De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
jbnmgn

Re: De Gelderlander

Bericht door jbnmgn »

jetipo schreef:Ik ben het helemaal eens met jouw verhaal, Bleum. Wel vraag ik me af of men niet nalatig is geweest. Misschien had NEC al voordat Hoekman zou beginnen met Futuralis en Hoekman rond de tafel moeten gaan zitten. Zo hadden ze van te voren al verwachtingen kunnen uitspreken en afspraken kunnen maken. Had veel frustratie gescheeld.
Precies. Ik krijg vaker bij NEC het gevoel dat ze doen voordat ze denken. Er zal best over nagedacht zijn maar de uitvoering is dan niet zo slim.
We weten natuurlijk niet hoe het gegaan is, maar ik zou zeggen dat een normale gang van zaken is: heb je het idee om een nieuwe TS in het leven te roepen dan "overleg" je eerst met Futuralis, vervolgens kijk je naar je juiste kandidaten, praat daar mee en rond in overleg met alle partijen de zaak af.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
jetipo schreef:Ik ben het helemaal eens met jouw verhaal, Bleum. Wel vraag ik me af of men niet nalatig is geweest. Misschien had NEC al voordat Hoekman zou beginnen met Futuralis en Hoekman rond de tafel moeten gaan zitten. Zo hadden ze van te voren al verwachtingen kunnen uitspreken en afspraken kunnen maken. Had veel frustratie gescheeld.
Precies. Ik krijg vaker bij NEC het gevoel dat ze doen voordat ze denken. Er zal best over nagedacht zijn maar de uitvoering is dan niet zo slim.
We weten natuurlijk niet hoe het gegaan is, maar ik zou zeggen dat een normale gang van zaken is: heb je het idee om een nieuwe TS in het leven te roepen dan "overleg" je eerst met Futuralis, vervolgens kijk je naar je juiste kandidaten, praat daar mee en rond in overleg met alle partijen de zaak af.
Van Ingen had het er al maanden geleden over. Dat is echt niet van de ene op de andere dag besloten en beklonken.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door burp »

juist daarom is het toch vreemd dat dat nu dan gedoe oplevert.
Lijkt toch iets niet goed gegaan in de communicatie of verwachtingen naar elkaar.

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Necco »

Zoiets kan ook alleen bij de Gelderlander hè... een vitessenaar als NEC watcher...

Voor mij veranderd er weinig, moet het helaas met de Betuwe editie doen, dus sowieso weinig over NEC.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door NECRulez »

Onzin, dat hij vitessewatcher was maakt hem nog geen vitessenaar. Borgman is een die-hard tukker.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Arjan van Hout »

NECRulez schreef:Onzin, dat hij vitessewatcher was maakt hem nog geen vitessenaar. Borgman is een die-hard tukker.
Nou hij heeft toch een zekere symphatie voor onze buren ontwikkelt afgelopen jaren

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

Eniesee schreef:
NECRulez schreef:Onzin, dat hij vitessewatcher was maakt hem nog geen vitessenaar. Borgman is een die-hard tukker.
Nou hij heeft toch een zekere symphatie voor onze buren ontwikkelt afgelopen jaren
Dat heeft ie dan weinig laten blijken daar....de man was uiteindelijk ronduit ongewenst bij die club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Arjan van Hout »

TT schreef:
Eniesee schreef:
NECRulez schreef:Onzin, dat hij vitessewatcher was maakt hem nog geen vitessenaar. Borgman is een die-hard tukker.
Nou hij heeft toch een zekere symphatie voor onze buren ontwikkelt afgelopen jaren
Dat heeft ie dan weinig laten blijken daar....de man was uiteindelijk ronduit ongewenst bij die club.
Door de beleidsmakers ja..... Maar hij is op de hand van de supporters

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

Wat klopt er niet, wat een faal he.

http://www.gelderlander.nl/sport/vitess ... 2#comments
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door harold »

Tiel schreef:Wat klopt er niet, wat een faal he.

http://www.gelderlander.nl/sport/vitess ... 2#comments
Ik zie het niet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

harold schreef:
Tiel schreef:Wat klopt er niet, wat een faal he.

http://www.gelderlander.nl/sport/vitess ... 2#comments
Ik zie het niet.
Stond eerst een foto met Roda supporters boven.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door pjottr »

ze vroegen mij van de Gelderlander gisteren om een enquête in te vullen
over de kwaliteit van de krant online....
Dit zegt weer alles....

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

Van Ingen wil geen namen noemen. Volgens bronnen van deze krant komen Quincy Owusu-Abeyie en Sam Lundholm, die onlangs door hoofdtrainer Peter Hyballa uit de selectie zijn gezet, en de op een zijspoor belande Stefan Mauk in aanmerking voor een vertrek.
Aldus Gerard Borgman in de Gelderlander

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Voor Lundholm en Mauk heeft NEC veel geld betaald omdat Futuralis zei dat het toppers waren... Kan NEC een schadevergoeding eisen?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Voor Lundholm en Mauk heeft NEC veel geld betaald omdat Futuralis zei dat het toppers waren... Kan NEC een schadevergoeding eisen?
Mauk is pure kapitaalsvernietiging,kan die niet een jaartje verhuurd worden?wat heeft die jongen voor kansen gehad dan?

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door DR »

Van Lundholm snap ik het niet. Het zal zijn redenen wel hebben maar de keren dat ik hem zag spelen vond ik hem veel potentie hebben. En aan Awoniyi, Heinloth en Ofosu hebben we ook niet veel. Er zijn vast jeugdspelers die het ook op dat niveau kunnen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:Van Lundholm snap ik het niet. Het zal zijn redenen wel hebben maar de keren dat ik hem zag spelen vond ik hem veel potentie hebben. En aan Awoniyi, Heinloth en Ofosu hebben we ook niet veel. Er zijn vast jeugdspelers die het ook op dat niveau kunnen.
Weet niet of we Taiwo na een half jaar alweer terug kunnen sturen,volgens de reglementen. Heimloth is nuttig als back up evenals Buwalda. Ofosu mag van mij ook vertrekken.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Gijscoman »

DR schreef:Van Lundholm snap ik het niet. Het zal zijn redenen wel hebben maar de keren dat ik hem zag spelen vond ik hem veel potentie hebben. En aan Awoniyi, Heinloth en Ofosu hebben we ook niet veel. Er zijn vast jeugdspelers die het ook op dat niveau kunnen.
Lundholm is inderdaad een prima voetballer, maar het gaat er hier niet uitkomen. Ondanks leuk voetbal, laat hij al vanaf het begin van dit seizoen zien eigenlijk buiten de selectie te staan. Dat wordt gewoon niks meer. Zal dus vertrekken.
Dat geldt ook voor Owusu.
Wat Mauk betreft: verhuur verwacht ik ook. Van Ingen had ook gezegd dat er alleen spelers komen, als er salaris vrij wordt gemaakt door vertrekkende spelers. Daarbij noemde hij echter expliciet ook het verhuren van spelers als een optie. Dat lijkt mij juist voor Mauk een logische keuze. Een nu al definitief vertrek zou dom zijn en verwacht ik derhalve ook niet.

Heinloth en Awoniyi voegen misschien niet bijzonder veel toe, maar zijn wel handig voor het evenwicht in de selectie. Daarbij lijkt het ook dat Heinloth misschien wat tijd nodig had om aan het Nederlands voetbal te wennen, want tegen ADO vond ik 'm sterk invallen. Een vertrek van beide is op te vangen, maar voor op de bank is het prettig om zulke spelers te hebben.
Tenslotte wat Ofosu betreft: op dit moment moeten we hem gewoon behouden. Op de vleugels hebben we straks alleen nog Rayhi, Ofosu en Groeneveld. Er moet daar zeker één speler bijkomen en dan is Ofosu nog handig als bankzitter.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Voor Lundholm en Mauk heeft NEC veel geld betaald omdat Futuralis zei dat het toppers waren... Kan NEC een schadevergoeding eisen?
Mauk is pure kapitaalsvernietiging,kan die niet een jaartje verhuurd worden?wat heeft die jongen voor kansen gehad dan?
bij jong NEC - daar heb je ook nog je spelers voor nodig ... gebeurt bij andere clubs ook, val je buiten de boot dan is het een stapje terug
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Voor Lundholm en Mauk heeft NEC veel geld betaald omdat Futuralis zei dat het toppers waren... Kan NEC een schadevergoeding eisen?
Mauk is pure kapitaalsvernietiging,kan die niet een jaartje verhuurd worden?wat heeft die jongen voor kansen gehad dan?
bij jong NEC - daar heb je ook nog je spelers voor nodig ... gebeurt bij andere clubs ook, val je buiten de boot dan is het een stapje terug
Ik heb liever een club voor Mauk die een deel van zijn salaris gaat ophoesten en zich misschien kan ontwikkelen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

GELDERLANDER FAKE NEWS!!!! SAD!!!!! Gerard Borgman beweert vandaag in De Gelderlander dat Taiwo Awoniyi maar niet kan overtuigen en niet kan aantonen waarom hij ooit gestrikt is door Liverpool en Gerard vervolgt met de statistiek: 13 duels, 0 goals... nu kan ik me vergissen, maar de Nigeriaan scoorde tegen Vitesse. Zie het bewijs. http://www.dailymotion.com/video/x4yo5mh

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Legendario »

mschr schreef:GELDERLANDER FAKE NEWS!!!! SAD!!!!! Gerard Borgman beweert vandaag in De Gelderlander dat Taiwo Awoniyi maar niet kan overtuigen en niet kan aantonen waarom hij ooit gestrikt is door Liverpool en Gerard vervolgt met de statistiek: 13 duels, 0 goals... nu kan ik me vergissen, maar de Nigeriaan scoorde tegen Vitesse. Zie het bewijs. http://www.dailymotion.com/video/x4yo5mh
Deze Gerard Borgman?
mschr schreef:de objectieve Gerard Borgman van de dito Gelderlander
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door bertje »

Legendario schreef:
mschr schreef:GELDERLANDER FAKE NEWS!!!! SAD!!!!! Gerard Borgman beweert vandaag in De Gelderlander dat Taiwo Awoniyi maar niet kan overtuigen en niet kan aantonen waarom hij ooit gestrikt is door Liverpool en Gerard vervolgt met de statistiek: 13 duels, 0 goals... nu kan ik me vergissen, maar de Nigeriaan scoorde tegen Vitesse. Zie het bewijs. http://www.dailymotion.com/video/x4yo5mh
Deze Gerard Borgman?
mschr schreef:de objectieve Gerard Borgman van de dito Gelderlander
Is dat die man met het peniskapsel?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
mschr schreef:GELDERLANDER FAKE NEWS!!!! SAD!!!!! Gerard Borgman beweert vandaag in De Gelderlander dat Taiwo Awoniyi maar niet kan overtuigen en niet kan aantonen waarom hij ooit gestrikt is door Liverpool en Gerard vervolgt met de statistiek: 13 duels, 0 goals... nu kan ik me vergissen, maar de Nigeriaan scoorde tegen Vitesse. Zie het bewijs. http://www.dailymotion.com/video/x4yo5mh
Deze Gerard Borgman?
mschr schreef:de objectieve Gerard Borgman van de dito Gelderlander
Zekers! Dat hij de overduidelijke goal van Taiwo ontkent is een gotspe. Taiwo is de held van NEC-Vitesse.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Patje »

mschr schreef:
Legendario schreef:
mschr schreef:GELDERLANDER FAKE NEWS!!!! SAD!!!!! Gerard Borgman beweert vandaag in De Gelderlander dat Taiwo Awoniyi maar niet kan overtuigen en niet kan aantonen waarom hij ooit gestrikt is door Liverpool en Gerard vervolgt met de statistiek: 13 duels, 0 goals... nu kan ik me vergissen, maar de Nigeriaan scoorde tegen Vitesse. Zie het bewijs. http://www.dailymotion.com/video/x4yo5mh
Deze Gerard Borgman?
mschr schreef:de objectieve Gerard Borgman van de dito Gelderlander
Zekers! Dat hij de overduidelijke goal van Taiwo ontkent is een gotspe. Taiwo is de held van NEC-Vitesse.

Hahaha over dat gedeelte van het stuk maak jij je druk?? Ik maak me veel drukker over de rest! :eek:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten