Alex Pastoor

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door jd »

Maar Pastoor heeft dat rebelse toch ook wel? Hij staat er niet om bekend, maar ik zie die trekjes die Been heeft ook wel in Pastoor. Als het gedrag is waar de investeerders van gecharmeerd zijn dan zit dat bij Pastoor dan ook wel goed, als het reputatie is misschien wat minder.
Laatst gewijzigd door jd op wo 06 apr 2011, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Alex Pastoor

Bericht door Algarve »

Demtsjenko schreef:komt op mij over als een intelligente kerel met kijk op het spelletje...
Laten we het hopen... Anders kumt er een tsunami over me toetsenbord. :tu:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Harold Bastiaans »

karlo schreef: tja wat moet je met zulke reacties, :???: :???: ,
hoe bevooroordeeld kun je zijn,
Valt wel mee hoor, ik geef Alex alle voordelen van welke twijffel dan ook, ik probeer alleen het Been effect te temperen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Bernd »

Geen mening.

Welkom en succes bij NEC.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Demtsjenko »

Algarve schreef:
Demtsjenko schreef:komt op mij over als een intelligente kerel met kijk op het spelletje...
Laten we het hopen... Anders kumt er een tsunami over me toetsenbord. :tu:
laten we het hopen... hoeven we die onbegrijpelijke lappen taktiek niet meer te lezen... :biggrin:

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Alex Pastoor

Bericht door Algarve »

Demtsjenko schreef:
Algarve schreef:
Demtsjenko schreef:komt op mij over als een intelligente kerel met kijk op het spelletje...
Laten we het hopen... Anders kumt er een tsunami over me toetsenbord. :tu:
laten we het hopen... hoeven we die onbegrijpelijke lappen taktiek niet meer te lezen... :biggrin:
:biggrin: You have to belief in it mr Alex,will it work on me!! :sjaal:

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door TheRealTricolores »

Nou ben benieuwd. Ben in ieder geval blij dat Vloet weg is, want dat was toch ook oersaai...
Vondt die Pastoor altijd in de media wel beetje overkomen als een raar ventje, maar geef hem
het voordeel van de twijfel :)

En hopen dat die Fernandez en in ieder geval Koolwijk mee kan nemen, dat zou leuk zijn :biggrin:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

trots op eniesee
Berichten: 384
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 12:18
Locatie: Millcorner (Molenhoek)
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door trots op eniesee »

nou nou, wat een nieuws allemaal vandaag! Ben aangenaam verrast moet ik zeggen! Vind t denk ik een goeie keuze van eNieSee. welkom Alex! heel veel succes!!! :sjaal:
Rood groen zwert, de kleuren van mien hert!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door burp »

De Graafschap grijpt naast Pastoor: ‘Hij vroeg bedenktijd’
Woensdag, 6 april 2011 om 13:14

Alex Pastoor gaat een nieuw avontuur tegemoet. De huidige trainer van Excelsior maakt het seizoen in Rotterdam nog wel af, maar zal vanaf volgend seizoen de oefenmeester van NEC zijn. De kans was al erg groot dat Pastoor bij een andere club aan de slag zou gaan, gezien de interesse in de jonge trainer. Zo had De Graafschap hem graag binnen gehaald.

De Doetinchemmers waren zelfs al in gesprek met de huidige trainer van Excelsior, maar gaat in het nabij gelegen Nijmegen aan de slag. “We waren nog helemaal niet rond hoor. Ik heb een goed gesprek gehad met Pastoor en hij vroeg daarna bedenktijd. Hij heeft het open en eerlijk gespeeld”, aldus technisch directeur Leen Looijen tegenover Omroep Gelderland.

Voor De Graafschap kwam de keuze van Pastoor voor NEC niet helemaal als een verrassing, aangezien meerdere clubs aan zijn mouw trokken. “Maandag wist ik al dat hij voor NEC zou kiezen. Ik heb al eerder gezegd dat we behalve Pastoor nog meer kandidaten hebben waarmee we praten.”
ja Leen Looijen zal wel balen, die grijpt nu naast spelers ook al naast trainers.
Maar waarom die Kalezic weg moet snap ik nog steeds niet daar.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Don Corleone »

burp schreef:
De Graafschap grijpt naast Pastoor: ‘Hij vroeg bedenktijd’
Woensdag, 6 april 2011 om 13:14

Alex Pastoor gaat een nieuw avontuur tegemoet. De huidige trainer van Excelsior maakt het seizoen in Rotterdam nog wel af, maar zal vanaf volgend seizoen de oefenmeester van NEC zijn. De kans was al erg groot dat Pastoor bij een andere club aan de slag zou gaan, gezien de interesse in de jonge trainer. Zo had De Graafschap hem graag binnen gehaald.

De Doetinchemmers waren zelfs al in gesprek met de huidige trainer van Excelsior, maar gaat in het nabij gelegen Nijmegen aan de slag. “We waren nog helemaal niet rond hoor. Ik heb een goed gesprek gehad met Pastoor en hij vroeg daarna bedenktijd. Hij heeft het open en eerlijk gespeeld”, aldus technisch directeur Leen Looijen tegenover Omroep Gelderland.

Voor De Graafschap kwam de keuze van Pastoor voor NEC niet helemaal als een verrassing, aangezien meerdere clubs aan zijn mouw trokken. “Maandag wist ik al dat hij voor NEC zou kiezen. Ik heb al eerder gezegd dat we behalve Pastoor nog meer kandidaten hebben waarmee we praten.”
ja Leen Looijen zal wel balen, die grijpt nu naast spelers ook al naast trainers.
Maar waarom die Kalezic weg moet snap ik nog steeds niet daar.
dan ben je een leek volgens leen.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door BasNijmegen »

Pastoor is mijn ogen een prima trainer voor NEC. Hij was goedkoop af te halen bij Excelsior, en daarmee heeft NEC andere clubs (4 clubs, waaronder De Graafschap) afgetroefd. Dit geeft ook aan hoe er in de voetbalwereld tegen NEC wordt aangekeken (imago). Weet voetballers als team te laten presteren, wat zeer belangrijk is voor een club als NEC (Op die manier haalden we ook Europees voetbal). Ik ben er blij mee! Welkom Alex.

Hahaha op VI radio zegt hij: NEC heeft een mooi stadion, mooie achterban en prachtige oude stad.... Het is een kenner ;)

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Dit is echt zo'n trainer die als het goed draait alle lof krijgt en als het slecht draait weggetreitert gaat worden.
Vergelijken met Been slaan kant nog wal, investeerders liepen weg met een benjamin als Been, die vonden ze prachtig, brutaal, grote mond, bla bla bla, enz. Pastoor heeft niet dezelfde achtergrond als Been, zal dus ook nooit dezelfde kredieten krijgen als Been.
Tis wel een trainer die bij Aalbers past, iemand die intern ja en amen zal zeggen en extern zijn mondje roert.


Ik wens ons en hem succes, het evenaren van Vloet zal al een hele prestetaie worden.
toen been kwam liepen de investeerders ook niet weg met hem, dat is gegroeid en dat zou ook bij pastoor kunnen. Welke achtergrond van Been heeft dan gezorgd dat hij veel krediet kreeg ?
Been was het paradepaardje van Feijenoord , iedereen liep met hem weg in Rotterdam, door zijn baldadige uitstraling heeft hij altijd heel veel krediet gekregen bij de belangrijkste sponsoren.
nou dat klopt niet, er waren zelfs een aantal (grote) sponsoren die de keuze van Mario bedenkelijk vonden, toen hij er eenmaal was en erg joviaal deed naar de sponsoren toe was hij inderdaad zo erg populair

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door NiMMA_024 »

Klasse dat Aalbers goed ingespeeld heeft op het verwachtte vertrek van Vloet.
Alex Pastoor.
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar laat met Excelsior toch aardige dingen zien.
En daar gaat het om. Als staf, spelers en investeerders vertrouwen hebben in Alex, wie ben ik dan om hen tegen te spreken?
Op Lodeweges na hebben ze laatste jaren degelijke tot zeer goede trainers aangesteld.

Dus ik zeg: "Welkom in de Bloedkuul!" :sjaal: Alex
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Chris »

Welkom bij NEC Pastoor! En NEC is inderdaard een mooie club met een prachtige stad.

Moet eerlijk zeggen, Vloet was geen slechte maar wel erg grijs/saaie trainer. Met Pastoor krijgen we als club wellicht wat beter aanzien en onstaat er wat meer avontuur. Ik ben benieuwd!
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door ApophisEire »

Jong, gretig, potentie, aardige trainer... Snap de keus best wel voor deze man.
Er zijn niet heel veel andere opties die ik zo 1,2,3 kan bedenken die beter zouden passen bij de club.

Ik zeg succes alvast en ik hoop op mooie dingen!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Alex Pastoor

Bericht door Algarve »

ApophisEire schreef:Jong, gretig, potentie, aardige trainer... Snap de keus best wel voor deze man.
Er zijn niet heel veel andere opties die ik zo 1,2,3 kan bedenken die beter zouden passen bij de club.

Ik zeg succes alvast en ik hoop op mooie dingen!
http://www.youtube.com/watch?v=fkJdw3yCgtA Jongens hou Cillisen in de gaten... :jestera:
Laatst gewijzigd door Algarve op wo 06 apr 2011, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door valkhof »

gelukkig snel duidelijkheid naar de spelers toe! je kunt wel gaan wachten op een eventueel ontslag van bv jans, maar dan vist nec straks naast het net.
pastoor lijkt me een goede trainer voor nec.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door rooie »

Goede keuze! Succes bij NEC :sjaal:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

pketer
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 10:09
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door pketer »

ja en neem koolwijk en fernadez mee

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door OAFFERE »

Welkom Alex, een jonge hond of het een goede keuze is kunne we over 2 jaar beoordelen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door vak Oost »

rooie schreef:Goede keuze! Succes bij NEC :sjaal:
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Gerard Lopez »

Prima keuze! Hier heb ik wel vertrouwen in.

Succes Alex!

Ben wel benieuwd wat Johan Derksen hierover te zeggen heeft :biggrin:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door burp »

Gerard Lopez schreef:Prima keuze! Hier heb ik wel vertrouwen in.

Succes Alex!

Ben wel benieuwd wat Johan Derksen hierover te zeggen heeft :biggrin:
die vind het voor de kijkcijfers vast een driedubbel over het paard getilde pruts trainer die er niets van gaat bakken en niet bij de club past.

En achteraf kan hij dan nooit meer wat positiefs zeggen want dan zou hij niet consequent zijn.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door Ramona »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Frans schreef:Sommigen hier zullen wel niet blij zijn met een Amsterdammer als trainer.....
En sommige reageren niet op een quote.
Maar je hapt wel! :biggrin:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alex Pastoor

Bericht door SanderNEC »

We hebben één goede ervaring met een Excelsior trainer :P Hopelijk neemt ie Koolwijk en Fernandez mee dan heb je weer 2 goede spelers erbij.

Wiljan bedankt voor je diensten, nu mag je gaan:)
ForzaNEC.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten