Wiljan Vloet

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door LT »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:En Marij een allerbelabberdste perschef, dus dat valt dan mooi tegen elkaar weg.
Wat een onzin! Een perschef kan het nooit goed doen in de ogen van fansites of journalisten. Een perschef schermt spelers af en poogt de eenheid te bewaren. Daarmee maakt een perschef zich niet populair en dat betekent dat Marij haar werk goed gedaan heeft.
Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door mschr »

Noem mij 1 populaire perschef van een eredivisie-BVO. Die Salazar van PSV wordt voor een complete idioot uitgemaakt. Die van Twente is een controlfreak. Die van Ajax kan er niks van en ga zo maar door. Perschefs zijn immer impopulair. Dat tekent de goede perschef.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jackiegoal »

Kanchelskis schreef:Onzin..iemand mag in privé gewoon een mening hebben?
Absoluut, tot je dat tegen de verkeerde mensen zegt en je privé mening ineens op je werk verschijnt. Als zoiets niet bij de betrokkenen uitkomt en je hebt je besloten kring dus goed uitgekozen, is er niets aan de hand. Als blijkt dat je besloten kring zoiets doorspeelt naar je werkgever, moet je de volle verantwoordelijkheid voor je uitspraak accepteren. Als ik het verhaal goed interpreteer weet Marij niet wie haar vrienden zijn.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door CHEF »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:En Marij een allerbelabberdste perschef, dus dat valt dan mooi tegen elkaar weg.
Wat een onzin! Een perschef kan het nooit goed doen in de ogen van fansites of journalisten. Een perschef schermt spelers af en poogt de eenheid te bewaren. Daarmee maakt een perschef zich niet populair en dat betekent dat Marij haar werk goed gedaan heeft.
En dat geldt niet voor een trainer? Daarnaast hoort ook een perschef klantvriendelijk te zijn,en dat was ook niet het geval. Je kunt over een Jacco Swart zeggen wat je wilt,en je kunt het niet eens zijn met zijn beleid,maar hij is altijd vriendelijk en correct naar supporters toe,daar had Marij heel wat van kunnen leren.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door pjottr »

ken marij persoonlijk niet maar ik had al wel meer van dat soort berichten vernomen ja :td:

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Lars »

Jackiegoal schreef:
Kanchelskis schreef:Onzin..iemand mag in privé gewoon een mening hebben?
Absoluut, tot je dat tegen de verkeerde mensen zegt en je privé mening ineens op je werk verschijnt. Als zoiets niet bij de betrokkenen uitkomt en je hebt je besloten kring dus goed uitgekozen, is er niets aan de hand. Als blijkt dat je besloten kring zoiets doorspeelt naar je werkgever, moet je de volle verantwoordelijkheid voor je uitspraak accepteren. Als ik het verhaal goed interpreteer weet Marij niet wie haar vrienden zijn.
Het lijkt me sterk dat ze geen vrienden die, net zoals zijzelf, bij NEC werkten in haar adresboek had staan...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door mschr »

LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door CHEF »

mschr schreef:
LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.
Als ze dit leest zal ze wel niet vrolijk worden.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door LT »

mschr schreef:
LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.
Kom op Mschr, ook jij weet wel beter dan dat het alleen om een bedrijfseconomische reden gaat. Marij was de eerste die uren in moest leveren toen het minder ging, onder het mom van bedrijfseconomische reden, dat is vaak al een teken aan de wand. Marij stond er intern niet goed op, anders zal een werkgever ook niet snel aan dossiervorming beginnen en; zonder dossier geen ontslag uiteindelijk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door mschr »

LT schreef:ook jij weet wel beter dan dat het alleen om een bedrijfseconomische reden gaat.
Tuurlijk. NEC bezuinigt en alles wordt weggesneden, behalve als het om spelers gaat. Jammer is dat mensen die zich keihard hebben ingezet voor de club zo behandeld worden.
LT schreef:Marij was de eerste die uren in moest leveren toen het minder ging, onder het mom van bedrijfseconomische reden, dat is vaak al een teken aan de wand. Marij stond er intern niet goed op, anders zal een werkgever ook niet snel aan dossiervorming beginnen en; zonder dossier geen ontslag uiteindelijk.
De rechter heeft het contract ontbonden omdat er zgn sprake was van een onwerkbare situatie. En die onwerkbare situatie is ontstaan door het krankzinnige op non-actief stellen door NEC. Zo vergaat het werknemers in Nederland die onterecht ontslagen worden. De werkgever kan het bij de rechter altijd gooien op 'onwerkbare situatie'. De rechtspositie van werknemers is in Nederland allang ondergraven...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.
Als je zo dom bent om negatief over je werkgever te gaan pingen betwijfel ik dat ten zeerste.
Komop zeg hoe dom kun je zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door keyser soze »

Tiel schreef:
mschr schreef:
LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.
Als je zo dom bent om negatief over je werkgever te gaan pingen betwijfel ik dat ten zeerste.
Komop zeg hoe dom kun je zijn.
Zover ik het begrijp is Marij genaaid door 'vrienden' en heeft NEC haar goedkoop aan de kant gezet. Wat mij betreft mogen die 'vrienden' uit de stad gegooid worden en mag NEC zichzelf nogeens beraden op menselijk gedrag.
Iets stinkt hier...
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door BiT »

keyser soze schreef:Iets stinkt hier...
Je bent toch niet aan de andere kant van de rivier hè?

Ik ben wel erg benieuwd naar die "vrienden" en hun relatie tegenover Marij en NEC...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jackiegoal »

mschr schreef:De rechtspositie van werknemers is in Nederland allang ondergraven...
Wat een onzin. Het ontslagrecht in Nederland is veel stroever dan in de meeste Westerse landen. Ontslag om iets anders dan onomstotelijk vastgestelde dwingende reden zal zelden geaccepteerd worden door een rechter met in vrijwel alle gevallen een ontslagvergoeding tot gevolg.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Legendario »

CHEF schreef:
mschr schreef:
LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.
Als ze dit leest zal ze wel niet vrolijk worden.
:biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Harold Bastiaans »

mschr schreef:Noem mij 1 populaire perschef van een eredivisie-BVO. Die Salazar van PSV wordt voor een complete idioot uitgemaakt. Die van Twente is een controlfreak. Die van Ajax kan er niks van en ga zo maar door. Perschefs zijn immer impopulair. Dat tekent de goede perschef.
De wijze op welke manier je dingen communiseert naar fansites en journalisten is volgens mij bepalend, Marij is nooit communicatief geweest, het was altijd eenrichtingsverkeer. Op verschillende manieren kun je dus ja of nee zeggen en daar zit heeeeeel veeeeeel ruimte tussen.

Marij was geil van overwicht hebben, ze wilde altijd laten voelen dat ze de baas was.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Harold Bastiaans »

mschr schreef:
LT schreef: Het verband tussen je baan goed uitvoeren wanneer je je niet populair maakt ontbreekt bij mij een beetje. Ook ik ben daarin wat gekleurd maar het is heus niet alleen die Ping geweest.
Ik denk het ook niet. Het zal wel om geld draaien. NEC zal in zijn bezuinigingsdrift van vaste krachten af willen. Zoiets vermoed ik. Maar ja, iedereen die bij NEC is weggestuurd, vergaat het beter dan met hen die mogen blijven. Dus het zal goed komen met Marij. Op zeker.
Hahahahahahahahaha, natuurlijk komt het goed met Marij, en het gaat vast niet om geld, want wat ze deed deed ze uit naam van de directie en dat deed ze goed. Koop jij trouwens elke week die glitters in haar make up? Jij bent zo begaan met het lot van onze Marij dat je bijna wel haar partner moet zijn. Of was het zo dat Marij je stukken voor de Goffertkreet direct goed keurde? Of komt het uiteindelijk dan toch uit dat onze perssjeffin diverse mensen op dit forum neerzette om wat tegengas te geven op de kritische noten van diverse forummers?

Ben benieuwd......

En dit alles op de 50ste dag van pasen, de dag van de heilige geest.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Napoleon »

mschr schreef:
LT schreef:Marij was de eerste die uren in moest leveren toen het minder ging, onder het mom van bedrijfseconomische reden, dat is vaak al een teken aan de wand. Marij stond er intern niet goed op, anders zal een werkgever ook niet snel aan dossiervorming beginnen en; zonder dossier geen ontslag uiteindelijk.
De rechter heeft het contract ontbonden omdat er zgn sprake was van een onwerkbare situatie. En die onwerkbare situatie is ontstaan door het krankzinnige op non-actief stellen door NEC. Zo vergaat het werknemers in Nederland die onterecht ontslagen worden. De werkgever kan het bij de rechter altijd gooien op 'onwerkbare situatie'. De rechtspositie van werknemers is in Nederland allang ondergraven...
Ontbinden bij de rechter is juist niet populair bij werkgevers, omdat ze vrijwel altijd een vergoeding moeten meegeven aan de ex-werknemer. En dan kan je soms praten over 10 duizenden euro's, wat NEC volgens mij niet eens kan missen. Marij zal afhankelijk van haar salaris, dienstjaren en verwijtbaarheid waarschijnlijk nog wel een aardige vergoeding meekrijgen (ook om het feit dat vaak rechters niet meer zo nauw nemen met de kantonrechtersformule). Dus ik denk persoonlijk dat wat dat betreft geen medelijden hoeven te hebben met Marij.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Frans »

Liep vanmiddag in het centrum, Nijmegen. Wat die nou hier moest?
NECTheBest

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door mschr »

Frans schreef:Liep vanmiddag in het centrum, Nijmegen. Wat die nou hier moest?
Op zoek naar een versterking voor Sparta ofzo?

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door K03N »

Frans schreef:Liep vanmiddag in het centrum, Nijmegen. Wat die nou hier moest?
Mensen komen graag in Nijmegen.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4453
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Jeffry74 »

K03N schreef:
Frans schreef:Liep vanmiddag in het centrum, Nijmegen. Wat die nou hier moest?
Mensen komen graag in Nijmegen.
Of hij was weer in de war!

Was ik nou TD bij de oudste club van NL of in de oudtse stad van NL?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door valkhof »

Frans schreef:Liep vanmiddag in het centrum, Nijmegen. Wat die nou hier moest?
er lopen wel vaker mensen in de stad hoor

Poort5
Berichten: 2549
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Poort5 »

valkhof schreef:
Frans schreef:Liep vanmiddag in het centrum, Nijmegen. Wat die nou hier moest?
er lopen wel vaker mensen in de stad hoor
Ik liep er van de week ook en ik vroeg me ook af wat ik er eigenlijk deed...

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Wiljan Vloet

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:Noem mij 1 populaire perschef van een eredivisie-BVO. Die Salazar van PSV wordt voor een complete idioot uitgemaakt. Die van Twente is een controlfreak. Die van Ajax kan er niks van en ga zo maar door. Perschefs zijn immer impopulair. Dat tekent de goede perschef.
Dan vergeet je de misschien wel irritantste van allemaal. Esther Bal van onze buren.... Daar zou ik als journalist gek van worden.
'Justice knows every mans number'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten