De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
zuurpruim schreef:
Haarlem,Almere,daar zullen ze het in zoeken.Roosendaal,Wageningen, Veendam lijken mij niet reëel.
Ik hoop op Wageningen. En dat Tiel daar dan weer heen gaat. :wink:
Nee. Wageningen komt nooit meer terug, Red Bull Wageningen. Met vleugels en al van de berg af :biggrin: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Haarlem,Almere,daar zullen ze het in zoeken.Roosendaal,Wageningen, Veendam lijken mij niet reëel.
Beetje subjectief lezen. Een politieke beweging in Haarlem heeft het ooit beloofd.

Dat is wat anders dat Haarlem graag wil.
Als de politiek in een stad enthousiast is maakt dat de zaken wel wat makkelijker.Verbouwing, parkeerplaatsen,als een gemeente dat allemaal graag wil doen komt het een stuk dichterbij.
Nee niet de politiek, maar een splinter partijtje.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door bertje »

jackkreta schreef:Discussie kan gesloten worden. Volgens de reglementen van de KNVB is een overname door RB helemaal niet mogelijk aldus VP.
En je denkt dat ze niet een of andere constructie weten uit te broeden?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Haarlem,Almere,daar zullen ze het in zoeken.Roosendaal,Wageningen, Veendam lijken mij niet reëel.
Beetje subjectief lezen. Een politieke beweging in Haarlem heeft het ooit beloofd.

Dat is wat anders dat Haarlem graag wil.
Als de politiek in een stad enthousiast is maakt dat de zaken wel wat makkelijker.Verbouwing, parkeerplaatsen,als een gemeente dat allemaal graag wil doen komt het een stuk dichterbij.
Nee niet de politiek, maar een splinter partijtje.
Kwestie van City-marketing. Wat denk je als je de naam Haarlem hoort vallen? Ik niets om eerlijk te zijn.Als zo'n topman van Red Bull eens vrijblijvend met de gemeenteraad komt babbelen zijn ze binnen no time om. En dat is dan het voorbeeld van een linkse gemeenteraad, die staan over het algemeen uitermate kritisch tegenover dit soort investeringen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Haarlem,Almere,daar zullen ze het in zoeken.Roosendaal,Wageningen, Veendam lijken mij niet reëel.
Beetje subjectief lezen. Een politieke beweging in Haarlem heeft het ooit beloofd.

Dat is wat anders dat Haarlem graag wil.
Als de politiek in een stad enthousiast is maakt dat de zaken wel wat makkelijker.Verbouwing, parkeerplaatsen,als een gemeente dat allemaal graag wil doen komt het een stuk dichterbij.
Nee niet de politiek, maar een splinter partijtje.
Kwestie van City-marketing. Wat denk je als je de naam Haarlem hoort vallen? Ik niets om eerlijk te zijn.Als zo'n topman van Red Bull eens vrijblijvend met de gemeenteraad komt babbelen zijn ze binnen no time om.
En dat is dan het voorbeeld van een linkse gemeenteraad, die staan over het algemeen uitermate kritisch tegenover dit soort investeringen.
Haarlem heeft geen licentie en mag dan ergens onderaan de piramide gaan instromen ... leuk vooruitzicht gebaseerd op niets meer dan een proefballonnetje
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: De Gelderlander

Bericht door jbnmgn »

bertje schreef:
jackkreta schreef:Discussie kan gesloten worden. Volgens de reglementen van de KNVB is een overname door RB helemaal niet mogelijk aldus VP.
En je denkt dat ze niet een of andere constructie weten uit te broeden?
Zelfde soort constructie als Ado of Vitesse dan? Maar dat gaat RB echt niet doen, geld inpompen en niet de naam eraan mogen verbinden.
Wat het stadion betreft, daar heeft de KNVB geen zeggenschap over, dus dat zou wel kunnen.
De naam van de club veranderen niet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door burp »

Goeie reactie van Jeroen, niet als sv voorzitter maar vanuit z'n dagelijkse baan, op dat stuk journalistieke incompetentie van De Gelderlander over die :pukeface: bus op de waalkade. Dat is tig keer per jaar en andersom ook. Zolang er geen stenen doorheen gaan is er gewoon geen nieuwswaarde en hoef je als journalist ook niet te gaan zoeken naar reacties.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Legendario »

burp schreef:Goeie reactie van Jeroen, niet als sv voorzitter maar vanuit z'n dagelijkse baan, op dat stuk journalistieke incompetentie van De Gelderlander over die :pukeface: bus op de waalkade. Dat is tig keer per jaar en andersom ook. Zolang er geen stenen doorheen gaan is er gewoon geen nieuwswaarde en hoef je als journalist ook niet te gaan zoeken naar reacties.
Dit ook:
De aanwezigheid van de spelersbus leverde geen problemen op.
Trieste berichten zeg.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: De Gelderlander

Bericht door jsentani »

Waarom moet de Gelderlander dit zo opblasen? Er was bijna niets aan de hand. Overal wordt dit overdreven bericht overgenomen terwijl het gisteren enorm meeviel. Voor het stadion was het niet onrustig. De mensen bespraken de degradatie en namen nog een frietje/visje. Geen Sparta toestanden.
Weer goedkope berichtgeving van DG. Zowiezo zijn de rapportages steeds meer samengestelde sociale mediaberichten. Daar hebben een DG niet voor nodig.
http://www.gelderlander.nl/nijmegen/gri ... ~ab8b2c5c/
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Hiephoi
Berichten: 28
Lid geworden op: di 22 dec 2015, 19:28
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Hiephoi »

Overdreven bericht inderdaad. Ik moest werken in het NEC-stadion en kon gewoon veilig naar buiten door de hoofdingang om 19:30. Vond de sfeer ook niet dreigend, gelaten dat wel. Maar dat lijkt me logisch.

jbnmgn

Re: De Gelderlander

Bericht door jbnmgn »

Hiephoi schreef:Overdreven bericht inderdaad. Ik moest werken in het NEC-stadion en kon gewoon veilig naar buiten door de hoofdingang om 19:30. Vond de sfeer ook niet dreigend, gelaten dat wel. Maar dat lijkt me logisch.
In bepaalde opzichten overdreven, maar niet alles.
Er zijn bussen van NAC bekogeld met van alles en er is ook een ruit gesneuveld. Ik vraag me altijd wel af waarom die supporters belaagd moeten worden, maar goed.
Er is wat gedonder geweest met de ME waardoor de sfeer wat grimmig over kwam.
Maar tegen Sparta bij de degradatie was het erger, en tegen Zwolle na de uitschakeling voor de beker ook.

Ik vindt dat de supporters (op een paar na) zich voorbeeldig gedragen hebben terwijl iedereen barstens vol emoties zat.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door burp »

Ja maar zo'n muts van omroep Gelderland die meteen gaat opschrijven dat er journalisten zijn aangevallen ..
N=1 en dat was ze zelf, en aangevallen .... Nou, nou nou er was wat geroepen dat ze moesten optiefen en een camera heeft een tik gehad. Als je sensatie gaat zoeken, dan kan je het soms treffen.

Hiephoi
Berichten: 28
Lid geworden op: di 22 dec 2015, 19:28
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Hiephoi »

burp schreef: Als je sensatie gaat zoeken, dan kan je het soms treffen.
Idd, niet filmen en er is niks aan de hand, maar ze gaat daar bewust zitten zoeken naar ''sensatie''.Niet goed te praten natuurlijk.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door NECwijchen »

Hiephoi schreef:
burp schreef: Als je sensatie gaat zoeken, dan kan je het soms treffen.
Idd, niet filmen en er is niks aan de hand, maar ze gaat daar bewust zitten zoeken naar ''sensatie''.Niet goed te praten natuurlijk.
Het is niet goed, maar wel ergens begrijpelijk. Als je het vergelijkt met de laatste jaren, qua wat er gebeurt aan rellen bij de degradanten viel het allemaal best mee. Ook verschillende nac supporters op social media schrijven dat het wel mee viel allemaal.
Ook 1 steen naar een bus is er 1 teveel, maar blaas het allemaal niet zo op. Geen moment het gevoel gehad dat de sfeer heel grimmig was, zoals de Gelderlander wil doen voorkomen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Curva »

Als voetbalsupporter ben je vogelvrij. Ik stond destijds bij de degradatie tegen sparta ook vol met m'n kop op de foto met het onderschrift "ongeregeldheden in de goffert". Enige waar ik me schuldig aan heb gemaakt was het meezingen van "schaam je kapot" vanaf de tribune.
Ben niet het veld op geweest, heb geen "foute" liederen meegezongen, ben niet bij de schermutselingen op het voorplein betrokken geweest na de wedstrijd maar wordt wel afgeschilderd door die foto bij dat artikel als halve hooligan. Toen was ik ook niet blij met die sensatiepers.

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door arno333 »

SanderNEC schreef:
jasper491 schreef:Laat maar komen. Zelf kunnen we het niet en RB smijt niet met geld. Zit een idee achter. Boekhoorn stapt niet in en als we het zelf niet kunnen houdt het voor een heel eind op.
Dan blijft er dus niks over van NEC hè. RB Nijmegen met een ander logo, andere clubkleuren...

ja en, gelijk doen, zou er nog niet eens over nadenken, RB nijmegen prima toch, dat sentimentele gelul altijd waar je niks mee opschiet ,

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Me..Goal »

arno333 schreef:
SanderNEC schreef:
jasper491 schreef:Laat maar komen. Zelf kunnen we het niet en RB smijt niet met geld. Zit een idee achter. Boekhoorn stapt niet in en als we het zelf niet kunnen houdt het voor een heel eind op.
Dan blijft er dus niks over van NEC hè. RB Nijmegen met een ander logo, andere clubkleuren...

ja en, gelijk doen, zou er nog niet eens over nadenken, RB nijmegen prima toch, dat sentimentele gelul altijd waar je niks mee opschiet ,
Ik heb liever dat RB dan een Achilles overnemen, en daar veel vooruitgang brengen. Alle succes supporters vanuit Nijmegen kunnen dan met een seizoenskaart daar gaan vertoeven, lekker dichtbij en binding is niet heel belangrijk, het gaat tenslotte over winnen. Als je wint maken de kleuren of cultuur toch niet uit?

Velen gingen deze supporters in iets soortgelijks voor, en gaan nu 6x per seizoen helemaal naar Amsterdam, dat is toch wel te ver als je tegen Willem II thuis moet. Tegen de top clubs en Europees is wel leuk natuurlijk, en het scheelt veel tijd, als je maar een paar wedstrijden per jaar hoeft te bezoeken.

IK ga dan elke keer maar weer naar het mooist gelegen stadion te fietsen, en blijf wel bij mijn eigen clubje.
Staat misschien zelfs op omvallen, en doet, ondanks goede wil, meer fout dan goed, maar is wel MIJN club.
Leve Rood Zwart en Groen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door burp »

Ah kwaliteitskrant De Gelderlander doet een stukje downplayen.
http://www.gelderlander.nl/nijmegen-e-o ... ~af12543d/
Een 21-jarige man uit Ter Apel is vrijdag in Nijmegen opgepakt met zes gestolen mobiele telefoons en 50 euro aan geld. Samen met een andere man was hij aan het rommelen bij een auto aan de Dommer van Poldersveldtweg
Welke boer gaat er nu bijna 200 km reizen voor zoiets?
Oh, wacht even iets met criminele asielzoekers en waar zit het aanmeldcentrum ..:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/nij ... ~a4504808/

En ook gewoon in de eigen straat:
https://www.coa.nl/nl/zoek-locatie/nijm ... rveldtsweg

Foei zeg, niet eens een adreswijziging geregeld bij de gemeente en nu is de lokale jeugd van Ter Apel gecriminaliseerd door De Gelderlander.
En was Bruls eigenlijk wel geïnformeerd over de komst van deze man? En zo ja wat heeft dat geholpen?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jetipo »

burp schreef:Ah kwaliteitskrant De Gelderlander doet een stukje downplayen.
http://www.gelderlander.nl/nijmegen-e-o ... ~af12543d/
Een 21-jarige man uit Ter Apel is vrijdag in Nijmegen opgepakt met zes gestolen mobiele telefoons en 50 euro aan geld. Samen met een andere man was hij aan het rommelen bij een auto aan de Dommer van Poldersveldtweg
Welke boer gaat er nu bijna 200 km reizen voor zoiets?
Oh, wacht even iets met criminele asielzoekers en waar zit het aanmeldcentrum ..:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/nij ... ~a4504808/

En ook gewoon in de eigen straat:
https://www.coa.nl/nl/zoek-locatie/nijm ... rveldtsweg

Foei zeg, niet eens een adreswijziging geregeld bij de gemeente en nu is de lokale jeugd van Ter Apel gecriminaliseerd door De Gelderlander.
En was Bruls eigenlijk wel geïnformeerd over de komst van deze man? En zo ja wat heeft dat geholpen?
Die Volkskrant toch. Misschien hadden ze zich iets meer moeten verdiepen in het tentenkamp Heumensoord. Nauwelijks problemen in 2015??? Ik vraag me af wat zij daar op de redactie dan wel onder problemen verstaan.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

Wat was nu dat schokkende nieuws over NEC en Oversier?

Dat we een huurspeler hebben geweigerd?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Keezer »

Tiel schreef:Wat was nu dat schokkende nieuws over NEC en Oversier?

Dat we een huurspeler hebben geweigerd?
:withstupid: Ik ben ook benieuwd. Neem aan dat het niet om het verhaal Peeters ging...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Wat was nu dat schokkende nieuws over NEC en Oversier?

Dat we een huurspeler hebben geweigerd?
Een fotograaf die zijn 15 minutes of fame wilde?Het feit dat hij het razendsnel weer verwijderde deed mij al vermoeden dat het allemaal wat overtrokken was.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:Wat was nu dat schokkende nieuws over NEC en Oversier?

Dat we een huurspeler hebben geweigerd?
Een fotograaf die zijn 15 minutes of fame wilde?Het feit dat hij het razendsnel weer verwijderde deed mij al vermoeden dat het allemaal wat overtrokken was.
:withstupid: gevalletje 'interessant doen'?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door burp »

een freelance journalist die met een lid van de Sjonnies gepraat heeft en dacht een mega scoup te hebben? :jestera:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:een freelance journalist die met een lid van de Sjonnies gepraat heeft en dacht een mega scoup te hebben? :jestera:
Voor wat het waard is;voetbalprimeur,wat zich weer baseert op Ajaxshowtime, zegt dat de investeerders met Peeters kwamen aanzetten en Oversier niet wist wie hij was en hem daarom op proef wilde hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeroenBijma en 7 gasten