Studio Voetbal

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Jota schreef:
Gerard Lopez schreef:Weliswaar geen Studio Voetbal, maar bij "Natafelen met Kees" zei Kees Jansma dat NEC een "leger aan huurlingen" heeft. Niemand aan tafel ging er tegenin. Het is ook best triest gesteld met de kennis van de "kenners"......
:withstupid: praat dan inderdaad maar alleen maar over Ajax of ADO want daar weten ze alles van. Het mooie is dat ik nog hoop op huurlingen die verschil kunnen maken, maar voor het eerst sinds jaren hebben we geen enkele huurling.
maar wel een elftal waarvan je weet dat minimaal 9 basisspelers volgend seizoen hier niet meer spelen. Dus zo ver zit ie niet naast met de term ' huurlingen'.
Van wie dan allemaal?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
mschr schreef:
Jota schreef:
Gerard Lopez schreef:Weliswaar geen Studio Voetbal, maar bij "Natafelen met Kees" zei Kees Jansma dat NEC een "leger aan huurlingen" heeft. Niemand aan tafel ging er tegenin. Het is ook best triest gesteld met de kennis van de "kenners"......
:withstupid: praat dan inderdaad maar alleen maar over Ajax of ADO want daar weten ze alles van. Het mooie is dat ik nog hoop op huurlingen die verschil kunnen maken, maar voor het eerst sinds jaren hebben we geen enkele huurling.
maar wel een elftal waarvan je weet dat minimaal 9 basisspelers volgend seizoen hier niet meer spelen. Dus zo ver zit ie niet naast met de term ' huurlingen'.
Van wie dan allemaal?
Delle, Mayi, Quincy, Dumic, Heinloth, Ofosu, Golla, Leiwa, Sleegers, Breinburg, Bikel.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
Jota schreef:
Gerard Lopez schreef:Weliswaar geen Studio Voetbal, maar bij "Natafelen met Kees" zei Kees Jansma dat NEC een "leger aan huurlingen" heeft. Niemand aan tafel ging er tegenin. Het is ook best triest gesteld met de kennis van de "kenners"......
:withstupid: praat dan inderdaad maar alleen maar over Ajax of ADO want daar weten ze alles van. Het mooie is dat ik nog hoop op huurlingen die verschil kunnen maken, maar voor het eerst sinds jaren hebben we geen enkele huurling.
maar wel een elftal waarvan je weet dat minimaal 9 basisspelers volgend seizoen hier niet meer spelen. Dus zo ver zit ie niet naast met de term ' huurlingen'.
Van wie dan allemaal?
Delle, Mayi, Quincy, Dumic, Heinloth, Ofosu, Golla, Leiwa, Sleegers, Breinburg, Bikel.
Als dat zo is is dat heel goed nieuws. Dan zitten we meteen in cat3 en kunnen we flink gaan investeren....

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Jeffry74 »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
Jota schreef:
Gerard Lopez schreef:Weliswaar geen Studio Voetbal, maar bij "Natafelen met Kees" zei Kees Jansma dat NEC een "leger aan huurlingen" heeft. Niemand aan tafel ging er tegenin. Het is ook best triest gesteld met de kennis van de "kenners"......
:withstupid: praat dan inderdaad maar alleen maar over Ajax of ADO want daar weten ze alles van. Het mooie is dat ik nog hoop op huurlingen die verschil kunnen maken, maar voor het eerst sinds jaren hebben we geen enkele huurling.
maar wel een elftal waarvan je weet dat minimaal 9 basisspelers volgend seizoen hier niet meer spelen. Dus zo ver zit ie niet naast met de term ' huurlingen'.
Van wie dan allemaal?
Delle, Mayi, Quincy, Dumic, Heinloth, Ofosu, Golla, Leiwa, Sleegers, Breinburg, Bikel.
Het gaat toch over huurlingen en het feit dat Jansma zijn huiswerk niet heeft gedaan door te stellen dat NEC uit een leger van huurlingen bestaat.
NEC wordt hiermee onterecht negatief weggezet, maar dat ligt jou ook wel.

We hebben straks 1 huurling (Taiwo).

Zoals Eniesee aangeeft........... als al deze spelers met meerdere contractjaren allemaal volgend jaar weg zijn hebben we financieel prima zaken gedaan.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door mschr »

Dat ze vertrekken na een jaar is het beleid. Je denkt toch niet Delle volgend seizoen blij is met 80K per jaar? NEC is een etalage voor spelers in het internationale voetbal. Zo hebben we ons vermarkt bij spelersmakelaars.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Dat ze vertrekken na een jaar is het beleid. Je denkt toch niet Delle volgend seizoen blij is met 80K per jaar? NEC is een etalage voor spelers in het internationale voetbal. Zo hebben we ons vermarkt bij spelersmakelaars.
En ik maar denken dat die lage salarissen en korte contracten komen omdat we bijna geen geld hebben.............................................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door NiMMA_024 »

Tiel schreef:
mschr schreef:Dat ze vertrekken na een jaar is het beleid. Je denkt toch niet Delle volgend seizoen blij is met 80K per jaar? NEC is een etalage voor spelers in het internationale voetbal. Zo hebben we ons vermarkt bij spelersmakelaars.
En ik maar denken dat die lage salarissen en korte contracten komen omdat we bijna geen geld hebben.............................................
combinatie van beiden.

Er is geen cent te makken, en NEC kan weinig anders dan zich profileren een club te zijn om spelers op te leiden en hopelijk voor een goede prijs te verkopen en hopen dat er wat jeugd door KAN stromen als deze nog niet weggekaapt is.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door burp »

Die Mulder was opvallend positief terwijl de rest maar over dat elftal met buitenlanders bleef zeuren. Had ook als enige door dat dat feitelijk onjuist was.
Zou hij die Hyballa nog ergens van kennen?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door harold »

Ze zitten er (een paar keer zelfs) flink naast dat Feyenoord de uefacup tegen Dortmund won in een dubbele finale..... :crazy2:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:Dat ze vertrekken na een jaar is het beleid. Je denkt toch niet Delle volgend seizoen blij is met 80K per jaar? NEC is een etalage voor spelers in het internationale voetbal. Zo hebben we ons vermarkt bij spelersmakelaars.
En welke spelers die je opnoemt hebben een contract van een jaar. NEC is misschien de Versmarkt, maar dan ben jij wel het grootste marktwijf. :biggrin:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Studio Voetbal

Bericht door Nummer 11 »

Fräser hoopt dat NEC erin blijft :tu:

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door NECRulez »

Een verslaggever van - ik meen - Omroep Gelderlander vroeg Kashia na de bekerwinst of het feest in Ernum compleet is als NEC degradeert. Daarop antwoordde hij dat ie het jammer zou vinden omdat de derby's de mooiste wedstrijden van het jaar zijn. Rivaliteit, maar met respect :tu:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Legendario »

Nummer 11 schreef:Fräser hoopt dat NEC erin blijft :tu:
Ik ook :tu:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door bertje »

Legendario schreef:
Nummer 11 schreef:Fräser hoopt dat NEC erin blijft :tu:
Ik ook :tu:
:withstupid: :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:
Legendario schreef:
Nummer 11 schreef:Fräser hoopt dat NEC erin blijft :tu:
Ik ook :tu:
:withstupid: :tu:
Ik twijfel nog.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Curva »

Want we gaan er van uit dat sparta verliest van go Ahead?
Die wedstrijd van vitesse verandert volgens mij niets aan de situatie van NEC. Het wordt nacompetitie, wat die boktorren ook doen volgende week.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door pjottr »

Je moet eerst zelf zien te winnen in Heerenveen, wat mij voor dit NEC een te zware opgave lijkt.
Dan pas wordt de rest interessant.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door bertje »

pjottr schreef:Je moet eerst zelf zien te winnen in Heerenveen, wat mij voor dit NEC een te zware opgave lijkt.
Dan pas wordt de rest interessant.
Waarom dan? Heerenveen draait een vrijwel net zo beroerde 2e seizoenshelft als wij, ze verliezen zelfs van 10 man van PEC, wat net boven ons staat. Gewoon vol voor de overwinning gaan en dan zien we wel waar het schip strand. Als je een van de 2 passeert scheelt het ook al een slok op een borrel in de nacompetitie..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door pjottr »

Tuurlijk moet je vol voor de overwinning gaan, echter, Heerenveen heeft gewoon meer kwaliteit
en zal zich thuis door de nummer 17 toch echt de playoffs niet door de neus willen laten boren.
Daarom denk ik dat ie thuis nog een keer volle bak gaan, en een volle bak Heerenveen thuis wordt echt heel lasting voor dit NEC.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Polleke »

pjottr schreef:Tuurlijk moet je vol voor de overwinning gaan, echter, Heerenveen heeft gewoon meer kwaliteit
en zal zich thuis door de nummer 17 toch echt de playoffs niet door de neus willen laten boren.
Daarom denk ik dat ie thuis nog een keer volle bak gaan, en een volle bak Heerenveen thuis wordt echt heel lasting voor dit NEC.
Dat wordt het ook.... maar laten we eerlijk zijn. Wat hebben we te verliezen in deze situatie... Niks dus. Ook ik had niet verwacht dat we AZ zouden verslaan en al helemaal niet dat een een terechte zege zou zijn. Gewoon er vol voor gaan, alleen bezig houden met je eigen resultaat. Want dat is het enige wat je kan beïnvloeden.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Studio Voetbal

Bericht door jasper491 »

Polleke schreef:
pjottr schreef:Tuurlijk moet je vol voor de overwinning gaan, echter, Heerenveen heeft gewoon meer kwaliteit
en zal zich thuis door de nummer 17 toch echt de playoffs niet door de neus willen laten boren.
Daarom denk ik dat ie thuis nog een keer volle bak gaan, en een volle bak Heerenveen thuis wordt echt heel lasting voor dit NEC.
Dat wordt het ook.... maar laten we eerlijk zijn. Wat hebben we te verliezen in deze situatie... Niks dus. Ook ik had niet verwacht dat we AZ zouden verslaan en al helemaal niet dat een een terechte zege zou zijn. Gewoon er vol voor gaan, alleen bezig houden met je eigen resultaat. Want dat is het enige wat je kan beïnvloeden.
Als wij winnen zijn we er gewoon. Kom op NEC!! :sjaal:

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door MojoMojo »

Curva schreef:Want we gaan er van uit dat sparta verliest van go Ahead?
Die wedstrijd van vitesse verandert volgens mij niets aan de situatie van NEC. Het wordt nacompetitie, wat die boktorren ook doen volgende week.
Eerlijk gezegd zie ik Roda JC eerder winnen bij Vitesse dan Sparta bij Go Ahead.
The name's so nice, you say it twice..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door zuurpruim »

Guess who's back tonight?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Tiel »

Ik stel voor dat iedereen die hier nog raadseltjes post ipv gewoon zegt wat hij bedoelt daar verplicht een prijs aan moet verbinden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Jeffry74 »

zuurpruim schreef:Guess who's back tonight?
Peter!

Raad eens wie er nog meer aan tafel zitten :biggrin:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: n23 en 8 gasten