Fox Sport International

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Plaats reactie
jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Fox Sport International

Bericht door jsentani »

Ik had Sport1 en nu dus Fox Sport International.
Hoofdreden voor Sport1 en Fox Sport International is bij mij de Premier League.
Nu blijkt dus dat Fox maar 1 wedstrijd tegelijk mag uitzenden integenstelling tot Sport1 voorheen die 5 wedstrijden tegelijk had.
Fox kan hier niets aan doen blijkens een cafedame met een griekse aansluiting (zie VI deze week). Fox had het wel beter kunnen communiceren, het is nog gratis voor 3 maanden maar ik vraag me af of ik daarna door ga.
Ik vond het heerlijk om zelf mijn gewenste engelse wedstrijd te kiezen en niet te zijn overgeleverd aan wat tieners bij Fox Sport.

Weet iemand hoe ik via internet (dus geen schotel) legaal in Nederland Sky Sport kan ontvangen en dus weer alle engelse wedstrijden?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Fox Sport International

Bericht door vak Oost »

https://www.nu.nl/media/5396594/ziggo-s ... innen.html

De komende drie seizoenen zijn de Serie A, de Italiaanse voetbalcompetitie, en de FA Cup, het belangrijkste Engelse bekertoenooi,
bij Ziggo Sport te zien. De betaalzender vergroot het aanbod van competities daarmee naar zes landen.

De betaalzender heeft ook de rechten van de Champions League in handen.
Tijdens de groepsfase zendt de zender naast een live wedstrijd om 19.00 uur vanaf 21.00 uur een schakelprogramma uit.
Daarin wordt geschakeld tussen de doelpunten en de grootste kansen op de diverse velden
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13246
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Fox Sport International

Bericht door Pol »

jsentani schreef:
vr 27 sep 2013, 21:58
Ik had Sport1 en nu dus Fox Sport International.
Hoofdreden voor Sport1 en Fox Sport International is bij mij de Premier League.
Nu blijkt dus dat Fox maar 1 wedstrijd tegelijk mag uitzenden integenstelling tot Sport1 voorheen die 5 wedstrijden tegelijk had.
Fox kan hier niets aan doen blijkens een cafedame met een griekse aansluiting (zie VI deze week). Fox had het wel beter kunnen communiceren, het is nog gratis voor 3 maanden maar ik vraag me af of ik daarna door ga.
Ik vond het heerlijk om zelf mijn gewenste engelse wedstrijd te kiezen en niet te zijn overgeleverd aan wat tieners bij Fox Sport.

Weet iemand hoe ik via internet (dus geen schotel) legaal in Nederland Sky Sport kan ontvangen en dus weer alle engelse wedstrijden?
Fox trapt vanavond af met de 2e Bundesliga waar ze ook de rechten van hebben. Voor mij juist een reden deze zender te houden, naast Championship één van de mooiste competities van Europa.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast