Ryan Koolwijk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door pjottr »

Eigen schuld prutser

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:Eigen schuld prutser
Maar die prutser speel dan wel in de eredivisie...........................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
mschr schreef:
Gijscoman schreef:We hebben met Breinburg, Daemen, Van Moorsel, Mert, Foor, Diarra, Van Hofwegen, Emilsson, Gravenbeek en Conboy al redelijk wat keuze op het middenveld.
Simpel. Met twee verdedigers spelen. Conboy en Appiah. Koolwijk als spil voor de twee verdedigers en daar weer voor Daemen en Breinburg. Appeltje, eitje.
dan kunnen we ook Daan Bovenberg terug halen ... appeltje - eitje
Bovenberg met Koolwijk vergelijken? Hmm... Jij wilde contractverlenging voor een Koolwijk.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Frans »

FC Dordrecht heeft zich versterkt met Ryan Koolwijk. Dit werd na afloop van het duel met NAC Breda bekend gemaakt.
NECTheBest

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door necnmgn »

Leuke speler voor die gasten, vrees wel dat hij dan weer gaat degraderen... Ook financieel zal hij er niet op vooruit gaan. Maarja, hij dus wel in de eredivisie.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door H-Zenkamp »

n23 schreef:
mschr schreef:Gewoon terughalen. Meer dan redelijke voetballer. Hij is alleen geen aanvoerder en kan de kar niet trekken als het tegenzit.
Breinburg is 3 klassen beter als je het mij vraagt.
:withstupid:
★★

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door eniesee12 »

Frans schreef:
FC Dordrecht heeft zich versterkt met Ryan Koolwijk. Dit werd na afloop van het duel met NAC Breda bekend gemaakt.

Hij speelt eredivisie, maar daar is alles meegezegt , daar wil je toch niet voetballen. Dordrecht heeft de uitstraling van een amateurclub...
Laatst gewijzigd door eniesee12 op zo 14 sep 2014, 19:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Keizerstad1994 »

Kennelijk stonden de middenmoters en subtoppers toch niet in de rij voor hem. Toch een beetje gegokt en verloren(onbegrijpelijk dat ie niet naar Zwolle is gegaan)
'Justice knows every mans number'

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

vind het mooi dat het hem niet sportief voor de wind gaat.

de aanvoerder die n.e.c kei hard heeft laten vallen.

Poort5
Berichten: 2531
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Poort5 »

Tiel schreef:
pjottr schreef:Eigen schuld prutser
Maar die prutser speel dan wel in de eredivisie...........................
Edoch een prutser, wat ben ik blij dat we daarvan verlost zijn.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Jij wilde contractverlenging voor een Koolwijk.
http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 00#p647565 :tong:
Alles komt goed !!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Gerd »

H-Zenkamp schreef:
n23 schreef:
mschr schreef:Gewoon terughalen. Meer dan redelijke voetballer. Hij is alleen geen aanvoerder en kan de kar niet trekken als het tegenzit.
Breinburg is 3 klassen beter als je het mij vraagt.
:withstupid:
Je ( mschr) werd al niet serieus genomen op dit forum, maar deze uitspraak slaat compleet nergens op. Koolwijk, heeft geen snelheid, geen scorend vermogen en geen duel kracht. Vorig seizoen kregen we de meeste doelpunten tegen omdat captain slow de bal verloor en niet het vermogen had om zijn blunder te herstellen. Daardoor stond de zwakke verdediging niet goed en kregen we bijna 90 doelpunten tegen. Koolwijk is de meest overschatte voetballer die er rond loopt. In flut wedstrijden was hij de man, maar tegen de andere clubs presteerde hij totaal niks. Gewoon een speler die ver onder de middelmaat presteert. Hij kan gewoon niet beter. Niveau topklasse.
En nu kan je van alles hier over mijn mening schrijven; het feit dat geen enkele ere-divisie club hem een contract heeft aangeboden zegt genoeg. Als hij nu een contract krijgt is het een zogenaamd " paniek contract" . Koolwijk voegt niks aan een team toe.
Breinburg is in mijn optiek vijf keer beter, speelt rustig en geeft de bal aan de goede spelers, werkt hard en is een constante factor. Scoren kan beter, maar is vele malen beter dan Koolwijk.
Ik gun Koolwijk het allerbeste, maar hij kan niet tippen aan de huidige middenveld bezetting van Nec.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Keizerstad1994 »

Ryan Koolwijk heeft zich zondag voor één seizoen verbonden aan promovendus FC Dordrecht. De 29-jarige middenvelder was clubloos na zijn vertrek bij NEC en zocht nadien naar een nieuwe avontuur in binnen- en buitenland. Pas nu leidde dat tot een overeenkomst.

"Ik hoopte op een mooie competitie in het buitenland. Dat leek mij een prachtige uitdaging voor mij en m’n gezin", vertelt Koolwijk op de website van Forza Sports Group. "Maar ook een stap naar een goede club in de subtop van Nederland zag ik absoluut zitten. Via Dordrecht hoop ik die stap dan ook alsnog te maken. Het is een goed podium om mezelf te presenteren."

Belangstelling was er ook zeker gedurende de zomer. "Een aantal keer was het net niet het ideale plaatje. En daar gingen we wel voor. Ook was er soms bijvoorbeeld te weinig budget, hadden ze een overvloed aan middenvelders of zat het net niet mee. Zo was ik heel dicht tegen het tekenen van een contract bij een prachtige club in de 2e Bundesliga. Ik had daar zelfs al mee getraind en de coach had aangegeven een belangrijke plek voor mij te zien in het elftal."

"Alleen wilde de eigenaar op het laatst toch liever een spits toevoegen aan de selectie in plaats van een middenvelder en was er vervolgens geen budget meer. Maar ik vind Dordrecht een goed alternatief. Ze spelen verzorgd voetbal en de leiding heeft een duidelijke visie. Ik ga er alles aan doen om een positieve bijdrage te leveren aan het elftal", besloot Koolwijk.
ff vertalen: 'aangezien ik echt niks, maar dan ook echt niks anders kon heb ik maar voor Dordrecht gekozen, als opstapje naar een betere club, waarvan ik het eigenlijk niet zo snap dat ie niet gekomen zijn. Dat de geïnteresseerde clubs afhaakten lag ook totaal niet aan mij, maar aan omstandigheden.'

Pff, je zult dit maar lezen als Dordrecht-supporter. Vind Koolwijk een prima voetballer, maar als het op dit soort dingen aankomt....
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Pol »

Keizerstad1994 schreef:
Ryan Koolwijk heeft zich zondag voor één seizoen verbonden aan promovendus FC Dordrecht. De 29-jarige middenvelder was clubloos na zijn vertrek bij NEC en zocht nadien naar een nieuwe avontuur in binnen- en buitenland. Pas nu leidde dat tot een overeenkomst.

"Ik hoopte op een mooie competitie in het buitenland. Dat leek mij een prachtige uitdaging voor mij en m’n gezin", vertelt Koolwijk op de website van Forza Sports Group. "Maar ook een stap naar een goede club in de subtop van Nederland zag ik absoluut zitten. Via Dordrecht hoop ik die stap dan ook alsnog te maken. Het is een goed podium om mezelf te presenteren."

Belangstelling was er ook zeker gedurende de zomer. "Een aantal keer was het net niet het ideale plaatje. En daar gingen we wel voor. Ook was er soms bijvoorbeeld te weinig budget, hadden ze een overvloed aan middenvelders of zat het net niet mee. Zo was ik heel dicht tegen het tekenen van een contract bij een prachtige club in de 2e Bundesliga. Ik had daar zelfs al mee getraind en de coach had aangegeven een belangrijke plek voor mij te zien in het elftal."

"Alleen wilde de eigenaar op het laatst toch liever een spits toevoegen aan de selectie in plaats van een middenvelder en was er vervolgens geen budget meer. Maar ik vind Dordrecht een goed alternatief. Ze spelen verzorgd voetbal en de leiding heeft een duidelijke visie. Ik ga er alles aan doen om een positieve bijdrage te leveren aan het elftal", besloot Koolwijk.
ff vertalen: 'aangezien ik echt niks, maar dan ook echt niks anders kon heb ik maar voor Dordrecht gekozen, als opstapje naar een betere club, waarvan ik het eigenlijk niet zo snap dat ie niet gekomen zijn. Dat de geïnteresseerde clubs afhaakten lag ook totaal niet aan mij, maar aan omstandigheden.'

Pff, je zult dit maar lezen als Dordrecht-supporter. Vind Koolwijk een prima voetballer, maar als het op dit soort dingen aankomt....
En als hij had geroepen dat een droom uitkomt dat hij eindelijk het shirt van Dordrecht aan mag trekken, dan had jij dat geloofd en was alles ok?
Vind dat hij een vrij reëel verhaal afsteekt.

jbnmgn

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Gewoon terughalen. Meer dan redelijke voetballer. Hij is alleen geen aanvoerder en kan de kar niet trekken als het tegenzit.
Wat ik mij afvraag is waarom een topic over een prutser pur sang niet gesloten wordt. Elk woord aan hem gewijd is verspilde energie.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Gerd »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:Gewoon terughalen. Meer dan redelijke voetballer. Hij is alleen geen aanvoerder en kan de kar niet trekken als het tegenzit.
Wat ik mij afvraag is waarom een topic over een prutser pur sang niet gesloten wordt. Elk woord aan hem gewijd is verspilde energie.
Ook zeer beperkte voetballers moeten geld verdienen. Is inderdaad een enorme prutser. :td:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forum was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte. Heel het forum schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen wist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde. Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutser. Het laat zien dat ie geen aanvoerder is en niet de kar trekt als het tegenzit.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forum was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte.
Heel het forum schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen wist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde.
Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutser. Het laat zien dat ie geen aanvoerder is en niet de kar trekt als het tegenzit.
koolwijk is een psychopaat ... als het redelijk gaat dan staat tie vooraan en als het minder gaat dan is het schuppende idioot pur sang ... ik ben blij dat tie pleitte is
Alles komt goed !!

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door arno333 »

heeft getekend bij dordrecht

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forum was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte.
Heel het forum schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen wist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde.
Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutser. Het laat zien dat ie geen aanvoerder is en niet de kar trekt als het tegenzit.
koolwijk is een psychopaat ... als het redelijk gaat dan staat tie vooraan en als het minder gaat dan is het schuppende idioot pur sang ... ik ben blij dat tie pleitte is
10 januari beweerde je iets anders.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Pol »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forum was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte.
Heel het forum schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen wist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde.
Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutser. Het laat zien dat ie geen aanvoerder is en niet de kar trekt als het tegenzit.
koolwijk is een psychopaat ... als het redelijk gaat dan staat tie vooraan en als het minder gaat dan is het schuppende idioot pur sang ... ik ben blij dat tie pleitte is
10 januari beweerde je iets anders.
Au

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door vak Oost »

Pol schreef:
mschr schreef:
vak Oost schreef:
mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forum was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte.
Heel het forum schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen wist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde.
Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutser. Het laat zien dat ie geen aanvoerder is en niet de kar trekt als het tegenzit.
koolwijk is een psychopaat ... als het redelijk gaat dan staat tie vooraan en als het minder gaat dan is het schuppende idioot pur sang ... ik ben blij dat tie pleitte is
10 januari beweerde je iets anders.
Au
in de maanden daarna kwam het Dr Jekyll and Mr Hyde bij hem naar boven drijven, een speler die gefrustreerd menig rode kaarten pakte omdat zijn ware aardje steeds duidelijker zichtbaar werd voor alle goffertgangers
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forumJij alleen waarschijnlijk was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte. Heel het forumwederom jij alleen schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen eentonig, maar weer jijwist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde. Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutsernee geen prutser, maar wel een zakkenvuller die er geen reet van bakt en dan nog van zichzelf vindt dat hij kan voetballen. Het laat zien dat ie geen aanvoerderklopt is en niet de kar trekt als het tegenzit rn ook niet las het meezit.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forumJij alleen waarschijnlijk was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte. Heel het forumwederom jij alleen schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen eentonig, maar weer jijwist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde. Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutsernee geen prutser, maar wel een zakkenvuller die er geen reet van bakt en dan nog van zichzelf vindt dat hij kan voetballen. Het laat zien dat ie geen aanvoerderklopt is en niet de kar trekt als het tegenzit rn ook niet las het meezit.
Nou ik ben het 100% met Marc eens. Koolwijk is van onschatbare waarde voor NEC geweest, een meer dan prima voetballer. Tijden is hij de speler geweest waar het om draaide bij NEC. Deed hij niet mee verloren we, deed hij wel mee wonnen we. Helaas heeft zijn mentaliteit hem het laatste jaar ernstig in de steek gelaten en voetbalde hij ongemotiveerd. Maar dat neemt niet weg dat hij het daarvoor uitstekend heeft gedaan.

DaaNEC
Berichten: 314
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 20:12
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door DaaNEC »

mschr schreef:Totale flauwekul en geschiedvervalsing. Heel het forum was in rouw, toen Koolwijk in de voorbereiding van het seizoen 2013/14 voor zes weken geblesseerd raakte. Heel het forum schoot in de stress toen Koolwijk eind 2013 weer klachten kreeg. Iedereen wist dat met Koolwijk NEC veel beter speelde. Dat Koolwijk in de slotfase van dat seizoen er geen pepernoot van bakte in een zwalkend elftal, is waar. Maar dat maakt van Koolwijk geen prutser. Het laat zien dat ie geen aanvoerder is en niet de kar trekt als het tegenzit.
Ik ben het normaal ook niet snel met je eens, maar nu wel. Ik had Koolwijk graag zien blijven of terug zien komen bij NEC. Buiten dat hij gewoon goed kon voetballen was het ook een hele vriendelijke gozer richting de fans. Ik wens hem succes bij Dordrecht, of dat een stap hogerop is weet ik niet, maar het zei zo. Ryan bedankt voor de mooie jaren bij :sjaal:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten