De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.

Re: De Gelderlander

Berichtdoor NECvooralles » ma 14 aug 2017, 13:52

Die David van Haren als journalist in spe is nog erger. Uit beschuldingen aan het adres van Gregor en is daar vervolgens niet op aanspreekbaar of corrigeert het niet. Zouden ze dat nou zo leren op de school voor journalistiek? Wel vaak bij journalisten, allemaal beschuldigingen uiten naar anderen, maar zelf is de wereld te klein als of de luiken gaan dicht.

Maar zal binnenkort wel weer langs het veld staan en dan is daarop aanspreekbaar.
NECvooralles

Berichtdoor Super-Simr » ma 14 aug 2017, 14:09

Waar maken wij ons nou allemaal druk om? Breinburg is ook gewoon echt chagrijnig. Is logisch gezien alle 'pech' die hij heeft met mislukte transfers. Natuurlijk beweert Gregor van niet, maar ook ik ben op de Open Dag geweest en hij was niet te genieten....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Super-Simr

Berichtdoor NECvooralles » ma 14 aug 2017, 14:26

Heel weinig van gemerkt, ging met mijn zoon en vriendjes vrolijk op de foto en nam alle tijd, heeft wel een blessure ( leed?).

Hij is heel duidelijk zag ik op Twitter dus geloof Gregor in deze. Kwalijker is die journalist in spe David van Haren van DG, net zo erg als die Borgman, niet aanspreekbaar als die iets verkeerd ziet.
NECvooralles

Berichtdoor burp » ma 14 aug 2017, 16:23

NECRulez schreef:
burp schreef:Niveau van dit regio katern van het AD is inderdaad nog slechter geworden. Dacht dat dat na Wegener niet meer kon dalen, maar dus toch. Kwalitatief is Omroep Gelderland ze ruim voorbij en daar valt al genoeg op aan te merken.

Nogmaals, die twee gasten zijn geen journalist van de Gelderlander. Of grijp je alles aan om ongefundeerd je gal te kunnen spuwen op de krant?

Heb ik het over twee gasten?
Volgens mij bedoel ik toch vrij duidelijk het algehele niveau van DG, in ieder geval het regio deel.
'Der immer vorbildlich kämpfende und doch zumeist ineffektive Hemmlein wäre dann erst auf der Bank.'
burp

Berichtdoor Danish Dynamite » za 09 sep 2017, 17:01

Ik dacht dat onze "vriend" Borgman zou opzouten als clubwatcher, zijn tenenkrommende teksten zijn nog steeds te lezen als NEC verslaggever.... :pukeface:
Danish Dynamite

Berichtdoor kees » zo 10 sep 2017, 09:37

Danish Dynamite schreef:Ik dacht dat onze "vriend" Borgman zou opzouten als clubwatcher, zijn tenenkrommende teksten zijn nog steeds te lezen als NEC verslaggever.... :pukeface:

Wat zegt hij dan ?
kees

Berichtdoor TT » wo 20 sep 2017, 09:14

Is Borgman op vakantie of is Jasper van Gruijthuijsen de nieuwe NEC-watcher?
TT

Berichtdoor bertje » wo 20 sep 2017, 09:29

TT schreef:Is Borgman op vakantie of is Jasper van Gruijthuijsen de nieuwe NEC-watcher?

Blijkbaar..
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor TT » wo 20 sep 2017, 10:24

bertje schreef:
TT schreef:Is Borgman op vakantie of is Jasper van Gruijthuijsen de nieuwe NEC-watcher?

Blijkbaar..

Ah.....was blijkbaar al even bekend. Is een oud-collega van me, lijkt me een uitstekende vervanger.
TT

Vorige

Keer terug naar Media & Internet