Ryan Koolwijk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door T.I.G.O. »

Chris schreef:Van der G komt doorgaans bijna klaar bij elke bal die Eriksen over drie meter naar een teamgenoot passt, laat Eriksen nou ook zelden scoren....

Sorry ik ben het totaal niet eens met Rene, Koolwijk krijgt Met Goossens al een scorende middenvelder achter zich.
Sorry,niet dat ik het eens ben met gijp maar hij stelt dat dat type middenvelder 6 a 10 goals moet maken en daar komt eriksen echt wel aan als ie een heel seizoen speelt.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Jota »

Wel grappig dat vd Gijp begint over zijn scorend vermogen. Deze man heeft 10 assists op zijn naam staan. En het vergelijken met Eriksen is een beetje krom; Eriksen speelt als aanvallende middenvelder voor Ajax en Koolwijk speelt controlerend bij Excelsior....
Ik ben blij met deze transfervrije speler!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Michael »

Eindelijk een Koolwijk bij NEC, ik ga een shirt halen!! :hail: :wink:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door CHEF »

Michael schreef:Eindelijk een Koolwijk bij NEC, ik ga een shirt halen!! :hail: :wink:
Ik hou mijn hart vast.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Michael »

:biggrin:

Gebruikersavatar
lillik
Berichten: 144
Lid geworden op: do 25 jun 2009, 20:05
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door lillik »

CHEF schreef:
jasper491 schreef:
lillik schreef:Welkom bij :sjaal:
Goede versterking en vervanging voor Schöne!
voor Bas ja, daar is hij voor gehaald.
Is hij voor de bank gehaald? Want daar zat hij de laatste wedstrijden,en hoorde hij ook thuis volgens velen.
:withstupid: Ryan hoort op t veld en niet op de bank..

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Danish Dynamite »

Michael schreef:Eindelijk een Koolwijk bij NEC, ik ga een shirt halen!! :hail: :wink:
Ik mis van.... :wink:

7e hemel
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 10 apr 2011, 07:42

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door 7e hemel »

Linksbenige controlerende middenvelder, zou dat inhouden dat Davids niet verlengt gaat worden? Aardige speler , vergelijkbaar met Ebgelaar maar dan iets minder

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

T.I.G.O. schreef:
Chris schreef:Van der G komt doorgaans bijna klaar bij elke bal die Eriksen over drie meter naar een teamgenoot passt, laat Eriksen nou ook zelden scoren....

Sorry ik ben het totaal niet eens met Rene, Koolwijk krijgt Met Goossens al een scorende middenvelder achter zich.
Sorry,niet dat ik het eens ben met gijp maar hij stelt dat dat type middenvelder 6 a 10 goals moet maken en daar komt eriksen echt wel aan als ie een heel seizoen speelt.
Dat is niet altijd haalbaar... Maar als een speler van dat type in een goed op elkaar ingespeeld 11tal staat met genoeg kwaliteit,moet dat eigelijk wel.Maar dat is onder de meest ideale omstandigheden dus... :tu:

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

7e hemel schreef:Linksbenige controlerende middenvelder, zou dat inhouden dat Davids niet verlengt gaat worden? Aardige speler , vergelijkbaar met Ebgelaar maar dan iets minder

....S......................1.........................G...
...........................................................
............................G.............................
..............K...........................D...............
...........................................................
....2...............2...............2...............2.....
............................3..............................



....S.......................1........................Ge...
............................................................
............K................................Go...........
.............................D.............................
............................................................
.....2..............2................2...............2.....
.............................3..............................

Welke opstellig? Ik zou zelf eerder voor 2 kiezen. Maar Goossens wil geloof ik vertrekken. :tu:
Ik heb Koolwijk zelf liever op die positie gezien zijn lengte,om bij aanvallen hem sneller links van de goal te hebben,waneer George met voorzetten komt.Minder pielen George,meer voor gooien die bal... :tu:
Laatst gewijzigd door Algarve op di 03 mei 2011, 11:06, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door CHEF »

:crazy2:

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

CHEF schreef::crazy2:
Koolwijk is op het middenveld van NEC de opvolger van Bas Sibum, die vorige week een tweejarig contract bij het Duitse Alemannia Aachen tekende. :tu: Ik vermoed dat Zimling ook... :bye: Meer dan ons best kunnen we niet doen', aldus Swart.
Laatst gewijzigd door Algarve op di 03 mei 2011, 12:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Michael »

Danish Dynamite schreef:
Michael schreef:Eindelijk een Koolwijk bij NEC, ik ga een shirt halen!! :hail: :wink:
Ik mis van.... :wink:
Kleinigheidje hou je altijd :wink:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17557
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Demtsjenko »

prima middenvelder... nu lasnik nog halen... heb je twee spelers met een dodelijke vrije trap...

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Demtsjenko schreef:prima middenvelder... nu lasnik nog halen... heb je twee spelers met een dodelijke vrije trap...
En waar wou je Lasnik neer zetten?
ForzaNEC.nl

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Samnec »

Super-Simr schreef:
Sjezus schreef:Welkom Ryan.

1 Tip: Als je dit forum leest: stop met lezen.

P.s. Als je als NEC zijnde de naam van je grootste talent nog niet kunt spellen ben je ver heen: :crazy2:
Jouw Nederlands is anders ook niet top!
"...als NEC zijnde..."

Het is:
A) als NEC...
B) NEC zijnde...
Leuk dat je dat zo zegt, maar ken je Nederlands. Als NEC zijnde is inderdaad fout!
Beste is: als zijnde NEC! Leuk die taal hè?! :crazy:

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

Samnec schreef:
Super-Simr schreef:
Sjezus schreef:Welkom Ryan.

1 Tip: Als je dit forum leest: stop met lezen.

P.s. Als je als NEC zijnde de naam van je grootste talent nog niet kunt spellen ben je ver heen: :crazy2:
Jouw Nederlands is anders ook niet top!
"...als NEC zijnde..."

Het is:
A) als NEC...
B) NEC zijnde...
Leuk dat je dat zo zegt, maar ken je Nederlands. Als NEC zijnde is inderdaad fout!
Beste is: als zijnde NEC! Leuk die taal hè?! :crazy:
HEY TEACHER....!! LEAVE US ........ :crazy:

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SamSam »

Als jij teacher bent, dan :withstupid:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door EK »

Koolwijk kan vast beginnen met kweken van goodwill door de komende wedstrijd in blessuretijd de 4-0 er in te schieten :wink:

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
Dat valt wel mee.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

Frans schreef:Hij heeft wel een stuk of 10 directe assists al dit seizoen. Is ook heel wat waard voor een middenvelder.
Presies,zeker voor een verdedigende middenvelder. :tu:

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

SanderNEC schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
Dat valt wel mee.
Zonder de Eendracht deal was/is dat ongeveer 2.6 mil... :crazy: We missen wat goede sponsers,dat koste NEC al 9 ton,het afgelopen seizoen.(Kunnen we SP!TS niet extra als sponser binnen halen..En Lycamobile?)

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Algarve schreef:
SanderNEC schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
Dat valt wel mee.
Zonder de Eendracht deal was/is dat ongeveer 2.6 mil... :crazy: We missen wat goede sponsers,dat koste NEC al 9 ton,het afgelopen seizoen.(Kunnen we SP!TS niet extra als sponser binnen halen..En Lycamobile?)
Van wie is SP!TS en/of Lycamobile dan?
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

SanderNEC schreef:
Algarve schreef:
SanderNEC schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
Dat valt wel mee.
Zonder de Eendracht deal was/is dat ongeveer 2.6 mil... :crazy: We missen wat goede sponsers,dat koste NEC al 9 ton,het afgelopen seizoen.(Kunnen we SP!TS niet extra als sponser binnen halen..En Lycamobile?)
Van wie is SP!TS en/of Lycamobile dan?
Je moet Claudio Dolce hebben voor Lycamobile,hij is de commercieele direckteur... SP!TS wordt lastig de eigenaar is TMG (Telegraaf) :tu:
Laatst gewijzigd door Algarve op di 03 mei 2011, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lurker024 en 22 gasten