Melvin Platje

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Demtsjenko »

Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
eens met de eerste en laatste zin...

Robert
Berichten: 54
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 13:20
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Robert »

Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door BertNEC »

Robert schreef:
Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:
:withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door johan »

BertNEC schreef:
Robert schreef:
Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
De snor
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 22 jul 2012, 13:18
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door De snor »

Ik was eigenlijk altijd wel gecharmeerd van Melvin...
Ondanks zijn gebrek aan inzicht heeft hij alles gegeven voor NEC
Clubliefde bestaat niet meer.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Janssen »

johan schreef:
BertNEC schreef:
Robert schreef:
Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Strooper »

Volgens het AD is het rond en tekent hij voor twee jaar. Platje mag aantreden in de voorronde CL.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Melvin Platje

Bericht door Juul »

Platje in het AD:

Met wat voor gevoel ga je weg bij NEC?
'Het was tijd om te gaan.'

Sorry??? Hij heeft net met zijn volle verstand een nieuw contract bij NEC getekend en twee weken later is het tijd om te gaan???

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Samnec »

Ruim een ton..... :crazy2:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door De Kletskop »

Janssen schreef:
johan schreef:
BertNEC schreef:
Robert schreef:
Kanchelskis schreef:Wat begint de aanhang van NEC voor een deel een treurig zooitje te worden. Zie liever dat men de kop van andere supporters (lees harde kern) inslaat, dan dat ze zo eigen spelers afvallen. Kritisch zijn mag, maar een deel heeft 0,0 respect voor wat in het tenue van NEC speelt.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Strooper »

Juul schreef:Platje in het AD:

Met wat voor gevoel ga je weg bij NEC?
'Het was tijd om te gaan.'

Sorry??? Hij heeft net met zijn volle verstand een nieuw contract bij NEC getekend en twee weken later is het tijd om te gaan???
NEC heeft een optie gelicht. Platje heeft helemaal niks getekend.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Melvin Platje

Bericht door Juul »

Strooper schreef:
NEC heeft een optie gelicht. Platje heeft helemaal niks getekend.
Ja dat is waar ook. Maar ik mag toch aannemen dat wanneer je de optie licht als:

1) je wilt dat Platje ook volgend jaar bij NEC speelt omdat je vindt dat hij van toegevoegde waarde is
2) Platje zelf ook dolgraag langer wilt blijven, want je wilt wel een gemotiveerde speler

Zowel 1) als 2) blijken niet waar te zijn. Mocht NEC het astronomische bedrag van 1 ton alsnog mislopen dan heb je dus een zwaar ongemotiveerde speler in huis die zelf al aangeeft dat het tijd is te vertrekken. Tel uit je winst.

jbnmgn

Re: Melvin Platje

Bericht door jbnmgn »

Strooper schreef:
Juul schreef:Platje in het AD:

Met wat voor gevoel ga je weg bij NEC?
'Het was tijd om te gaan.'

Sorry??? Hij heeft net met zijn volle verstand een nieuw contract bij NEC getekend en twee weken later is het tijd om te gaan???
NEC heeft een optie gelicht. Platje heeft helemaal niks getekend.
Vanmorgen in de Gelderlander:

" NIJMEGEN (ANP) - Melvin Platje staat voor een opmerkelijke transfer. De 24-jarige aanvaller van NEC is op weg naar Neftçi Bakoe uit Azerbeidzjan. De Nijmeegse eredivisieclub maakte vrijdag bekend dat de twee verenigingen een mondeling akkoord hebben bereikt over zijn overgang.
Platje moet nog een medische keuring ondergaan bij de negenvoudig kampioen van Azerbeidzjan en moet zelf nog een akkoord bereiken met de club. De spits stond sinds 2011 onder contract bij NEC, waar hij nooit een vaste waarde werd. Daarvoor speelde hij 4 seizoenen voor FC Volendam, waarmee hij in 2008 naar de eredivisie promoveerde."

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Strooper »

Juul schreef:
Strooper schreef:
NEC heeft een optie gelicht. Platje heeft helemaal niks getekend.
Ja dat is waar ook. Maar ik mag toch aannemen dat wanneer je de optie licht als:

1) je wilt dat Platje ook volgend jaar bij NEC speelt omdat je vindt dat hij van toegevoegde waarde is
2) Platje zelf ook dolgraag langer wilt blijven, want je wilt wel een gemotiveerde speler

Zowel 1) als 2) blijken niet waar te zijn. Mocht NEC het astronomische bedrag van 1 ton alsnog mislopen dan heb je dus een zwaar ongemotiveerde speler in huis die zelf al aangeeft dat het tijd is te vertrekken. Tel uit je winst.
NEC heeft de optie gelicht om een transfersom voor hem te ontvangen. Als NEC dat niet had gedaan, dan was hij nu gratis naar Bakoe vertrokken.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Gerard Lopez »

Juul schreef:
Strooper schreef:
NEC heeft een optie gelicht. Platje heeft helemaal niks getekend.
Ja dat is waar ook. Maar ik mag toch aannemen dat wanneer je de optie licht als:

1) je wilt dat Platje ook volgend jaar bij NEC speelt omdat je vindt dat hij van toegevoegde waarde is
2) Platje zelf ook dolgraag langer wilt blijven, want je wilt wel een gemotiveerde speler

Zowel 1) als 2) blijken niet waar te zijn. Mocht NEC het astronomische bedrag van 1 ton alsnog mislopen dan heb je dus een zwaar ongemotiveerde speler in huis die zelf al aangeeft dat het tijd is te vertrekken. Tel uit je winst.
Dat is natuurlijk onzin Juul....want dat zou betekenen dat eenzijdige opties altijd onzinnig zijn. Dan geef je de spelers alle macht. Als je ze alleen kan lichten als de speler ook zelf wil, dan kan je net zo goed die optie niet in het contract zetten en gewoon handmatig proberen het contract te verlengen nadat het afgelopen is. NEC realiseert zich maar wat goed dat Platje heus wel tot inkeer was gekomen en zijn best ging doen als hij hier 1 september nog had gezeten. Als ie hier een jaar lang niks presteert vindt ie namelijk nooit meer een goede club na NEC.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door burp »

Hij krijgt meteen een aardige concurrent; ze trekken ook Nfor van Kortrijk aan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door mschr »

Hmm.. Ik gok dat Nfor een talentvolle speler is, die altijd goed is voor een aantal goals per seizoen en op elke positie voorin kan spelen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door eniesee-elst »

burp schreef:Hij krijgt meteen een aardige concurrent; ze trekken ook Nfor van Kortrijk aan.
Ik denk dat ze daar wel gezien hebben dat Platje een 4-4-2 spits is en het beste rendeert met een balvaste spits naast zich.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Melvin Platje

Bericht door Juul »

Gerard Lopez schreef: Dat is natuurlijk onzin Juul....want dat zou betekenen dat eenzijdige opties altijd onzinnig zijn. Dan geef je de spelers alle macht. Als je ze alleen kan lichten als de speler ook zelf wil, dan kan je net zo goed die optie niet in het contract zetten en gewoon handmatig proberen het contract te verlengen nadat het afgelopen is.
Snap ik maar ik schreef het ook in combinatie met de opmerking: dat Platje ook volgend jaar bij NEC speelt omdat je vindt dat hij van toegevoegde waarde is
Dat is dus niet het geval.

Toen ik schreef dat ik het idioot vond om Platje's contract te verlengen kwamen de voorspelbare reacties van de voorspelbare personen om dit recht te praten. Zo schreef Enniessee dat het belachelijk zou zijn om zijn contract niet te verlengen aangezien NEC nog geen nieuwe spits had. Aangezien NEC nog steeds geen nieuwe spits heeft maar Platje wel verkoopt zou ik graag willen weten wat daar dan weer de reden voor is.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Keizerstad1994 »

Juul schreef:
Toen ik schreef dat ik het idioot vond om Platje's contract te verlengen kwamen de voorspelbare reacties van de voorspelbare personen om dit recht te praten. Zo schreef Enniessee dat het belachelijk zou zijn om zijn contract niet te verlengen aangezien NEC nog geen nieuwe spits had. Aangezien NEC nog steeds geen nieuwe spits heeft maar Platje wel verkoopt zou ik graag willen weten wat daar dan weer de reden voor is.
Deel van het antwoord geef je zelf al:
Juul schreef: Zo schreef Enniessee dat het belachelijk zou zijn om zijn contract niet te verlengen aangezien NEC nog geen nieuwe spits
Juul schreef: maar Platje wel verkoopt
Ik denk ook niet dat de optie van Platje per se gelicht is omdat er nog geen nieuwe spits was, maar meer omdat hij dan eventueel wat geld zou opleveren. Dat is nu gebeurd dus is het lichten van de optie geen slechte zaak geweest. En daarbij kan je wel wachten met het verkopen van Platje tot je een nieuwe spits hebt, maar dan haakt de kopende club misschien af. En vind maar nog eens een club die (meer) wil betalen voor Platje, dat is echt niet zo 1,2,3 gedaan. En of je nou Platje of Ten Voorde in de spits hebt staan....
'Justice knows every mans number'

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Melvin Platje

Bericht door Juul »

Keizerstad1994 schreef:
Ik denk ook niet dat de optie van Platje per se gelicht is omdat er nog geen nieuwe spits was
Ik ook niet maar dat was wel de reactie die ik kreeg op mijn opmerking, dus vandaar mijn vervolgvraag.

Keizerstad1994 schreef: ..maar meer omdat hij dan eventueel wat geld zou opleveren. Dat is nu gebeurd dus is het lichten van de optie geen slechte zaak geweest...
Nee, de optie lichten is nog steeds een slechte zaak geweest alleen kruipt NEC nu dankzij deze nogal lachwekkende transfer door het oog van de naald. De kans was aanwezig dat Platje volgend jaar hier nog zou spelen terwijl beide partijen daar niet op zitten te wachten.

Hetzelfde geldt voor Ten Voorde. Die had ik ook laten gaan zodat je zeker weet dat hij niet weer een jaar staat te stuntelen in een NEC-shirt.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door Gerard Lopez »

Juul schreef:
Keizerstad1994 schreef:
Ik denk ook niet dat de optie van Platje per se gelicht is omdat er nog geen nieuwe spits was
Ik ook niet maar dat was wel de reactie die ik kreeg op mijn opmerking, dus vandaar mijn vervolgvraag.

Keizerstad1994 schreef: ..maar meer omdat hij dan eventueel wat geld zou opleveren. Dat is nu gebeurd dus is het lichten van de optie geen slechte zaak geweest...
Nee, de optie lichten is nog steeds een slechte zaak geweest alleen kruipt NEC nu dankzij deze nogal lachwekkende transfer door het oog van de naald. De kans was aanwezig dat Platje volgend jaar hier nog zou spelen terwijl beide partijen daar niet op zitten te wachten.

Hetzelfde geldt voor Ten Voorde. Die had ik ook laten gaan zodat je zeker weet dat hij niet weer een jaar staat te stuntelen in een NEC-shirt.
Met andere woorden: je vindt dat Aalbers Blackjack heeft gespeeld. Met een deal van 2 "stand" heeft gekozen en de banker toen bust ging en lucky won. :party:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: Melvin Platje

Bericht door East-Side-Nmgn »

Jullie kunnen mij wel lekker afvallen hier. i don't care.
Maar Platje heeft dus niet altijd alles gegeven, ik weet nog hoe die langs de lijn liep toen die even op de bank moest zitten (of niet liep kan ik beter zeggen).
En hoe hij die tijd bij ons met zijn hangende schouders over het veld heeft gesjokt, en hoe hij altijd tegen zijn medespelers liep te zeiken.
En zoek zelf platje maar even op in het woordenboek. Dan zal je zien dat ik niks heb gescholden Demstjenko, in tegen stelling tot Harold die gelijk gaat schelden als iemand iets zegt waar meneertje niet van gediend is.
Platje heeft hier gewoon geen ruk gepresteerd. "clubtobscorer" zegt meer over het drama seizoen wat we achter de rug hebben, dan over de kwaliteit van platje.
Dat jullie me dan een slechte supporter vinden is jullie probleem. Ik verheug me iig weer op een fatsoenlijke spits!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Melvin Platje

Bericht door valkhof »

eniesee-elst schreef:
burp schreef:Hij krijgt meteen een aardige concurrent; ze trekken ook Nfor van Kortrijk aan.
Ik denk dat ze daar wel gezien hebben dat Platje een 4-4-2 spits is en het beste rendeert met een balvaste spits naast zich.
:withstupid: :lol:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Melvin Platje

Bericht door Juul »

Gerard Lopez schreef:Met andere woorden: je vindt dat Aalbers Blackjack heeft gespeeld. Met een deal van 2 "stand" heeft gekozen en de banker toen bust ging en lucky won. :party:

Ik heb geen verstand van Blackjack, maar om het topic Platje toch positief af te sluiten... ik ben blij voor zowel NEC als Platje dat er een oplossing is die ook nog een bescheiden zak met poen oplevert. Nu nog 2 maanden de tijd om minstens twee aanvallers te halen. Aangezien alle clubs azen op dat ene toptalent zou ik het geen raar idee vinden om er een te huren van een Engelse of Duitse club die daar net uit de basis valt. Bestaat die overeenkomst met Man City nog?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten