Tobias Haitz

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Jackiegoal »

orlando schreef:
karlo schreef:
Frans schreef:Denk dat komend seizoen Nielsen-Haitz ons centrale duo wordt als Van Eijden verkocht kan worden.
dat hoop ik niet, een nederlander graag.
Waarom per sé een Nederlander? Liever een goede buitenlander dan een matige Nederlander.
Dat is doorgaans niet de overweging hè... :wink:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door TT »

Haitz mag bij een redelijk bod ook vertrekken blijkbaar. Zou deze jongen er toch graag bij houden. Is nog jong en zal ook zo duur niet zijn toch?

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door RJ »

TT schreef:Haitz mag bij een redelijk bod ook vertrekken blijkbaar. Zou deze jongen er toch graag bij houden. Is nog jong en zal ook zo duur niet zijn toch?
Haitz is inderdaad geen logische naam in dat rijtje, mooi laten blijven. Haitz wegdoen en dan bijvoorbeeld een Biemans halen, daar word je niet bepaald beter op... :crazy2: En ik heb zelf ook niet het idee dat ie weg wil, lijkt me wel een positieve jongen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door TT »

RJ schreef:
TT schreef:Haitz mag bij een redelijk bod ook vertrekken blijkbaar. Zou deze jongen er toch graag bij houden. Is nog jong en zal ook zo duur niet zijn toch?
Haitz is inderdaad geen logische naam in dat rijtje, mooi laten blijven. Haitz wegdoen en dan bijvoorbeeld een Biemans halen, daar word je niet bepaald beter op... :crazy2: En ik heb zelf ook niet het idee dat ie weg wil, lijkt me wel een positieve jongen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Polleke »

TT schreef:
RJ schreef:
TT schreef:Haitz mag bij een redelijk bod ook vertrekken blijkbaar. Zou deze jongen er toch graag bij houden. Is nog jong en zal ook zo duur niet zijn toch?
Haitz is inderdaad geen logische naam in dat rijtje, mooi laten blijven. Haitz wegdoen en dan bijvoorbeeld een Biemans halen, daar word je niet bepaald beter op... :crazy2: En ik heb zelf ook niet het idee dat ie weg wil, lijkt me wel een positieve jongen.
:withstupid:
Ja, zal ook de vraag zijn hoe het salaristechnisch zit.. maar het is een goede jongen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door burp »

Hij past niet in het vernederlandste profiel van de club, daarom halen we ipv hele nu alleen nog maar halve Duitsers.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Ravanelli de 2e »

TT schreef:Haitz mag bij een redelijk bod ook vertrekken blijkbaar. Zou deze jongen er toch graag bij houden. Is nog jong en zal ook zo duur niet zijn toch?
Gelijk verkopen, die Haitz komt zelfs op Jupiler League tekort, en dan Wesley Hoedt van AZ huren. Wil spelen en de kans bij AZ is klein (Wuytens voor zich), linksbenig en centrale verdediger en bovendien sterk en pas 20.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door TT »

Ravanelli de 2e schreef:
TT schreef:Haitz mag bij een redelijk bod ook vertrekken blijkbaar. Zou deze jongen er toch graag bij houden. Is nog jong en zal ook zo duur niet zijn toch?
Gelijk verkopen, die Haitz komt zelfs op Jupiler League tekort, en dan Wesley Hoedt van AZ huren. Wil spelen en de kans bij AZ is klein (Wuytens voor zich), linksbenig en centrale verdediger en bovendien sterk en pas 20.
Haitz komt op Jupiler League echt niet tekort. Denk ik.

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 376
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Ik heb wel eens gehoord dat die Haitz geen grootverdiener is in de selectie. Hij schijnt nog geen ton aan euro's te verdienen.
Maar ja, wat is geen grootverdiener. Hij heeft vorig seizoen niet bijster veel gespeeld. En die ton aan euro's verdienen ook maar weinig mensen in NL.

Maar het geld zal niet de grootste motivatie moeten zijn. Hij moet kwalitatief voldoen en hij moet voor NEC willen spelen.
En of het dan een hele of halve Duitser is, bruin, wit of groen (liefst rood, zwart en groen), dat interesseert helemaal niet.
Er zullen maar weinig prof-clubs zijn die een taal spreekt op het veld. Jij moet er alleen voor waken de communicatie een probleem oplevert, maar zelfs met alleen maar NL-ers is het geen garantie. Dat je elkaar verstaat betekent niet automatisch dat je elkaar ook begrijpt.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Mark Ariaans »

Zou het erg zonde vinden als Haitz gaat. Heeft vorig seizoen nauwelijks kans gehad vanwege blessures, en ik denk dat dit seizoen een perfecte opstap voor hem zou zijn om zich terug in de kijker te spelen. Linksbenige centrale verdedigers zijn niet ruim gezaaid, dus het is voor NEC zeker de moeite waard om de gok te nemen om te zien of hij zich dit seizoen kan doorontwikkelen. Want dan heb je in potentie goud in handen.

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door VakkieR »

Haitz heeft vorig jaar in de weinige wedstrijden dat hij heeft gespeeld, op mij een solide indruk gemaakt. Sterker, in een onzekere defensie maakte hij de rustigste indruk. Ook afgelopen weekend heeft hij laten zien genoeg in huis te hebben om voor NEC komende seizoen van waarde te zijn. Hem nu wegsturen omdat hij niet in de "Holland-visie" past is dan ook kapitaalvernietiging.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door eniesee-elst »

VakkieR schreef:Haitz heeft vorig jaar in de weinige wedstrijden dat hij heeft gespeeld, op mij een solide indruk gemaakt. Sterker, in een onzekere defensie maakte hij de rustigste indruk. Ook afgelopen weekend heeft hij laten zien genoeg in huis te hebben om voor NEC komende seizoen van waarde te zijn. Hem nu wegsturen omdat hij niet in de "Holland-visie" past is dan ook kapitaalvernietiging.
:withstupid: Is een topper voor ons dit jaar. Misschien dat hij zelf weg wilt, als NEC van hem af wilt dan snap ik er niks van.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door burp »

zal hij dan zelf wel aangegeven hebben want verder een speler die prima past bij het niveau komend jaar en daarin van waarde kan zijn.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Nummer 11 »

Hij stond in het rijtje van negen spelers die aangegeven hadden niet in de JL te willen spelen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door DR »

Heeft in tegenstelling tot de anderen op de lijst (muv Stefanik) wel bijna de gehele voorbereiding gespeeld. Maar wellicht bij gebrek aan opties in dit geval dan. Van mij mag hij wel blijven, had enkele moeilijke wedstrijden maar in de Jupiler League moet hij zich toch kunnen ontwikkelen. Ik kan me niet voorstellen dat hij een team welke op het hoogste niveau spelt (van de grote voetballanden) is opgevallen. Een alternatief voor hem is dan een vergelijkbare stap als Hemlein, een duitse derdeklasser.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Mark Ariaans »

Nummer 11 schreef:Hij stond in het rijtje van negen spelers die aangegeven hadden niet in de JL te willen spelen.
Tja, wij willen ook niet in de JL spelen. Maar hij heeft wel bij zijn volle verstand een contract getekend, waar verder geen degradatieclausule bij zat. Dus hij kan er maar beter aan wennen, tenzij er een lucratieve club voorbij komt. Wat de spelers zelf willen daar heb ik eerlijk gezegd bitter weinig sympathie voor, na afgelopen seizoen.

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 494
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door svenniessee »

Hij heeft toch ook ergens aangegeven best bereid te zijn om te blijven?

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Nummer 11 »

Mark Ariaans schreef:
Nummer 11 schreef:Hij stond in het rijtje van negen spelers die aangegeven hadden niet in de JL te willen spelen.
Tja, wij willen ook niet in de JL spelen. Maar hij heeft wel bij zijn volle verstand een contract getekend, waar verder geen degradatieclausule bij zat. Dus hij kan er maar beter aan wennen, tenzij er een lucratieve club voorbij komt. Wat de spelers zelf willen daar heb ik eerlijk gezegd bitter weinig sympathie voor, na afgelopen seizoen.
Helemaal mee eens. Maar met ongemotiveerde spelers blijven zitten is ook niet goed. Zowel sportief als mentaal in de groep niet. Dus snap wel dat NEC ze laat gaan bij een goed bod.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Polleke »

Nummer 11 schreef:
Mark Ariaans schreef:
Nummer 11 schreef:Hij stond in het rijtje van negen spelers die aangegeven hadden niet in de JL te willen spelen.
Tja, wij willen ook niet in de JL spelen. Maar hij heeft wel bij zijn volle verstand een contract getekend, waar verder geen degradatieclausule bij zat. Dus hij kan er maar beter aan wennen, tenzij er een lucratieve club voorbij komt. Wat de spelers zelf willen daar heb ik eerlijk gezegd bitter weinig sympathie voor, na afgelopen seizoen.
Helemaal mee eens. Maar met ongemotiveerde spelers blijven zitten is ook niet goed. Zowel sportief als mentaal in de groep niet. Dus snap wel dat NEC ze laat gaan bij een goed bod.
Een goed groepsgevoel is cruciaal... en ontevreden spelers kunnen dat zeer sterk onderuit halen.

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door nathan3gb »

Haitz blijft bij NEC bevestigd hij zojuist op facebook

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door DJTEEF! »

Mooi. Die kan je er goed bij hebben.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door harold »

:withstupid: Deed het fantastisch na de winterstop toen we met z'n alle dachten dat het lek boven was.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door jackkreta »

nathan3gb schreef:Haitz blijft bij NEC bevestigd hij zojuist op facebook
:tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door BertNEC »

Had niets anders verwacht; speelde de hele voorbereiding en is de enige linkspoot centraal achterin.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 494
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door svenniessee »

Viel me tijdens de voorbereiding al op dat hij nummer 4 van Nielsen had over genomen, Nielsen speelde er eerst nog mee in de voorbereiding en laatste 2 wedstrijden Haitz geloof ik.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten