Voetbal Inside

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Strooper »

LT schreef:Iwan is een sieraad voor de Nederlandse (schrijvende) voetbaljournalistiek
Ik mag dan voor je hopen dat je niet doelt op dat onzin-artikel over zijn trip naar Thailand :schater:

Van de voetbalkennis van Schelvis kan ik wel genieten.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
JipKrul
Berichten: 112
Lid geworden op: za 21 nov 2009, 20:41
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door JipKrul »

Strooper schreef:
LT schreef:Iwan is een sieraad voor de Nederlandse (schrijvende) voetbaljournalistiek
Ik mag dan voor je hopen dat je niet doelt op dat onzin-artikel over zijn trip naar Thailand :schater:

Van de voetbalkennis van Schelvis kan ik wel genieten.
Ik vind Van Duren een prima journalist, maar absoluut geen sieraad. De toppers van VI zijn in mijn ogen Freek Jansen, Tom van Hulsen, Thijs Slegers en Michel van Egmond. Vond hem gisteren ook wat tegenvallend. Wel positief dat hij het 'aandurft' om de plaats van René van der Gijp in te nemen. Heeft zeker kennis van zaken, maar was nu nog te weinig aan het woord. Daarentegen vind ik Schelvis wel steeds meer een aanwinst worden. De beste man heeft zo ongelofelijk veel kennis van (buitenlands) voetbal en kent volgens mij echt alle spelers, alleen die domme grappen mag die wel achterwegen laten. Beste kandidaat blijft toch wel Boskamp. Kijk nu al uit naar de uitzending van vrijdag.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door DB »

Je overschat de kennis van Schelvis over het buitenlandse topvoetbal. Hij weet er inderdaad meer van dan de gemiddelde Nederlander, maar het kraamt een boel onzin uit. Met name zijn uitspraak over Ozil sloeg helemaal nergens op.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Mark Ariaans »

DB schreef:Je overschat de kennis van Schelvis over het buitenlandse topvoetbal. Hij weet er inderdaad meer van dan de gemiddelde Nederlander, maar het kraamt een boel onzin uit. Met name zijn uitspraak over Ozil sloeg helemaal nergens op.
Hebben ze jou inmiddels niet benaderd, met je onuitputtelijke buitenlandkennis?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door LT »

Strooper schreef:
LT schreef:Iwan is een sieraad voor de Nederlandse (schrijvende) voetbaljournalistiek
Ik mag dan voor je hopen dat je niet doelt op dat onzin-artikel over zijn trip naar Thailand :schater:
Nee hoor, vooral over zijn sfeerreportages de afgelopen jaren van de diverse EK's en WK's, pezen in de provincie, zijn boek 'Voetbal in een vuile oorlog' en het onderzoekswerk wat hij doet met Tom Knipping.

Michel van Egmond doet het ook fantastisch natuurlijk, net als dat ik de analyses van Peter Wekking en Taco v/d Velde kan waarderen. De andere namen die Jip Kruil noemt vind ik er niet bovenuit steken, maar ik hou dan ook van de beeldende schrijfstijl en sfeerimpressies van een Van Egmond en Van Duren.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door DB »

En die Van Duren is een aardige journalist, maar moet zich wat mij betreft beperken tot het schrijven van stukjes, wat die prima kan. Eerder heeft ook Taco van der Velden weleens daar aan tafel gezeten en ook dat bleek geen succes. De doorsnee journalist van VI en andere bladen mist het charisma om geen modderfiguur te slaan daar aan tafel.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Mark Ariaans »

LT schreef:maar ik hou dan ook van de beeldende schrijfstijl en sfeerimpressies van een Van Egmond en Van Duren.
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen een stukje schrijven of commentaar op TV geven. Parate kennis, bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:maar ik hou dan ook van de beeldende schrijfstijl en sfeerimpressies van een Van Egmond en Van Duren.
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen een stukje schrijven of commentaar op TV geven. Parate kennis, bijvoorbeeld.
Uiteraard, maar de parate kennis heeft Van Duren wel. Echter, zoals DB ook zegt, zijn er weinig (tot geen) journalisten van VI met het charisma van een goede tv-gast.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Mark Ariaans »

Lekker Henk spaan uit de mottenballen trekken.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Jackiegoal »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:VAn der Gijp heeft een ongeloofelijke voetbalkennis, zijn masker ( grappig zijn) doet hem de das om.
Het zorgt ervoor dat hij door sommigen minder serieus genomen wordt en verbloemt soms hoe ontzettend veel verstand hij heeft van het spelletje, maar juist die geintjes tussendoor maken het programma tot iets dat je vaker wilt zien. Dat i.t.t. dat doodsaaie Studio Voetbal met die presentator die zo z'n best doet serieus genomen te worden ondanks een gebrek aan echt voetbalverstand. Daarom is van der Gijp zo ontzettend op zijn plaats bij VI.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
JipKrul
Berichten: 112
Lid geworden op: za 21 nov 2009, 20:41
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door JipKrul »

Ik las dat Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad ook een keer aanschuift. Ben ik ook wel benieuwd naar. Lees zijn verslagen en columns altijd met veel plezier. Kijken of hij ook leuk is voor in een praatprogramma.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door pjottr »

Die Koert Westerman was de 1e keer leuk maar zat de keer erna al geforceerd grappig te doen.
Van Schelvis word ik niet blij. Zal me benieuwen wie vrijdag de plek van Gijp inneemt.
Vond het wel goed te zien dat er duidelijk een goed gesprek was geweest tussen Kraaij, Snor der de Föhn de laatste keer.
Kraaij kreeg nu ook gewoon de ruim te om wat te vertellen.
Maar goed ook, want het constant Kraaij afzeiken werd wel heel irritant.

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Steev »

Mark Ariaans schreef:Lekker Henk spaan uit de mottenballen trekken.
Als er iemand is met gebrek aan parate kennis, althans niet verder dan Ajax, dan is het Henk Spaan wel.

Snooze
Berichten: 497
Lid geworden op: di 05 jan 2010, 19:55
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Snooze »

Zet Johan Boskamp er maar wat vaker neer! Beetje type Gijp. :bye:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door LT »

pjottr schreef:Die Koert Westerman was de 1e keer leuk maar zat de keer erna al geforceerd grappig te doen.
Van Schelvis word ik niet blij. Zal me benieuwen wie vrijdag de plek van Gijp inneemt.
Vond het wel goed te zien dat er duidelijk een goed gesprek was geweest tussen Kraaij, Snor der de Föhn de laatste keer.
Kraaij kreeg nu ook gewoon de ruim te om wat te vertellen.
Maar goed ook, want het constant Kraaij afzeiken werd wel heel irritant.
Daar maakte Kraaij het ook naar, die rol van het misdeelde kind staat hem prima.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door pjottr »

Hij had gewoon gelijk met zijn opmerking dat als hij gewoon 70 minuten lang alleen maar afgezeken danwel genegeert wordt dat men dan ook niet zoveel moeite had moeten doen om hem terug te halen.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door ApophisEire »

pjottr schreef:Hij had gewoon gelijk met zijn opmerking dat als hij gewoon 70 minuten lang alleen maar afgezeken danwel genegeert wordt dat men dan ook niet zoveel moeite had moeten doen om hem terug te halen.
:withstupid:

Maar met hem als pispaaltje en het feit dat hij ALTIJD erop reageerd, is dat gewoon smullen voor vele tv kijkers.
Ikzelf vind het leuk als die af en toe flipt, maar ik vind het ook prettig als die zijn zegje mag doen.
Ben het er meestal niet mee eens, maar het leid wel tot leuke discussies.
Dus altijd afzeiken is niet leuk, hem af en toe in de zeik nemen is wel weer leuk vind ik.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

trouwehond

Re: Voetbal International TV

Bericht door trouwehond »

pjottr schreef:Hij had gewoon gelijk met zijn opmerking dat als hij gewoon 70 minuten lang alleen maar afgezeken danwel genegeert wordt dat men dan ook niet zoveel moeite had moeten doen om hem terug te halen.
Ik heb anders sterk het idee dat het allemaal word gespeeld .
zolang vd Gijp er ff niet is laten ze Harry Vermegen er maar aan laten schuiven, kan je ook wel mee lachen.

Dat V d Gijp manisch depressieve periode,s heeft is al veel langer bekend .
Ik wens hem heel veel sterkte toe, je kan beter een poot breken hoor .

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Jackiegoal »

Steev schreef:
Mark Ariaans schreef:Lekker Henk spaan uit de mottenballen trekken.
Als er iemand is met gebrek aan parate kennis, althans niet verder dan Ajax, dan is het Henk Spaan wel.
Precies, doe mij dan Harry maar! :wink:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Mark Ariaans »

Pfff nee bedankt, die vent is op zijn eentje al jaren niet grappig meer.

jbnmgn

Re: Voetbal International TV

Bericht door jbnmgn »

Mark Ariaans schreef:Lekker Henk spaan uit de mottenballen trekken.
Henk Spaan? :pukeface: Lekker in de mottenballen laten zitten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door pjottr »

Mark Ariaans schreef:Pfff nee bedankt, die vent is op zijn eentje al jaren niet grappig meer.
:withstupid:

Zijn manier van doen en reageren is nog precies hetzelfde als 25 -30 jaar geleden
als chauffeur van de paus, de onhandige collega van Joop van Ellende of als Harko.
Klassieke TV, maar niet meer van deze tijden en zelfs een beetje zielig om te zien.
Ik geloof dat de Engelsen het een one-trick pony noemen.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Jackiegoal »

Mark Ariaans schreef:Pfff nee bedankt, die vent is op zijn eentje al jaren niet grappig meer.
:ban:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4442
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door Ron Delgado »

LT schreef:Iwan is een sieraad voor de Nederlandse (schrijvende) voetbaljournalistiek
Bedoel je de Van Duren, die een tenenkrommend, kruiperig interview met Jordania in de VI schreef vandaag?
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voetbal International TV

Bericht door LT »

Ron Delgado schreef:
LT schreef:Iwan is een sieraad voor de Nederlandse (schrijvende) voetbaljournalistiek
Bedoel je de Van Duren, die een tenenkrommend, kruiperig interview met Jordania in de VI schreef vandaag?
Dat mag je vinden, net als dat ik hem geniaal vind schrijven, ongeacht waarover.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten