Jasper Cillessen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Moet Cillessen naar Ajax gaan

Ja, hij wordt daar eerste keeper
84
35%
Ja, tweede keeper bij Ajax is ook prima
29
12%
Nee, hij moet blijven
125
53%
 
Totaal aantal stemmen: 238

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door T.I.G.O. »

Respect Jaspertje :hail:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Juul »

Eniesee schreef:Nog nooit iemand met zo'n glimlach van oor tot oor een ereronde zien maken............ :tu:
en volledig terecht! Laten we het daar een keer over eens zijn Eniessee! Wat een droombeduut.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Arjan van Hout »

Juul schreef:
Eniesee schreef:Nog nooit iemand met zo'n glimlach van oor tot oor een ereronde zien maken............ :tu:
en volledig terecht! Laten we het daar een keer over eens zijn Eniessee! Wat een droombeduut.
vooruit dan :withstupid: :tu:

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Bert »

T.I.G.O. schreef:Respect Jaspertje :hail:
geen enkele fout.

Hij straalde helemaal van oor tot oor. Zijn ererondje liep die alleen en dat was helemaal mooi !

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 464
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door CrazY »

Jasper, onze toekomstige nummer 1!!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Don Corleone »

fantastisch hoe hij gekeept heeft, erg volwassen, sommige ballen had hij geluk dat ze recht op hem afkwamen, maar je moet er maar wel staan.
Wellicht nog mooier is het feit dat een droom uitkwam voor hem zoals hij dat zelf zei, een jonge jongen die droomt van een leven als profvoetballer, bij hem is het nog allemaal echt kan hij ervan genieten, prachtig om te zien.
hopelijk blijft hij met zijn voeten op de grond en kunnen we lang genieten van een speler uit de eigen streek.
:tu:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door GV »

Prime gekeept. Chapeau!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Ron Delgado »

Voor het eerst dat ik een speler tijdens de wedstrijd zie juichen bij zijn verkiezing tot MotM. :biggrin: Ik hoopte een beetje dat hij na afloop op de schouders zou kunnen gaan, maar dat viel door de gelijkmaker en het interview in het water. Ererondje was ook kippenvel. Het had een heel hoog 'De AFC-ers'-gehalte. :sjaal:
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Mark Ariaans »

Op de schouders is wel weer een beetje het andere uiterste hoor, we hebben de Champions League niet gewonnen zeg. Heel leuk voor die jongen en het enthousiasme was aanstekelijk, maar het is een wedstrijd en we hebben die niet gewonnen. Laten we het wel een -beetje- in perspectief houden he :wink:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Kanchelskis »

Die jongen kan een plakboek vullen met mooie artikelen in de media. Overal word zijn naam genoemd en zijn ze vol lof over zijn eerste optreden. Ook op EL en bij NOS. Dat pakken ze hem in ieder geval niet meer af!

Nu hopen dat die met beide benen op de grond blijft staan en zich blijft ontwikkelen. Hij heeft in ieder geval geen arrogante trekjes zoals een Piet V. en ook dat siert hem enorm!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Danish Dynamite »

Fantastisch debuut en kippevel op m'n armen tijdens zijn ereronde. :sjaal:
Wat ik, buiten zijn goede keeperswerk, vooral verbazingwekkend goed van hem vond was de rust die hij had bij terugspeelballen. Of hij ze nu met links of met rechts weg moest trappen, het maakte hem allemaal niks uit en de meesten waren nog geplaatst ook. :tu:

jbnmgn

Re: Jasper Cillessen

Bericht door jbnmgn »

GV schreef:Prime gekeept. Chapeau!
Maar GV toch, dit is volgens mij zo'n beetje de allereerste keer dat jij je positief uitlaat over iets of iemand van NEC. CHAPEAU :biggrin:

fleuran

Re: Jasper Cillessen

Bericht door fleuran »

Mark Ariaans schreef:Op de schouders is wel weer een beetje het andere uiterste hoor, we hebben de Champions League niet gewonnen zeg. Heel leuk voor die jongen en het enthousiasme was aanstekelijk, maar het is een wedstrijd en we hebben die niet gewonnen. Laten we het wel een -beetje- in perspectief houden he :wink:
Mee eens. We kunnen ons nog het debuut van Bram Nuytinck herinneren: twee doelpunten; iedereen zeer enthousiast. Bram krijgt nu ook andere reakties, gaat daar goed mee om en komt er wel!
Overigens, voor wie jong NEC volgde/volgt is de prestatie van Jasper geen verrassing. En hij blijft wel met beide voeten op de grond; daar zorgt hij zelf wel voor en anders zijn daar Brookhuis en Babos om hem daarbij te helpen. Het is voor die jongen fantastisch, dat hij samenwerkt met een zeer ervaren Babos.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door OAFFERE »

:hail: :hail: meer dan geweldig gekeept, een 2e keeper hoef je niet te zoeken alleen maar een 3e keeper erbij

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Frans »

Hopelijk de opvolger van Babos als die ermee stopt over een paar jaar! :tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Nec en aankopen »

Fantastische wedstrijd gekeept.
Heeft toch een punt voor nec gered.
Mocht nec echt een keeper willen halen kunnen ze beter opzoek gaan naar een keeper van 34 wie 4 jaar nog op de bank kan zitten.
Deze jongen moet je gewoon na het tijdperk Babos de kans geven.
Verwacht overigens dat Babos nog minimaal 2 seizoenen bij nec keept.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door mschr »

Danish Dynamite schreef: Wat ik, buiten zijn goede keeperswerk, vooral verbazingwekkend goed van hem vond was de rust die hij had bij terugspeelballen. Of hij ze nu met links of met rechts weg moest trappen, het maakte hem allemaal niks uit en de meesten waren nog geplaatst ook. :tu:
Ja! Dat viel me ook op. Hij doet dat veel beter dan Babos.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Danish Dynamite schreef: Wat ik, buiten zijn goede keeperswerk, vooral verbazingwekkend goed van hem vond was de rust die hij had bij terugspeelballen. Of hij ze nu met links of met rechts weg moest trappen, het maakte hem allemaal niks uit en de meesten waren nog geplaatst ook. :tu:
Ja! Dat viel me ook op. Hij doet dat veel beter dan Babos.
En wat hij ook goed doet is het meedoen met het spel, hij staat verder voor zijn goal en komt sneller van z'n lijn dan Babos.....

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door BIESKE »

Eniesee schreef:
mschr schreef:
Danish Dynamite schreef: Wat ik, buiten zijn goede keeperswerk, vooral verbazingwekkend goed van hem vond was de rust die hij had bij terugspeelballen. Of hij ze nu met links of met rechts weg moest trappen, het maakte hem allemaal niks uit en de meesten waren nog geplaatst ook. :tu:
Ja! Dat viel me ook op. Hij doet dat veel beter dan Babos.
En wat hij ook goed doet is het meedoen met het spel, hij staat verder voor zijn goal en komt sneller van z'n lijn dan Babos.....
Prachtige prestatie van Cillessen, maar laten we nu vooral niet net gaan doen of Babos er ineens niks meer van kan. Cillessen weet gelukkig zelf zijn plaats zoals ie gister in een interview al zei. Nog beter zijn best gaan doen om in de buurt van het niveau van Babos te komen. :tu:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door Arjan van Hout »

BIESKE schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
Danish Dynamite schreef: Wat ik, buiten zijn goede keeperswerk, vooral verbazingwekkend goed van hem vond was de rust die hij had bij terugspeelballen. Of hij ze nu met links of met rechts weg moest trappen, het maakte hem allemaal niks uit en de meesten waren nog geplaatst ook. :tu:
Ja! Dat viel me ook op. Hij doet dat veel beter dan Babos.
En wat hij ook goed doet is het meedoen met het spel, hij staat verder voor zijn goal en komt sneller van z'n lijn dan Babos.....
Prachtige prestatie van Cillessen, maar laten we nu vooral niet net gaan doen of Babos er ineens niks meer van kan. Cillessen weet gelukkig zelf zijn plaats zoals ie gister in een interview al zei. Nog beter zijn best gaan doen om in de buurt van het niveau van Babos te komen. :tu:
Nee dat bedoel ik ook zeker niet te zeggen, Babos is vele malen beter (wilde het er eigenlijk al bijzetten) maar ik zie een aantal dingen die Jasper heeft die Babos niet heeft, dat zijn alleen maar voordelen voor de toekomst

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door BIESKE »

Eniesee schreef:
BIESKE schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
Danish Dynamite schreef: Wat ik, buiten zijn goede keeperswerk, vooral verbazingwekkend goed van hem vond was de rust die hij had bij terugspeelballen. Of hij ze nu met links of met rechts weg moest trappen, het maakte hem allemaal niks uit en de meesten waren nog geplaatst ook. :tu:
Ja! Dat viel me ook op. Hij doet dat veel beter dan Babos.
En wat hij ook goed doet is het meedoen met het spel, hij staat verder voor zijn goal en komt sneller van z'n lijn dan Babos.....
Prachtige prestatie van Cillessen, maar laten we nu vooral niet net gaan doen of Babos er ineens niks meer van kan. Cillessen weet gelukkig zelf zijn plaats zoals ie gister in een interview al zei. Nog beter zijn best gaan doen om in de buurt van het niveau van Babos te komen. :tu:
Nee dat bedoel ik ook zeker niet te zeggen, Babos is vele malen beter (wilde het er eigenlijk al bijzetten) maar ik zie een aantal dingen die Jasper heeft die Babos niet heeft, dat zijn alleen maar voordelen voor de toekomst
ok, ik wilde ook alleen maar wat nuanceren.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door mschr »

Eniesee schreef: Nee dat bedoel ik ook zeker niet te zeggen, Babos is vele malen beter
Onzin. Babos is langer en is hooguit 5% beter en die 5% komt alleen maar door zijn ervaring. Babos is vele malen beter dan Baart en Van Emmerik.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door De Kletskop »

Geweldig om te zien dat er zo een talent uit eigen jeugd doorkomt.
Droom debuut, goed mee voetballend , goede uitstraling.... die komt er wel.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door DB »

mschr schreef:
Eniesee schreef: Nee dat bedoel ik ook zeker niet te zeggen, Babos is vele malen beter
Onzin. Babos is langer en is hooguit 5% beter en die 5% komt alleen maar door zijn ervaring. Babos is vele malen beter dan Baart en Van Emmerik.
Wat een domme conclusie na een wedstrijd. Babos heeft in 4 seizoenen geen enkel duel gemist en was bovendien vaak zat belangrijk voor NEC. Deze Cillissen heeft een goede wedstrijd gespeeld, kijken en hopen of die dat vast kan houden.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jasper Cillessen

Bericht door rooie »

Voetballend is hij echt beter dan Babos :tu:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten