Voetbal International (tijdschrift/website)

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Sandertjuh85 »

'Ik bood ook een keeper aan', vervolgt Ashria. 'Een 27-jarige Litouwer van Dinamo Boekarest (Vytautas Cerniauskas, red). Die stond nummer één op de lijst bij keeperstrainer Wilfried Brookhuis. Ik overlegde met Hoekman, maar werd teruggebeld door Johan Hansma van Futuralis. Hij stuurde een mail met de aanbieding. Salaris, auto. Vervolgens was ik met Mayi op de Open Dag van NEC, daar hoorden we opeens dat doelman Joris Delle medisch was gekeurd.'
'Hoekman en Brookhuis begrepen er niets van, dat was gegaan via Futuralis.


Hier geloof ik echt helemaal niks van. Dus futuralis heeft Hoekman gebeld: we hebben even een keeper voor jullie gecontracteerd.
Ze moeten toch een contact tekenen bij NEC. NEC moet ze laten keuren.

Dat Hoekman zegt: "ik kan het niet ontkennen" is waarschijnlijk niet na het lezen van dit stuk geweest. Maar meer op de vraag of het niet helemaal goed was gegaan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door zuurpruim »

Een ding is zeker, sinds Hoekman er is, is er onrust binnen de gelederen en dat verbaast mij niks gezien zijn karakter.
Vraag mij echt af of NEC er verstandig aan heeft gedaan hem binnen te halen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
Kanchelskis schreef:
mschr schreef:
LT schreef:En de hetze continues...

.
Sinds wanneer is de waarheid een hetze? Alles een hetze noemen leidt tot zich afsluiten van de werkelijkheid, wat de eerste fase is van wanbeleid.
Maar wie zegt dat het de waarheid is? De makelaar kijkt met zijn bril op de situatie, NEC/Hoekman vanuit hun perspectief. Dat iemand wat roept betekend niet dat het de waarheid is. Dat hebben we bij jou vaak genoeg kunnen zien :wink:
Hoekman bevestigt het. Is Hoekman een hetze aan het ontketenen? Wees niet zo verkrampt. Van wat fout gaat, kun je leren. Het ontkennen van wat fout gaat, leidt tot rampzalig beleid.
Jij stelt dat dit de waarheid is, Hoekman bevestigd dat het zo is gegaan. Echter zullen daar wellicht redenen voor zijn die deze "waarheid" in een ander daglicht zetten dan dat de makelaar nu doet voorkomen, vandaar dat het niet per definitie de waarheid is. We horen het verhaal van 1 kant, Hoekman gaat verder inhoudelijk niet in op de kwestie. Zolang we alle feiten niet kennen kunnen we ook weinig oordelen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Gijscoman »

Ik vind het maar een vreemd verhaal. Dat NEC buiten de makelaar om een contract met Mayi tekent is niet geheel juist, maar zoals de makelaar het doet lijken, klinkt overdreven. Als NEC Mayi onder druk een contract heeft laten tekenen, dan kon men volgens mij het contract ongeldig verklaren en zo Mayi ook niet de motivatie hebben, die hij wel lijkt te hebben op dit moment. Daar lijkt het niet op, dus wat dat betreft lijkt de makelaar te overdrijven.
Wat ik eerder denk is dat NEC door de makelaar te omzeilen, het proces sneller wilde laten verlopen, zodat er op tijd een spits zou zijn. Is dat heel net? Nee, maar wel begrijpelijk gezien de situatie en niet verboden ofzo. Het is hierbij vooral de makelaar die op z'n pik getrapt is, omdat NEC hem buitenspel heeft gezet. En daarom komt hij nu met wraak door de zaak Mayi overdreven weer te geven en het gedoe met de keeper wereldkundig te maken.
Dat met die keeper vind ik overigens maar een ongeloofwaardig verhaal. Futuralis is niet in staat om Hoekman te overrulen. Wat ik eerder denk is dat Delle een onhaalbare keeper leek te zijn gezien zijn salaris in Frankrijk, maar hij opeens haalbaar werd doordat hij voor weinig geld wilde spelen, hetgeen gebleken was na gesprekken met Futuralis. Daardoor is men een andere richting opgegaan. Lullig voor de Litouwer en voor de zaakwaarnemer, maar zo gaat dat in de voetbalwereld.

N-E-C
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 17:05
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door N-E-C »

Hoekman moet focussen op het halen van een goede linksback dat is op dit moment veel belangrijker.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Voorwaarts »

Kanchelskis schreef:
mschr schreef:
Kanchelskis schreef:
mschr schreef:
LT schreef:En de hetze continues...

.
Sinds wanneer is de waarheid een hetze? Alles een hetze noemen leidt tot zich afsluiten van de werkelijkheid, wat de eerste fase is van wanbeleid.
Maar wie zegt dat het de waarheid is? De makelaar kijkt met zijn bril op de situatie, NEC/Hoekman vanuit hun perspectief. Dat iemand wat roept betekend niet dat het de waarheid is. Dat hebben we bij jou vaak genoeg kunnen zien :wink:
Hoekman bevestigt het. Is Hoekman een hetze aan het ontketenen? Wees niet zo verkrampt. Van wat fout gaat, kun je leren. Het ontkennen van wat fout gaat, leidt tot rampzalig beleid.
Jij stelt dat dit de waarheid is, Hoekman bevestigd dat het zo is gegaan. Echter zullen daar wellicht redenen voor zijn die deze "waarheid" in een ander daglicht zetten dan dat de makelaar nu doet voorkomen, vandaar dat het niet per definitie de waarheid is. We horen het verhaal van 1 kant, Hoekman gaat verder inhoudelijk niet in op de kwestie. Zolang we alle feiten niet kennen kunnen we ook weinig oordelen.
Roddel en achterklap.
Het is een makelaar notabene. Iemand die dus ren ander belang had en dit in duigen zag vallen. nl. een premie bij tekenen contract van die Roemeen. vi is anti Futuralis, dus die zijn niet echt objectief. En de landelijke media is anti futuralis, en de vi schrijft wat de lezer wilt lezen. 1 en 1 is twee. Hoekman komt te zijner tijd echt wel met een eenmalige verklaring over afgelopen transferperiode. ipv op elke roddel te moeten reageren. Er zijn belangrijkere zaken te regelen zoals 2LB en spits(en). Verhuren jeugdspelers a la Grot etc. Tot dus verre staat er een aardige selectie. Echter nog niet af.
eens een nec-er, altijd een nec-er

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door hupie »

Huilie huilie verhaal. Wat mij betreft zijn alle makelaars boeven die clubs en spelers veel geld kosten. Als hij al ergens zijn verhaal kwijt moet is het bij zijn client, die hij vertegenwoordigt. De speler heeft gewoon met zijn volle verstand getekend en had wellicht wel hele goede redenen om deze boef buitenspel te laten. Wat mij betreft weer een storm in een glas water. Gewoon laten huilen die gast.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Voorwaarts »

hupie schreef:Huilie huilie verhaal. Wat mij betreft zijn alle makelaars boeven die clubs en spelers veel geld kosten. Als hij al ergens zijn verhaal kwijt moet is het bij zijn client, die hij vertegenwoordigt. De speler heeft gewoon met zijn volle verstand getekend en had wellicht wel hele goede redenen om deze boef buitenspel te laten. Wat mij betreft weer een storm in een glas water. Gewoon laten huilen die gast.
Volgens mij zit de premie van zaakwaarnemer bij salaris van speler. Dus speler zou makelaar moeten betalen. Als nec dan niet zoveel salaris heeft te besteden, kan een speler ook zelf bedenken of die zaakwaarnemer al dat geld waard is. Dit terzijde, niet Mayi betreffende.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Voorwaarts »

Danny Hoekman kan niet ontkennen dat het zo is gegaan. (Ook niet bevestigen!, VW) "Maar verder wil ik niet op deze kwestie ingaan. Ik zit in het technisch hart van NEC met als enige doel het bewaken van de clubbelangen. (Dus geen eigen belang, VW) Daar plaats ik af en toe kritische opmerkingen en vragen bij. Wellicht wordt dat als vervelend ervaren. Echter, sympathiek gevonden worden vind ik minder relevant dan het belang van NEC." (Prima uitspraak!,VW)
eens een nec-er, altijd een nec-er

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door DR »

Hoe had Qatar ook al weer het WK voetbal binnengehaald?

N-E-C
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 17:05
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door N-E-C »

Die keeper die was aangeboden volgens die zaakwaarnemer stond niet eens onder zijn bedrijf die is van een andere zaakwaarnemer.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door albatros »

Alle publiciteit rondom de club is welkom. Dat zet de club alleen maar meer op de kaart en daar kunnen we op termijn weer ons voordeel mee doen

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door burp »

Klinkt eigenlijk vooral als dat een verkoopmakelaar er nog niet aan gewend is dat er tegenwoordig clubs zijn die met een aankoopmakelaar werken.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Legendario »

Maar dat mag je hier niet zeggen.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Patje »

Legendario schreef:De lezing van NEC:

http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/de-f ... evin-mayi/
Gezien de reactie van Danny geloof ik helemaal niks van het verhaal op de site. Het stinkt vreselijk

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Kanchelskis »

Patje schreef:
Legendario schreef:De lezing van NEC:

http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/de-f ... evin-mayi/
Gezien de reactie van Danny geloof ik helemaal niks van het verhaal op de site. Het stinkt vreselijk
Gezien zijn reactie klopt het juist. Hij ontkent toch niet dat die knikeend uit Saudi Arabië niet betrokken is. En dat blijkt inderdaad het geval te zijn, met een plausibele verklaring. Die gast zal als tipgever wel wat centen hebben willen vangen..

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Pol »

Kanchelskis schreef:
Patje schreef:
Legendario schreef:De lezing van NEC:

http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/de-f ... evin-mayi/
Gezien de reactie van Danny geloof ik helemaal niks van het verhaal op de site. Het stinkt vreselijk
Gezien zijn reactie klopt het juist. Hij ontkent toch niet dat die knikeend uit Saudi Arabië niet betrokken is. En dat blijkt inderdaad het geval te zijn, met een plausibele verklaring. Die gast zal als tipgever wel wat centen hebben willen vangen..
Op zich niet onlogisch. We betalen Futuralis er immers ook voor.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Kanchelskis »

Pol schreef:
Kanchelskis schreef:
Patje schreef:
Legendario schreef:De lezing van NEC:

http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/de-f ... evin-mayi/
Gezien de reactie van Danny geloof ik helemaal niks van het verhaal op de site. Het stinkt vreselijk
Gezien zijn reactie klopt het juist. Hij ontkent toch niet dat die knikeend uit Saudi Arabië niet betrokken is. En dat blijkt inderdaad het geval te zijn, met een plausibele verklaring. Die gast zal als tipgever wel wat centen hebben willen vangen..
Op zich niet onlogisch. We betalen Futuralis er immers ook voor.
Zo zal het ongetwijfeld gaan in dat wereldje. Maar dat betekent niet dat NEC meteen iets onwettigs of onregelementairs heeft gedaan zoals enkele hier (men kan zelf invullen wie) hopen. Zodra ze bloed ruiken happen ze toe..Misselijkmakend, heeft niets met kritisch te maken zoals ze zelf voorhouden :td:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door jetipo »

Kanchelskis schreef:
Pol schreef:
Kanchelskis schreef:
Patje schreef:
Legendario schreef:De lezing van NEC:

http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/de-f ... evin-mayi/
Gezien de reactie van Danny geloof ik helemaal niks van het verhaal op de site. Het stinkt vreselijk
Gezien zijn reactie klopt het juist. Hij ontkent toch niet dat die knikeend uit Saudi Arabië niet betrokken is. En dat blijkt inderdaad het geval te zijn, met een plausibele verklaring. Die gast zal als tipgever wel wat centen hebben willen vangen..
Op zich niet onlogisch. We betalen Futuralis er immers ook voor.
Zo zal het ongetwijfeld gaan in dat wereldje. Maar dat betekent niet dat NEC meteen iets onwettigs of onregelementairs heeft gedaan zoals enkele hier (men kan zelf invullen wie) hopen. Zodra ze bloed ruiken happen ze toe..Misselijkmakend, heeft niets met kritisch te maken zoals ze zelf voorhouden :td:
Gewoon een tendentieus roddelblad. Riooljournalistiek.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:Maar dat betekent niet dat NEC meteen iets onwettigs of onregelementairs heeft gedaan zoals enkele hier (men kan zelf invullen wie) hopen. Zodra ze bloed ruiken happen ze toe..Misselijkmakend, heeft niets met kritisch te maken zoals ze zelf voorhouden :td:
Op wie doel je? Ik heb niemand hier zien beweren dat NEC iets onwettigs heeft gedaan.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Kanchelskis schreef:Maar dat betekent niet dat NEC meteen iets onwettigs of onregelementairs heeft gedaan zoals enkele hier (men kan zelf invullen wie) hopen. Zodra ze bloed ruiken happen ze toe..Misselijkmakend, heeft niets met kritisch te maken zoals ze zelf voorhouden :td:
Op wie doel je? Ik heb niemand hier zien beweren dat NEC iets onwettigs heeft gedaan.
Nou jbnmgn had het al over de straffen die NEC zou ontvangen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
mschr schreef:
Kanchelskis schreef:Maar dat betekent niet dat NEC meteen iets onwettigs of onregelementairs heeft gedaan zoals enkele hier (men kan zelf invullen wie) hopen. Zodra ze bloed ruiken happen ze toe..Misselijkmakend, heeft niets met kritisch te maken zoals ze zelf voorhouden :td:
Op wie doel je? Ik heb niemand hier zien beweren dat NEC iets onwettigs heeft gedaan.
Nou jbnmgn had het al over de straffen die NEC zou ontvangen
Jamaar, jbnmgn raakt door praktisch alles van zijn stuk en reageert dan emotioneel.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door Don Corleone »

Kanchelskis schreef:
Patje schreef:
Legendario schreef:De lezing van NEC:

http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/de-f ... evin-mayi/
Gezien de reactie van Danny geloof ik helemaal niks van het verhaal op de site. Het stinkt vreselijk
Gezien zijn reactie klopt het juist. Hij ontkent toch niet dat die knikeend uit Saudi Arabië niet betrokken is. En dat blijkt inderdaad het geval te zijn, met een plausibele verklaring. Die gast zal als tipgever wel wat centen hebben willen vangen..
:withstupid:

je gaat toch geen tipgevers geld betalen?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door mschr »

Futuralis wordt niet betaald?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal International (tijdschrift/website)

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Futuralis wordt niet betaald?
voor bemiddeling als een transfer tot stand komt, ze betalen niet aan simpele tip gevers.
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeroenBijma en 6 gasten