Ryan Koolwijk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Of Danone waar Boekhoorn nu mee bezig is, lekker gezond voor de spelers.
ForzaNEC.nl

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Gradje »

De Ridder, Boerigter, Fernandez, Ramsteijn, ze zijn wat mij betreft allemaal welkom. Hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor de multifunctionele Kwakman en Stef Nijland. Dat er nog enkele spelers moeten komen is duidelijk, hopelijk wacht NEC niet te lang.

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

SanderNEC schreef:Of Danone waar Boekhoorn nu mee bezig is, lekker gezond voor de spelers.
Hihihi Lycamobile zal wel gevoelig liggen... Maar als ik me niet vergis richte Claudio Dolce zich als eerste op Nederland bij aantreding,hij kwam van Vodafone... Verder kan nou juist Boekhoorn behoorlijk meepraten in de telecom... :wink:
Laatst gewijzigd door Algarve op di 03 mei 2011, 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Gradje schreef:De Ridder, Boerigter, Fernandez, Ramsteijn, ze zijn wat mij betreft allemaal welkom. Hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor de multifunctionele Kwakman en Stef Nijland. Dat er nog enkele spelers moeten komen is duidelijk, hopelijk wacht NEC niet te lang.
Boerrigter kun je wel vergeten :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

SanderNEC schreef:
Gradje schreef:De Ridder, Boerigter, Fernandez, Ramsteijn, ze zijn wat mij betreft allemaal welkom. Hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor de multifunctionele Kwakman en Stef Nijland. Dat er nog enkele spelers moeten komen is duidelijk, hopelijk wacht NEC niet te lang.
Boerrigter kun je wel vergeten :wink:
Ajax...

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door valkhof »

Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
en waarom dan? davids zit al in je begroting, zimmling ( kost wel geld om hem nog 1 jaar te huren), koolwijk voor sibum, em loen heb je al.
een veranger voor vleem, en een vervanger voor chatelle. al deze posities zijn nu ook al bezet en zijn al in je begroting opgenomen, mits ze natuurlijk hetzelfde salaris zouden krijgen.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door SanderNEC »

Ik snap eigenlijk totaal niet wat Ajax met Boerrigter moet...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

valkhof schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
en waarom dan? davids zit al in je begroting, zimmling ( kost wel geld om hem nog 1 jaar te huren), koolwijk voor sibum, em loen heb je al.
een veranger voor vleem, en een vervanger voor chatelle. al deze posities zijn nu ook al bezet en zijn al in je begroting opgenomen, mits ze natuurlijk hetzelfde salaris zouden krijgen.
Yep... En dus loop je nog steeds in de roode cijfers... Totaale uitgave van de salarissen zitten rond de 7.3 mil. Die 9 ton aan media en tv inkomsten verlies,is gewoon heel moeilijk op te vangen voor NEC en dan nog zit je in de roode cijfers... :tu:
Laatst gewijzigd door Algarve op di 03 mei 2011, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door valkhof »

Algarve schreef:
valkhof schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:hopen dat davids een meerjarig krijgt, zimmling behouden wordt en dan heb je met koolwijk en loen je middeveld compleet.
nu een buitenspeler en een spits, en afhankelijk van wat er dan nog weggaat ben je eigelijk wel compleet
Denk aan de bergroting.... Je loopt volgend seizoen dik de roode cijfers in zo... :tu:
en waarom dan? davids zit al in je begroting, zimmling ( kost wel geld om hem nog 1 jaar te huren), koolwijk voor sibum, em loen heb je al.
een veranger voor vleem, en een vervanger voor chatelle. al deze posities zijn nu ook al bezet en zijn al in je begroting opgenomen, mits ze natuurlijk hetzelfde salaris zouden krijgen.
Yep... En dus loop je nog steeds in de roode cijfers... Totaale uitgave van de salarissen zitten rond de 7.3 mil.
dan moet je vanaf nu geen spelers meer halen, zelfs niet transfervrij wasnt je betaald toch salaris, en zou je moeten spelen met eigen jeugd. speel je volgend jaar 1e divisie en lopen de rode cijfers verder op en ben je straks failliet.

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

Denk je dat de jeugd voor niets voetbalt... Daarbij kan je ook niet te veel jeugdspelers in 1 x brengen,dat gaan ze niet trekken.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Sjaakie »

Foute berekeningen want je bent van een aantal dure salarissen af, als Davids blijft dan zal hij met minder genoegen moeten nemen zoals iedereen dat moet doen. Je draait dit seizoen 1,5 miljoen winst, weliswaar door de verkoop van Björn maar daar staat tegenover dat je afscheid neemt van een aantal dure jongens dus je cijfers kloppen niet Algarve. Als ze dit seizoen de salarissen kunnen betalen dan kan dat volgend seizoen ook, beetje onrust stoken dit...

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door valkhof »

Algarve schreef:Denk je dat de jeugd voor niets voetbalt... Daarbij kan je ook niet te veel jeugdspelers in 1 x brengen,dat gaan ze niet trekken.
het is je eigen oplossing!!!! ik zeg dat nec moet kijken naar bepaalde spelers jij begint over dat je dan nog dieper in de rode cijfers komt, dan stel ik voor dat je geen spelers moet halen maar eigen jeugd begin jij over het feit dat jeugdspelers ook niet gratis voetballen en je er niet te veel van moet opstellen!!!??? wat stel je dan voor? geen vervanger voor vleem?
geen vervanger voor chatelle?
geen zimmling huren?
geen contract verlenging davids?
schone verkopen?
goosens verkopen?
ja als je dat allemaal zou doen houd je idd geld over voor schulden, maar wat voor elftal heb je dan? heb je er dan wel 11?

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

Sjaakie schreef:Foute berekeningen want je bent van een aantal dure salarissen af, als Davids blijft dan zal hij met minder genoegen moeten nemen zoals iedereen dat moet doen. Je draait dit seizoen 1,5 miljoen winst, weliswaar door de verkoop van Björn maar daar staat tegenover dat je afscheid neemt van een aantal dure jongens dus je cijfers kloppen niet Algarve. Als ze dit seizoen de salarissen kunnen betalen dan kan dat volgend seizoen ook, beetje onrust stoken dit...
In Feb was het geschatte bedrijfs resultaat -144.000 en dat is inclusief de Eendracht deal van 2.3 mil..
Zonder de eendracht deal had je op - 2.450.000 gestaan.
Je staat dan wel 1.3 mil nu in de plus,maar zonder de Eendrachtdeal volgend jaar sta je nog steeds 1.1 mil negatief,als je die 1.3 niet uitgeeft aan een transfer aankoop... Wie zegt ons dat die salarissen duur waren?? Ten opzichte van vorig jaar was dit jaar het salaris al met ruim 1 mil gedaald... Van 8.3 naar 7.2...

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door valkhof »

Algarve schreef:
Sjaakie schreef:Foute berekeningen want je bent van een aantal dure salarissen af, als Davids blijft dan zal hij met minder genoegen moeten nemen zoals iedereen dat moet doen. Je draait dit seizoen 1,5 miljoen winst, weliswaar door de verkoop van Björn maar daar staat tegenover dat je afscheid neemt van een aantal dure jongens dus je cijfers kloppen niet Algarve. Als ze dit seizoen de salarissen kunnen betalen dan kan dat volgend seizoen ook, beetje onrust stoken dit...
In Feb was het geschatte bedrijfs resultaat -144.000 en dat is inclusief de Eendracht deal van 2.3 mil..
Zonder de eendracht deal had je op - 2.450.000 gestaan.
Je staat dan wel 1.3 mil nu in de plus,maar zonder de Eendrachtdeal volgend jaar sta je nog steeds 1.1 mil negatief,als je die 1.3 niet uitgeeft aan een transfer aankoop... Wie zegt ons dat die salarissen duur waren?? Ten opzichte van vorig jaar was dit jaar het salaris al met ruim 1 mil gedaald... Van 8.3 naar 7.2...
een paar berichten terug zeg je dat er geen geld is voor vervangers anders komen we nog dieper in de rode cijfers en nu zeg je ineens dat de we niet weten of die salarissen wel duur waren?

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

valkhof schreef:
Algarve schreef:Denk je dat de jeugd voor niets voetbalt... Daarbij kan je ook niet te veel jeugdspelers in 1 x brengen,dat gaan ze niet trekken.
het is je eigen oplossing!!!! ik zeg dat nec moet kijken naar bepaalde spelers jij begint over dat je dan nog dieper in de rode cijfers komt, dan stel ik voor dat je geen spelers moet halen maar eigen jeugd begin jij over het feit dat jeugdspelers ook niet gratis voetballen en je er niet te veel van moet opstellen!!!??? wat stel je dan voor? geen vervanger voor vleem?
geen vervanger voor chatelle?
geen zimmling huren?
geen contract verlenging davids?
schone verkopen?
goosens verkopen?
ja als je dat allemaal zou doen houd je idd geld over voor schulden, maar wat voor elftal heb je dan? heb je er dan wel 11?
NEC kan in iedergeval GEEN aankoop doen uit eigen zak dat klopt... En NEC kan waarschijnlijk ook niet zo veel meer aan salarissen inleveren vermoed ik,omdat we al met 13% zijn gedaald daar in.Sponsers aantrekken is in iedergeval het meest belangrijke om te doen op het moment.

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

valkhof schreef:
Algarve schreef:
Sjaakie schreef:Foute berekeningen want je bent van een aantal dure salarissen af, als Davids blijft dan zal hij met minder genoegen moeten nemen zoals iedereen dat moet doen. Je draait dit seizoen 1,5 miljoen winst, weliswaar door de verkoop van Björn maar daar staat tegenover dat je afscheid neemt van een aantal dure jongens dus je cijfers kloppen niet Algarve. Als ze dit seizoen de salarissen kunnen betalen dan kan dat volgend seizoen ook, beetje onrust stoken dit...
In Feb was het geschatte bedrijfs resultaat -144.000 en dat is inclusief de Eendracht deal van 2.3 mil..
Zonder de eendracht deal had je op - 2.450.000 gestaan.
Je staat dan wel 1.3 mil nu in de plus,maar zonder de Eendrachtdeal volgend jaar sta je nog steeds 1.1 mil negatief,als je die 1.3 niet uitgeeft aan een transfer aankoop... Wie zegt ons dat die salarissen duur waren?? Ten opzichte van vorig jaar was dit jaar het salaris al met ruim 1 mil gedaald... Van 8.3 naar 7.2...
een paar berichten terug zeg je dat er geen geld is voor vervangers anders komen we nog dieper in de rode cijfers en nu zeg je ineens dat de we niet weten of die salarissen wel duur waren?
Ik zeg niet voor vervangers... Ik ben alleen bang dat,dubbele bezetting NIET meer kan... dus bij een middenveldt van 3 man is 3 ook 3 en geen 4... En dan halen we waarschijlijk alleen een beetje winst uit het verschil tussen het salaris van een jeugd speler en dat van een ervaren speler,waarbij we de jeugdspeler na een bepaald aantal wedstrijden....
Want je kan ook niet zonder een reserve speler en dus een 4de middenvelder.... :tu:
Laatst gewijzigd door Algarve op di 03 mei 2011, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door valkhof »

Algarve schreef:
valkhof schreef:
Algarve schreef:Denk je dat de jeugd voor niets voetbalt... Daarbij kan je ook niet te veel jeugdspelers in 1 x brengen,dat gaan ze niet trekken.
het is je eigen oplossing!!!! ik zeg dat nec moet kijken naar bepaalde spelers jij begint over dat je dan nog dieper in de rode cijfers komt, dan stel ik voor dat je geen spelers moet halen maar eigen jeugd begin jij over het feit dat jeugdspelers ook niet gratis voetballen en je er niet te veel van moet opstellen!!!??? wat stel je dan voor? geen vervanger voor vleem?
geen vervanger voor chatelle?
geen zimmling huren?
geen contract verlenging davids?
schone verkopen?
goosens verkopen?
ja als je dat allemaal zou doen houd je idd geld over voor schulden, maar wat voor elftal heb je dan? heb je er dan wel 11?
NEC kan in iedergeval GEEN aankoop doen uit eigen zak dat klopt... En NEC kan waarschijnlijk ook niet zo veel meer aan salarissen inleveren vermoed ik,omdat we al met 13% zijn gedaald daar in.Sponsers aantrekken is in iedergeval het meest belangrijke om te doen op het moment.
dat vraag ik toch niet!!?

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

Zoals gezegd... Je komt ruim 1 mil tekort voor dit aankomende seizoen en zonder een nieuwe Bjorn (Omdat je die 1.3 NIET kan her investeren )het seizoen er op ongeveer -2.5 mil...

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

valkhof schreef:
Algarve schreef:
valkhof schreef:
Algarve schreef:Denk je dat de jeugd voor niets voetbalt... Daarbij kan je ook niet te veel jeugdspelers in 1 x brengen,dat gaan ze niet trekken.
het is je eigen oplossing!!!! ik zeg dat nec moet kijken naar bepaalde spelers jij begint over dat je dan nog dieper in de rode cijfers komt, dan stel ik voor dat je geen spelers moet halen maar eigen jeugd begin jij over het feit dat jeugdspelers ook niet gratis voetballen en je er niet te veel van moet opstellen!!!??? wat stel je dan voor? geen vervanger voor vleem?
geen vervanger voor chatelle?
geen zimmling huren?
geen contract verlenging davids?
schone verkopen?
goosens verkopen?
ja als je dat allemaal zou doen houd je idd geld over voor schulden, maar wat voor elftal heb je dan? heb je er dan wel 11?
NEC kan in iedergeval GEEN aankoop doen uit eigen zak dat klopt... En NEC kan waarschijnlijk ook niet zo veel meer aan salarissen inleveren vermoed ik,omdat we al met 13% zijn gedaald daar in.Sponsers aantrekken is in iedergeval het meest belangrijke om te doen op het moment.
dat vraag ik toch niet!!?
GEEN overbezetting dus,door ervaren spelers... Schone zou ik verkopen ja... Maar Goossens wil ook weg hoorde ik en die zou ik persoonlijk nou juist willen vast houden... :tu:

necaja

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door necaja »

Algarve schreef:Zoals gezegd... Je komt ruim 1 mil tekort voor dit aankomende seizoen en zonder een nieuwe Bjorn (Omdat je die 1.3 NIET kan her investeren )het seizoen er op ongeveer -2.5 mil...
Erg leuk al die cijfertjes allemaal maar je kunt niet voorspellen wat er in de zomer gebeurt.
Schone en Goossens willen beide weg,dus daar vang je ook nog een zak geld
Die duim van jou aan het einde is dat automatisme?

En dit onderwerp ging over koolwijk

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

necaja schreef:
Algarve schreef:Zoals gezegd... Je komt ruim 1 mil tekort voor dit aankomende seizoen en zonder een nieuwe Bjorn (Omdat je die 1.3 NIET kan her investeren )het seizoen er op ongeveer -2.5 mil...
Erg leuk al die cijfertjes allemaal maar je kunt niet voorspellen wat er in de zomer gebeurt.
Schone en Goossens willen beide weg,dus daar vang je ook nog een zak geld
Die duim van jou aan het einde is dat automatisme?

En dit onderwerp ging over koolwijk
Zie eerst maar eens een zak geld binnen te halen,voor dat je roept dat je die al binnen hebt... En ondertussen tikken de salaris kosten verder door op je onkosten balans.. En nee.. :wink:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door vak Oost »

radio intervieuw met Ryan: http://www.vi.nl/Radio-item/199816/Kool ... -Radio.htm

en geouwehoer over de financienen van de club kan men hier bespreken: http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=173
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door ApophisEire »

vak Oost schreef:radio intervieuw met Ryan: http://www.vi.nl/Radio-item/199816/Kool ... -Radio.htm

en geouwehoer over de financienen van de club kan men hier bespreken: http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=173
:withstupid:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Algarve
Berichten: 1036
Lid geworden op: wo 16 feb 2011, 18:31

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Algarve »

Goed om te horen dat hij niet zonder meer een basis plaats af heeft gedwongen,al zal er bij ons weinig te knokken vallen aankomend seizoen volgens mij...

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Ryan Koolwijk

Bericht door Jackiegoal »

SanderNEC schreef:Ik snap eigenlijk totaal niet wat Ajax met Boerrigter moet...
Heeft toch vooral met het nieuwe plaatje te maken: geen onbezonnen miljoenenaankopen meer, maar goed scouten en jonge spelers laten doorstromen. Voorheen had ajax inderdaad gewacht tot een Boerrigter het ook goed zou doen bij een subtopper voordat ze hem zouden kopen, maar dan is hij ineens vijf keer zo duur.
"I am Brian, and so is my wife!"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Mook, Theo en 33 gasten