Evander Sno

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door TT »

Goffert schreef:Sno gaat RKC naar een hoger plan tillen. RKC is een concurrent van ons momenteel, vandaar dat het slecht is voor ons?
Ging Sno NEC ook niet naar een hoger plan tillen?

jbnmgn

Re: Evander Sno

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:
Goffert schreef:Sno gaat RKC naar een hoger plan tillen. RKC is een concurrent van ons momenteel, vandaar dat het slecht is voor ons?
Ging Sno NEC ook niet naar een hoger plan tillen?
Ja maar toen had hij de kracht daarvoor nog niet :crazy:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Evander Sno

Bericht door Juul »

'Het spel van Pastoor spreekt me aan, de gesprekken die ik hier heb gehad waren goed. Alles klopte. Ik heb er zin in.'

Waar is het misgegaan? Niet onbelangrijk want Sno had je er nu goed bij kunnen hebben.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Tiel »

Juul schreef:'Het spel van Pastoor spreekt me aan, de gesprekken die ik hier heb gehad waren goed. Alles klopte. Ik heb er zin in.'

Waar is het misgegaan? Niet onbelangrijk want Sno had je er nu goed bij kunnen hebben.
Ik heb niets met de trainer, niet mee te praten heeft geen belangstelling voor je, ik heb er geen zin in maar het betaalt zo goed.

Alleen zo eerlijk zijn de meeste voetballers niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Evander Sno

Bericht door Juul »

Ok, duidelijk is dat twee ego's botsten. Maar NEC is de dupe geworden. Je haalt een peperdure speler, hij valt lang weg, hij forceert een vertrek. Dan heeft NEC alleen maar schade opgelopen door Sno.

Maar dan lees ik bij Omroep Gelderland dat NEC aan Sno een afkoopsom heeft betaald. Welke idioot heeft het in zijn hoofd gehaald om Sno nog geld mee te geven ook nog? Laat Sno maar aan NEC een afkoopsom betalen toch?

Bron

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Pol »

Juul schreef:Ok, duidelijk is dat twee ego's botsten. Maar NEC is de dupe geworden. Je haalt een peperdure speler, hij valt lang weg, hij forceert een vertrek. Dan heeft NEC alleen maar schade opgelopen door Sno.

Maar dan lees ik bij Omroep Gelderland dat NEC aan Sno een afkoopsom heeft betaald. Welke idioot heeft het in zijn hoofd gehaald om Sno nog geld mee te geven ook nog? Laat Sno maar aan NEC een afkoopsom betalen toch?

Bron
Welkom in Nederland. De positie van een weigerende werknemer is sterk en dan kies je als werkgever al snel eieren voor je geld.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door burp »

was voetballend onder de nieuwe trainer wss gewoon van waarde geweest

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Gerard Lopez »

Juul schreef:Ok, duidelijk is dat twee ego's botsten. Maar NEC is de dupe geworden. Je haalt een peperdure speler, hij valt lang weg, hij forceert een vertrek. Dan heeft NEC alleen maar schade opgelopen door Sno.

Maar dan lees ik bij Omroep Gelderland dat NEC aan Sno een afkoopsom heeft betaald. Welke idioot heeft het in zijn hoofd gehaald om Sno nog geld mee te geven ook nog? Laat Sno maar aan NEC een afkoopsom betalen toch?

Bron
Je snapt zelf toch ook wel hoe zoiets werkt? Aalbers (toen nog) realiseerde zich op een gegeven moment rond maart 2013 dat Pastoor (die toen ook nog voor 1,5 jaar een contract had en niets wees er op dat hij snel ontslagen zou worden) Sno niet meer zou gaan gebruiken. Dan kan je kiezen: je bestbetaalde speler (dat is een gok van mij, maar hij zal iig zeker bij de top 3 grootverdieners hebben gezeten) 1 jaar en 4 maanden braaf doorbetalen en in Jong NEC laten spelen (wat om en nabij de 5 ton had gekost) of een deal met hem maken dat hij bijv. 50.000 euro (weer een gok van mij, maar veel meer zal het toch echt niet zijn) mee krijgt en je dus 450.000 euro bespaart.
Het feit dat je een werkweigerende speler hiermee beloont is wel raar en voelt niet fijn aan, maar NEC kan gewoon geen 450.000 euro "weggooien" in hun positie.
Blijft wel de vraag of je niet beter gewoon even tot de zomer had kunnen wachten en kijken of er nog een club met een bod kwam, maar de meeste clubs zijn wel zo slim om hem dan alleen transfervrij te willen hebben en dan had het je nog 3 maanden aan salaris gekost om tot juli te wachten.
When Wilco talks, people listen!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Evander Sno

Bericht door Juul »

burp schreef:was voetballend onder de nieuwe trainer wss gewoon van waarde geweest
Zeker en dat geldt ook voor Leroy George. Twee type spelers die nu juist hard nodig zijn. Pastoor's houding naar spelers heeft NEC veel geld en ook veel punten gekost. Ik zeg niet dat Pastoor ongelijk had, want ik denk dat Sno bewust een breuk heeft geforceerd, maar Pastoor kon niet met spelers met een ego overweg. Ook een verkeerde inschatting bij zijn aanstelling.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door T.I.G.O. »

Juul schreef:
burp schreef:was voetballend onder de nieuwe trainer wss gewoon van waarde geweest
Zeker en dat geldt ook voor Leroy George. Twee type spelers die nu juist hard nodig zijn. Pastoor's houding naar spelers heeft NEC veel geld en ook veel punten gekost. Ik zeg niet dat Pastoor ongelijk had, want ik denk dat Sno bewust een breuk heeft geforceerd, maar Pastoor kon niet met spelers met een ego overweg. Ook een verkeerde inschatting bij zijn aanstelling.
:withstupid:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door karlo »

Juul schreef:
burp schreef:was voetballend onder de nieuwe trainer wss gewoon van waarde geweest
Zeker en dat geldt ook voor Leroy George. Twee type spelers die nu juist hard nodig zijn. Pastoor's houding naar spelers heeft NEC veel geld en ook veel punten gekost. Ik zeg niet dat Pastoor ongelijk had, want ik denk dat Sno bewust een breuk heeft geforceerd, maar Pastoor kon niet met spelers met een ego overweg. Ook een verkeerde inschatting bij zijn aanstelling.
maar gelukkig kan deze trainer dat wel, :schater:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Arjan van Hout »

karlo schreef:
Juul schreef:
burp schreef:was voetballend onder de nieuwe trainer wss gewoon van waarde geweest
Zeker en dat geldt ook voor Leroy George. Twee type spelers die nu juist hard nodig zijn. Pastoor's houding naar spelers heeft NEC veel geld en ook veel punten gekost. Ik zeg niet dat Pastoor ongelijk had, want ik denk dat Sno bewust een breuk heeft geforceerd, maar Pastoor kon niet met spelers met een ego overweg. Ook een verkeerde inschatting bij zijn aanstelling.
maar gelukkig kan deze trainer dat wel, :schater:
jezus wat kun jij dom lullen zeg..........

Gebruikersavatar
DownUnder
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 29 feb 2012, 15:52
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door DownUnder »

Evander Sno (28) moet
volgende week terechtstaan voor zware
mishandeling en poging tot doodslag.Hij
zou in 2013 samen met twee familieleden
twee mensen tegen het hoofd en gezicht
hebben geschopt toen zij al op de grond
lagen.Sno stond van 2008 tot 2011 onder
contract bij Ajax en later onder meer
bij RKC en NEC.Hij is nu clubloos.

(NOS Teletekst)
Doe joe spiek dutsj?

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Jeffry74 »

Was dat niet het seizoen dat hij bij NEC onder contract stond?
Na een aardige start verloor Sno vrij snel zijn basisplaats en werd zijn contract vroegtijdig ontbonden?
Meen me zoiets te herinneren. Dat zou het een en ander verklaren.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door burp »

paar maanden daarna

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Hennie-C »

burp schreef:paar maanden daarna
waarna? een paar maanden nadat zen contract werd ontbonden gebeurde bovenstaande? of werd zijn contract ontbonden een paar maanden nadat bovenstaande gebeurde?
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door mschr »

In augustus 2013 was hij hier niet meer onder contract. Een dure speler die weigert naar Nijmegen te komen omdat de trainer hem te weinig SMS-jes gestuurd heeft, krijgt meestal te maken met ontbinding van het contract. Sno is een lachertje. Als voetballer en als mens.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Gerd »

We kunnen dit dossier wel sluiten. Zijn gedrag zegt genoeg. Over naar de orde van de dag.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:In augustus 2013 was hij hier niet meer onder contract. Een dure speler die weigert naar Nijmegen te komen omdat de trainer hem te weinig SMS-jes gestuurd heeft, krijgt meestal te maken met ontbinding van het contract. Sno is een lachertje. Als voetballer en als mens.
:withstupid:
Evander-boehoe-kopschop-Sno.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door TT »


Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Evander Sno

Bericht door Eddy TT »

Zo'n Sno zouden we prima kunnen gebruiken. Ik zeg doen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door DR »

Eddy TT schreef:Zo'n Sno zouden we prima kunnen gebruiken. Ik zeg doen.
Als uitsmijter in de Gaanderij?

jbnmgn

Re: Evander Sno

Bericht door jbnmgn »

Eddy TT schreef:Zo'n Sno zouden we prima kunnen gebruiken. Ik zeg doen.
Om zijn taakstraf hier uit te voeren als terreinknecht? Of heeft hij die al volbracht.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door bertje »

Eddy TT schreef:Zo'n Sno zouden we prima kunnen gebruiken. Ik zeg doen.
:jestera:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Evander Sno

Bericht door Brabander »

Arrogante klojo die de weelde van de voetballerij niet aan kan. Die vent heeft ons handen vol geld gekost!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten