De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.

Re: De Gelderlander

Berichtdoor mschr » vr 09 feb 2018, 10:27

Tja, Brookhuis ontfermt zich over de keepers en dan weet je het wel wat betreft uittrappen...
mschr

Re: De Gelderlander

Berichtdoor Necnmegen » vr 09 feb 2018, 15:39

MojoMojo schreef:
TT schreef:De cijfers in de Gelderlander zijn weer vreemd. Dijkstra een 5,5 (met meer spelers, lager is niet gegeven) en Delle een 7. Snapt iemand die?

Delle houdt met die fenomenale redding de stand wel op 0-0. Anders had je gewoon achter gestaan en ik vraag me af of dat nog goed was gekomen. NEC komt namelijk met de meest gelukkige goal ooit op 1-0 en het wordt uiteindelijk nog maar 2-0 omdat PSV met 10 man toch nog voor die 1-1 wilde gaan. Mede dankzij Delle dus een overwinning gehaald. Een 7 is dus prima wat mij betreft. Het had nog hoger kunnen zijn als hij leert om de bal bij iemand in een NEC-shirt te krijgen.

Ik meende toch echt dat de bal zo ver omhoog schoot door de sliding van Heinloth want die springt net voor die bal. Maar ik keek via een streampje en was niet de beste kwaliteit dus zou ook zo maar Delle kunnen zijn.

Dijkstra speelde gister erg sterk en komt meer tot zijn recht wanneer Kadioglu al zijn ballen niet verspeelt inderdaad.
Zonder NEC geen Nijmegen!
Necnmegen

Vorige

Keer terug naar Media & Internet