Jhon van Beukering

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
diablo
Berichten: 304
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 14:03
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door diablo »

mschr schreef:Pats! Meteen gescoord bij zijn debuut voor Pelita tegen het niet malse Persita Tangerang uit de INdonesische eerste divisie.
Je vergeet erbij te zeggen dat dat maar weer bewijst hoe onprofessioneel NEC omgaat met ''afgetrainde, onstopbare, messcherpe, werklustige en doeltreffende wereld spitsen''...
Maar jij laat (in tegenstelling vanJhon van Beukering) geen kans voorbijgaan, om de boel aan te stoken en te zeggen: na na nana! zei het toch! :tong:
Maar overgens weten we allemaal en jij stiekem ook, dat de spits van (ehh... zeg maar) FC Hatert D1 na DRIE wedstrijden in de indonesische eerste divisie tegen (het niet malse) Persita Tangerang uiteindelijk zou scoren. (in tegenstelling van Jhon van Beukering mss. WEL zelfs in z`n debuut)[/u]....
Zo jammer weer van die cynische
mschr schreef:Pats!
.
Anders had ik het nog als een mededeling over een oud speler gezien....
Alleen al omdat je er zoveel moeite voor doet te kijken hoe mensen reageren op jou (bewust) tegendraadse reacties hier, terwijl je volgens mij echt wel verstand van voetbal hebt en liefde voor de sport, gezien je kennis en interesse van voetbal wereldwijd en je reacties hier..
Serieus, heb je echt zo`n hekel aan het bestuur, staf, enz. van NEC dat je er echt helemaal niks positiefs in ziet, wil je echt graag weten hoeveel onzin je kwijt kunt zoder je geloofwaardigheid volledig kwijt te raken, kom je aandacht te kort of .... wat is het ? WAAROM?!
was getekend....

Gebruikersavatar
diablo
Berichten: 304
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 14:03
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door diablo »

uit Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen:
SamSam schreef:
mschr schreef:
Sanne schreef:Assist van Wisgerhof :)
Jasper had die bal gehad.
Mschr wat ben je toch een held. Wat doe je hier nou eigenlijk op het forum? Jappie had die bal nooit van zijn leven gehad. En jij ook niet.
gelukkig ben ik niet de enige die het niet na kan laten zich af te vragen: WAAROM?
was getekend....

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Harold Bastiaans »

Jasper en John de twee J's, oude helden van onze club.... :hail:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Pol »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Jasper en John de twee J's, oude helden van onze club.... :hail:
Cillessen is duidelijk, maar die ander? Van Geenen? Vievermans? Hoeks? Frandsen misschien?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door mschr »

Jeroentje schreef: Nou, ik volg tangerang al jaren en daar tegen scoren dat kan jouw moeder inderdaad ook. :eek:
Pff... Persita Tangerang heeft 8 jaar terug nog de kwartfinale van de Aziatische CL gehaald. Dat zie ik een Nederlandse club niet zo gauw meer doen in de Europese CL.
Jeroentje schreef:Was trouwens niet zijn debuut, derde wedstrijd.
Derde wedstrijd al? Hij is pas sinds maandag vorige week in Indonesië.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Harold Bastiaans »

Pol schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Jasper en John de twee J's, oude helden van onze club.... :hail:
Cillessen is duidelijk, maar die ander? Van Geenen? Vievermans? Hoeks? Frandsen misschien?
allemaal eigenlijk wel, maar ik bedoelde natuurlijk Jhon....gelukkig snap jij hem.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
diablo
Berichten: 304
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 14:03
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door diablo »

mschr schreef: Pff... Persita Tangerang heeft 8 jaar terug nog de kwartfinale van de Aziatische CL gehaald. Dat zie ik een Nederlandse club niet zo gauw meer doen in de Europese CL.
volgens mij won feyenoord 9 jaar terug de UEFA Cup, wel niveau-tje hoger dacht ik zo, maar dan nog zegt dat niet zo heel veel...
was getekend....

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Jackiegoal »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Pol schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Jasper en John de twee J's, oude helden van onze club.... :hail:
Cillessen is duidelijk, maar die ander? Van Geenen? Vievermans? Hoeks? Frandsen misschien?
allemaal eigenlijk wel, maar ik bedoelde natuurlijk Jhon....gelukkig snap jij hem.
Ik niet. Van Beukering kun je in ieder geval niet bedoelen.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Mark Ariaans »

In 2008 vond ik hem best een held, daarna helaas voornamelijk anti-held. De man is een karikatuur van zichzelf geworden en daar past alleen maar medelijden.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door karlo »

Mark Ariaans schreef:In 2008 vond ik hem best een held, daarna helaas voornamelijk anti-held. De man is een karikatuur van zichzelf geworden en daar past alleen maar medelijden.
:withstupid:

zielig geval.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Jomano »

karlo schreef:
Mark Ariaans schreef:In 2008 vond ik hem best een held, daarna helaas voornamelijk anti-held. De man is een karikatuur van zichzelf geworden en daar past alleen maar medelijden.
:withstupid:

zielig geval.
Tja, mag jij vinden. Bij NEC lopen nu 11 zielige gevallen binnen de lijnen!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door karlo »

Jomano schreef:
karlo schreef:
Mark Ariaans schreef:In 2008 vond ik hem best een held, daarna helaas voornamelijk anti-held. De man is een karikatuur van zichzelf geworden en daar past alleen maar medelijden.
:withstupid:

zielig geval.
Tja, mag jij vinden. Bij NEC lopen nu 11 zielige gevallen binnen de lijnen!
klopt ,maar wel op een andere manier.
Laatst gewijzigd door karlo op zo 25 sep 2011, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Het blijft toch je club.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Poort5 »

karlo schreef:
Jomano schreef:
karlo schreef:
Mark Ariaans schreef:In 2008 vond ik hem best een held, daarna helaas voornamelijk anti-held. De man is een karikatuur van zichzelf geworden en daar past alleen maar medelijden.
:withstupid:

zielig geval.
Tja, mag jij vinden. Bij NEC lopen nu 11 zielige gevallen binnen de lijnen!
klopt ,maar wel op een nadere manier.
Van Beukering haalde met zijn pens hetzelfde niveau als menig zogenaamd afgetrainde speler van dit moment. Het rendement, zo waag ik te zeggen, was wellicht nog hoger.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Juul »

Goh, over welke ex-speler zou dit bericht toch gaan?

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door FabianNEC »

Juul schreef:Goh, over welke ex-speler zou dit bericht toch gaan?
:lol: Ik moest ook gelijk aan Jhonny denken toen ik het artikel las!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

dom, dom, dom.... maar ja past precies in het plaatje bij hem, zijn familie en zijn afkomst.
NECTheBest

jbnmgn

Re: Jhon van Beukering

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:dom, dom, dom.... maar ja past precies in het plaatje bij hem, zijn familie en zijn afkomst.
Waarvoor gaat hij stage lopen bij Vitesse? Om trainer te worden? :biggrin: Of....zou hij de nieuwe mascotte worden? Zo een b.v.

Afbeelding

Hij was immer altijd al zo langzaam als een slak, dus die combi wordt wel wat bij onze "vrienden" (haha)

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Demtsjenko »

jhonny van de bekeuring....

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jhon van Beukering

Bericht door jsentani »

Toch is hij belangrijk geweest voor het europeese avontuur van N.E.C.
Daar blijf ik hem dankbaar voor.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Voorwaarts »

jbnmgn schreef:
Frans schreef:dom, dom, dom.... maar ja past precies in het plaatje bij hem, zijn familie en zijn afkomst.
Waarvoor gaat hij stage lopen bij Vitesse? Om trainer te worden? :biggrin: Of....zou hij de nieuwe mascotte worden? Zo een b.v.

Afbeelding

Hij was immer altijd al zo langzaam als een slak, dus die combi wordt wel wat bij onze "vrienden" (haha)
Die sprint Higdon met beide voeten gebonden er nog uit. Haha
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door TT »

Verhaal ligt toch blijkbaar iets genuanceerder dan de Gelderlander wilde doen geloven. Het was in een huis dat door Van Beukering verhuurd werd. Beetje makkelijk om hem dan meteen zo te vermelden.....

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door mschr »

Inderdaad. Hij is eigenaar van diverse panden en is wettelijk aansprakelijk voor wat zijn huurders in zijn panden uitspoken, maar hij is geenszins moreel aansprakelijk. Maar omdat ie een profvoetballer is geweest, staat zijn naam levensgroot op de site. Belachelijk.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Pol »

TT schreef:Verhaal ligt toch blijkbaar iets genuanceerder dan de Gelderlander wilde doen geloven. Het was in een huis dat door Van Beukering verhuurd werd. Beetje makkelijk om hem dan meteen zo te vermelden.....
Aan een vriend van hem, dat dan weer wel. Jhon wilde m helpen. Wellicht hoefde ie alleen de planten water te geven?

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Keezer »

Pol schreef:
TT schreef:Verhaal ligt toch blijkbaar iets genuanceerder dan de Gelderlander wilde doen geloven. Het was in een huis dat door Van Beukering verhuurd werd. Beetje makkelijk om hem dan meteen zo te vermelden.....
Aan een vriend van hem, dat dan weer wel. Jhon wilde m helpen. Wellicht hoefde ie alleen de planten water te geven?
Nicky?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door mschr »

Het is en blijft een nare vorm van journalistiek. Waarom lees ik niet dagelijks dat corporatie Vestia door de politie verdacht wordt van wietteelt? Want de politie vindt regelmatig wietplantages in woningen die verhuurd worden door Vestia.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten