Alireza Jahanbakhsh

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door LT »

Pol schreef:
Ron Delgado schreef::withstupid:

De volgende vraag is of de Ottomaanse Messi in één team kan gedijen met de Bovenbergen en de Breuers.
In een morrende Goffert.
Gewoon uitleggen dat fluiten en gejoel de Nederlandse manier voor aanmoediging is.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door illestyl »

LT schreef:
illestyl schreef:
Demtsjenko schreef:nee... dan had ik het wel gehad over een roze olifant die de bal met een regenboogcurve over de doelman wist te slurfen...
Haha.

Maar jouw beschrijving van het fimpje is niet echt een goede weerspiegeling, vind ik. Een beetje amateurvoetballer kan dit ook. Hij laat bijvoorbeeld zien dat hij helemaal niet zo snel is en technisch vaardig is.
:withstupid: Mee eens, maar ik hoop ongelijk te hebben.
Ja ik ook natuurlijk, laat dat wel duidelijk zijn.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Gerard Lopez »

Dave schreef:Carlos Aalbers over hem in de Gelderlander: Hij heeft alles van een moderne voetballer. Kracht gekoppeld aan techniek, snel en explosief.
Hij bepaalt het ritme van de wedstrijd, levert keer op keer een goede voorzet af en scoort.

Aalbers zeg hem voor het eerst op een jeugdtoernooi in het najaar van 2012 in Dubai. Er waren scouts van allerlei (top) clubs uit
Duitsland, Italia en Engeland. Omdat Aalbers als enige technisch directeur daar was kon hij snel zaken doen. Maar om zeker
te zijn is er nog een scout hem gaan bekijken op wederom een jeugdtoernooi in Qatar. Hij was ook overtuigd van de
kwaliteiten van die jongen en toen is Aalbers snel daarna op neer naar Teheran gevlogen om het af te ronden.
Hij had nog snel een shirt met de naam van die jongen erop geregeld en het klopte allemaal volgens Aalbers.
Pardon? Herfst 2012 gescout en dan is het halen van hem in mei 2013 "snel zaken doen"? Dit klinkt meer als een mooie manier om te zeggen: "er waren eerst ook topclubs geïnteresseerd maar nadat die afhaakten kon NEC hem alsnog binnen halen"
When Wilco talks, people listen!

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door orlando »

BertNEC schreef:Die naam is natuurlijk niet uit te spreken; hoe gaan we hem noemen?

Al jazeera
Ali
Jantje
Bakkie

Zeg het maar..........
Alireza is voor mij niet zo moeilijk.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Pol »

orlando schreef:
BertNEC schreef:Die naam is natuurlijk niet uit te spreken; hoe gaan we hem noemen?

Al jazeera
Ali
Jantje
Bakkie

Zeg het maar..........
Alireza is voor mij niet zo moeilijk.
Ali J

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Lars »

Dave schreef:Aalbers zegt ook nog in de Gelderlander dat de transfer volledig binnen de kaders van NEC past en dat
NEC niet aan de EU salariseis hoeft te voldoen vanwege zijn leeftijd.
Over een tijdje wel !

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door SanderNEC »

NEC heeft volgens Zabih Etemadi goede zaken gedaan door de tevens in Iran geboren Alireza Jahanbakhsh aan te trekken voor komend seizoen. De oud-speler van SC Cambuur is van mening dat de middenvelder cq vleugelspeler een echter versterking kan zijn voor de ploeg uit Nijmegen.

"Alireza is een speler die uitkomt voor Jong Iran. Echt een hele goede voetballer. Het is een middenvelder met veel loopvermogen die ook goed uit de voeten kan in de voorhoede op de vleugel. Hij is technisch zeer goed onderlegd en kan makkelijk passeren. Verder is hij fysiek sterk, volgens mij een goede aanwinst voor NEC", aldus Etemadi tegenover VoetbalPrimeur.

Etemadi is tegenwoordig werkzaam als advocaat bij Speciaaladvocaten en FIFA agent voor de firma Soccer Linked Services. In de laatstgenoemde functie ziet hij vaker zeer talentvolle spelers uit Iran voorbijkomen. "Naast Jahanbakhsh heeft Iran nog enkele talenten die tenminste net zoveel kwaliteiten hebben zoals hem. Er zijn berichten dat er nog twee clubs uit de Eredivisie interesse hebben in Iraanse spelers. Ik vind dat terecht, want Iran heeft veel talentvolle voetballers. Alleen ze missen daar de faciliteiten om zich door te ontwikkelen tot grote spelers. Daarom is het de zaak dat spelers zoals Jahanbakhsh in Europa goed worden begeleid zodat ze zich snel aanpassen aan de Europese voetbalstijl. Die begeleiding moet ze zowel op als ook buiten het veld worden aangeboden. Als dat gebeurt, zullen we snel zien wat deze Iraanse spelers in hun mars hebben."

Jahanbakhsh begon zijn professionele carrière in het seizoen 2010/2011 in het shirt van Damash Karaj. De negentienjarige speler kwam meerdere malen uit voor vertegenwoordigende elftallen van Iran.
ForzaNEC.nl

Ookak
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Ookak »

Wat dacht je van Johan Bakvis. Johan omdat die naam al alles zegt en bakvis omdat hij pas net komt kijken...

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Bernd »

Ron Delgado schreef::withstupid:

De volgende vraag is of de Ottomaanse Messi in één team kan gedijen met de Bovenbergen en de Breuers.
De Perzische Messi zou ik dan zeggen.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Strooper »

Lars schreef:
Dave schreef:Aalbers zegt ook nog in de Gelderlander dat de transfer volledig binnen de kaders van NEC past en dat
NEC niet aan de EU salariseis hoeft te voldoen vanwege zijn leeftijd.
Over een tijdje wel !
Volgens mij geldt voor het salaris gedurende zijn contractperiode de leeftijd op het moment dat hij aangetrokken wordt. Dus als hij op zijn 19de aangetrokken wordt, is voor de rest van zijn contractperiode 50% van het non-EU salaris voldoende. Dit zal € 212.250 per jaar zijn.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Samnec »

Laten we hopen voor Aalbers dat het goed uitpakt! Heeft niet heel veel geluk gehad met aankopen dit jaar...

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door jasper491 »

Etemadi: "Jahanbakhsh echte versterking voor NEC"

Auteur:
Edwin Radstaat
Gepubliceerd:
Vandaag om 18:07
Categorie:
Nieuws
NEC heeft volgens Zabih Etemadi goede zaken gedaan door de tevens in Iran geboren Alireza Jahanbakhsh aan te trekken voor komend seizoen. De oud-speler van SC Cambuur is van mening dat de middenvelder cq vleugelspeler een echter versterking kan zijn voor de ploeg uit Nijmegen.

"Alireza is een speler die uitkomt voor Jong Iran. Echt een hele goede voetballer. Het is een middenvelder met veel loopvermogen die ook goed uit de voeten kan in de voorhoede op de vleugel. Hij is technisch zeer goed onderlegd en kan makkelijk passeren. Verder is hij fysiek sterk, volgens mij een goede aanwinst voor NEC", aldus Etemadi tegenover VoetbalPrimeur.

Etemadi is tegenwoordig werkzaam als advocaat bij Speciaaladvocaten en FIFA agent voor de firma Soccer Linked Services. In de laatstgenoemde functie ziet hij vaker zeer talentvolle spelers uit Iran voorbijkomen. "Naast Jahanbakhsh heeft Iran nog enkele talenten die tenminste net zoveel kwaliteiten hebben zoals hem. Er zijn berichten dat er nog twee clubs uit de Eredivisie interesse hebben in Iraanse spelers. Ik vind dat terecht, want Iran heeft veel talentvolle voetballers. Alleen ze missen daar de faciliteiten om zich door te ontwikkelen tot grote spelers. Daarom is het de zaak dat spelers zoals Jahanbakhsh in Europa goed worden begeleid zodat ze zich snel aanpassen aan de Europese voetbalstijl. Die begeleiding moet ze zowel op als ook buiten het veld worden aangeboden. Als dat gebeurt, zullen we snel zien wat deze Iraanse spelers in hun mars hebben."

Jahanbakhsh begon zijn professionele carrière in het seizoen 2010/2011 in het shirt van Damash Karaj. De negentienjarige speler kwam meerdere malen uit voor vertegenwoordigende elftallen van Iran.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Arjan van Hout »

jasper491 schreef:Etemadi: "Jahanbakhsh echte versterking voor NEC"
misschien eerst ff lezen voordat je wat plaatst, bericht staat hierboven ook al

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Demtsjenko »

ook hij geeft duidelijk aan dat een goede begeleiding essentieel is voor het slagen... hopelijk pakt NEC dit heel goed op...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Demtsjenko »

LT schreef:
illestyl schreef:
Demtsjenko schreef:nee... dan had ik het wel gehad over een roze olifant die de bal met een regenboogcurve over de doelman wist te slurfen...
Haha.

Maar jouw beschrijving van het fimpje is niet echt een goede weerspiegeling, vind ik. Een beetje amateurvoetballer kan dit ook. Hij laat bijvoorbeeld zien dat hij helemaal niet zo snel is en technisch vaardig is.
:withstupid: Mee eens, maar ik hoop ongelijk te hebben.
niet mee eens... telkens als hij aan de bal komt versneld hij... veel voetballers 'vergeten' te versnellen op het moment dat ze in balbezit komen... daarnaast heeft hij vrijwel continu zijn hoofd 'op' als hij aan de bal is... dat verraad techniek en overzicht...

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door kingetje »

best onder de indruk van dat filmpje inderdaad! welkom en hoop dat het iets wordt!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door burp »

Strooper schreef:
Lars schreef:
Dave schreef:Aalbers zegt ook nog in de Gelderlander dat de transfer volledig binnen de kaders van NEC past en dat
NEC niet aan de EU salariseis hoeft te voldoen vanwege zijn leeftijd.
Over een tijdje wel !
Volgens mij geldt voor het salaris gedurende zijn contractperiode de leeftijd op het moment dat hij aangetrokken wordt. Dus als hij op zijn 19de aangetrokken wordt, is voor de rest van zijn contractperiode 50% van het non-EU salaris voldoende. Dit zal € 212.250 per jaar zijn.
klopt

tenzij hij nog ergens een eu nationaliteit vandaan smurft of op een studentenvisum komt en dit een bijbaan is.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door necnmgn »

Ruim 2 ton vind ik anders ook een knap groot jaarsalaris voor zo'n speler. Dan moeten ze toch wel heel veel vertrouwen in die jongen hebben

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door LvB »

Onze eigen Prince of Persia :biggrin:

Afbeelding

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door MojoMojo »

LvB schreef:Onze eigen Prince of Persia :biggrin:

Afbeelding
Haha, dit spel was zo gruwelijk vet! :hail:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door EK »

Ik begrijp de aankoop totaal niet. Ik kan geen oordeel vellen over de voetbalcapaciteiten van de beste man, maar ik vind het ronduit vreemd dat Carlos nog geen week geleden aangeeft dat de hierarchie niet goed zat in de kleedkamer en nu vervolgens de gok neemt een Iranier aan te kopen die waarschijnlijk tot de bestbetalende spelers zal gaan behoren. Dat zal heel wat scheve gezichten opleveren als de beste man niet presteert. En het risico dat hij niet presteert, is toch iets groter dan een gemiddelde Europeaan, aangezien die toch wat makkelijker zullen integreren.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Bleum »

EK schreef:Ik begrijp de aankoop totaal niet. Ik kan geen oordeel vellen over de voetbalcapaciteiten van de beste man, maar ik vind het ronduit vreemd dat Carlos nog geen week geleden aangeeft dat de hierarchie niet goed zat in de kleedkamer en nu vervolgens de gok neemt een Iranier aan te kopen die waarschijnlijk tot de bestbetalende spelers zal gaan behoren. Dat zal heel wat scheve gezichten opleveren als de beste man niet presteert. En het risico dat hij niet presteert, is toch iets groter dan een gemiddelde Europeaan, aangezien die toch wat makkelijker zullen integreren.
Ik vraag me ook af hoe NEC dit gaat betalen en je hebt gelijk, als die gast niks gaat presteren, kan dit problemen veroorzaken. Maar het botst niet met het idee van Aalbers dat er meer hierarchie moet komen. Een grotere aankoop met een minder grote aankoop erachter is juist goed uit te leggen kijkend naar de hierarchie per positie.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Mark Ariaans »

mmaareh...die Duitser Hemlein is toch ook een rechtervleugelspeler? Of is die voor links? Want anders hebben we straks Hemlein, Jahanbakhsh, Foor en eventueel ook Van der Velden voor rechts, en alleen Rieks voor links...

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door LvB »

MojoMojo schreef:
LvB schreef:Onze eigen Prince of Persia :biggrin:

Afbeelding
Haha, dit spel was zo gruwelijk vet! :hail:
Astu: http://www.123spelen.nl/prince_of_persia.htm :wink:

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Samnec »

Mark Ariaans schreef:mmaareh...die Duitser Hemlein is toch ook een rechtervleugelspeler? Of is die voor links? Want anders hebben we straks Hemlein, Jahanbakhsh, Foor en eventueel ook Van der Velden voor rechts, en alleen Rieks voor links...
:withstupid: Begint een beetje op PSV te lijken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten