Alireza Jahanbakhsh

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Lars »

Goh, dat Aalbers helemaal naar Dubai gaat om spelers voor NEC te scouten. Hij heeft het er toch maar voor over!

Voor de rest toch wel een beetje een risico-transfer. Iemand uit een hele andere cultuur en uit een competitie met een niet al te hoog spelniveau. Twente heeft nog niet zolang geleden ene Akram uit Irak gehaald. Zou de Maradonna van het Midden-Oosten zijn. Kwam helaas niet verder dan een spaarzame invalbeurt. Dus ja, je weet het niet met dat soort spelers. Het blijft toch een gok.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door pjottr »

En dat soort gokken kun je helemaal niet nemen met een aan alle kanten rammelde selectie
die je in je basisielftal op zeker 5 plaatsen moet versterken met een nagenoeg lege geldbuidel.

ernie

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door ernie »

Dit soort spelers halen ze niet zonder de hulp van investeerders. Maak je maar niet druk dus. Er komt echt nog wel wat aan.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door pjottr »

Dat dachten we vorig jaar ook allemaal

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door mschr »

ernie schreef:Kom dan met een betrouwbare bron in plaats van Joop.nl.
Is de Radboud Universiteit geen betrouwbare bron?

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Samnec »

Welkom bij NEC :sjaal:
Ben erg benieuwd, maar het een en ander mag nog wel uitgelegd worden. Hoezo is dit verantwoord volgens hen? Is dit met behulp van investeerders?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:En dat soort gokken kun je helemaal niet nemen met een aan alle kanten rammelde selectie
die je in je basisielftal op zeker 5 plaatsen moet versterken met een nagenoeg lege geldbuidel.
Ach uiteindelijk is iedere aankoop een gok.
Boymans en Falkenburg leken zekerheidjes maar bakten er ook weinig van.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Lars »

De Kletskop schreef:
pjottr schreef:En dat soort gokken kun je helemaal niet nemen met een aan alle kanten rammelde selectie
die je in je basisielftal op zeker 5 plaatsen moet versterken met een nagenoeg lege geldbuidel.
Ach uiteindelijk is iedere aankoop een gok.
Boymans en Falkenburg leken zekerheidjes maar bakten er ook weinig van.
Spelers als Boymans en Falkenburgh aantrekken, die totaal geen wedstrijdritme hebben, is inderdaad een gok. Niet verstandig dus! Maar je moet een keer stoppen met gokken anders heb je een gokverslaving.

FarhadA
Berichten: 5
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 23:31
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door FarhadA »

Lars schreef:Goh, dat Aalbers helemaal naar Dubai gaat om spelers voor NEC te scouten. Hij heeft het er toch maar voor over!

Voor de rest toch wel een beetje een risico-transfer. Iemand uit een hele andere cultuur en uit een competitie met een niet al te hoog spelniveau. Twente heeft nog niet zolang geleden ene Akram uit Irak gehaald. Zou de Maradonna van het Midden-Oosten zijn. Kwam helaas niet verder dan een spaarzame invalbeurt. Dus ja, je weet het niet met dat soort spelers. Het blijft toch een gok.
Akram is nooit in zijn carrière de Maradonna van het Midden-Oosten genoemd. Daarnaast zijn er genoeg spelers die hun verwachtingen niet waarmaken en genoeg spelers die boven verwachting presteren. Jahanbakhsh is een groot talent en het zou mij niks verbazen als hij één van de sensaties wordt het aankomende seizoen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Demtsjenko »

we zullen zien wat hij kan.. hij zal hoe dan ook moeten wennen aan cultuur, gewoontes, manier van trainen en voetballen, communiceren... en dat op 19-jarige leeftijd... hoe dan ook geen makkelijke opgave... veel zal afhangen van zijn mentale vermogens en de begeleiding vanuit zijn naasten en club.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5081
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door eniesee-elst »

FarhadA schreef:
Lars schreef:Goh, dat Aalbers helemaal naar Dubai gaat om spelers voor NEC te scouten. Hij heeft het er toch maar voor over!

Voor de rest toch wel een beetje een risico-transfer. Iemand uit een hele andere cultuur en uit een competitie met een niet al te hoog spelniveau. Twente heeft nog niet zolang geleden ene Akram uit Irak gehaald. Zou de Maradonna van het Midden-Oosten zijn. Kwam helaas niet verder dan een spaarzame invalbeurt. Dus ja, je weet het niet met dat soort spelers. Het blijft toch een gok.
Akram is nooit in zijn carrière de Maradonna van het Midden-Oosten genoemd. Daarnaast zijn er genoeg spelers die hun verwachtingen niet waarmaken en genoeg spelers die boven verwachting presteren. Jahanbakhsh is een groot talent en het zou mij niks verbazen als hij één van de sensaties wordt het aankomende seizoen.
Akram was ook al 26 toen hij naar Twente kwam. Het scheelt denk ik wel dat de zaakwaarnemer van Jakanbakhsh hier in de buurt woont, dat lijkt me voor de aanpassing van die jongen wel prettig. Over zijn kwaliteiten, dat is alleen maar afwachten.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Frans »

Ik kan me niet voorstellen dat NEC deze speler volledig op eigen kracht en initiatief haalt. Moet meer achter zitten, ben benieuwd naar de details...
NECTheBest

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door burp »

Frans schreef:Ik kan me niet voorstellen dat NEC deze speler volledig op eigen kracht en initiatief haalt. Moet meer achter zitten, ben benieuwd naar de details...
inderdaad, anders kom je echt niet bij zo'n jongen.

Hoekman zal die Aziatische jeugdtoernooien wel bekijken, maar hier moet ook haast financieel wel iets bijzitten.
Die club zat financieel in zwaar weer las ik ook.

Anyway, welkom en succes.
En ik laat me verder wel verrassen want ik ken 'm totaal niet.
Wie weet hebben we een nieuwe Ali Daei of Vahid Hashemian te pakken.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door vak Oost »

Frans schreef:Ik kan me niet voorstellen dat NEC deze speler volledig op eigen kracht en initiatief haalt. Moet meer achter zitten, ben benieuwd naar de details...
eerst maar eens zorgen voor een werkvergunning en de medische keuring en zijn handtekening ... daarna is het tijd voor informatie over het hoe en wat
Alles komt goed !!

TomMalden
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 26 mei 2013, 16:47
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door TomMalden »

Hier nog een filmpje van hem:

http://www.pfdctv.com/?p=8027


NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door NiMMA_024 »

Dat filmpje is van zijn eigen pagina of iemand die zich voordoet als (of fan is van), dus we zullen nog genoeg zien van hem op dit kanaal verwacht ik.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door MojoMojo »

Wel mooi dat hij straks gewoon de hele voorbereiding mee kan maken en niet pas een week voor aanvang van het nieuwe seizoen wordt gehaald. (Ik ga er tenminste vanuit dat dat papierwerk niet zo lang duurt).. Ben benieuwd hoe deze jongen speelt, eerst maar eens tegen de amateurs.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door harold »

NiMMA_024 schreef:
Dat filmpje is van zijn eigen pagina of iemand die zich voordoet als (of fan is van), dus we zullen nog genoeg zien van hem op dit kanaal verwacht ik.
Ik word er niet warm of koud van, vind het ook een tamelijk nietszeggend filmpje. Het lijkt te gaan om een gokje van Aalbers, want zo'n jongen kun je toch niet fatsoenlijk beoordelen in de Iraanse competitie...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Demtsjenko »

ben eigenlijk wel onder de indruk van wat ik zie... ik zie een snelle, behendige voetballer die tweebenig lijkt, kan koppen, doelgericht is, maar ook oog heeft voor medespelers... de techniek die hij heeft zet hij voornamelijk erg effectief in...

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5081
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door eniesee-elst »

Demtsjenko schreef:ben eigenlijk wel onder de indruk van wat ik zie... ik zie een snelle, behendige voetballer die tweebenig lijkt, kan koppen, doelgericht is, maar ook oog heeft voor medespelers... de techniek die hij heeft zet hij voornamelijk erg effectief in...
:withstupid:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15015
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door necnmgn »

Demtsjenko schreef:ben eigenlijk wel onder de indruk van wat ik zie... ik zie een snelle, behendige voetballer die tweebenig lijkt, kan koppen, doelgericht is, maar ook oog heeft voor medespelers... de techniek die hij heeft zet hij voornamelijk erg effectief in...
Nouja, voor een simpel youtubefilmpje valt het inderdaad zeker niet tegen. Het zijn niet beelden uit 50 verschillende wedstrijden. Goede trap, dat zie je zo. Ongeacht de tegenstand.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door valkhof »

malki komt uit syrie en daar had ook niemand van gehoord en die doet het ook behoorlijk.
akram uit irak en daar had ook niemand van gehoord en die doet het wat minder.
er is dus niks van te zeggen, we zullen zien of het echte veugespeler is, ik laat me graag verassen

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door Gerd »

Afwachten wat het wordt, wat je wel op de filmpjes ziet is dat hij een goede eerste bal aanname heeft. Dat hebben alleen goede voetballers. Platje heeft daar wel moeite mee.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Alireza Jahanbakhsh

Bericht door T.I.G.O. »

Frans schreef:Ik kan me niet voorstellen dat NEC deze speler volledig op eigen kracht en initiatief haalt. Moet meer achter zitten, ben benieuwd naar de details...
Vliegmaatschappij denk ik.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten