Voetbal Inside

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:Nee, dat klinkt inderdaad niet lekker in mijn betoog, klopt.
Maar buiten dat, hoeveel clubs hebben een technisch directeur / manager die geen enkele beslissingsbeveogdheid heeft ?
Als je genoeg beslissings bevoegdheid hebt en vervolgens alleeen maar processen verstoort ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door pjottr »

En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Waar blijkt dat uit? Futuralis klaagde dat hij alles tegenhield. Dat lijkt me genoeg bevoegdheid toch?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Voetbal Inside

Bericht door jbnmgn »

Ik vraag me af: heeft Hoekman wel een stadion verbod of is het allemaal slap gelul van snorremans.
En als dat zo is, op welke grond? Je kunt niet iemand zonder dringende reden een stadionverbod geven.
Als Ik Hoekman was zou ik niet alleen het ontslag aanvechten en mijn baan terug eisen maar ook dat eventuele stadionverbod.

jbnmgn

Re: Voetbal Inside

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Waar blijkt dat uit? Futuralis klaagde dat hij alles tegenhield. Dat lijkt me genoeg bevoegdheid toch?
Er was klaarblijkelijk helemaal geen enkele samenwerking tussen Hoekman en Futuralis.
Hoekman dacht klaarblijkelijk dat hij meteen alles voor het zeggen en beslissen had terwijl Futuralis nog steeds een contract had en dacht te kunnen beslissen.
Kortom, hier liggen 2 partijen elkaar dwars waarvan NEC (bestuur/BvI) schuld aan heeft.
En zowel Futuralis als ook Hoekman zijn daar de dupe van. En niet alleen die 2 maar ook NEC zelf en de spelers en andere medewerkers en de supporters ook.
Het is namelijk nooit goed voor geen enkele partij als er binnen een club onvrede heerst, dat heeft zijn weerslag uiteindelijk op iedereen, en daar zijn ze zich bij NEC nog steeds niet van bewust.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:
pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Waar blijkt dat uit? Futuralis klaagde dat hij alles tegenhield. Dat lijkt me genoeg bevoegdheid toch?
Er was klaarblijkelijk helemaal geen enkele samenwerking tussen Hoekman en Futuralis.
Hoekman dacht klaarblijkelijk dat hij meteen alles voor het zeggen en beslissen had terwijl Futuralis nog steeds een contract had en dacht te kunnen beslissen.
Kortom, hier liggen 2 partijen elkaar dwars waarvan NEC (bestuur/BvI) schuld aan heeft.
En zowel Futuralis als ook Hoekman zijn daar de dupe van. En niet alleen die 2 maar ook NEC zelf en de spelers en andere medewerkers en de supporters ook.
Het is namelijk nooit goed voor geen enkele partij als er binnen een club onvrede heerst, dat heeft zijn weerslag uiteindelijk op iedereen, en daar zijn ze zich bij NEC nog steeds niet van bewust.
De beslissingsbevoedgheid is een driehoek tussen technisch hart en de poppetjes daarom heen, dat ligt niet bij 1 persoon op het bordje.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Keizerstad1994 »

pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Dat lijkt er helemaal niet op, dat maak jij ervan. Als je het stuk in de Vi van een maand geleden leest was het juist het probleem dat Hoekman de hele tijd zijn veto uitsprak. Over beslissingsbevoegdheid gesproken.

En wat die Snor zegt valt natuurlijk voor geen meter serieus te nemen. Dat mensen dat nog ergens voor waar aannemen zeg...
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door burp »

Kwamen Derksen en Hoekman niet allebei uit het Waterkwartier?

jbnmgn

Re: Voetbal Inside

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:Kwamen Derksen en Hoekman niet allebei uit het Waterkwartier?
Wat heeft dat met fietsen te maken?

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door dolle dries »

burp schreef:Kwamen Derksen en Hoekman niet allebei uit het Waterkwartier?

Hoekman kwam, zover ik weet uit het Willemskwartier, de Brederodestraat

Goffertweitje
Berichten: 14
Lid geworden op: di 27 sep 2016, 13:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Goffertweitje »

burp schreef:Kwamen Derksen en Hoekman niet allebei uit het Waterkwartier?
Derksen komt uut Heteren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door zuurpruim »

dolle dries schreef:
burp schreef:Kwamen Derksen en Hoekman niet allebei uit het Waterkwartier?

Hoekman kwam, zover ik weet uit het Willemskwartier, de Brederodestraat
Klopt.En Derksen komt uit de betuwe maar zijn grootouders woonden in het Waterkwartier

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Arjan van Hout »

pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Over aan en verkoop van spelers had hij inderdaad geen beslissingsbevoegdheid dat lag/ligt bij het technisch hart

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Over aan en verkoop van spelers had hij inderdaad geen beslissingsbevoegdheid dat lag/ligt bij het technisch hart

Maar hij zat toch in het technisch hart? Wie zitten er nog meer in het technisch hart?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
pjottr schreef:En het lijkt er sterk op dat hij helemaal geen beslissingsbevoegdheid had.
Over aan en verkoop van spelers had hij inderdaad geen beslissingsbevoegdheid dat lag/ligt bij het technisch hart

Maar hij zat toch in het technisch hart? Wie zitten er nog meer in het technisch hart?
Hij zat zeker ook in het technisch hart en kon vanuit die rol mede beslissen...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

Zitten Bart, Wisgerhof en Bons in het technisch hart?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Zitten Bart, Wisgerhof en Bons in het technisch hart?
Weet ik niet precies maar zou goed kunnen, ik dacht alleen dat Bart er uit is gegaan toen hoekman kwam maar hou me ten goede

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Vak-O-Side »

Toch mooi dat de snor in Voetbal Inside riep dat zijn NEC hart ging spreken :biggrin: we jagen die rijnjankers Nijmegen uit :2up:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Voorwaarts »

Best veel tijd besteed aan nec. Met name Grot en Hyballa. Jammer dat het altijd gaat over manier van coachen en niet over het waarom Hyballa zo doet. En ook niet hoe nec tactisch voetbalt. En over de fitheid van de groep.

De tijd zal het leren. (De tijd zal hen leren!)
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Tiel »

Voorwaarts schreef:Best veel tijd besteed aan nec. Met name Grot en Hyballa. Jammer dat het altijd gaat over manier van coachen en niet over het waarom Hyballa zo doet. En ook niet hoe nec tactisch voetbalt. En over de fitheid van de groep.

De tijd zal het leren. (De tijd zal hen leren!)
Dat programma met die mafkees van een vd Gijp.

2 maanden geleden vond hij Hyballe een geweldige vent. Van Gaal was gespeeld Hyballe was echt en daarom kon hij het hebben.


Gisteren vond hij Hyballe en volslagen gek.

Allemaal gespeeld daar.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

Over de tactiek kun je kort zijn: indien mogelijk, geef de bal aan de tegenstander. En de instructie voor Fomitschow is: dek aan de verkeerde kant.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Voorwaarts schreef:Best veel tijd besteed aan nec. Met name Grot en Hyballa. Jammer dat het altijd gaat over manier van coachen en niet over het waarom Hyballa zo doet. En ook niet hoe nec tactisch voetbalt. En over de fitheid van de groep.

De tijd zal het leren. (De tijd zal hen leren!)
Dat programma met die mafkees van een vd Gijp.

2 maanden geleden vond hij Hyballe een geweldige vent. Van Gaal was gespeeld Hyballe was echt en daarom kon hij het hebben.


Gisteren vond hij Hyballe en volslagen gek.

Allemaal gespeeld daar.
Gijp is het grootste ongeleide projectiel in de uitzending.Kan mij die column van Derksen nog goed voor de geest halen toen de heren overhoop lagen.Maakte Gijp met de grond gelijk(megalomane pillenslikker).De man heeft niet voor niets meerdere malen per jaar hulp nodig.Het mooiste is als Derksen weer de loftrompet steekt over collega analist Perez,dan trekt Gijpie helemaal wit weg of hij probeert hem nog zwart te maken. De man roept maar wat en 'het volk' vindt het blijkbaar prachtig.

Johnvdb
Berichten: 438
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Johnvdb »

mschr schreef:Over de tactiek kun je kort zijn: indien mogelijk, geef de bal aan de tegenstander. En de instructie voor Fomitschow is: dek aan de verkeerde kant.
Daar geniet jij van he zeikerd. Om alles belachelijk te maken. Jij hebt je handdoekje al klaar liggen als ze beginnen over NEC kom je spontaan klaar

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door NECwijchen »

Voorwaarts schreef:Best veel tijd besteed aan nec. Met name Grot en Hyballa. Jammer dat het altijd gaat over manier van coachen en niet over het waarom Hyballa zo doet. En ook niet hoe nec tactisch voetbalt. En over de fitheid van de groep.

De tijd zal het leren. (De tijd zal hen leren!)

Wat werd er over Grot gezegd? Positief?
Over Hyballa, laat ze maar lullen, hij zorgt ervoor dat ervoor dat er een enorm fitte en hechtegroep op het veld staat. Snap het probleem niet wat mensen hebben met zijn fanatisme, ik vind het in ieder geval een goeie vent en prima trainer!
Hyballa oohooo :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
Voorwaarts schreef:Best veel tijd besteed aan nec. Met name Grot en Hyballa. Jammer dat het altijd gaat over manier van coachen en niet over het waarom Hyballa zo doet.
En ook niet hoe nec tactisch voetbalt. En over de fitheid van de groep. De tijd zal het leren. (De tijd zal hen leren!)
Dat programma met die mafkees van een vd Gijp. 2 maanden geleden vond hij Hyballe een geweldige vent. Van Gaal was gespeeld Hyballe was echt en daarom kon hij het hebben.
Gisteren vond hij Hyballe en volslagen gek. Allemaal gespeeld daar.
in september --> het is doorgeslagen gek
in november --> wat een mooie kerel he`
in januari --> en wat een mafkees bla bla

de heren van de redactie geven hem een a4tje en daar mag tie op los gaan - het is slappe copy van business class maar dan in een voetbal kantine in Hilversum
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten