weekend....
Waarom zo'n rare reactie?
Geen woord van geloven volgens mij. We zien een belachelijk kut voetbal en pakken toch 3 puntjes. Dankzij waarschijnlijk nog kutter voetbal pakken we de koppositie. Het Nederlandse voetbal is hardstikke dood, 15 jaar geleden was dit 2e klasse amateurniveau.
Jij ook fijn weekend Tielieboy...
Vorig jaar speelde een Nederlandse club in de finale van de Europacup.
15 jaar geleden was de Jup. ook al KUT.
Jij ook een fijn weekend.
Het is veel lekkerder om met de menigte mee te lullen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
harold schreef:
Tiel schreef:
Super-Simr schreef:Kampioen van de armoede...
Het verhaal over het failliet van het Nederlandse voetbal verteld in 90 minuten.
Fijn weekend....
Waarom zo'n rare reactie?
Geen woord van geloven volgens mij. We zien een belachelijk kut voetbal en pakken toch 3 puntjes. Dankzij waarschijnlijk nog kutter voetbal pakken we de koppositie. Het Nederlandse voetbal is hardstikke dood, 15 jaar geleden was dit 2e klasse amateurniveau.
Jij ook fijn weekend Tielieboy...
Vorig jaar speelde een Nederlandse club in de finale van de Europacup.
15 jaar geleden was de Jup. ook al KUT.
Jij ook een fijn weekend.
Het is veel lekkerder om met de menigte mee te lullen.
Nee, iets positiever in het leven staan dat is veel lekkerder. Er is al zo veel kut in de wereld.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 802
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Balletje mayo »

Tiel schreef:
Goffert schreef:
Tiel schreef:
harold schreef:
Tiel schreef:
Super-Simr schreef:Kampioen van de armoede...
Het verhaal over het failliet van het Nederlandse voetbal verteld in 90 minuten.
Fijn weekend....
Waarom zo'n rare reactie?
Geen woord van geloven volgens mij. We zien een belachelijk kut voetbal en pakken toch 3 puntjes. Dankzij waarschijnlijk nog kutter voetbal pakken we de koppositie. Het Nederlandse voetbal is hardstikke dood, 15 jaar geleden was dit 2e klasse amateurniveau.
Jij ook fijn weekend Tielieboy...
Vorig jaar speelde een Nederlandse club in de finale van de Europacup.
15 jaar geleden was de Jup. ook al KUT.
Jij ook een fijn weekend.
Het is veel lekkerder om met de menigte mee te lullen.
Nee, iets positiever in het leven staan dat is veel lekkerder. Er is al zo veel kut in de wereld.
Ik wil er best een positieve draai aan geven, maar ook deze wedstrijd was toch eigenlijk bar slecht? Of mogen we dat niet meer zeggen?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Een overwinning uit het boekje! Uit het boekje van Tiel welteverstaan. NEC wint. Spel armetierig. Dijkstra beste NEC-er, Kadioglu slecht. Als Braken nog een sprintduel had weten te winnen, dan hadden we een Tiel naar de eerste hulp kunnen brengen wegens een overdosis aan vreugde.

Mijn god, we zijn weer terug bij af. Peps visie is een nachtmerrie geworden. Nog minder positiewisselingen, nog langer veld, nog minder druk dan onder het bewind van een Bogers. Zo kunnen we de nacompetitie niet in. Tegen een Sparta, Roda of NAC hadden we met 0-4 verloren.
wat had je anders gedacht?Halverwege het seizoen een coach aannemen die bij DE kampioenskandidaat de hele boel om gaat gooien.Het is vragen om problemen.Vraag mij ook af wat de 'oude garde' spelers van de nieuwe Hyballa vinden,het oogt allemaal bijzonder ongeïnspireerd.
Oliseh heeft ons kampioen gemaakt,we hebben geen enkele concurrent meer over.
Sittard heeft een te smalle selectie. Maarre... Jong Ajax is nu de grote favoriet om de titel te pakken. NEC speelt immers zonder hart, zonder ziel, zonder visie.
ik bedoel promotie,we kunnen moeiteloos verliezen in Emmen,wat maakt het uit?het wordt weer spannend als het bestuur van Fortuna het lef heeft Oliseh eruit te knikkeren.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door mschr »

Liever niet, want dan is de voorsprong op Emmen nog maar 8 punten.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Sittard heeft een te smalle selectie. Maarre... Jong Ajax is nu de grote favoriet om de titel te pakken. NEC speelt immers zonder hart, zonder ziel, zonder visie.
ik bedoel promotie,we kunnen moeiteloos verliezen in Emmen,wat maakt het uit?het wordt weer spannend als het bestuur van Fortuna het lef heeft Oliseh eruit te knikkeren.
We kunnen ons weinig veroorloven, volgend week tegen emmen is geen zekerheidje en er komen nog genoeg hobbels aan ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Tiel »

Wedstrijd was KUT maar het had maar zo 3-1 kunnen worden (kansen genoeg daarvoor gehad). Dan had niemand het zo slecht gevonden. Dat bedoel ik.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Sittard heeft een te smalle selectie. Maarre... Jong Ajax is nu de grote favoriet om de titel te pakken. NEC speelt immers zonder hart, zonder ziel, zonder visie.
ik bedoel promotie,we kunnen moeiteloos verliezen in Emmen,wat maakt het uit?het wordt weer spannend als het bestuur van Fortuna het lef heeft Oliseh eruit te knikkeren.
We kunnen ons weinig veroorloven, volgend week tegen emmen is geen zekerheidje en er komen nog genoeg hobbels aan ...
Fortuna is morsdood en Emmen en Telstar zijn veel te wisselvallig.Ik zie geen concurrent meer tenzij we zelf helemaal in elkaar storten.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Sittard heeft een te smalle selectie. Maarre... Jong Ajax is nu de grote favoriet om de titel te pakken. NEC speelt immers zonder hart, zonder ziel, zonder visie.
ik bedoel promotie,we kunnen moeiteloos verliezen in Emmen,wat maakt het uit?het wordt weer spannend als het bestuur van Fortuna het lef heeft Oliseh eruit te knikkeren.
We kunnen ons weinig veroorloven, volgend week tegen emmen is geen zekerheidje en er komen nog genoeg hobbels aan ...
Fortuna is morsdood en Emmen en Telstar zijn veel te wisselvallig.Ik zie geen concurrent meer tenzij we zelf helemaal in elkaar storten.
Zolang NEC er de gewoonte van maakt om op fake gras te verliezen en iedereen van iedereen kan winnen is er nog nada nakkes beslist.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door pjottr »

gelukkig 3 punten maar je moet de wedstrijd veel eerder in het slot gooien..
Schandalige overtreding van Tedje trouwens.
Mocht heel blij zijn dat ie van Kamphuis mocht blijven staan

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:Wedstrijd was KUT maar het had maar zo 3-1 kunnen worden (kansen genoeg daarvoor gehad). Dan had niemand het zo slecht gevonden. Dat bedoel ik.
dus kut maar wel veel kansen gecreeerd ?

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Bernd »

Balletje mayo schreef:
Tiel schreef:
Goffert schreef:
Tiel schreef:
harold schreef:
Tiel schreef: Waarom zo'n rare reactie?
Geen woord van geloven volgens mij. We zien een belachelijk kut voetbal en pakken toch 3 puntjes. Dankzij waarschijnlijk nog kutter voetbal pakken we de koppositie. Het Nederlandse voetbal is hardstikke dood, 15 jaar geleden was dit 2e klasse amateurniveau.
Jij ook fijn weekend Tielieboy...
Vorig jaar speelde een Nederlandse club in de finale van de Europacup.
15 jaar geleden was de Jup. ook al KUT.
Jij ook een fijn weekend.
Het is veel lekkerder om met de menigte mee te lullen.
Nee, iets positiever in het leven staan dat is veel lekkerder. Er is al zo veel kut in de wereld.
Ik wil er best een positieve draai aan geven, maar ook deze wedstrijd was toch eigenlijk bar slecht? Of mogen we dat niet meer zeggen?
Nee, dat mag niet meer. De Grote Tiel accepteert dat niet en vergiftigt daarmee dit prachtige forum. We moeten in een Nederlandse top-stad als zwakzinnigen gaan juichen dat een clubje uit een Limburgs dorp verliest en doen alsof het fantastisch gaat. Dat gaat het niet. Misschien struikelen we van geluk naar het kampioenschap, maar dit NEC is schandelijk zwak. Ik moedig aan en supporter me eeuwig suf, maar hier is alle ziel uit. Hup NEC.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door harold »

Wij zijn wel een stel bofkonten. Wat zou er in die kopjes om zijn gegaan als Den Bosch die enorme kans voor open doel er wél in had geschoten?

Gjalt
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 10:59
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Gjalt »

harold schreef:Wij zijn wel een stel bofkonten. Wat zou er in die kopjes om zijn gegaan als Den Bosch die enorme kans voor open doel er wél in had geschoten?
Ik vind dit onzin. NEC was de bovenliggende partij met genoeg mogelijkheden en heeft verdedigend onder Lijnders nog niet zo goed gestaan als gisteren. NEC controleerde bijna de hele wedstrijd. Den Bosch was goed georganiseerd en een kans krijgen ze dan altijd, helemaal uit een standaard situatie. Gaat die er net in en NEC maakt zijn mogelijkheden niet, dan kun je spreken van behoorlijke pech en bofkonten aan Bosche kant. Nu kun je spreken van een terechte overwinning, waarbij het veel logischer was geweest dat je met 2-0 wint, dan dat de 1-1 was gevallen.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door druten »

hehe eindelijk een normale reactie, duidelijk sterker dan den bosch alleen erg matig uitgespeeld, mede doordat ferdi bleef pingelen ..

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door jackkreta »

Gjalt schreef:
harold schreef:Wij zijn wel een stel bofkonten. Wat zou er in die kopjes om zijn gegaan als Den Bosch die enorme kans voor open doel er wél in had geschoten?
Ik vind dit onzin. NEC was de bovenliggende partij met genoeg mogelijkheden en heeft verdedigend onder Lijnders nog niet zo goed gestaan als gisteren. NEC controleerde bijna de hele wedstrijd. Den Bosch was goed georganiseerd en een kans krijgen ze dan altijd, helemaal uit een standaard situatie. Gaat die er net in en NEC maakt zijn mogelijkheden niet, dan kun je spreken van behoorlijke pech en bofkonten aan Bosche kant. Nu kun je spreken van een terechte overwinning, waarbij het veel logischer was geweest dat je met 2-0 wint, dan dat de 1-1 was gevallen.
:withstupid: En de inzet is ook te prijzen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door valkhof »

1-0 is 1-0, het blijven 3 belangrijke punten. het voetbal is niet om aan te gluren maar door rayhi en achabar leek het voorin nog ergens op.
door dit spel loop je tegen counters op en als je zelf dan niet 3 keer scoort blijft het tot ende bllenknjpen net zoals gister. het zo willen voetballen lijkt dan ook meer op een loterij. soms win je ruim, vaker krijg je het deksel p de neus. het middeveld lijkt mi ook de zwakste linie, niet qua spelers maar door deze taktiek en dan vallen onze verdedigers door de mand.
maar we staan bovenaan

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Mark Ariaans »

Ik snap de negativiteit eerlijk gezegd niet helemaal zo. Tuurlijk, eerste helft was bar en boos (niet geheel onverwacht na twee pijnlijke nederlagen dat de ploeg erg afwachtend begint), maar in de tweede helft krijgen we 3-4 opgelegde kansen om de score uit te breiden en speel je zowat de hele tijd op de helft van Den Bosch. Pas in de eindfase krijg je het nog even lastig omdat die goal niet valt en Den Bosch dus nog steeds een puntje ruikt. Maar als je gisteren met 4-0 van het veld gestapt was dan was dat helemaal geen rare afspiegeling van de wedstrijd geweest. Soms wil de bal er gewoon niet in, gebeurt bij de bste teams. Maar we waren in fases oppermachtig. En met de terugkeer van Rayhi en Groeneveld lopen we over iedereen heen zo. De zorg blijft onze gevoeligheid voor counters want met Pep’s spel ligt het achterin wel erg open. Maar als je ‘gewoon’ de goals scoort die je gisteren had moeten scoren dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:Ik snap de negativiteit eerlijk gezegd niet helemaal zo. Tuurlijk, eerste helft was bar en boos (niet geheel onverwacht na twee pijnlijke nederlagen dat de ploeg erg afwachtend begint), maar in de tweede helft krijgen we 3-4 opgelegde kansen om de score uit te breiden en speel je zowat de hele tijd op de helft van Den Bosch. Pas in de eindfase krijg je het nog even lastig omdat die goal niet valt en Den Bosch dus nog steeds een puntje ruikt. Maar als je gisteren met 4-0 van het veld gestapt was dan was dat helemaal geen rare afspiegeling van de wedstrijd geweest. Soms wil de bal er gewoon niet in, gebeurt bij de bste teams. Maar we waren in fases oppermachtig. En met de terugkeer van Rayhi en Groeneveld lopen we over iedereen heen zo. De zorg blijft onze gevoeligheid voor counters want met Pep’s spel ligt het achterin wel erg open. Maar als je ‘gewoon’ de goals scoort die je gisteren had moeten scoren dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door mschr »

Als je mij kunt vertellen wat we opgeschoten zijn met Pep, dan ben ik je eeuwig dankbaar. Dit was even slecht als de pot tegen Helmond Sport.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Pol »

Mark Ariaans schreef:Ik snap de negativiteit eerlijk gezegd niet helemaal zo. Tuurlijk, eerste helft was bar en boos (niet geheel onverwacht na twee pijnlijke nederlagen dat de ploeg erg afwachtend begint), maar in de tweede helft krijgen we 3-4 opgelegde kansen om de score uit te breiden en speel je zowat de hele tijd op de helft van Den Bosch. Pas in de eindfase krijg je het nog even lastig omdat die goal niet valt en Den Bosch dus nog steeds een puntje ruikt. Maar als je gisteren met 4-0 van het veld gestapt was dan was dat helemaal geen rare afspiegeling van de wedstrijd geweest. Soms wil de bal er gewoon niet in, gebeurt bij de bste teams. Maar we waren in fases oppermachtig. En met de terugkeer van Rayhi en Groeneveld lopen we over iedereen heen zo. De zorg blijft onze gevoeligheid voor counters want met Pep’s spel ligt het achterin wel erg open. Maar als je ‘gewoon’ de goals scoort die je gisteren had moeten scoren dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
We zullen wel kampioen worden naar dat waren we met Bogers ook wel geworden. Ik vond het gister allemaal erg matig, heb weinig lijn kunnen ontdekken.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Als je mij kunt vertellen wat we opgeschoten zijn met Pep, dan ben ik je eeuwig dankbaar.
Pep ziet progressie, de gewone sterveling ziet iets anders ... zo gaan die dingen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - fc Den Bosch

Bericht door Mark Ariaans »

Pol schreef: We zullen wel kampioen worden naar dat waren we met Bogers ook wel geworden. Ik vond het gister allemaal erg matig, heb weinig lijn kunnen ontdekken.

Klopt, ik zie de meerwaarde of het spelidee van Pep tot dusverre ook niet echt terug, wedstrijd van gisteren hadden we onder Bogers ook kunnen zien. Maar ik deel de overmatig negatieve insteek van de afegelopen twee pagina’s evenmin.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AyniL en 49 gasten