Alex Pastoor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door CHEF »

necaja schreef:Alex pastoor trainer bij Nec.
Ik vind het helemaal niets,maar goed voordeel van de twijfel kan hij altijd krijgen.
Hij had de keuze tussen NEC en De Graafschap,afslag Doetinchem had ik niet erg gevonden
Vooral zijn praatjes voor de camera vind ik vervelend,maar daar was vloet ook geen ster in.
Dat zal mij een worst wezen,het gaat om de resultaten en die heeft Pastoor mee tot nu toe.
Laatst gewijzigd door CHEF op wo 06 apr 2011, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Keezer »

sanchez-torres schreef:Bovenberg, Koolwijk en Clasie meenemen!
:withstupid:
Of Bovenberg, Koolwijk en Fernandez, Clasie gaat volgens mij terug naar Feyenoord...

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Alex Pastoor

Bericht door flipsen »

ik heb m'n twijfels over Pastoor , misschien beter nog even kunnen wachten met een nieuwe trainer , kijken wat er nog meer vrijkomt , Ron Jans of Erwin Koeman had ik liever gezien
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Sandertjuh85 »

Als hij Koolwijk meeneemt ben ik dr zeer blij mee. Anders is het een gevalletje: voordeel van de twijfel voor mij..
Eigenlijk ben ik dr helemaal niet blij mee, vind het maar een vervelend mannetje, maar als de prestaties goed zijn klaagt niemand natuurlijk :wink:

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Alex Pastoor

Bericht door Sjaakie »

Ok heel netjes, heeft met de beperkte middelen bij Excelsior toch behoorlijk gepresteerd. Welkom Alex! :sjaal:

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door jd »

Niet mijn eerste kandidaat maar lijkt me voor NEC zeker geen slechte stap. Past ook meer in het rijtje met criteria die Aalbers vorig jaar aanhaalde (jong, ambitieus) dan degenen die hij erna aangesteld heeft (Lodeweges en Vloet).

Ik had op Ron Jans gehoopt, maar gezien de situatie vind ik Pastoor echt geen verkeerde keus hoor. Speelt leuk & aantrekkelijk voetbal met zeer beperkte middelen. Ook goed van Aalbers hoe daadkrachtig hij gehandeld heeft. Kan gebrek daaraan hem dit keer niet verweten worden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door mschr »

Harold, ForzaNEC.nl schreef: het is onmogelijk om clubmensen op die positie neer te zetten, we hebben met Lok toch wel genoeg geleerd?
We hebben van Lok geleerd, dat een trainer ook stabiel moet zijn. Je hebt wel gelijk dat een clubman als Ron de Groot geen hoofdtrainer van NEC kan worden. Het zou niet te verteren zijn als het publiek met witte zakdoekjes gaat zwaaien naar hem, als NEC in degradatiegevaar komt.

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Alex Pastoor

Bericht door jasper491 »

Zou hij nog spelers (fernandez, koolwijk) meenemen?

Gebruikersavatar
Wilson
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 mar 2011, 19:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Wilson »

Ik ben echt heel tevreden met Pastoor hoor! Hij mag van mij ook meteen Koolwijk en Fernandez meenemen. Maar NEC kennende zullen ze dan nu wel eindelijk komen met Vincken! Die willen ze al zo lang..

Ik zie het alweer gebeuren.. Been (Excelsior-NEC): Europees voetbal
Pastoor (Excelsior-NEC):
Ach Johan!

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Socio »

Officiële site meldt het nu ook.

Succes Alex bij onze prachtclub!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Mark Ariaans »

Welkom Alex! Alvast veel succes gewenst het komende seizoen, gelukkig zijn de verwachtingen onder de supporters inmiddels alweer wat realistischer.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Jackiegoal »

What the fucking fuck?

Geen idee wat ik moet denken, over de komst van Vloet was ik niet enthousiast en die heeft het meer dan prima gedaan. Ik vind Pastoor maar een rare vogel, maar hij heeft het best aardig gedaan bij Excelsior.

En over mensen meenemen: ik vind Koolwijk een redelijke voetballer (lekkere trap, maakt een zekere indruk, heeft overzicht) en hij speelt op een positie waar wij druk op zoek naar versterkingen moeten en is bovendien volgens mij transfervrij. En die Bovenberg vind ik een slimme verdediger, maar volgens VI ligt die nog een jaar vast. Clasie is volgens mij van Feyenoord en Fernandez vind ik nog steeds een overschatte voetballer.
"I am Brian, and so is my wife!"

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

Pastoor is content met zijn toekomstige club. "NEC heeft in mijn ogen een interessante spelersgroep onder contract staan met daarin veel spelers die nog niet aan het plafond van hun kunnen zitten. Als je daarbij de kwaliteit van de staf en de beschikbare faciliteiten optelt ga ik graag de uitdaging aan om hier als hoofdtrainer het maximale uit de selectie te halen."

"Ook het klimaat van de club, de visie van NEC en de werkwijze liggen in lijn met mijn eigen opvattingen en ideeën. Bovendien speelt NEC al zijn thuiswedstrijden in een uitverkocht stadion en dat ook nog eens in een prachtige stad. Eerst ga ik er alles aan doen om Excelsior in de Eredivisie te houden en daarna richt ik mij volledig op NEC."

mooie woorden, nu nod de daden :sjaal:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door van Haren »

Welkom! Verstandige keus, goeie trainer!! Mss kan ie fernandez en koolwijk wel voor een appel en een ei meekrijgen :wink:
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

flipsen schreef:ik heb m'n twijfels over Pastoor , misschien beter nog even kunnen wachten met een nieuwe trainer , kijken wat er nog meer vrijkomt , Ron Jans of Erwin Koeman had ik liever gezien
dan ben je ta laat, nieuwe spelers willen ook weten wie er voor de groep komt te staan ed.

gelijk duidelijkheid is perfect.

Jans is een prima keus in mijn ogen, maar die ligt nog steesd vast, je kan niet wachten tot hij ontslagen wordt, wellicht gebeurt dat niet eens.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Mark Ariaans »

Don Corleone schreef:
Pastoor is content met zijn toekomstige club. "NEC heeft in mijn ogen een interessante spelersgroep onder contract staan met daarin veel spelers die nog niet aan het plafond van hun kunnen zitten. Als je daarbij de kwaliteit van de staf en de beschikbare faciliteiten optelt ga ik graag de uitdaging aan om hier als hoofdtrainer het maximale uit de selectie te halen."

"Ook het klimaat van de club, de visie van NEC en de werkwijze liggen in lijn met mijn eigen opvattingen en ideeën. Bovendien speelt NEC al zijn thuiswedstrijden in een uitverkocht stadion en dat ook nog eens in een prachtige stad. Eerst ga ik er alles aan doen om Excelsior in de Eredivisie te houden en daarna richt ik mij volledig op NEC."

mooie woorden, nu nod de daden :sjaal:
Potver, het is wel een gladde zeg :biggrin: Nu maar hopen dat zijn resultaten op het veld ook zo fraai eruit zien.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Jackiegoal »

Don Corleone schreef:dan ben je ta laat, nieuwe spelers willen ook weten wie er voor de groep komt te staan ed.
:withstupid: Op dezelfde dag een nieuwe trainer presenteren is uitstekend, zo is er duidelijk en weet iedereen waar hij aan toe is. Aalbers kan nu ook de markt op.
"I am Brian, and so is my wife!"

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

hij kan zich nu al onsterfelijk maken door die neppers nog in te halen!

al wordt dat wel moeilijk.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Alex Pastoor

Bericht door Kanchelskis »

Pastoor prima keuze inderdaad. Laat hem de goede spelers maar meenemen :biggrin:
Mooi "weggekaapt" voor de Superboertjes.

Maar Vincken zie ik niet 1,2,3 komen, daar was Been van gecharmeerd.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door K03N »

Fernandez hoeft niet te komen. Begon heel aardig aan het seizoen, maar de laatste maanden is het niet veel meer. Koolwijk is zeker welkom. Net als Pastoor overigens :sjaal:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Alex Pastoor

Bericht door Kanchelskis »

Jackiegoal schreef: Clasie is volgens mij van Feyenoord
Laat Clasie maar komen, weet meteen wie ik op een shirt laat drukken :hail:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Frans »

Welkom!!
NECTheBest

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Mavage »

Laat maar zien!

Pastoor for President!
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Sandertjuh85 »

Kanchelskis schreef:
Jackiegoal schreef: Clasie is volgens mij van Feyenoord
Laat Clasie maar komen, weet meteen wie ik op een shirt laat drukken :hail:
Nuytink? :wink:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Sandertjuh85 »

K03N schreef:Fernandez hoeft niet te komen. Begon heel aardig aan het seizoen, maar de laatste maanden is het niet veel meer. Koolwijk is zeker welkom. Net als Pastoor overigens :sjaal:
dat is omdat hij niet meer als diepe spits speelt. Hij mag van mij wel komen hoor!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten