Alireza Jahanbakhsh

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:
EK schreef:Ik begrijp de aankoop totaal niet. Ik kan geen oordeel vellen over de voetbalcapaciteiten van de beste man, maar ik vind het ronduit vreemd dat Carlos nog geen week geleden aangeeft dat de hierarchie niet goed zat in de kleedkamer en nu vervolgens de gok neemt een Iranier aan te kopen die waarschijnlijk tot de bestbetalende spelers zal gaan behoren. Dat zal heel wat scheve gezichten opleveren als de beste man niet presteert. En het risico dat hij niet presteert, is toch iets groter dan een gemiddelde Europeaan, aangezien die toch wat makkelijker zullen integreren.
Ik vraag me ook af hoe NEC dit gaat betalen en je hebt gelijk, als die gast niks gaat presteren, kan dit problemen veroorzaken. Maar het botst niet met het idee van Aalbers dat er meer hierarchie moet komen. Een grotere aankoop met een minder grote aankoop erachter is juist goed uit te leggen kijkend naar de hierarchie per positie.
NEC gaat dit niet betalen, de investeerders betalen dit (ga ik vanuit)

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door T.I.G.O. »

Belangrijkste conclusie na kijken van de ''promo'',hij heeft overzicht en een hele goeie voorzet,kan passeren al voetbalde hij wel tegen kneuzen eerste klas.
Bovendien is ie niet de langzaamste,wel gezegend met maar een been want links is om niet om te vallen.
Wat me ook opviel is dat hij absoluut niet zelfzuchtig is,maar zo'n jongen zal erg moeten wennen aan het niveau hiero(snelheid,hardheid ed)
Is een goeie,voor ons dan zijnde de nr 15 van de mickey mouse competitie.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door EK »

Bleum schreef:
EK schreef:Ik begrijp de aankoop totaal niet. Ik kan geen oordeel vellen over de voetbalcapaciteiten van de beste man, maar ik vind het ronduit vreemd dat Carlos nog geen week geleden aangeeft dat de hierarchie niet goed zat in de kleedkamer en nu vervolgens de gok neemt een Iranier aan te kopen die waarschijnlijk tot de bestbetalende spelers zal gaan behoren. Dat zal heel wat scheve gezichten opleveren als de beste man niet presteert. En het risico dat hij niet presteert, is toch iets groter dan een gemiddelde Europeaan, aangezien die toch wat makkelijker zullen integreren.
Ik vraag me ook af hoe NEC dit gaat betalen en je hebt gelijk, als die gast niks gaat presteren, kan dit problemen veroorzaken. Maar het botst niet met het idee van Aalbers dat er meer hierarchie moet komen. Een grotere aankoop met een minder grote aankoop erachter is juist goed uit te leggen kijkend naar de hierarchie per positie.
Maar er ontstaat toch wel een hierarchisch probleem als een speler niet presteert naar zijn salarisniveau. En gezien de problemen bij andere eredivisieclubs in het verleden met o.a. een Irakees, een aantal Japanners en kijk ook naar de Nigerianen bij VVV, die op een enkeling na, via de achterdeur weggaan maar wel allemaal niet-EU salarissen opstrijken, dan is het risico zeker aanwezig dat hij tegen dezelfde problemen aan gaat lopen. In een selectie die al hierarchisch chaotisch is, vind ik deze aankoop erg, maar dan ook erg onlogisch.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Juul »

Het is een grote gok, mee eens.
Maar wat ik niet goed begrijp is... ze hebben hem al een half jaar op het oog. Hij is de beoogde nieuwe rechterspits voor de toekomst. En dan gaat NEC in de tussentijd ook nog Christoph Hemlein vastleggen die ook een rechterspits is. Beide spelers uit competities van dubieus niveau en we laten Leroy George transfervrij vertrekken.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door druten »

Pfff terecht, veel en veel te wisselvallig en te duur voor zijn vaak te slechte prestaties. (net als veel anderen ja).
Anders was er vorig jaar al wel een club gekomen om george te kopen. (Heeft hij al een andere club? Ze moeten toch in de rij staan? (zal NAC wel worden, die willen iedereen hebben)

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door MojoMojo »

LvB schreef:
MojoMojo schreef:
LvB schreef:Onze eigen Prince of Persia :biggrin:

Afbeelding
Haha, dit spel was zo gruwelijk vet! :hail:
Astu: http://www.123spelen.nl/prince_of_persia.htm :wink:
Haha nice! Waar ligt dat zwaard ook alweer in level 1? :wink:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Legendario »

MojoMojo schreef:
LvB schreef:
MojoMojo schreef:
LvB schreef:Onze eigen Prince of Persia :biggrin:

Afbeelding
Haha, dit spel was zo gruwelijk vet! :hail:
Astu: http://www.123spelen.nl/prince_of_persia.htm :wink:
Haha nice! Waar ligt dat zwaard ook alweer in level 1? :wink:
Volgens mij moet je dan ergens het plafond eruit tikken. :biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door orlando »

Mark Ariaans schreef:mmaareh...die Duitser Hemlein is toch ook een rechtervleugelspeler? Of is die voor links? Want anders hebben we straks Hemlein, Jahanbakhsh, Foor en eventueel ook Van der Velden voor rechts, en alleen Rieks voor links...

Rieks is eigenlijk een linkermiddenvelder, en geen linkerspits. Dat het geen linkerspits is hebben we allemaal al kunnen zien, behalve Pastoor natuurlijk.\,
maar die ziet wel meer niet.

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door orlando »

necnmgn schreef:Ruim 2 ton vind ik anders ook een knap groot jaarsalaris voor zo'n speler. Dan moeten ze toch wel heel veel vertrouwen in die jongen hebben

Zolals Aalbers zelf aangeeft hebben ze hem 2x bekeken, eerst hijzelf en later nog een scout.
Ze zijn dus wel erg onder de indruk van zijn kwaliteiten om op basis daarvan een speler van buiten de EU een 3-jarig contract aan te bieden.
Maar ja Bovenberg heeft ook een 3-jarig contract net als die Duitse speler van het 3e niveau in Duitsland.
Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt, maar ikzelf ben (nog steeds) niet overtuigd van het aakoopbeleid van Aalbers en de kwaliteiten van de scouts, maar zal een gat in de lucht springen als ik ongelijk heb.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door eniesee-elst »

orlando schreef:
Mark Ariaans schreef:mmaareh...die Duitser Hemlein is toch ook een rechtervleugelspeler? Of is die voor links? Want anders hebben we straks Hemlein, Jahanbakhsh, Foor en eventueel ook Van der Velden voor rechts, en alleen Rieks voor links...

Rieks is eigenlijk een linkermiddenvelder, en geen linkerspits. Dat het geen linkerspits is hebben we allemaal al kunnen zien, behalve Pastoor natuurlijk.\,
maar die ziet wel meer niet.
Rieks speelde bij Esjberg op 10. Foor heeft ook regelmatig op linksbuiten gestaan maar een extra linkeraanvaller zou geen overbodige luxe zijn.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door kingetje »

--------------------johnsson
bovenberg - v eijden - breuer ---- conboy
-------------palsson------koolwijk
vd velden-----------foor---------jahanbakhsh
-------platje/demouge/t voorde/???


zoiets?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Arjan van Hout »

kingetje schreef:--------------------johnsson
bovenberg - v eijden - breuer ---- conboy
-------------palsson------koolwijk
vd velden-----------foor---------jahanbakhsh
-------platje/demouge/t voorde/???


zoiets?
maar op basis waarvan zet jij die iranees er wel in en die duitser er niet in?

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door kingetje »

goede vraag. het enige dat ik weet is dat ik vd velden wel in de basis wil hebben. en van die man uit iran heb ik wel een filmpje gezien (en dat zag er niet verkeerd uit) en van die duitser niet. :p

dus dat..

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door eniesee-elst »

kingetje schreef:--------------------johnsson
bovenberg - v eijden - breuer ---- conboy
-------------palsson------koolwijk
vd velden-----------foor---------jahanbakhsh
-------platje/demouge/t voorde/???


zoiets?
Ik zou ook graag Bovenberg en Breuer vervangen zien worden, verder zou ik vd Velden en Foor omwisselen. Ik vind Marcel Seip wel wat om onze verdediging leiding te geven. Is zeer belangrijk geweest bij VVV, ervaring, sterke verdediger en haalbaar.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Arjan van Hout »

kingetje schreef:goede vraag. het enige dat ik weet is dat ik vd velden wel in de basis wil hebben. en van die man uit iran heb ik wel een filmpje gezien (en dat zag er niet verkeerd uit) en van die duitser niet. :p

dus dat..
oke, maar heeft nick eigenlijk al bijgetekend ?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door vak Oost »

Eniesee schreef:oke, maar heeft nick eigenlijk al bijgetekend ?
neen nog niet ... dat is afwachten wat hij gaat doen
Alles komt goed !!

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

kingetje schreef:--------------------johnsson
bovenberg - v eijden - breuer ---- conboy
-------------palsson------koolwijk
vd velden-----------foor---------jahanbakhsh
cmovs

dat lijkt me al beter.

jbnmgn

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door jbnmgn »

kingetje schreef:--------------------johnsson
bovenberg - v eijden - breuer ---- conboy
-------------palsson------koolwijk
vd velden-----------foor---------jahanbakhsh
-------platje/demouge/t voorde/???


zoiets?
Bovenberg????

mazziar
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 02 jun 2013, 21:57
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door mazziar »

First of all, I'm not familiar with dutch, and in fact i'm iranian and damash SC fan that is the original club of jahanbakhsh who is joined NEC recently. I really like this guy and i've became one of NEC fans until now. I want to know your opinion about jahanbakhsh if he can be prosperous in NEC or not?
I aplogize again becuse i do not know dutch.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door mschr »

mazziar schreef:First of all, I'm not familiar with dutch, and in fact i'm iranian and damash SC fan that is the original club of jahanbakhsh who is joined NEC recently. I really like this guy and i've became one of NEC fans until now. I want to know your opinion about jahanbakhsh if he can be prosperous in NEC or not?
I aplogize again becuse i do not know dutch.
Well, we don't know him. What kind of player is it?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door vak Oost »

mazziar schreef:First of all, I'm not familiar with dutch, and in fact i'm iranian and damash SC fan that is the original club of jahanbakhsh who is joined NEC recently.
I really like this guy and i've became one of NEC fans until now. I want to know your opinion about jahanbakhsh if he can be prosperous in NEC or not?
I aplogize again becuse i do not know dutch.
hello Mazziar, welcome to the forum, there is no need to learn dutch because on the world wide web you can use http://translate.google.com/

In general speaking we have no idea what to expect from Alireza, we read he is talented and we all hope he can show everyone his skills on the pitch,
the start of the new season will start 23-06-2013 with a few weeks of training before the new competition will kick off in the first weekend of august.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door illestyl »

vak Oost schreef:
mazziar schreef:First of all, I'm not familiar with dutch, and in fact i'm iranian and damash SC fan that is the original club of jahanbakhsh who is joined NEC recently.
I really like this guy and i've became one of NEC fans until now. I want to know your opinion about jahanbakhsh if he can be prosperous in NEC or not?
I aplogize again becuse i do not know dutch.
hello Mazziar, welcome to the forum, there is no need to learn dutch because on the world wide web you can use http://translate.google.com/

In general speaking we have no idea what to expect from Alireza, we read he is talented and we all hope he can show everyone his skills on the pitch,
the start of the new season will start 23-06-2013 with a few weeks of training before the new competition will kick off in the first weekend of august.
Hebbie ook google translate gebruikt? :biggrin: :wink:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door mschr »

به ما کمک کند!Alizera Janbakshar به عنوان یک فوتبالیست چگونه است؟ما هیچ نظری ندارم؟او نخواهد بود از Rieks Hemlein یا بدتر؟که هیچ مردی آمده است!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:به ما کمک کند!Alizera Janbakshar به عنوان یک فوتبالیست چگونه است؟ما هیچ نظری ندارم؟او نخواهد بود از Rieks Hemlein یا بدتر؟که هیچ مردی آمده است!
jeetje mschr, zelfs in het perzisch is er geen touw aan vast te knopen wat je probeert te zeggen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door T.I.G.O. »

:biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoMer en 27 gasten