Bart van de Beek

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Bart van de Beek

Bericht door Koen »

Jeroen schreef:13-07-2007 BART VAN DE BEEK MEE OP TRAININGSKAMP

Bart van de Beek (22) maakt onderdeel uit van de selectie voor de oefenwedstrijd van zaterdag tegen Taxandria en gaat mee op trainingskamp met de selectie. De doelman, die over is gekomen van FC Lienden en aanvankelijk bij Jong Feyenoord zou gaan spelen, neemt de plek in van Erwin Mulder die herstellende is van een elleboogblessure. Vrijdagmiddag trainde Van de Beek voor het eerst mee met het eerste elftal: ‘Dit was genieten’.


Speelde hij tot vorig seizoen nog bij de amateurs, vrijdag vond hij zichzelf plots terug bij de autopoort van De Kuip, handtekeningen uitdelend aan supporters. ‘Normaal zie ik die jongens met wie ik trainde alleen op televisie in het Nederlands Elftal, maar vandaag mocht ik ze gewoon bij hun voornaam noemen.’

Van de Beek mag dit seizoen bij Jong Feyenoord proberen een contract af te dwingen. Door de blessure van Erwin Mulder, krijgt hij nu versneld de kans om met het eerste elftal mee te trainen. ‘Afgelopen woensdag heb ik als test met Patrick Lodewijks één op één getraind. Die test ging goed en daarom mag ik maandag mee op trainingskamp.’

De doelman speelde afgelopen halfjaar bij hoofdklasser FC Lienden. Daarvoor speelde hij onder meer in de jeugd van NEC en bij 1. FC Kleve uit de Duitse Oberliga. Van de Beek: 'Aanvankelijk zou ik van Kleve naar de amateurs van NEC gaan, maar toen kreeg ik te horen dat FC Lienden nog een keeper nodig had. Het afgelopen halfjaar ging zo goed dat ik via-via van interesse van Feyenoord kreeg te horen. En nu sta ik dus hier.’

Dat hij zo snel de kans zou krijgen om met het eerste elftal mee te trainen, had hij nooit verwacht. ‘Ik was blij verrast. Nu wil ik mezelf bewijzen ook, misschien is dit de enige kans die ik krijg.’

http://www.feyenoord.nl
Mooi voor hem om tussen spelers als Makaay en Gio te staan maar meer ook niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten