MVV - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:Ja Tiel dat kun je wel roepen maar dat is dus niet waar. Ik was zelf niet in het uitvak aanwezig (en ik neem aan jij ook niet) maar ik hoer van iedereen die daar aanwezig is geweest dat ze schandalig en provocerend ontvangen zijn. Zou daar dan niet een kern van waarheid inzitten. Je kan wel je eigen verhaal blijven herhalen maar je doet eigenlijk hetzelfde wat je Marc verwijt
Tuurlijk mag je het schandalig vinden, ik haal mijn schouders op en loop verder, ik zou wellicht cynisch goedeavond zeggen of zo. Of wellicht of ze ook Fox kunnen ontvangen op hun schotels omdat ze dan ook wat van de wedstrijd kunnen zien.

Jij weet toch ook wel hoe opgefokt sommige zijn bij aankomst bij een stadion. Uitstappen gaat vaak bus voor bus, dat weet iedereen. EN toch gaan er altijd weer mensen opgefokt roepen doe gvd die bus open man (en dat 80 keer).

En de bier kwestie, wat vind je daar van?
En dat gewoon verder lopen kan dus niet gewoon altijd en een cynische goedeavond kan al voor klappen zorgen. Maar ja dan is dus ook: eigen schuld dikke bult
Ik zeg altijd goedenavond, dus waarom zou ik nu dan klappen krijgen, als ik even moet wachten loop ik niet gewoon door nee.


Maar euh de bier kwestie, heb ik een punt.

Of kost dat de SV teveel omzet.
Nee hoor daar verdienen we niet veel op, maar mensen in onze bussen komen nooit of nauwelijks in de problemen, alleen als zoals in Maastricht de politie denkt de boel op scherp te moeten zetten. Dus bier in de bussen is geen probleem

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Pol »

Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:Ja Tiel dat kun je wel roepen maar dat is dus niet waar. Ik was zelf niet in het uitvak aanwezig (en ik neem aan jij ook niet) maar ik hoer van iedereen die daar aanwezig is geweest dat ze schandalig en provocerend ontvangen zijn. Zou daar dan niet een kern van waarheid inzitten. Je kan wel je eigen verhaal blijven herhalen maar je doet eigenlijk hetzelfde wat je Marc verwijt
Tuurlijk mag je het schandalig vinden, ik haal mijn schouders op en loop verder, ik zou wellicht cynisch goedeavond zeggen of zo. Of wellicht of ze ook Fox kunnen ontvangen op hun schotels omdat ze dan ook wat van de wedstrijd kunnen zien.

Jij weet toch ook wel hoe opgefokt sommige zijn bij aankomst bij een stadion. Uitstappen gaat vaak bus voor bus, dat weet iedereen. EN toch gaan er altijd weer mensen opgefokt roepen doe gvd die bus open man (en dat 80 keer).

En de bier kwestie, wat vind je daar van?
En dat gewoon verder lopen kan dus niet gewoon altijd en een cynische goedeavond kan al voor klappen zorgen. Maar ja dan is dus ook: eigen schuld dikke bult
Ik zeg altijd goedenavond, dus waarom zou ik nu dan klappen krijgen, als ik even moet wachten loop ik niet gewoon door nee.


Maar euh de bier kwestie, heb ik een punt.

Of kost dat de SV teveel omzet.
Nee hoor daar verdienen we niet veel op, maar mensen in onze bussen komen nooit of nauwelijks in de problemen, alleen als zoals in Maastricht de politie denkt de boel op scherp te moeten zetten. Dus bier in de bussen is geen probleem
Je kunt uitgebreide discussies voeren of het gevolgde politiebeleid verstandig was en of het niet heel vervelend was voor de goedwillenden. Ik kan me voorstellen dat er totaal onnodig overdreven machtsvertoon was. Maar ik weiger te geloven dat als iedereen daar zijn schouders over ophaalt en over gaat tot de orde van de dag (het bekijken van de wedstrijd en daarna normaal naar huis gaan) dat de zaak dan geëscaleerd was.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:Ja Tiel dat kun je wel roepen maar dat is dus niet waar. Ik was zelf niet in het uitvak aanwezig (en ik neem aan jij ook niet) maar ik hoer van iedereen die daar aanwezig is geweest dat ze schandalig en provocerend ontvangen zijn. Zou daar dan niet een kern van waarheid inzitten. Je kan wel je eigen verhaal blijven herhalen maar je doet eigenlijk hetzelfde wat je Marc verwijt
Tuurlijk mag je het schandalig vinden, ik haal mijn schouders op en loop verder, ik zou wellicht cynisch goedeavond zeggen of zo. Of wellicht of ze ook Fox kunnen ontvangen op hun schotels omdat ze dan ook wat van de wedstrijd kunnen zien.

Jij weet toch ook wel hoe opgefokt sommige zijn bij aankomst bij een stadion. Uitstappen gaat vaak bus voor bus, dat weet iedereen. EN toch gaan er altijd weer mensen opgefokt roepen doe gvd die bus open man (en dat 80 keer).

En de bier kwestie, wat vind je daar van?
En dat gewoon verder lopen kan dus niet gewoon altijd en een cynische goedeavond kan al voor klappen zorgen. Maar ja dan is dus ook: eigen schuld dikke bult
Ik zeg altijd goedenavond, dus waarom zou ik nu dan klappen krijgen, als ik even moet wachten loop ik niet gewoon door nee.


Maar euh de bier kwestie, heb ik een punt.

Of kost dat de SV teveel omzet.
Nee hoor daar verdienen we niet veel op, maar mensen in onze bussen komen nooit of nauwelijks in de problemen, alleen als zoals in Maastricht de politie denkt de boel op scherp te moeten zetten. Dus bier in de bussen is geen probleem
Je kunt uitgebreide discussies voeren of het gevolgde politiebeleid verstandig was en of het niet heel vervelend was voor de goedwillenden. Ik kan me voorstellen dat er totaal onnodig overdreven machtsvertoon was. Maar ik weiger te geloven dat als iedereen daar zijn schouders over ophaalt en over gaat tot de orde van de dag (het bekijken van de wedstrijd en daarna normaal naar huis gaan) dat de zaak dan geëscaleerd was.
Gevolg van 3 jaar geleden.

2e gedeelte ben ik het helemaal mee eens.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Pol »

Tiel schreef:Gevolg van 3 jaar geleden.
Oorzaak en gevolg van machtsvertoon zijn wellicht duidelijk, maar dat maakt nog niet dat het de meest verstandige aanpak was.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door H-Zenkamp »

Pol schreef:
Tiel schreef:Gevolg van 3 jaar geleden.
Oorzaak en gevolg van machtsvertoon zijn wellicht duidelijk, maar dat maakt nog niet dat het de meest verstandige aanpak was.
Ik vind het bijzonder onprettig als ik als een crimineel wordt ontvangen, ondanks dat ik nog nooit ook maar iets gedaan heb. Je zet meteen de sfeer als je met de lange lat en schild klaarstaat. Dat is niet alleen onterecht maar ook heel onverstandig.
★★

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Goffert »

Was er ook sprake van zo'n overmacht bij Almere dit jaar?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Goffert schreef:Was er ook sprake van zo'n overmacht bij Almere dit jaar?
Nee, en daar liep het 3 jaar geleden echt uit te hand.
Daarbij vergeleken was MVV uit 3 jaar geleden kinderspel.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:Ja Tiel dat kun je wel roepen maar dat is dus niet waar. Ik was zelf niet in het uitvak aanwezig (en ik neem aan jij ook niet) maar ik hoer van iedereen die daar aanwezig is geweest dat ze schandalig en provocerend ontvangen zijn. Zou daar dan niet een kern van waarheid inzitten. Je kan wel je eigen verhaal blijven herhalen maar je doet eigenlijk hetzelfde wat je Marc verwijt
Tuurlijk mag je het schandalig vinden, ik haal mijn schouders op en loop verder, ik zou wellicht cynisch goedeavond zeggen of zo. Of wellicht of ze ook Fox kunnen ontvangen op hun schotels omdat ze dan ook wat van de wedstrijd kunnen zien.

Jij weet toch ook wel hoe opgefokt sommige zijn bij aankomst bij een stadion. Uitstappen gaat vaak bus voor bus, dat weet iedereen. EN toch gaan er altijd weer mensen opgefokt roepen doe gvd die bus open man (en dat 80 keer).

En de bier kwestie, wat vind je daar van?
En dat gewoon verder lopen kan dus niet gewoon altijd en een cynische goedeavond kan al voor klappen zorgen. Maar ja dan is dus ook: eigen schuld dikke bult
Ik zeg altijd goedenavond, dus waarom zou ik nu dan klappen krijgen, als ik even moet wachten loop ik niet gewoon door nee.


Maar euh de bier kwestie, heb ik een punt.

Of kost dat de SV teveel omzet.
Nee hoor daar verdienen we niet veel op, maar mensen in onze bussen komen nooit of nauwelijks in de problemen, alleen als zoals in Maastricht de politie denkt de boel op scherp te moeten zetten. Dus bier in de bussen is geen probleem
Je kunt uitgebreide discussies voeren of het gevolgde politiebeleid verstandig was en of het niet heel vervelend was voor de goedwillenden. Ik kan me voorstellen dat er totaal onnodig overdreven machtsvertoon was. Maar ik weiger te geloven dat als iedereen daar zijn schouders over ophaalt en over gaat tot de orde van de dag (het bekijken van de wedstrijd en daarna normaal naar huis gaan) dat de zaak dan geëscaleerd was.
:eek: dat zullen we nooit weten maar om dan de schuld neer te leggen bij de supporters is de omgekerde wereld. Als ik jou uitdaag en treiter en weet ik wat doe ben jij dan de schuldige van het conflict als je reageerd? En dan niet kijken naar “omdat het politie is “ maar ethisch gezien? En dat je uiteindelijk aan het kortste eind trekt bij de politie omdat ze de macht hebben om geweld te gebruiken en daarom soms maar beter je kan laten beschimpen en treiteren doet daar niks aan af....

Gebruikersavatar
betty
Berichten: 656
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 15:16
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door betty »

Tuurlijk mag je het schandalig vinden, ik haal mijn schouders op en loop verder, ik zou wellicht cynisch goedeavond zeggen of zo. Of wellicht of ze ook Fox kunnen ontvangen op hun schotels omdat ze dan ook wat van de wedstrijd kunnen zien.

Jij weet toch ook wel hoe opgefokt sommige zijn bij aankomst bij een stadion. Uitstappen gaat vaak bus voor bus, dat weet iedereen. EN toch gaan er altijd weer mensen opgefokt roepen doe gvd die bus open man (en dat 80 keer).

En de bier kwestie, wat vind je daar van?[/quote]
En dat gewoon verder lopen kan dus niet gewoon altijd en een cynische goedeavond kan al voor klappen zorgen. Maar ja dan is dus ook: eigen schuld dikke bult[/quote]

Ik zeg altijd goedenavond, dus waarom zou ik nu dan klappen krijgen, als ik even moet wachten loop ik niet gewoon door nee.


Maar euh de bier kwestie, heb ik een punt.

Of kost dat de SV teveel omzet.[/quote]
Nee hoor daar verdienen we niet veel op, maar mensen in onze bussen komen nooit of nauwelijks in de problemen, alleen als zoals in Maastricht de politie denkt de boel op scherp te moeten zetten. Dus bier in de bussen is geen probleem[/quote]
Je kunt uitgebreide discussies voeren of het gevolgde politiebeleid verstandig was en of het niet heel vervelend was voor de goedwillenden. Ik kan me voorstellen dat er totaal onnodig overdreven machtsvertoon was. Maar ik weiger te geloven dat als iedereen daar zijn schouders over ophaalt en over gaat tot de orde van de dag (het bekijken van de wedstrijd en daarna normaal naar huis gaan) dat de zaak dan geëscaleerd was.[/quote]
:eek: dat zullen we nooit weten maar om dan de schuld neer te leggen bij de supporters is de omgekerde wereld. Als ik jou uitdaag en treiter en weet ik wat doe ben jij dan de schuldige van het conflict als je reageerd? En dan niet kijken naar “omdat het politie is “ maar ethisch gezien? En dat je uiteindelijk aan het kortste eind trekt bij de politie omdat ze de macht hebben om geweld te gebruiken en daarom soms maar beter je kan laten beschimpen en treiteren doet daar niks aan af....[/quote]

waar gaat dit over ? uitdagen, treiteren en macht... Kom op mensen.. als de politie daar staat wat dan nog, laat ze staan en loop met een lach op je gezicht voorbij.. als ik hier lees dat je je laat beschimpen en kleineren omdat er agente op een rij staan.. wat doe je als iemand voordringt bij de kassa in een supermarkt? dat is ook kleineren en maling hebben aan jou.. sla je hem of haar dan met de kop door de kassa. als iemand je op de weg er niet tussen laat of 40 gaat rijden waar je 60 mag, die is je dan aan het treiteren.. druk je hem dan van de weg en sla je zijn hoofd door zijn raam? ik weet zeker als iedereen normaal was uitgestapt en er langs was gelopen er niks gebeurd zou zijn..

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Je verliest een wedstrijd kansloos een je gaat de politie lopen tarten? Heel simpel. Luisteren en doen wat er gezegd wordt, dan is er nooit iets aan de hand. Die gasten zoeken onrust om hun frustratie kwijt te kunnen maar pfff .... kunnen we het er als aanhang van de club niet beter gewoon met elkaar over hebben ? Ik vrees dat de politie van Maastricht ons niet kan helpen, en ook daar staan mensen in functie die het maar moeten accepteren hoe er af en toe tegen hen gescholden wordt. Lesje Guardia Civil en wat meer vrijheid voor de politie: mijn zegen heeft het. Ik heb niets te vrezen. Of het de beste aanpak van hen is weet ik niet maar het probleem begint in ieder geval niet bij de politie.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: MVV - NEC

Bericht door jsentani »

Nijmegen0413 schreef:
Goffert schreef:Was er ook sprake van zo'n overmacht bij Almere dit jaar?
Nee, en daar liep het 3 jaar geleden echt uit te hand.
Daarbij vergeleken was MVV uit 3 jaar geleden kinderspel.
3 jaar geleden in almere liep het niet uit de hand door supporters in het uitvak, daar was het rustig. Het waren NEC fans in het thuisvak. Wel de feiten kennen.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Tiel »

jsentani schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Goffert schreef:Was er ook sprake van zo'n overmacht bij Almere dit jaar?
Nee, en daar liep het 3 jaar geleden echt uit te hand.
Daarbij vergeleken was MVV uit 3 jaar geleden kinderspel.
3 jaar geleden in almere liep het niet uit de hand door supporters in het uitvak, daar was het rustig. Het waren NEC fans in het thuisvak. Wel de feiten kennen.
Oh, en er brak niemand uit het uitvak naar de andere tribune?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door peterG »

Ten eerste is het 1 niet met het ander te vergelijken. Alle situaties zijn er 1 op zich. Iedereen kan wel roepen en schreeuwen over dit en over dat maar er is op 1 filmpje toch wel heel duidelijk te zien dat er een meneer van de zogenaamde beschermende eenheid zwaar over de grens gaat door maar door te blijven meppen op mensen in een bus die geen kant op kunen. En als je goed kijkt zie je uiteindelijk dat deze meneer ook wel terecht wordt gewezen door een collega en verteld dat hij beter even door kan schuiven. Hoe dan ook, wat de reden ook mogen zijn, dit doorgedraaide gedrag is gewoon niet goed te praten en dient ook bestraft te worden! politie of niet! kan niet, hoort niet en mag simpelweg niet!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Tiel »

peterG schreef:Ten eerste is het 1 niet met het ander te vergelijken. Alle situaties zijn er 1 op zich. Iedereen kan wel roepen en schreeuwen over dit en over dat maar er is op 1 filmpje toch wel heel duidelijk te zien dat er een meneer van de zogenaamde beschermende eenheid zwaar over de grens gaat door maar door te blijven meppen op mensen in een bus die geen kant op kunen. En als je goed kijkt zie je uiteindelijk dat deze meneer ook wel terecht wordt gewezen door een collega en verteld dat hij beter even door kan schuiven. Hoe dan ook, wat de reden ook mogen zijn, dit doorgedraaide gedrag is gewoon niet goed te praten en dient ook bestraft te worden! politie of niet! kan niet, hoort niet en mag simpelweg niet!
Eens.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door bertje »

Poeh. Pep en uitwedstrijden, geen beste combo. Het is ook niet allemaal nipt, maar echt afgetekend. Zorgelijk.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: MVV - NEC

Bericht door flipsen »

peterG schreef:Ten eerste is het 1 niet met het ander te vergelijken. Alle situaties zijn er 1 op zich. Iedereen kan wel roepen en schreeuwen over dit en over dat maar er is op 1 filmpje toch wel heel duidelijk te zien dat er een meneer van de zogenaamde beschermende eenheid zwaar over de grens gaat door maar door te blijven meppen op mensen in een bus die geen kant op kunen. En als je goed kijkt zie je uiteindelijk dat deze meneer ook wel terecht wordt gewezen door een collega en verteld dat hij beter even door kan schuiven. Hoe dan ook, wat de reden ook mogen zijn, dit doorgedraaide gedrag is gewoon niet goed te praten en dient ook bestraft te worden! politie of niet! kan niet, hoort niet en mag simpelweg niet!
Ja en was ook niet aardig van de politie om vuurwerk op het veld te gooien en toen ging de politie de wc’s slopen in het stadion en braken een het af en richten nog meer vernielingenaan dat had de politie nooit mogen doen .... oh nee wacht
Risus abundat in ore stultorum

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: MVV - NEC

Bericht door jsentani »

flipsen schreef:
peterG schreef:Ten eerste is het 1 niet met het ander te vergelijken. Alle situaties zijn er 1 op zich. Iedereen kan wel roepen en schreeuwen over dit en over dat maar er is op 1 filmpje toch wel heel duidelijk te zien dat er een meneer van de zogenaamde beschermende eenheid zwaar over de grens gaat door maar door te blijven meppen op mensen in een bus die geen kant op kunen. En als je goed kijkt zie je uiteindelijk dat deze meneer ook wel terecht wordt gewezen door een collega en verteld dat hij beter even door kan schuiven. Hoe dan ook, wat de reden ook mogen zijn, dit doorgedraaide gedrag is gewoon niet goed te praten en dient ook bestraft te worden! politie of niet! kan niet, hoort niet en mag simpelweg niet!
Ja en was ook niet aardig van de politie om vuurwerk op het veld te gooien en toen ging de politie de wc’s slopen in het stadion en braken een het af en richten nog meer vernielingenaan dat had de politie nooit mogen doen .... oh nee wacht
Heeft de politie dat ook gedaan van dat vuurwerk, wc's slopen en de vernielingen.....? Tjee, dat is nog echter dan ik gehoord heb.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door albatros »

1 agent ging over de schreef. Verontwaardiging alom. Geen woord over de vernielingen die door de eigen dolgedraaide lieverdjes werden gepleegd. Lieverdjes die de club al jarenlang een heel slechte naam geven. Dat zijn geen supporters.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door bertje »

CazNEC schreef:
bertje schreef:Poeh. Pep en uitwedstrijden, geen beste combo. Het is ook niet allemaal nipt, maar echt afgetekend. Zorgelijk.
Met de staart tussen de benen naar Waalwijk na Fortuna thuis.
Mooi momentje voor de eerste uitoverwinning van Pep :party:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:Wat een deceptie:

Eerst wordt je zeer provocerend door een stelletje K*T ME-ers opgewacht en mag je maar met 5 man tegelijkertijd de bus uit. Zeer provocerend met getrokken wapenstok en schild. Ik werd zelfs met het schild tegen gehouden! Nog nooit meegemaakt.
Vervolgens is er een stelletje vieze achterlijke randdebielen die niets anders doen als tegen de hekken aan trappen en bier en rookbommen gooien (zelfs een WC deur vernield?)
Dan verlies je (zeer terecht) met 4-1, te belachelijk voor woorden en door niemand goed te praten.
Dan is het eindelijk einde wedstrijd en mag je naar de bus. Een MVV steward zei nog tegen mij: ga direct naar je bus want er staat wat te wachten. Ik zei hoezo, wat dan, MVV supporters die uit zijn op rellen? Nee, wijzend naar een grote hoop paardenstront, kijk maar waar onze belastingcenten naar toe gaan, die staan te wachten. En ja hoor een hele meute schofterig provocerende ME-ers die staan te wachten met wederom getrokken wapenstok en schild. Waarvoor? Geen idee, maar het was klaarblijkelijk zo provocerend dat een stelletje malloten van 080 dacht er goed aan te doen om te reageren en te gaan rellen.
Eindelijk zat iedereen in een bus (velen niet eens in de bus van de heenweg) en konden we gaan.

Maar het ergste hoorde ik onderweg: van de spelersbus zijn ruiten in gegooid en daardoor is zelfs de chauffeur klaarblijkelijk gewond geraakt waardoor hij niet in staat schijn te zijn geweest om terug te rijden. De 080 bus is daarop ook aangehouden maar ik weet niet wat er mee gebeurd is.
Wel als dit allemaal waar is dan hoop ik dat het hele zooitje van die groep voor het leven uit het stadion geweerd wordt en ook die hele groep de schade mag ophoesten.

Mijn avond is in ieder geval uitgedraaid op een zeer mislukte avond.
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik lees dat er mensen de hele avond tegen hekken gaan staan schoppen, bier en vuurwerk cq rookbommen gooien, WC's slopen en er ook nog eens met 4-1 wordt verloren vind ik het niet zo vreemd om de aftocht goed te beveiligen. En de gezellige ontvangst zal wel te maken hebben met de laatste confrontatie, kan je dat MVV/Maastricht echt kwalijk nemen? Ik snap dan ook daadwerkelijk niet dat een groep ME'ers die "dreigend" met wapenstok en schild staan een reden is om te gaan rellen, misschien dat iemand me dat kan uitleggen?

Wat er op dat filmpje te zien is is natuurlijk niet goed te praten, al snap ik wederom ook weer niet goed waarom die gasten in de bus niet gewoon gaan zitten. Dan weet je iig zeker dat je geen stok voor je flikker krijgt. Is dat dan echt zo moeilijk om je emoties in bedwang te houden vraag ik me af..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Hatert NEC »

Ik heb een heerlijke uitwedstrijd gehad :jestera: behalve dan het 4-1 verlies voor de rest :tu:
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Hennie-C »

Helaas zullen de verschillen in beleving altijd zo blijven na zo een avond...... :brancard:

"Ik heb een heerlijke uitwedstrijd gehad."

"Mijn avond is in ieder geval uitgedraaid op een zeer mislukte avond."
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door De Kletskop »

Hatert NEC schreef:
wo 21 feb 2018, 13:26
Ik heb een heerlijke uitwedstrijd gehad :jestera: behalve dan het 4-1 verlies voor de rest :tu:
Figuren als jij zien we dan ook het liefst het stadion uitgebonjourd worden.
Clubcardje afnemen, aufwiedersehen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: MVV - NEC

Bericht door flipsen »

Hatert NEC schreef:
wo 21 feb 2018, 13:26
Ik heb een heerlijke uitwedstrijd gehad :jestera: behalve dan het 4-1 verlies voor de rest :tu:
lekker he met zo''n wapenstok op je flikker geslagen te worden
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Hatert NEC »

De Kletskop schreef:
wo 21 feb 2018, 14:14
Hatert NEC schreef:
wo 21 feb 2018, 13:26
Ik heb een heerlijke uitwedstrijd gehad :jestera: behalve dan het 4-1 verlies voor de rest :tu:
Figuren als jij zien we dan ook het liefst het stadion uitgebonjourd worden.
Clubcardje afnemen, aufwiedersehen.
Lekker ouderwets :biggrin:
Pound for pound best hooligans in the world!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gijscoman, HansiHansi, Hendje en 37 gasten