Gezocht: Jonge N.E.C.-fans voor Kidsweek/7Days

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Plaats reactie
Jelger
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 apr 2015, 12:19
Contacteer:

Gezocht: Jonge N.E.C.-fans voor Kidsweek/7Days

Bericht door Jelger »

Beste N.E.C.-supporters,

het kampioenschap van N.E.C. lijkt onvermijdelijk en daar wil ik voor jongerenkranten Kidsweek (doelgroep 7-12 jaar) en 7Days (doelgroep 12-18 jaar) graag aandacht besteden in de kranten van volgende week (Kidsweek uit op donderdag, 7Days vrijdag).

Ik zou graag jonge N.E.C.-fans spreken over het kampioenschap (mits dat natuurlijk dit weekend behaald wordt!), het feest etc. Hiervoor ben ik op zoek naar één fanatieke N.E.C.-aanhanger tussen de 8 en 12 jaar, en naar drie supporters in de leeftijd tussen 12-18 jaar. Ik zou graag alvast voor de wedstrijden met ze in contact komen, zodat we al het e.a. kunnen afspreken over een moment om te bellen en eventueel een fotootje.

Wie is of kent jonge N.E.C.-fans die mij dolgraag vertellen hoe ze het kampioenschap hebben gevierd (wanneer het zover is) en hoe ze dit seizoen hebben beleefd na de tamelijk zure appel van vorig jaar? Ik hoor het graag! Mail mij op jelger@sevendays.nl!

Ik hoop een paar enthousiaste fans te kunnen spreken :)

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gezocht: Jonge N.E.C.-fans voor Kidsweek/7Days

Bericht door Sandertjuh85 »

het gaat om de leeftijd die ze daad werkelijk op hun paspoort hebben staan. Of om hun verstandelijk vermogen?
Mocht dat laatste het zijn dan zijn er voor in de eerste groep wel een aantal te vinden. Open de topics, lees de reacties en benader ze zelf..

Jelger
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 apr 2015, 12:19
Contacteer:

Re: Gezocht: Jonge N.E.C.-fans voor Kidsweek/7Days

Bericht door Jelger »

Sander, het gaat toch echt om de leeftijd in het paspoort, vrees ik :)

Maar het is inmiddels gelukt om kinderen en jongeren te vinden voor de krant, dus ik ben voorzien. Bedankt!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Gezocht: Jonge N.E.C.-fans voor Kidsweek/7Days

Bericht door Arjan van Hout »

Sandertjuh85 schreef:het gaat om de leeftijd die ze daad werkelijk op hun paspoort hebben staan. Of om hun verstandelijk vermogen?
Mocht dat laatste het zijn dan zijn er voor in de eerste groep wel een aantal te vinden. Open de topics, lees de reacties en benader ze zelf..
Je kan jezelf ook gewoon aanmelden Sander hoor

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten